Материалдар / Методика бойынша 1-Нұсқа
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Методика бойынша 1-Нұсқа

Материал туралы қысқаша түсінік
Методика бойынша 1-Нұсқа
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Сәуір 2024
39
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

1-Нұсқа

1.Қара жәшік ішіндегі жұмыстардың бірі ( оқу үшін бағалау)

А.Оқушыларға оқыту тәсілдерін үсыну

В.Оқушымен бірге кретерилерді талдау

С.Мүмкіндіктердің барлығын қарастыру

Д.Сандық деректерді жмнақтау

Е.Заманауи түсініктерді зерделеу

2 . Пәндер бойынша білім білік және дағды жүйесінің қалыптастыру жәнем әлемнің тұтас тұжырымдамалық көзқарасын қалыптастыру арасында ғы қарама қайшылықты шешуге мүмкіндік беретін оқытудың ұйымдастыру –әдістемелік принципі

А. Топтың оқытудың бірлігі

В.өнімділік және сенімділік

С. Бірізгілік пен жүйелілік

Д.Жас ерекшеліктерінің сәйкестігі

Е.Саналы және шығармашылық белсенділік

3.Рефлекциялаушы практика сыныптағы ахуалға сәйкес шешім қабылдап әрекет жасауға көмектесетін үдерісті көрсетініз

А .Іс әрекеттегі толғаныс

В.Іс әрекеті жоспарлау

С.Іс-әрекетті тарату

Д.Іс әрекеттен кейінгі

Е. Іс -әрекеттегі толғаныс

4.Топтағы бірлескен жұмысты жүзеге асырудың әлеуметтік мақсаты.

А. Топтың жекелеген мүшелерінің тәжірибесіне сүйену

В.Мәселені бірлесіп шешудің амалын табу.

С.Маңызды дағдыларды дамыту

Д.Баламалы амалдартуралы идеялар ұсыну

Е. Күрделі тапсырманы орындауға қолайлы ортаны таңдау.

5.Оқу бағдарламасын дайындайды .

А.Білім саясатын қалыптастырушылар

В.Әдістемелік бірлестік

С. Педогогикалық ұжым

Д.Мектеп әкімшілігі

Е.Педогогикалық қоғамдастық

6.Макэлпайн Мен Рид (1996) бойынша сенімді ,жеке жетістіктердің жоғары стандартттарына ұмтылуын көрсететін дарынды және талантты оқушылардың сипаттамамсы

А. Логикалық ойлау

В.Қоғамдық көсбасшылық

С.Креативті ойлау

Д. Табандылық

Е. Ынталандыру

7.Сабақты зерттеу айналымындағы соңғы қадам

А.Жұмысты бірлесе қайта жоспарлау

В. Оқыту үдерісін бақылау

С.Сабақтың мақсатын бірлесіп қою

Д. Нәтижені жақсарту үшін бейресіми кездесу.

Е.Барлық нәтижелерді талдау

8.Балалардың қабілеті жетіп тұрса да кеңес берілмеген жағдайда тәсілдерді пайдаланбауы «Флейлелл)

А.Тәсілдер тапшылығы

В.Нәтиже тапшылығы

С.Өнімділік тапшылығы

Д.Әрекет тапшылығы

Е.Бағалау тапшылығы

9.Оқытудың шарттары мен нәтижелері арасындағы маңызды және қажетті байланыстарды көрсетеді

А. Оқыту әдіснамалары

В. Оқыту принциптері

С.Оқыту тәрбиесі

Д.Оқыту әдістері

Е.Оқу заңдылықтары

10.Сабақты зерттеу тәсілінің түйінді сипатын көрсетіңіз

А.Терминологияляқ реттілік

В.Ғылыми дәлдік

С.Ақпараттық қауіпсіздік

Д.Териялық нақтылық

Е.Технологиялық жіктеу

11 .А.В Мудрик бойынша тұлғаның өзіндік танымының қалыптасуын қамтитын әлеументтану кезеңінің міндеті.

А. Табиғи –мәдени міндеттер

В.Әлеуметтік психологиялық міндеттер.

С.Құндылық мәндік міндеттер

Д.Әлеуметтік мәдени міндеттер

Е.Табиғи-танымдық міндеттер

12. І ССҮ жобасы дарынды және талантты балаларға бағытталған өзгеріс стратегияларының амалу

А.Күрделендіру

В.Талқылау

С.Тереңдету

Д.Өзектендіру

Е.Жеделдету

13.Топтағы бірлескен жұмысты жүзеге асырудың әлеуметтік мақсаты

А.Топтың жекелеген мүшелерінің тәжірибесіне сүйену

В.Мәселені бірлесіп шешудің амалын табу.

С.Маңызды дағдыларды дамыту.

Д.Баламалы амалдар туралы идеяларды ұсыну.

Е.Күрделі тапсырманы орнындауға қолайлы ортаны таңдау.

14. Р .Стенберг ұсынған «Үштік модель! Теориясы қарастыратын зият аспектілері

А.Кинестетикалық тұлғааралық кеңістік

В.Тұлғалық ,ақыл ой тілдік

С.Компоненттік ,эмперистік ,мәнмәтіндік

Д.Тәжірибелік,табиғи әлеуметтік

Е.Лингвистикалық математикалық музыкалық

15.Иә немесе жоқ деген жауап қажет болған жағдайда пайдаланатын сұрақтың түрі.

А.Ашық сұрақтар

В.Түсіндірме сұрақтар

С.Кесімді сұрақтар

Д.Жабық сұрақтар Жабық сұрақтар

Е.Жетекші сұрақтар

16.Құрастырушы жобалаушы эксперименті жоспарлау және жүргізу іздеу міндеттерін шешуді амтитын әдіс

А.Эвристикалық және зерттеу

В.Репродуктивтік

С.Ақпаратық-рецептивті

Д.Түсіндірмелі-

Е.Проблемалық баяндау

17.Қызметті ұйымдастыру және қоғамдық мінез –құлық тәжірибесін қалыптастыру әдістерінің бірі

А. Хабарлама әнгіме

В.Педогогикалық талап

С.Эмоциялық әсер

Д.Пікір сайыс

Е.Танымдық ойын

18.Білім дайын күйінде немесе әңгіме ,бірлескен талқылау арқылы берілетін оқыту әдісі

А.иллюстрвациялық

В. тәжірибелік

С.Сөздік

Д.Көрнекілік

Е .зерттеу

19.Білім алушылардың өзекті психологиялық және тұлғалық даму тәрбиеллілік пен әлеуметтік жетілдіру деңгейлерін білуді қарастыратын оқытудың ұйымдастыру әдістемелік принципі

А. Бірізгілік

В.Сыйластық

С.Көрнекілік

Д.Жас ерекшелік

20.Жалпы адамзаттық құндылықтарға негізделген және этникалық және аймақтық мәдениеттің ерекшеліктерін ескере отырып құрылатын тәрбие қағидасы

А. Тұлғалық көз қарас

В.Жеке-шығармашылық

С.Өмірмен тәжірибемен байланыс

Д.Диологтік тәсіл

Е.Мәдениеттілік





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!