Материалдар / Металлургия кешені. Қара металлургия

Металлургия кешені. Қара металлургия

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қаңтар 2019
430
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Күні:12.12.18жМұғалімі: Патенова Рабиға Өтілетін орны:
Тақырыбы:Бірлескен және топтық жұмысты ұйымдастыру.
Мақсаты:Мұғалімдер топтық жұмысты ұйымдастыру әдістемесіне талдау жасайды және ынтымақтастықта оқыту туралы қорытынды шығарады.
Оқу нәтижесі:Мұғалімдер топты формалды және сапалы түрде жұмыс істейтіндердің арасындағы айырмашылықты ескере отырып , шағын топтағы жұмыс моделін құрады және оқыту мен оқу әдістемесіне өзгеріс енгізу керектігі жөнінде негіздеме айтады.
Түйінді идеялар:Мұғалімдердің бір-бірімен бірлескен жұмысының бірінші сабағын ұйымдастыру сапасы оқудың бұдан әрі қалай жүретініне түбегейлі әсер етеді. Осыған байланысты жұмысты топқа бөлуден басталу сәтінен бастап , сабақта қолданылатын оқыту мен оқу тәсілдерінің негізінде тиісті модельді құру арқылы шағын топтардағы жұмысты ұйымдастыру әдістемесіне мысалдар келтіру.Мектептерге олардың оқушыларын табысты жұмыс істеуге дайындау және өмірлік жағдайларда олардың бәсекелестікке қабілеттілігін қамтамасыз ету үшін инновациалық кәсіби дағдылары мен білімдерін ұсыну.
Сабақтың барысы:
Сабақтың басы



























Топтық жұмыс15минут





Шеңберде тұрып әр қатысушы өз есімін айтады,топ хормен қайталайды да осылай жалғасады.Барлығы оң қолды көтеріп оң жағындағы адамды иығынан сипап «кереметсің»дейді,сол қолын көтеріп сол жағындағы көршісіне сен «сұлусың» дейді,екі қолын жоғары көтеріп мен «әдемімін» деп айтып өзін көрсетеді.

Стикерлер арқылы топқа бөлу . Стикерлерде сандар жазылады, сол арқылы топқа бөлініп отырады.

Топтық жұмыстың мақсатын түсіндірмес бұрын жеке тапсырма беріледі, ол тапсырмада мұғалімдер «дәстүрлі және жаңартылған» білімнің айырмашылығын жазып шығу. Содан соң тренер екі үш мұғалімнің жауаптарын оқытады, содан соң осы тапсырманы топпен талқылап, неғұрлым көбірек айырмашылықтарды табуды сұранады. Осылайша тренер мұғалімдерге топтық жұмыстың тиімділігін көрсетуге тырысады, сұрақтар қояды.1.Айырмашылықтарды табуда жеке жұмысқа қарағанда топпен жасаған жұмыстарыңыз қандай болды?2.Сіздер сабақтарыңызда қаншалықты жиі топтық жұмысты қолданасыздар?3.Осы тапсырманы неліктен топпен орындау жеңілдеу әрі тиімді болды деп ойлайсыздар?4.Топпен тапсырманы орындау барысында қандай әрекеттер орындалды? Содан кейін топтық жұмысты қалай ұйымдастыру және пайдалану керектігін талқылайды. Өзім мәлімет беріп өтемін.
Бағалау Құнды пікірлерді саралау мақсатында «Бағдаршам» тәсілімен бағалау.
Сабақтың ортасы Сергіту сәті.
Топтық жұмыс15минутҚазақстандық мұғалімдердің мінсіз оқушы туралы көзқарасын басқа елдегі мұғалімдердің пікірімен салыстыру мақсатында тапсырма ұсыну. Әр топқа «мінсіз оқушы» моделін бірігіп жасап, тапсырманы көрініс арқылы бейнелеу.
Бағалау«Екі жұлдыз, бір тілек» тәсілін ұсыну.


Топтың жұмыстың тиімділігі неде?Осы бейне баян арқылы сабағымды аяқтаймын.
Сабақтың соңы Рефлексия :Сабақ не туралы болды? Бүгінгі сабақ несімен ұнады? Не қиындық тудырды?



































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ