Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
7-мин
|
І.Ұйымдастыру
кезеңі:
а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу.
Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Жүректен жүрекке»
әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы
тілектер айту арқылы бір-біріне жүрек
береді;
|
(Оқушылар ұстазымен
амандасады, жүректен жүрекке әдісі арқылы
бір-бірлеріне жақсы тілектер
айтады;)
|
|
|
Өткен сабақты пысықтау. Дұрыс,
бұрыс әдісі.
Берілген
тұжырымдама
|
Дұрыс
|
Бұрыс
|
Мидың сұр заты сыртында, ақ
заты ішінде
орналасқан.
|
|
|
Үлкен ми сыңарларының
жүлгелері: маңдай, төбе, шүйде,
самай.
|
|
|
Маңдай бөлігі- тері-бұлшық ет
сезімталдығына жауап
береді.
|
|
|
Шүйде- көру орталықтары
орналасқан орын.
|
|
|
Төбе бөлігі – күрделі қимыл
өозғалысты басқарады.
|
|
|
Самай бөлігінде есту орталығы
орналасқан.
|
|
|
|
оқушылар өткен тақырыптар
бойынша сұрақтарға жауап
береді
|
Қалыптастырушы баға беру, ынталандыру
т.б
Дескриптор:
Жалпы балл -
1
-Үлкен ми сыңарларының
қызметін анықтайды.
|
презентация
|
Ой қозғау. «Айырмашылығы
неде?»
«Тың мәлімет»
әдісі бойынша түсіндірме
беру.
(газеттен алынған
материалдар)
|
(Әр оқушы өз ойымен
бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген
сурет бойынша ой қозғау арқылы жаңа сабақты
байланыстырады;)
(Оқушылар тыңдайды,
газеттегі термин сөздерді
жазады)
|
Қалыптастырушы баға беру, ынталандыру
т.б
|
презентация
салыстырмалы
сурет
|
6 мин
|
Жаңа тақырыпты түсіндіру.
Жаңа тақырыпты Видеофильм арқылы
ашамын.
-
Адамның миының салмағы
қанша?
-
Мидың бөлімдерін ата.
|
|
Қалыптастырушы баға беру, ынталандыру
т.б
|
|
Жұптық
жұмыс
10 мин
|
Тапсырма 2 (Ж)
Ми бөлімдерін.
Сәйкестендіріңіз.
Үлкен ми
сыңарлары
|
Тыныс алу, асқорыту,
жүректің соғуы,жөтелу, түшкіру.
|
Сопақша
ми
|
Қимыл- қозғалысты
жүзеге асырады.
|
Мишық
|
Дене температурасы,қан
қысымы, зәр шығару, ұйқы, көңіл- күйді
реттейді.
|
Аралық
ми
|
Бұлшық ет тонусын
реттеуге қатысады.
|
Ортаңғы
ми
|
Жоғары жүйке
әрекеті
|
2.Кестені
толтырыңыз, тұжырымдаманы
сәйкестендіріңіз
Сопақша
ми
|
Көпір
|
Орталық
ми
|
Аралық
ми
|
|
|
|
|
Тұжырымдамалар.
А) Зат алмасуды, су мен асты қабылдауды, дене
температурасының тұрақты болуын
реттейді.
В) Тыныс алу, жүректің соғуы және
асқорыту.
С) Жарық пен дыбысқа елең етіп, жылдам реакция көрсетуді
қамтамасыз етеді; көз қарашығының көлемін өзгертеді, басты бұру
және жарық күштілігіне байланысты көз бұршағының қисықтығын
өзгертеді.
Д) Сопақша миды ортаңғы мимен жалғастырады, көптеген
рефлекстік қызмет те атқарады.
|
Оқушылар ми бөлімдерін
қызметімен
сәйкестендіреді.
|
Дескриптор
Жалпы балл – 3.
1.Ми бөлімдерін
сәйкестендіреді.
2.Ми бөлімдерінің қызметін
біледі.
3. Үлкен ми сыңарлары бөліктерінің құрылысы мен қызметінің
ерекшеліктерін кесте түріңде
толтырады.
Билет беру арқылы
бағалаймын.
|
|
|
Кесте толтыру
№
Ми бӛлімдері Ми бӛлімдерінң
қызметі
1 Аралық ми
2 Ортаңғы ми
3 Артқы ми
4 Мишық
5 Сопақша ми
Тапсырма дескрипторы
-Ми бӛлімдерін біледі
-Ми бӛлімдерінң қызметін ажырата
алады.
|
|
|
|
Бекіту
6
мин
|
Банкомат әдісі арқылы сұрақтарға жауап
беру.
-
Үлкен ми сыңарлары неше бөлімнен
тұрады?
-
Маңдай бөлімінің қызметін
ата?
-
Барлық омыртқалылар немесе бассүйекті жануарлардың миы неше
бөліктен тұрады?
-
Аралық мидың қызметін ата?
-
Сопақша мидың қызметін ата
-
Мишықтың қызметін ата
|
Оқушылар сұрақтарға жауап
береді
|
Дескриптор:
Жалпы
балл – 2.
-
Ми бөлімдерін
ажыратады.
-
Ми бөлімдерінің қызметін
атайды.
|
|
Сабақтың соңы
Рефлексия
5 мин
|
«Бір ауыз сөз»
әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа
деген көзқарасын, кері байланысын
тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін
саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша
оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
|
Жеке
жұмыс:
Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп
береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді
айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым,
ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын.
т.б.
|
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай
1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып
бағалайды. Сонымен қатар, оқушыларды ынталандыру
үшін
«Қошеметтеу» әдісі арқылы
бағалайды.
|
|