Миелинді,миелинсіз аксондарда жүйке импульстарының туындауы және өткізілуі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Миелинді,миелинсіз аксондарда жүйке импульстарының туындауы және өткізілуі

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді жоспар
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

9-сынып

Сабақтың тақырыбы: миелинді, миелинсіз аксондарда жүйке импульстарының туындауы және өткізілуі


Бөлім:

Педагогтың аты-жөні

Күні:

Сынып: 9


Қатысушылар саны:


Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы


миелинді, миелинсіз аксондарда жүйке импульстарының туындауы және өткізілуі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары


9.1.1.1 - Миелинді және миелинсіз аксондардың құрылымы мен қызметін түсіну.

Сабақ мақсаты


- Миелинді және миелинсіз аксондардың құрылымын сипаттайды.
- Жүйке импульстарының аксон арқылы қалай таралатынын түсінеді.

Құндылықтарға баулу


Оқушыларға биологиялық жүйелердің күрделілігін түсіндіру арқылы ғылымға қызығушылықты арттыру.
Осы сабақта қолданылатын 2025-2026 оқу жылындағы құндылықтар:
- жасампаздық және жаңашылдық

ЖИ құралдары


Magicschool - Жаттығулар, сабақ жоспарлары мен тапсырмалар жасау платформасы - https://app.magicschool.ai

Бағалау критерийлері


✓ Миелинді және миелинсіз аксондардың құрылымын сипаттай алады.
✓ Жүйке импульстарының таралу механизмін түсіндіре алады.
✓ Биологиялық процестерді өмірмен байланыстыра алады.

Ойлау дағдыларының деңгейі


– талдау, жинақтау, бағалау.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі / уақыты


Мұғалімнің әрекеті


Оқушының әрекеті


Бағалау


Ресурстар

Сабақтың басы (10 минут), Ұйымдастыру кезеңі
Қызығушылықты ояту – (3 минут)
Ширату тапсырмалары – (4 минут)
Жаңа сабаққа кіріспе (3 минут)


Қызығушылықты ояту:
- Сәлемдесу;
- Сыныпты түгелдеу;
- Оқушылардың назарын аударту;
- Топқа бөлу.
Ширату тапсырмалары:
- Миелинді және миелинсіз аксондар туралы қысқаша бейнебаян көрсету.
- Сабақтың мақсаты мен міндеттерін түсіндіру.


Оқушылар сұрақтарға жауап береді, сабақтың мақсатына назар аударады.


Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігіне қарай, қалыптастырушы бағалау жүргізеді.
ҚБ «Мадақтау сэндвичі» әдісі арқылы келесі тапсырмаларға ынталандырады.


Компьютер, проектор, презентация.

https://www.youtube.com/watch?v=example

Сабақтың ортасы (25 минут), Жаңа сабақ


Мәтінмен жұмыс
Миелинді және миелинсіз аксондар туралы мәтінді талдау (5 минут)


Оқушылар мәтінді оқып, талдайды, өз ойларын жазады.


Топ динамикасы, қорытындының сапасы.


Оқулық, интернет ресурс, оқу құралдары.

https://www.google.com/search?q=миелинді, миелинсіз аксондарда жүйке импульстарының туындауы және өткізілуі

1-тапсырма
Миелинді аксондардың құрылымын сипаттау (5 минут)
Дескриптор:
- Миелин қабығының құрамын сипаттау;
- Миелинді аксондардың ерекшеліктерін анықтау;
- Жүйке импульстарының таралу механизмін түсіндіру.


Оқушылар өз ойларын жазады, талқылайды, қорғауда белсенділік танытады.


ҚБ «Мадақтау сэндвичі» әдісімен бағалау.


Оқулық, интернет ресурс, оқу құралдары.

https://www.google.com/search?q=миелинді аксон

2-тапсырма
Миелинсіз аксондардың қызметін түсіндіру (7 минут)
Дескриптор:
- Миелинсіз аксондардың құрылымын түсіндіру;
- Жүйке импульстарының таралу жылдамдығын салыстыру;
- Миелинді және миелинсіз аксондардың артықшылықтарын талдау.


Оқушылар өз ойларын жазады, талқылайды, қорғауда белсенділік танытады.


ҚБ «Алақан-жұлдыз» әдісімен бағалау.


Оқулық, интернет ресурс, оқу құралдары.

https://www.google.com/search?q=миелинсіз аксон

3-тапсырма
Жүйке импульстарының таралу механизмін модельдеу (8 минут)
Дескриптор:
- Жүйке импульстарының таралу жолын көрсету;
- Миелинді және миелинсіз аксондардың айырмашылығын анықтау;
- Биологиялық процестерді модельдеу арқылы түсіндіру.


Оқушылар өз ойларын жазады, талқылайды, қорғауда белсенділік танытады.


ҚБ «Ең үздік жауап» әдісімен бағалау.


Оқулық, интернет ресурс, оқу құралдары.

https://www.google.com/search?q=жүйке импульстарының таралуы

Сабақтың соңы (10 минут),
Қорытынды,
Ой толғаныс,
Кері байланыс


Кері байланыс
Жалғастырыңыз:
Маған ... қызықты болды
Бұл ... қиындық туғызды
Осы ... мені ойландырды


Оқушылар білімдерін сараптайды, рефлексия жүргізеді. Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады.


Кері байланыстың бар екендігі.




Оқушылар алған білімін ары қарай шыңдау мақсатында мұғалім үй тапсырмасын береді.


Оқушылар үй жұмысын орындайды.


Кері байланыстың бар екендігі.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
30.11.2025
37
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі