Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Металлургия кешені. Қара металлургия
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Күні:12.12.18ж
Мұғалімі: Патенова Рабиға
Өтілетін орны:
Тақырыбы:
Бірлескен және топтық жұмысты ұйымдастыру.
Мақсаты:
Мұғалімдер топтық жұмысты ұйымдастыру әдістемесіне талдау жасайды және ынтымақтастықта оқыту туралы қорытынды шығарады.
Оқу нәтижесі:
Мұғалімдер топты формалды және сапалы түрде жұмыс істейтіндердің арасындағы айырмашылықты ескере отырып , шағын топтағы жұмыс моделін құрады және оқыту мен оқу әдістемесіне өзгеріс енгізу керектігі жөнінде негіздеме айтады.
Түйінді идеялар:
Мұғалімдердің бір-бірімен бірлескен жұмысының бірінші сабағын ұйымдастыру сапасы оқудың бұдан әрі қалай жүретініне түбегейлі әсер етеді. Осыған байланысты жұмысты топқа бөлуден басталу сәтінен бастап , сабақта қолданылатын оқыту мен оқу тәсілдерінің негізінде тиісті модельді құру арқылы шағын топтардағы жұмысты ұйымдастыру әдістемесіне мысалдар келтіру.Мектептерге олардың оқушыларын табысты жұмыс істеуге дайындау және өмірлік жағдайларда олардың бәсекелестікке қабілеттілігін қамтамасыз ету үшін инновациалық кәсіби дағдылары мен білімдерін ұсыну.
Сабақтың барысы:
Сабақтың басы
Топтық жұмыс15минут
Шеңберде тұрып әр қатысушы өз есімін айтады,топ хормен қайталайды да осылай жалғасады.Барлығы оң қолды көтеріп оң жағындағы адамды иығынан сипап «кереметсің»дейді,сол қолын көтеріп сол жағындағы көршісіне сен «сұлусың» дейді,екі қолын жоғары көтеріп мен «әдемімін» деп айтып өзін көрсетеді.
Стикерлер арқылы топқа бөлу . Стикерлерде сандар жазылады, сол арқылы топқа бөлініп отырады.
Топтық жұмыстың мақсатын түсіндірмес бұрын жеке тапсырма беріледі, ол тапсырмада мұғалімдер «дәстүрлі және жаңартылған» білімнің айырмашылығын жазып шығу. Содан соң тренер екі үш мұғалімнің жауаптарын оқытады, содан соң осы тапсырманы топпен талқылап, неғұрлым көбірек айырмашылықтарды табуды сұранады. Осылайша тренер мұғалімдерге топтық жұмыстың тиімділігін көрсетуге тырысады, сұрақтар қояды.1.Айырмашылықтарды табуда жеке жұмысқа қарағанда топпен жасаған жұмыстарыңыз қандай болды?2.Сіздер сабақтарыңызда қаншалықты жиі топтық жұмысты қолданасыздар?3.Осы тапсырманы неліктен топпен орындау жеңілдеу әрі тиімді болды деп ойлайсыздар?4.Топпен тапсырманы орындау барысында қандай әрекеттер орындалды? Содан кейін топтық жұмысты қалай ұйымдастыру және пайдалану керектігін талқылайды. Өзім мәлімет беріп өтемін.
Бағалау
Құнды пікірлерді саралау мақсатында «Бағдаршам» тәсілімен бағалау.
Сабақтың ортасы
Сергіту сәті.
Топтық жұмыс15минут
Қазақстандық мұғалімдердің мінсіз оқушы туралы көзқарасын басқа елдегі мұғалімдердің пікірімен салыстыру мақсатында тапсырма ұсыну. Әр топқа «мінсіз оқушы» моделін бірігіп жасап, тапсырманы көрініс арқылы бейнелеу.
Бағалау
«Екі жұлдыз, бір тілек» тәсілін ұсыну.
Топтың жұмыстың тиімділігі неде?Осы бейне баян арқылы сабағымды аяқтаймын.
Сабақтың соңы
Рефлексия :Сабақ не туралы болды?Бүгінгі сабақ несімен ұнады?Не қиындық тудырды?
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз