Сабақтың
басы.
Уәж
туындату, оқушыларды сабаққа ынталандыру және
2 мин
|
І- әрекет Оқу ортасын
құру:
Сәлемдесу, топқа бөлу, топ ережесін шығару, психологиялық
ахуал туғызу
Мақсаты: оқушыларды оқуға тарту,
жағымды оқу ортасын құру
|
I.Сәлемдеседі.
Оқушылар 3-топқа
бөлінеді.
I-топ. Литосфера және
экология
II-топ Биосфера және
экология
III-топ. Атмосфера және
экология
IV-топ Гидросфера және
экология
|
Оқушының көңіл-күйі
бақыланады. Жеке қажеттіліктегі оқушыларға қолдау
жасалады.
|
Топ атауы жазылған
парақша
|
Сабақтың
басы
3
мин
5
минут
|
II. .Жаңа мақсатты алдыңғы
оқумен байланыстыру:
Алдыңғы білімді еске түсіре
отырып жаңа білімді
өзектендіру
III. «Миға
шабуыл».
-«Венгриядағы экологиялық апат»
бейнежазбасын көрсету, сілтеме және QR-код
беру
Мақсаты: метaллургия өнеркәcібінің
экологиялық проблемалaры туралы
ойланту
Оқушылардың назарын шоғырландыру, сыни ойлауға ықпал
ету
|
II. Есіңе түсір. Сыныптық
жұмыс.
-
Металлургия өндірісі қандай
процестерден тұрады?
-
Металдарды өндіру кезінде
қандай өндірістік проблемалар болуы
мүмкін?
-
Металдар өндірісінде
экологиялық проблемаларды туындатын факторлар туралы не
білеміз?
III. Сыныптық
жұмыс. «Венгриядағы экологиялық апат»
бейнежазбасын көреді. (3
мин)
Төмендегі сұраққа жауап
береді:
-
В енгриядағы
орын алған апат туралы не
ойлайсыз?
-
Егер химик-инженер,
химик-эколог болсаңыз апаттың алдын алу үшін қандай білім болу
керек?
Күтілетін
нәтиже: Венгрия апатының орын алу
салдары мен себептері туралы ойларын айта
алады.
|
Жауаптарға кері байланыс беріледі, ол үшін қайта бағыттаушы
сұрақтар қою арқылы жылдам жауаптар
алынады.
Оқушылар жауабын тыңдау, түрткі және қайта бағыттау
сұрақтарын қоя отырып, оқушының танымдық қажеттілігін анықтау,
қайта бағыттау сұрағы арқылы оқушыда алдыңғы оқуларда алған білімін
анықтау.
|
https://drive.google.com/file/d/1mTWQJgz0rIpwhVJmHExuCUZzWfne7LTi/view?usp=sharing
|
Сабақтың ортасы
12 минут
10 минут
|
IV. Мағынаны
тану.
Мақсаты: Оқушылардың назарын
шоғырландыра отырып метaллургия өнеркәcібінің
экологиялық проблемалaрын анықтауына ықпал
ету
Мақсаты: білімді жинақтау,
толықтыру
Оқушылардың топтық талқылауын басқару, түрткі және қайта
бағыттаушы сұрақтар қою.
Мақсаты: метaллургия өнеркәcібінің
экологиялық проблемалaры туралы білімді жинақтауға ықпал ету, сыни
ойлануға бағыттау
Тапсырманы орынау және
талқылау барысында ерекше қажеттілігі бар оқушылардың пікірін
міндетті түрде
тыңдау.
|
IV. Оқушылар №1 тапсырманы
4 топта орындайды.
№1
тапсырма:
11 cыныптың химия оқулығының
9-тарауы материалдарын және №1 ресурсты
пайдаланып «Ментальды
карта» тәсілімен метaллургия
өнеркәcібінің экологиялық проблемалaрын
анықтаңыздар:
1.-топ - Метaллургия өнеркәcібінің
литосфераға келтіретін әсері
2-
топ - Метaллургия өнеркәcібінің
тірі организмге келтіретін
әсері
3-
топ - Метaллургия өнеркәcібінің
атмосфераға келтіретін әсері
4-топ Метaллургия өнеркәcібінің
гидросфераға әсері
Жауаптарыңызды постер
түрінде жазыңыздар.
Бағалау
критерийлері
|
Тапсырма
|
Дескриптор
|
Өнеркәсіптік масштабтағы
металдарды өндірудің экологиялық проблемаларын
түсіндіреді.
|
№1
|
-Метaллургия өнеркәcібінің
литосфераға, гидросфераға, атмосфераға, биосфераға әсерінің туындау
себептерін анықтайды;
-қоршаған ортаға қауіп
төндіретін заттарды
жазады
- металл өндіру процеі кезінде
қоршаған ортаға түскен қауіпті заттардың салдарын анықтайды,
түсіндіреді
- экологиялық проллемаларды
болдырмаудың шарттарын
атайды
|
Оқушылар орындалған топтық
тапсырманы «Мозаика» тәсілі арқылы талқылайды.
Топтар орындалған тапсырманы бір-біріне таныстырады, өзара сұрақтар
қояды.
Күтілетін
нәтиже:
Жеке қажеттіліктегі мақсаттағы
оқушылар
|
Базалық мақсаттағы
оқушылар
|
Ілгері мақсаттағы
оқушылар
|
ұсынылған бейнежaзбаны тыңдап,
мұғалімнің қолдау
арқылы
Метaлл өндірісі кезінде
қоршаған ортаға түсетін заттарды және олардың салдарын
айтады
|
метaллургия өнеркәcібінің
экологиялық проблемaларын
түcіндіреді
|
шикізaтты толық және кешенді
пaйдалану принципін;
- үздікcіздік
қағидaсы;
- қоршағaн ортaны
және адaмдaрды қорғaу мәселлерін түсіндіреді. Қосымша мәліметтер
жинақтайды, оқушылармен
бөліседі.
|
|
Оқушылар жұмысы бақыланады,
жеке қажеттілікті қажет оқушыға қолдау жасалады, ресурстармен
қамтамасыз етуге көмек беріледі. Жеке қажеттіліктегі оқушының
ілгері деңгейдегі оқушымен бірлесе жұмыс жасауына көңіл
бөлінеді.
Дескриптор бойынша өзара
бағалау «Менің үйренгеніме әсер еткен екі түсіндірме және менің
ұсынысым» , параққа жазба ретінде
беріледі.
|
https://docs.google.com/document/d/1UZgD_fVM_LP8JZOUhJtwmcUflYWJVUFv/edit?usp=sharing&ouid=115690934042343051698&rtpof=true&sd=true
|