Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Сабақ жоспары


    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    10.1 C Химиялық байланыс


    Мектеп: «Ынталы орта мектебі мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар» КММ

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Бейсбекова Н.Т.

    Сынып: 10

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Металдық байланыс

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    10.1.4.11 металдық байланыстың табиғатын және оның металдардың физикалық қасиеттеріне әсерін түсіндіру.

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: Металдық байланысқа анықтама береді. Металдық кристалдық торын сызады. Металдардың физикалық қасиетін құрылысы тұрғысынан түсіндіреді.

    Көпшілігі: Металдық байланыстың басқа байланыстармен ұқсастығы мен айырмашылықтарын атайды.

    Кейбір оқушылар: Металдардың физикалық қасиетін байланыс және кристалл тұрғысынан түсіндіреді.

    Бағалау критерийі

    - металдық байланысқа анықтама бере алады. Металдық кристалдық торын сыза алады. Металдардың физикалық қасиетін құрылысы тұрғысынан түсіндіре алады.

    - металдық байланыстың басқа байланыстармен ұқсастығы мен айырмашылықтарын атайды.

    - металдардың физикалық қасиетін байланыс және кристаллдық тор тұрғысынан түсіндіре алады.


    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Білу, түсіну, қолдану, ажырату, талдау.

    Тілдік мақсаттар


    Металдық байланыс, металдық кристалдық тор, бос электрондар

    Құндылықтарға баулу

    Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу


    Пәнаралық байланыс

    Физика, математика

    Алдыңғы білім


    Кристалдық тор түрлері, байланыс типтері және заттардың қасиеттері арасындағы өзара байланыс

    Металдардың жалпы сипаттамасы. «Металдардың кристалдық тор модельдері» Металдардың химиялық қасиеттері

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    6 мин



    Ұйымдастыру кезеңі.

    Алдыңғы сабақтағы химиялық байланыс туралы білімді еске түсірейік.

    * Суреттер сыныпқа көрсетіледі:

    * Оқушылардан сұралады " бұл суреттерде не көресіз?”

    - Олардың қайсысы иондық байланыс?”

    - Олардың қайсысы ковалентті?”

    - Бұл байланыстар қалай түзіледі?


    * Оларға дұрысы корсетіледі.

    * Оқушылардан: " біз үйренбеген байланыс қандай?

    * Сабақтың келесі бөліміне өтеміз



    Слайд 1-3

    Сабақтың ортасы

    29 минут


    5 мин.






















    7 мин

























    5 мин























    7 мин











    5 мин















































    Сабақтың соңы

    5мин





















    Сабақтың тақырыбы: Металдық байланыс

    Бүгінгі сабақта:

    Металдық байланыстың заттар қасиетіне әсерін анықтау. Металдық кристалдық торын сызу. Металдардың физикалық қасиетін құрылысы тұрғысынан түсіндіру.


    Сұрақтар:

    1.Металдардың ПЖ-гі орны қалай анықталады?

    2. 1,2,3 топтағы металдардың сыртқы электрондық қабатындағы электрон саны қанша?

    3. Металдар мен бейметалдардың айырмашылықтары

    4. Металдарға қандай физикалық қасиеттер ие.

    5. Металдар неге электр тоғы мен жылу тасмалдайды?

    6. Электр тоғын өткізетін тағы қандай заттарды білесіңдер?

    7. Осы заттардың құрамында қандай бөлшек электр тоғын өткізеді?


    Осы сұрақтарды оқушылармен талқылап, бейне көрініс көріп, оқушылар металдық байланыстың анықтамасын құрады.

    https://cdn4.bilimland.kz/upload/content/platform_lessons/L_12423/31.mp4

    Дескриптор:

    1.Оқушылар сұраққа жауап береді.

    2. Металдық байланыстың анықтамасын айтады.

    ҚБ: «Мадақтау әдісі». «Жарайсың»! «Өте жақсы»! «Жақсы»!


    1-тапсырма: МЕТАЛЛ БАЙЛАНЫСТАРЫН СИПАТТАУ БОЙЫНША ТОПТЫҚ ЖҰМЫС (РӨЛДІК ОЙЫН / ТОПТЫҚ ҚОЙЫЛЫМ)

    * Оқушыларды 2 топқа бөлеміз

    * Оларға топтық ресурстарды қолдана отырып, топтық презентация жасайтындықтарын айтамын, онда олар металл байланысы туралы түсініктерін көрсетеді немесе ойнайды.

    * Оларды дайындауға 3 минут беріледі, содан кейін 1 минут ішінде металл байланысын көрсетеді. Рөлдік ойыннан кейін топ мүшелерінің бірі өз жұмысын түсіндіреді.

    * Барлық оқушылар қатысуы керек.

    * Оларға орындықтарды металл иондары ретінде, ал оқушыларды Электрон ретінде пайдалану ұсынылады.

    Олардың презентациясына негізделген жақсы "металл байланысын" көрсететіндерін айтып, топтың шыққаны үшін алғыс айтылады.

    Дескриптор:

    1. Идеяларды ұсынады

    2. Топ жұмысына атсалысады, жолдастарын топтық жұмысқа жұмылдырады, ұйымдастырады

    3. металл байланысы туралы түсініктерін көрсетеді немесе ойнайды.

    4. Әр топтан 1 оқушы идеяны қорғайды.

    ҚБ: Оқушылардың белсенділігіне қарай смайлик суреттері бар карточкалармен бағалау. (өте жақсы, керемет, жарайсың)


    2-тапсырма. 3 БЕЛСЕНДІЛІК:МЕТАЛЛ БАЙЛАНЫСТАРЫНЫҢ БЕРІКТІГІН САЛЫСТЫРУ

    «1 минут» әдісі бойынша оқушыларды 3топқа болемін.

    * Оқушыларға Na, K және Mg үш металл байланысын көрсетіңіз

    * Оқушылардан Na, K және Mg металл торларын қолдана отырып, металл байланыстарының беріктігіне қандай факторлар әсер ететінін айтып беріңіз.

    Дескриптор: 1. Металл байланысының беріктігі неге байланысты екенін түсіндіреді.(бұлтқа берілген сыртқы электрондардың санына және металл атомының/ионының көлеміне байланысты).

    ҚБ: «Бағдаршам әдісі» арқылы білім алушылар бір-бірін бағалайды


    3-тапсырма. БЕЛСЕНДІЛІК : КРИСТАЛ ТОРЫНЫҢ МЫСАЛДАРЫН САЛЫСТЫРУ.

    * Әр түрлі металл торларын түсіндіргісі келетін үш еріктіні және сабаққа атсалыспай отырған 3оқушыны ортаға шақырамын.

    * 3 түрлі кристалдық тор бейнеленген карточкаларды 3жұпқа беремін.

    * Оқушыларға әр түрлі суреттер туралы түсінігімен бір бірімен бөлісу үшін 1 минут, бәрімен бөлісу үшін 1 минут

    Дескриптор:

    1. Әр түрлі металл торларды атайды және салыстырады.

    2. Неліктен металдар бүгіліп жарылып кетпейтінін түсіндіреді.

    ҚБ: «Екі жұлдыз-бір тілек» әдісі.



    4-тапсырма: САРАЛАУ ТАПСЫРМАСЫ

    Физикалық қасиеті арқылы заттарды ажыратады

    Бұл тапсырманы орындау барысында оқушылар алдыңғы білімдерінде қолданады. Заттардың физикалық қасиеттерін ескере отырып, өз жауаптарын түсіндіреді. Бұл тапсырма сонымен қатар, білімді бекіту мен қорытындылау тапсырмасы болып табылады.

    Дескриптор:






    .


    А-деңгейі

    В-деңгейі

    С-деңгейі

    Заттарды дұрыс ажырата алады

    Заттардың физикалық қасиеттерін дұрыс сипаттай алады

    Заттардың мұндай физикалық қасиет көрсетуін байланыс және кристалл тұрғысынан түсіндіреді




    Қ.Б: «Өзінді тексер» әдісімен білім алушылар дұрыс нұсқаға қарап өзін-өзі бағалайды.









    Рефлексия:

    Сабақтың соңында сабақ мақсатына қайта оралып, оқушылардан сабақ мақсатында көрсетілгендердің барлығын орындалып/не орындалмағандығы сұралады.

    Келесі кестені толтыру ұсынылады:

    Тұжырымдар

    Ия, түсінікті

    Орташа, тағы тапсырмалар орындау керек

    Жоқ, маған көмек керек

    Металдық байланысқа анықтама бере аламын




    Металдық заттардың балқу мен қайнау температурасының өзгеруінің себебін түсіндіре аламын




    Металдардың тоқ, жылу өткізгіштігін сипаттай аламын




    Оқу тапсырмасы: Металдық байланыс



    Слайд 4











    Видео 1


    Металдық байланыс

























































    Слайд 5 (дұрыс жауап)

































    Слайд 6-7



















    Слайд 8

    (дұрыс жауап)

    Слайд 9<

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Бейсбекова Назгуль Токтамысовна
    15 Ақпан 2021
    2233
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Металдық байланыс 10-сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Металдық байланыс 10-сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    химия пәні мұғалімдеріне, жалпы оқыту әдісіммен бөлісіп отырмын
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Сабақ жоспары


    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    10.1 C Химиялық байланыс


    Мектеп: «Ынталы орта мектебі мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар» КММ

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Бейсбекова Н.Т.

    Сынып: 10

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Металдық байланыс

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    10.1.4.11 металдық байланыстың табиғатын және оның металдардың физикалық қасиеттеріне әсерін түсіндіру.

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: Металдық байланысқа анықтама береді. Металдық кристалдық торын сызады. Металдардың физикалық қасиетін құрылысы тұрғысынан түсіндіреді.

    Көпшілігі: Металдық байланыстың басқа байланыстармен ұқсастығы мен айырмашылықтарын атайды.

    Кейбір оқушылар: Металдардың физикалық қасиетін байланыс және кристалл тұрғысынан түсіндіреді.

    Бағалау критерийі

    - металдық байланысқа анықтама бере алады. Металдық кристалдық торын сыза алады. Металдардың физикалық қасиетін құрылысы тұрғысынан түсіндіре алады.

    - металдық байланыстың басқа байланыстармен ұқсастығы мен айырмашылықтарын атайды.

    - металдардың физикалық қасиетін байланыс және кристаллдық тор тұрғысынан түсіндіре алады.


    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Білу, түсіну, қолдану, ажырату, талдау.

    Тілдік мақсаттар


    Металдық байланыс, металдық кристалдық тор, бос электрондар

    Құндылықтарға баулу

    Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу


    Пәнаралық байланыс

    Физика, математика

    Алдыңғы білім


    Кристалдық тор түрлері, байланыс типтері және заттардың қасиеттері арасындағы өзара байланыс

    Металдардың жалпы сипаттамасы. «Металдардың кристалдық тор модельдері» Металдардың химиялық қасиеттері

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    6 мин



    Ұйымдастыру кезеңі.

    Алдыңғы сабақтағы химиялық байланыс туралы білімді еске түсірейік.

    * Суреттер сыныпқа көрсетіледі:

    * Оқушылардан сұралады " бұл суреттерде не көресіз?”

    - Олардың қайсысы иондық байланыс?”

    - Олардың қайсысы ковалентті?”

    - Бұл байланыстар қалай түзіледі?


    * Оларға дұрысы корсетіледі.

    * Оқушылардан: " біз үйренбеген байланыс қандай?

    * Сабақтың келесі бөліміне өтеміз



    Слайд 1-3

    Сабақтың ортасы

    29 минут


    5 мин.






















    7 мин

























    5 мин























    7 мин











    5 мин















































    Сабақтың соңы

    5мин





















    Сабақтың тақырыбы: Металдық байланыс

    Бүгінгі сабақта:

    Металдық байланыстың заттар қасиетіне әсерін анықтау. Металдық кристалдық торын сызу. Металдардың физикалық қасиетін құрылысы тұрғысынан түсіндіру.


    Сұрақтар:

    1.Металдардың ПЖ-гі орны қалай анықталады?

    2. 1,2,3 топтағы металдардың сыртқы электрондық қабатындағы электрон саны қанша?

    3. Металдар мен бейметалдардың айырмашылықтары

    4. Металдарға қандай физикалық қасиеттер ие.

    5. Металдар неге электр тоғы мен жылу тасмалдайды?

    6. Электр тоғын өткізетін тағы қандай заттарды білесіңдер?

    7. Осы заттардың құрамында қандай бөлшек электр тоғын өткізеді?


    Осы сұрақтарды оқушылармен талқылап, бейне көрініс көріп, оқушылар металдық байланыстың анықтамасын құрады.

    https://cdn4.bilimland.kz/upload/content/platform_lessons/L_12423/31.mp4

    Дескриптор:

    1.Оқушылар сұраққа жауап береді.

    2. Металдық байланыстың анықтамасын айтады.

    ҚБ: «Мадақтау әдісі». «Жарайсың»! «Өте жақсы»! «Жақсы»!


    1-тапсырма: МЕТАЛЛ БАЙЛАНЫСТАРЫН СИПАТТАУ БОЙЫНША ТОПТЫҚ ЖҰМЫС (РӨЛДІК ОЙЫН / ТОПТЫҚ ҚОЙЫЛЫМ)

    * Оқушыларды 2 топқа бөлеміз

    * Оларға топтық ресурстарды қолдана отырып, топтық презентация жасайтындықтарын айтамын, онда олар металл байланысы туралы түсініктерін көрсетеді немесе ойнайды.

    * Оларды дайындауға 3 минут беріледі, содан кейін 1 минут ішінде металл байланысын көрсетеді. Рөлдік ойыннан кейін топ мүшелерінің бірі өз жұмысын түсіндіреді.

    * Барлық оқушылар қатысуы керек.

    * Оларға орындықтарды металл иондары ретінде, ал оқушыларды Электрон ретінде пайдалану ұсынылады.

    Олардың презентациясына негізделген жақсы "металл байланысын" көрсететіндерін айтып, топтың шыққаны үшін алғыс айтылады.

    Дескриптор:

    1. Идеяларды ұсынады

    2. Топ жұмысына атсалысады, жолдастарын топтық жұмысқа жұмылдырады, ұйымдастырады

    3. металл байланысы туралы түсініктерін көрсетеді немесе ойнайды.

    4. Әр топтан 1 оқушы идеяны қорғайды.

    ҚБ: Оқушылардың белсенділігіне қарай смайлик суреттері бар карточкалармен бағалау. (өте жақсы, керемет, жарайсың)


    2-тапсырма. 3 БЕЛСЕНДІЛІК:МЕТАЛЛ БАЙЛАНЫСТАРЫНЫҢ БЕРІКТІГІН САЛЫСТЫРУ

    «1 минут» әдісі бойынша оқушыларды 3топқа болемін.

    * Оқушыларға Na, K және Mg үш металл байланысын көрсетіңіз

    * Оқушылардан Na, K және Mg металл торларын қолдана отырып, металл байланыстарының беріктігіне қандай факторлар әсер ететінін айтып беріңіз.

    Дескриптор: 1. Металл байланысының беріктігі неге байланысты екенін түсіндіреді.(бұлтқа берілген сыртқы электрондардың санына және металл атомының/ионының көлеміне байланысты).

    ҚБ: «Бағдаршам әдісі» арқылы білім алушылар бір-бірін бағалайды


    3-тапсырма. БЕЛСЕНДІЛІК : КРИСТАЛ ТОРЫНЫҢ МЫСАЛДАРЫН САЛЫСТЫРУ.

    * Әр түрлі металл торларын түсіндіргісі келетін үш еріктіні және сабаққа атсалыспай отырған 3оқушыны ортаға шақырамын.

    * 3 түрлі кристалдық тор бейнеленген карточкаларды 3жұпқа беремін.

    * Оқушыларға әр түрлі суреттер туралы түсінігімен бір бірімен бөлісу үшін 1 минут, бәрімен бөлісу үшін 1 минут

    Дескриптор:

    1. Әр түрлі металл торларды атайды және салыстырады.

    2. Неліктен металдар бүгіліп жарылып кетпейтінін түсіндіреді.

    ҚБ: «Екі жұлдыз-бір тілек» әдісі.



    4-тапсырма: САРАЛАУ ТАПСЫРМАСЫ

    Физикалық қасиеті арқылы заттарды ажыратады

    Бұл тапсырманы орындау барысында оқушылар алдыңғы білімдерінде қолданады. Заттардың физикалық қасиеттерін ескере отырып, өз жауаптарын түсіндіреді. Бұл тапсырма сонымен қатар, білімді бекіту мен қорытындылау тапсырмасы болып табылады.

    Дескриптор:






    .


    А-деңгейі

    В-деңгейі

    С-деңгейі

    Заттарды дұрыс ажырата алады

    Заттардың физикалық қасиеттерін дұрыс сипаттай алады

    Заттардың мұндай физикалық қасиет көрсетуін байланыс және кристалл тұрғысынан түсіндіреді




    Қ.Б: «Өзінді тексер» әдісімен білім алушылар дұрыс нұсқаға қарап өзін-өзі бағалайды.









    Рефлексия:

    Сабақтың соңында сабақ мақсатына қайта оралып, оқушылардан сабақ мақсатында көрсетілгендердің барлығын орындалып/не орындалмағандығы сұралады.

    Келесі кестені толтыру ұсынылады:

    Тұжырымдар

    Ия, түсінікті

    Орташа, тағы тапсырмалар орындау керек

    Жоқ, маған көмек керек

    Металдық байланысқа анықтама бере аламын




    Металдық заттардың балқу мен қайнау температурасының өзгеруінің себебін түсіндіре аламын




    Металдардың тоқ, жылу өткізгіштігін сипаттай аламын




    Оқу тапсырмасы: Металдық байланыс



    Слайд 4











    Видео 1


    Металдық байланыс

























































    Слайд 5 (дұрыс жауап)

































    Слайд 6-7



















    Слайд 8

    (дұрыс жауап)

    Слайд 9<

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Химия Сабақ жоспары 10 сынып
    15.02.2021
    2233
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Бейсбекова Назгуль Токтамысовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации