70% арзан
30% арзан

жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
МИФ Әдістемелік бірлестігінің жарты жалдық бойынша есебі
«Садыр атындағы орта мектебі»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі бойынша
МИФ(математика,информатика,физика)әдістемелік бірлестігінің
2024-2025 оқу жылындағы
бірінші жарты жылдық есебі
Әдістемелік бірлестік тақырыбы:
«Математика, физика және информатика сабақтарында оқушылардың ойлау белсенділігін жандандыру»
Мақсаты:
Математика, физика, информатика, пәндерінен мемлекеттік білім стандартының орындалуын қадағалау,оқушыларға білім беруде жаңашыл, озық технологияларды кеңінен қолдану.
Міндеттері:
-
Мектептің өзекті тақырыптарын басшылықа ала отырып, бірлестік оқушылардың шығармашылық қалыптастыруға жағдай жасау.
-
Қорытынды аттестацияға, емтихан, пән олимпиадаларына жеке жұмыс жоспары бойынша қосымша сабақтардың дайындықты бақылау.
Осы алдымызға қойған мақсатқа жету жолында бірлестік мүшелері әртүрлі бағыттарда жұмыс жасауда. Оқушылардың білім сапасын арттыру жолында атқарылған жұмыстарды өткізу әдістемелік жұмыстың жоспарына сәйкес болды, оның мазмұны нормативтік құжаттарды білім беру стандартын дарынды және үлгерімі төмен балалармен жұмыс олимпиада қатысушылары-мен жұмыс сияқты сұрақтар енгізілді. Зертханалық, практикалық, бақылау жұмыстары жоспар бойынша өткізілді. Оқушылардың дәптерлері жүйелі түрде тексеріліп тұрды.
Өзекті тақырыпты іске асыруда 2024-2025 оқу жылының І жарты жылдығында келесі міндеттерді іске асырдық:оқушылардың шығармашылық қабілеттерін үштау, дарынды оқушылар мен жұмысты жандандыру, мемлекеттік стандартқа сай оқушылардың білім сапасын көтеру, жана технологияларды тиімді қолданып әр сабақта оқушылардың пәнге деген бейімділігін арттыру.
Білімін ескере отырып жеке пәнге қызығушылығын дамыту жұмысын жүзеге асыруда: оқытушылар сабақтарында жанашыл технологияларды қолданады: даралап- саралап оқыту, деңгейлік тапсырмаларды. Аталған пәндерден білім стандартының орындалуын қадағалау басты назарда болды. Осы мақсатта математика, физика, пәндері бойынша тоқсандық, жартыжылдық бақылаулар салыстырылып, қорытынды жасалынды.
Осы жоғарыда айтылған мемлекеттік стандарт талаптарын тексеру жұмыстары жүргізілді Математика, физика және информатика пән бірлестігінде барлығы 9 мұғалім жұмыс атқарады:
-
1 мұғалім педагог-зерттеуші,
-
1 мұғалім педагог-сарапшы,
-
4 мұғалім педагог-модератор,
-
3 мұғалімде санаты жоқ .
Жетістіктер:
Қазан айында бірлестік пән мұғалімдері мектепішілік өребәйгеге оқушыларды жан-жақты дайындау жұмыстарын жүргізді.Қазан айының кезекті отырысында пән мұғалімдерінің жасаған мектепішілік өребәйге жұмыстары талданып,талқыланды.Қазан айында математика, физика пәндері бойынша мектепішілік өребәйге өткізілді.
Аудандық олимпиадаға математика пәнінен 7 Б сынып оқушысы Иминахунов Шахдияр 2 орынға ие болды. Жетешісі Машурова Гульбостан Моминовна.
Қараша айында Республикалық Алтын сақа математикалық олимпиадасына 5 сынып оқушысы Буздуган Артем қатысып ІІ орын иеленді. Жетешісі Машурова Гульбостан Моминовна.
Республикалық Алтын түлек математикалық олимпиадасына 11 сынып оқушысы Анварова Аделят қатысын грамотага ие болды.
Жалпы білім беретін мектептерге арналған «АҚБОТА» зияткерлік олимпиадасына 5,6 сынып оқушылары қатысын жүлделі орындарғы ие болды.
Атап айтсақ 6 сынып оқушысы Бахыт Ерасыл 2 орынға ие болды, 5 сынып оқушысы Маратова Амина І дәрежелі дипломмен марапатталды. Жетекшісі Тюленова Сахибем Шериповна.
«Еңбекшіқазақ аудандық білім бөлімінен» Алғыс хатпен Машурова Г.М., Кардаш Г.А., марапатталды.
«Садыр атындағы орта мектеп» КММ бойынша 07.10-18.10. 2024 жыл аралығында ӘБ онкүндігі өткізілді.
Соның барысында:
-
Утешова Ж.Б. ү «А» сыныпта Алгебра пәнінен ашық сабақ «Құрамында квадрат түбірлері бар өнерктерді тепе тең түрлендіру» ,
-
Курбанова Т.К. 5 «В» сыныпта Математика пәнінен ашық сабақ «Основное свойство дроби»,
-
8 «А» сыныпта Хурметхан С. информатика пәнінен ашық сабақ «Заманауи кибер қауіп»,
-
Джапарова Д.К. 6 «Б» сыныпта Информатика пәнінен ашық сабақ «Беспредел сети»,
-
Тюленова С.Ш. Математика пәнінен ашық сабақ «Жай бөлшектің негізгі қасиеттер» 5 «А» сынып оқушыларымен, математика пәнінен ашық сабақ
-
«Правильные и неправильные обыкновенные дроби» Машурова Г.М. 5 «Б» сынып оқушылармен ашық сабақтар өткізілді.
Барлық сабақтар кестеге сай, оқыту нормалары сақталып өткізілді.Сабақ этаптары сақталып, әр түрлі тақырыпқа сай өткізіліп, тексеріліп отырды. Дегенмен де, заманауи мұғалімде оқушылардың мүмкіндіктерін дұрыс бағалай білуі және бірқатар жетекшілерді дайындай алуы керек. Оқушылардың мүмкіндіктерін дұрыс бағалай білуі қажет. Формативті бағалау 10 балдық жүйемен қойылды. Барлықсыныптарда аталған параметрлер бойынша жұмыстар дұрыс жүргізіліп функционалдық сауаттылығына арналған логикалық тапсырмалар орындатып отырды. Төмен дәрежелі оқушыларға жеке тапсырмалар ұйымдастырылып берілді.
18.10.2024 ж ӘБ онкүгінің жабылуына арналған 9-11 сынып оқушылардың арасында «Математика нужна современному человеку» тақырыбы бойынша дебат өткізілді. Оқушылар өте белсенді қатысты, олардың ойлау қабілеттері.
І-жартыжылдық бойынша математика, физика, информатика пән мұғалімдермен отырыс ұйымдастырылып оқушылардың білім сапасы мен оқу үлгерімі талқыланды.
Математика,алгебра,геометрия пәндері бойынша І тоқсан мен ІІ тоқсанның сапа көрсеткіштері 2024-2025 оқу жылы
№ |
Пән |
Сынып |
Бала саны |
І тоқсан |
Бала саны |
ІІ тоқсан |
Өсуі |
Төмендеуі |
Пән мұғалімі |
|
математика |
6 В РУС |
20 |
55,00% |
20 |
55,00% |
|
|
Курбанова Т.К. |
|
математика |
6 Б РУС |
20 |
55,00% |
19 |
57,89% |
+2,89 |
|
Кардаш Г.А. |
|
математика |
6 А ҚАЗ |
7 |
85,71% |
7 |
85,71% |
|
|
Тюленова С.Ш. |
|
математика |
6 Ә УЙГ |
8 |
75% |
8 |
87,5% |
+12,5 |
|
Курбанова Т.К. |
|
математика |
5 В РУС |
18 |
55,56% |
17 |
58,82% |
+3,26 |
|
Курбанова Т.К. |
|
математика |
5 Б РУС |
17 |
64,71% |
18 |
61,11% |
|
-3,6 |
Машурова Г.М. |
|
математика |
5 А ҚАЗ |
7 |
57,14% |
7 |
57,14% |
|
|
Тюленова С.Ш. |
|
алгебра |
8 Б РУС |
28 |
53,5% |
27 |
55,56% |
+3,84 |
|
Курбанова Т.К. |
|
алгебра |
8 Ә УЙГ |
10 |
60,00% |
10 |
60,00% |
|
|
Машурова Г.М. |
|
алгебра |
8 А ҚАЗ |
10 |
70,00% |
10 |
60,00% |
|
-10 |
Утешова Ж.Б. |
|
алгебра |
7 Б РУС |
26 |
58,00% |
25 |
64,00% |
+6 |
|
Машурова Г.М. |
|
алгебра |
7 А ҚАЗ |
8 |
62,50% |
8 |
62,50% |
|
|
Утешова Ж.Б. |
|
алгебра |
9 Б РУС |
20 |
50,00% |
20 |
50,00% |
|
|
Кардаш Г.А. |
|
алгебра |
9 В РУС |
18 |
55,56% |
17 |
52,94% |
|
-2,26 |
Кардаш Г.А. |
|
алгебра |
9 А ҚАЗ |
29 |
50,00% |
10 |
50,00% |
|
|
Утешова Ж.Б. |
|
алгебра |
9 Ә УЙГ |
13 |
61,5 |
14 |
71,29% |
+9.79 |
|
Машурова Г.М. |
|
алгебра |
7 Ә УЙГ |
10 |
60 |
10 |
60,00% |
|
|
Тюленовв С.Ш. |
|
геометрия |
8 Б РУС |
28 |
53,5% |
27 |
55,56% |
+3,84 |
|
Курбанова Т.К. |
|
геометрия |
8 Ә УЙГ |
10 |
50,00% |
10 |
60,00% |
+10 |
|
Машурова Г.М. |
|
геометрия |
8 А ҚАЗ |
10 |
70,00% |
10 |
60,00% |
|
-10 |
Утешова Ж.Б. |
|
геометрия |
7 Б РУС |
26 |
76,00% |
25 |
68,00% |
|
-8 |
Машурова Г.М. |
|
геометрия |
7 А ҚАЗ |
8 |
75,00% |
8 |
62,50% |
|
-12,5 |
Утешова Ж.Б. |
|
геометрия |
9 Б РУС |
20 |
50,00% |
20 |
50,00% |
|
|
Кардаш Г.А. |
|
геометрия |
9 В РУС |
18 |
55,56% |
17 |
52,94% |
|
-2,62 |
Кардаш Г.А. |
|
геометрия |
9 А ҚАЗ |
10 |
50,00% |
10 |
50,00% |
|
|
Утешова Ж.Б. |
|
Геометрия |
10 А ҚАЗ |
5 |
60,00% |
5 |
60,00% |
|
|
Утешова Ж.Б. |
|
Геометрия |
10 Б РУС |
14 |
71,43% |
13 |
69,23% |
|
-2,2 |
Курбанова Т.К. |
|
Геометрия |
11 Б РУС |
12 |
58,33% |
12 |
58,33% |
|
|
Кардаш Г.А. |
|
Геометрия |
11 Ә УЙГ |
4 |
75,00% |
4 |
75,00% |
|
|
Машурова Г.М. |
|
Геометрия |
11 А ҚАЗ |
5 |
60,00% |
5 |
60,00% |
|
|
Тюленова С.Ш |
|
Геометрия |
9 Ә УЙГ |
13 |
61,54 |
14 |
71,29% |
+9.79 |
|
Машурова Г.М. |
|
Геометрия |
10 Ә УЙГ |
6 |
66,67 |
6 |
66,67% |
|
|
Тюленова С.Ш |
|
Геометрия |
7 Ә УЙГ |
10 |
60 |
10 |
60,00% |
|
|
Тюленова С.Ш. |
|
Алгебра және анализ |
10 А ҚАЗ |
5 |
60,00% |
5 |
60,00% |
|
|
Утешова Ж.Б. |
|
Алгебра және анализ |
10 Б РУС |
14 |
71,43% |
13 |
69,23% |
|
-2,2 |
Курбанова Т.К. |
|
Алгебра және анализ |
11 Б РУС |
12 |
58,33% |
12 |
58,33% |
|
|
Кардаш Г.А. |
|
Алгебра және анализ |
11 Ә УЙГ |
4 |
75,00% |
4 |
75,00% |
|
|
Машурова Г.М. |
|
Алгебра және анализ |
11 А ҚАЗ |
5 |
60,00% |
5 |
60,00% |
|
|
Тюленова С.Ш |
|
Алгебра және анализ |
10 Ә УЙГ |
6 |
66,67% |
6 |
66,67% |
|
|
Тюленова С.Ш. |
Берілген кесте бойынша келесі өзгерістер бақылауға болады:
Математика:
Өсуі: 5 В сыныптың білім сапасы өскен себебі бір оқушы кеткеніне байланысты. 6 Ә сыныпта Рузиев С. 4 баға алып білім сапасы 12, 5% өсті. 6 Б сынып бойынша білім сапасы 2% өсті (Айсаев Амир 4 баға алды).
Төмендеуі: 5 Б сыныптың білім сапасы төмендеген себебі Пахомов Вадим басқа мектепке кеткеніне.
Алгебра:
Өсуі: 7 Б сыныптың білім сапасы 6% өсті (Машурова Фаина 4 бағаны алды). 8 Б сыныптың білім сапасы 3,84% өсті (үшке оқитын бір оқушы кетті). 9 Ә сыныптың білім сапасы 9,79% өскен себебі Абуев Рамзан келген оқушы 4 баға алды.
Төмендеуі: 8 А сыныптың оқушысы Сейдахметов Шатлық 3 баға алғаны үшін білім сапасы 10% төмендеді. 9 В білім сапасы 2,26% түсті, себебі Валиева М. жақсы оқитын оқушы басқа мектепке кетті. 10 Б сыныптың оқушысы Хамутжан Қалбинур басқа мектепке кеткені үшін білім сапасы 2,2% түсті.
Геометрия:
Өсуі: 8 Ә сыныптың білім сапасы 10% өскенінің себебі Усенова Мубарәк 4 бағаны алды.
Төмендеуі: 8 А сыныптың оқушысы Сейдахметов Шатлық 3 баға алғаны үшін білім сапасы 10% төмендеді. 8 Б сыныптың білім сапасы 3,84% өсті (үшке оқитын бір оқушы кетті). 9 В білім сапасы 2,26% түсті, себебі Валиева М. жақсы оқитын оқушы басқа мектепке кетті. 9 Ә сыныптың білім сапасы 9,79% өскен себебі Абуев Рамзан келген оқушы 4 баға алды. 10 Б сыныптың оқушысы Хамутжан Қалбинур басқа мектепке кеткені үшін білім сапасы 2,2% түсті.
Салыстырмалы мониторингі
Пән; математика
Пән: алгебра
Пән: геометрия
Физика пәні бойынша І тоқсан мен ІІ тоқсанның сапа көрсеткіші
2024-2025 оқу жылы
Сынып |
Бала саны |
І тоқсан |
Бала саны |
ІІ тоқсан |
Өсуі % |
Төмен-деуі % |
Пән мұғалімі |
8 Б РУС |
28 |
57% |
27 |
55% |
|
-2 |
Усенова Ф.А. |
8 Ә УЙГ |
10 |
60,00% |
10 |
60,00% |
|
|
Усенова Ф.А |
8 А ҚАЗ |
10 |
70,00% |
10 |
70,00% |
|
|
Хурметхан С. |
7 Б РУС |
26 |
61,00% |
25 |
64,00% |
+3 |
|
Усенова Ф.А |
7 А ҚАЗ |
8 |
62,50% |
8 |
75,00% |
+12,5 |
|
Хурметхан С. |
9 Б РУС |
20 |
55,00% |
20 |
50,00% |
|
-5 |
Усенова Ф.А |
9 В РУС |
18 |
55,56% |
17 |
52,94% |
|
-2,62 |
Усенова Ф.А |
9 А ҚАЗ |
10 |
50,00% |
10 |
50,00% |
|
|
Хурметхан С. |
10 А ҚАЗ |
5 |
60,00% |
5 |
60,00% |
|
|
Хурметхан С. |
10 Б РУС |
14 |
71,43% |
13 |
76,92% |
+5,49 |
|
Усенова Ф.А |
11 Б РУС |
12 |
58,33% |
12 |
58,33% |
|
|
Усенова Ф.А |
11 Ә УЙГ |
4 |
75,00% |
4 |
75,00% |
|
|
Усенова Ф.А |
11 А ҚАЗ |
5 |
60,00% |
5 |
60,00% |
|
|
Хурметхан С. |
10 Ә УЙГ |
6 |
66,67% |
6 |
66,67% |
|
|
Усенова Ф.А |
7 Ә УЙГ |
10 |
60 % |
10 |
60,00% |
|
|
Усенова Ф.А |
Білім сапасы бойынша физика пәнінен келесі өзгерістер байқауға болады:
7 Б сынып бойынша білім сапасы 3% өсті. 7 А сыныптың білім сапасы өскен себебі Асан Жибек 4 бағаны алды. (3ке оқитын Пахомова Маргарита басқа мектепке көшті), 8 Б сыныптың бір оқушысы басқа мектепке кеткен үшін білім сапасы 2% түсті. 7 А сыныпта- 3% өсті 9 Б сыныпта – Бахыт Бахтияр 3 баға алған соң білім сапасы 5 % төмендеді. 9 В сыныпта- бір оқушы басқа мектепке кетті. 10 Б сыныптың оқушысы Султанова Анеля 4 баға алды сол үшін білім сапасы 5,49% өсті.
Салыстырмалы мониторингі
Пән: физика
Информатика пәні бойынша І тоқсан мен ІІ тоқсанның сапа көрсеткіші
2024-2025 оқу жылы
№ |
Сынып |
Бала саны |
І тоқсан |
Бала саны |
ІІ тоқсан |
Өсуі % |
Төмен-деуі % |
Пән мұғалімі |
|
8 Б РУС |
|
|
27 |
66,67% |
|
|
Хурметхан С Ибрагимов М.Н. |
|
8 Ә УЙГ |
|
|
10 |
60,00% |
|
|
Джапарова Д.К |
|
8 А ҚАЗ |
|
|
10 |
70,00% |
|
|
Хурметхан С |
|
6 В РУС |
|
|
20 |
100,00% |
|
|
Ибрагимов М.Н |
|
7 Б РУС |
|
|
25 |
80,00% |
|
|
Хурметхан С Джапарова Д.К |
|
7 А ҚАЗ |
|
|
8 |
75,00% |
|
|
Хурметхан С |
|
6 Б РУС |
|
|
19 |
78,95% |
|
|
Джапарова Д.К. |
|
6 А ҚАЗ |
|
|
7 |
71,43% |
|
|
Хурметхан С |
|
9 Б РУС |
|
|
20 |
30,00% |
|
|
Ибрагимов М.Н |
|
9 В РУС |
|
|
17 |
76,47% |
|
|
Ибрагимов М.Н |
|
9 А ҚАЗ |
|
|
10 |
50,00% |
|
|
Хурметхан С |
|
5 В РУС |
|
|
17 |
100,00% |
|
|
Ибрагимов М.Н |
|
5 Б РУС |
|
|
18 |
100,00% |
|
|
Ибрагимов М.Н |
|
5 А ҚАЗ |
|
|
7 |
57,14% |
|
|
Хурметхан С |
|
10 А ҚАЗ |
5 |
60,00% |
5 |
60,00% |
|
|
Хурметхан С |
|
10 Б РУС |
14 |
71,43% |
13 |
92,31% |
+20.88 |
|
Джапарова Д.К. |
|
11 Б РУС |
12 |
75,00% |
12 |
66,67% |
|
-8,33 |
Джапарова Д.К. |
|
11 Ә УЙГ |
5 |
75,00% |
4 |
75,00% |
|
|
Джапарова Д.К |
|
11 А ҚАЗ |
4 |
60,00% |
5 |
60,00% |
|
|
Хурметхан С |
|
9 Ә УЙГ |
|
|
14 |
71,43% |
|
|
Джапарова Д.К |
|
10 Ә УЙГ |
|
|
6 |
66,67% |
|
|
Ибрагимов М.Н |
|
5 Ә УЙГ |
|
|
11 |
81,82% |
|
|
Ибрагимов М.Н |
|
7 Ә УЙГ |
|
|
10 |
70,00% |
|
|
Джапарова Д.К. |
|
6 Ә УЙГ |
|
|
8 |
100,00% |
|
|
Ибрагимов М.Н |
11 Б сынып оқушысы Есдаулет Темирлан 3 баға алған себептен сол сыныптың білім сапасы 8,33% төмендеді.
Салыстырмалы мониторингі
Пән информатика
ӘБ жетекшісі Г.М. Машурова

