2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / міб анықтама ағылшын тілі
«Ustaz tilegi» - Республикалық кәсіби педагогтар қауымдастығына қосылып, сайттағы 381 569 материалды тегін жүктеп алу мүмкіндігіне ие болыңыз
Толығырақ

міб анықтама ағылшын тілі

Материал туралы қысқаша түсінік
Ағылшын тілі мектепішілік бақылау анықтама
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

«Көктал-Арасан орта мектебі мектеп жанындағы 50 орынды интернатымен»КММ

8 сыныптағы ағылшын тілі пәнінің оқытылуы туралы

АНЫҚТАМА

Бақылау негізі: 2024-2025 оқу жылына арналған МБ жоспары

Бақылау түрі: жалпылама,тақырыптық

Тексеру мерзімі: 2024 жылғы 05-17 наурыз

Пән мұғалімі

Білімі: жоғары

Оқу орыны:)

Санаты:педагог- модератор

Еңбек өтілі:

Апталық жүктемесі:

Курстар: «Ағылшын тілі мұғалімдерінің пәндік құзіреттерін дамыту»

16.02.2024 (80 сағат)№058741;

«10-11 сыныптар үшін оқу бағдарламасының күрделі тақырыптарын меңгеру аясында ағылшын тілі пәні мұғалімдерінің пәндік құзіреттіліктерін дамыту» 2022 жылы 15.08 (80 сағат)№ 0551248;

Бақылау мақсаты: 8-сыныптарда ағылшын тілі пәні бойынша оқу бағдарламасының орындалуын, сабақ беру сапасын, оқушылардың білім деңгейін, мұғалімнің әдіс-тәсілдерін және оқу үдерісінің тиімділігін бағалау. Сондай-ақ, оқушылардың пәнге қызығушылығын анықтап, оқу нәтижелерін жақсарту бойынша ұсыныстар әзірлеу.
Стандартты құжаттардың мемлекеттік талаптарға және оқу бағдарламасына сәйкестігі бойынша бақылау нәтижесі:

Оқу жоспары: Ағылшын 8 сыныптарға арналған (аптасына 3 сағат, оқу жылына 102 сағатты құрайды)

2024-2025 оқу жылының күнтізбелік-тақырыптық жоспарлауы төмендегі нормативтік-құқықтық актілер негізінде жасалынған:

«Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы» (бұдан әрі – МЖМБС) (ҚР Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығы, ҚР Оқу-ағарту министрінің 23.09.2022 ж. № 406 бұйрығымен енгізілген өзгерістерімен

«Қазақстан Республикасында бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы» (ҚР Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен, ҚР Оқу-ағарту министрінің 12.08.2022 ж. № 365 бұйрығымен https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V2200029136, 30.09.2022 ж. №412 бұйрығымен енгізілген өзгерістерімен – «Жалпы білім беру ұйымдарына арналған жалпы білім беретін пәндер, таңдау курстары мен факультативтер бойынша үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» (ҚР Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 16 қыркүйекте гі №399 бұйрығы

ҚР Оқу-ағарту министрінің 21.11.2022 ж. № 467 бұйрығымен енгізілген өзгерістерімен Мұғалім оқу жоспарын оқу бағдарламасына сәйкес құрастырған.Сабақтардың кестесі мен тақырыптық жоспары толық және жүйелі түрде жасалған.Оқу жоспары оқушылардың жас ерекшеліктеріне және оқу мақсаттарына сәйкес келеді.

  1. Сабақ жоспарлары:

    • Сабақ жоспарлары оқу бағдарламасының талаптарына сай құрастырылған.

    • Әр сабақ жоспарының құрылымы анық және мақсаттары нақты көрсетілген.

    • Сабақ жоспарларында оқыту әдістері, қажетті құралдар және бағалау критерийлері мен дискрипторлар көрсетілген.

    • Теориялық және практикалық сабақтардың үйлесімділігі қамтамасыз етілген.

  1. BilimClass:

  • Сынып журналы уақытылы және талапқа сай толтырылған.

  • Барлық сабақтар журналда жазылған, тақырыптары нақты көрсетілген.

  • Оқушылардың үлгерімі мен қатысуы дұрыс белгіленген.

  • Бағалау нормалары мемлекеттік стандарттарға сай орындалған.


  1. Құжаттаманың тәртібі мен ұйымдастырылуы:

    • Мұғалімнің барлық құжаттары тәртіппен және мемлекеттік талаптарға сай жүргізілген.

    • Құжаттарда кемшіліктер немесе сәйкессіздіктер анықталған жоқ.

Құжаттарды жүргізу кезінде нақтылық пен ұқыптылық байқалады

Тексеру барысында сабақтарға қатыстым

Unit: 7

Music and film

Teacher’s name:


Date:

The 7th of March

Class:

Number present:

Number absent:

Theme of the lesson

Listening: people talking about different situations

Learning objective (s)

9.2.4.1 understand most of the implied meaning in unsupported extended talk on a wide range of general and curricular topics;

9.3.3.1 explain and justify their own point of view on a range of general and curricular topics;

Lesson objectives

  • Recognize most of the implied meaning of sentences in extended talk while listening

  • Express thoughts about the given topic in the conversations at sentence level

Тексеру нәтижесі:

Сабақтың құрылымы:Сабақ үш кезеңнен тұрды (кіріспе, негізгі, қорытынды). Әр кезең нақты мақсаттарға бағытталды және бір-бірімен логикалық байланыста болды.

Қолданылған әдіс-тәсілдер:

  1. Мұғалім сабақ барысында әртүрлі әдіс-тәсілдерді тиімді қолданды:

  2. "Brainstorming" (Ми шабуылы) – оқушылардың тақырып бойынша алдын-ала білімдерін анықтау үшін.

  3. "Think-Pair-Share" (Ойлан – Жұптас – Бөліс) – оқушылардың өзара ой бөлісуі мен талқылауы үшін.

  4. "Guided Discovery" (Бағытталған зерттеу) – оқушылардың жаңа грамматикалық құрылымды өз бетімен ашуына ықпал ету үшін.

  5. "Role Play" (Рөлдік ойын) – оқушылардың сөйлесім дағдыларын дамыту үшін.

  6. "Exit Ticket" (Шығу билеті) – оқушылардың рефлексия жасап, сабақтан алған білімдерін қорытындылауы үшін.

Оқу мақсаттарына сәйкестік:Сабақ оқу бағдарламасының талаптарына сай өтті. Оқушылар келесі мақсаттарды орындады:Ақпаратты анық әрі түсінікті ұйымдастырып жеткізді (8.1.6.1).Баяндалған сөздің әртүрлі формаларын (reported statements, questions, commands) қолданды (8.6.11.1).Таныс тақырыптар бойынша орташа деңгейдегі грамматикалық қателері бар жазбаша жұмыстар орындады (8.5.3.1).

Оқушылардың белсенділігі:Сабақ барысында оқушылар белсенділік танытты, өз ойларын ашық жеткізді, жұптық және топтық жұмыстарға белсене қатысты. Тапсырмаларды орындау кезінде ынта-жігер байқалды.

Мұғалімнің жұмысын бағалау:Мұғалім сабақ жоспарын сәтті құрып, оқу мақсаттарына сай тиімді әдістерді қолданды. Оқушыларға түсінікті тілде бағыт-бағдар беріп, қажетті кері байланыс жасады.

Қорытынды:Жалпы, сабақ жоғары деңгейде өтті. Сабақтың құрылымы жүйелі, мазмұны оқу мақсаттарына сай ұйымдастырылды. Оқушылардың белсенділігі жақсы деңгейде болды. Мұғалімнің әдіс-тәсілдері тиімді және оқушылардың оқу үдерісіне деген қызығушылығын арттыруға бағытталды.

Ұсыныстар:

  1. Оқушылардың жазу дағдыларын одан әрі жетілдіру үшін шығармашылық жазбаша тапсырмалар санын көбейту.

  2. Баяндалған сөзді қолдану бойынша күрделендірілген жаттығулар енгізу.

  3. Сабақ барысында оқушылардың сөйлеу дағдыларын дамыту үшін коммуникативтік әдістерді кеңінен пайдалану.

Оқушылардың негізгі дағдыларының қалыптасуы

1. Айтылым дағдысы

  • Оқушылар өз ойларын еркін әрі нақты жеткізуге тырысты.

  • Белсенді сөздік қоры бар оқушылар тақырып бойынша ойын жүйелі түрде жеткізе алды.

  • Кейбір оқушылардың сөйлеу барысында сөздерді дұрыс қолдануда қиындықтары байқалды.

  • Оқушылардың өзара пікірталасқа түсу қабілеті қалыптасқан, алайда кейбір оқушылар сұрақтарға қысқа жауап беруге бейім.

  • Мұғалім олардың сөйлеу дағдыларын жетілдіру үшін диалогтік оқыту әдісін қолданды.

2. Оқылым дағдысы

  • Оқушылар мәтінді түсініп, негізгі ойды анықтай алды.

  • Көпшілігі мәтіндегі маңызды ақпаратты бөліп, оны өз сөзімен жеткізе білді.

  • Кейбір оқушылар мәтінді оқуда кідірістер жасап, күрделі сөздерді түсінуде қиындық көрді.

  • Оқу жылдамдығы әртүрлі деңгейде болды, бұл оқушылардың жеке оқу машықтарын жетілдіру қажеттігін көрсетеді.

  • Мұғалім мәтінмен жұмыс істеу әдістерін (сұрақ-жауап, мазмұндау, түйіндеу) тиімді қолданды.

3. Жазылым дағдысы

  • Оқушылар жазбаша тапсырмаларды орындауда сауаттылық пен логикалық құрылым сақтауға тырысты.

  • Кейбір оқушылар грамматикалық және орфографиялық қателер жібергенімен, жалпы ойларын дұрыс жеткізе алды.

  • Эссе, әңгіме жазу барысында кейбір оқушылар шығармашылық қабілетін жоғары деңгейде көрсетті.

  • Жазба жұмыстарының сапасын жақсарту үшін қосымша жаттығулар қажет екені анықталды.

  • Мұғалім оқушыларға жазылым бойынша кері байланыс беріп, олардың қателерін талдап, түзетуге бағыт-бағдар берді.

4. Тыңдалым дағдысы

  • Оқушылар мұғалімнің және сыныптастарының айтқандарын мұқият тыңдап, негізгі ақпаратты қабылдай алды.

  • Тыңдалған мәтіндер бойынша сұрақтарға нақты әрі толық жауап беруге тырысты.

  • Кейбір оқушылар аудиомәтіндерді түсінуде қиындық көрді, бұл тыңдау дағдыларын дамыту қажеттігін көрсетеді.

  • Мұғалім тыңдалым тапсырмаларын кезең-кезеңімен ұйымдастырып, оқушылардың түсінігін тексеру үшін қосымша сұрақтар қойды.

Тексеру барысында оқушылардан google.forms платформасымен 10 сұрақтық тест жұмысы алынды.Тест нәтижесі тоқсандық жиынтық бағалаумен сәйкес келеді.

Аты-жөні

Ағылышын

1


10/6

2


10/8

3


10/7

4


10/9

5


10/5

6


10/4

8


10/4

Ұсыныстар:

-Оқушылардың сөйлеу дағдыларын дамыту үшін диалогтық және коммуникативтік әдістерді көбірек қолдану.
-Сабақ барысында интерактивті және заманауи оқыту технологияларын кеңінен пайдалану.
-Оқушылардың тілдік дағдыларын қалыптастыру үшін топтық және жұптық жұмыстарды көбейту.


Бақылауды жүргізген
Таныстым

18.03.2025













Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі