Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
    ТАРАЗ «ПАРАСАТ» КОЛЛЕДЖІ





    Бекітемін

    Директордың ғылыми әдістемелік

    ісі жөніндегі орынбасары

    Кузембаева Д.М.

    ___________________________

    «______» ____________2022 ж.












    АШЫҚ САБАҚ



    Тақырыбы: Микроағзаларды өндірісте, ауыл шаруашылығында, медицинада, тұрмыста қолданудың артықшылықтары мен кемшіліктері





    Тобы: ЖБ-2-7(I)-21

    Биология пәнінің оқытушысы: Темірбаева А.І.

    Күні: 30.04.2022 ж.

    Аудитория: 407









    Тараз 2022 ж.

    Тараз «Парасат» колледжі

    «Тексердім»

    «Жаратылыстану пәндері»

    кафедрасының меңгерушісі

    Набиева Қ.Н.

    _________________________

    «____» ____________2022 ж.

    Оқу сабағының жоспары № 61


    Сабақ тақырыбы

    Микроағзаларды өндірісте, ауыл шаруашылығында, медицинада, тұрмыста, қолданудың артықшылықтары мен кемшіліктері


    Модуль/ Пән атауы

    Биология

    Дайындаған педагог

    Темірбаева А.І.

    Күні, айы, жылы

    30.04.2022 ж.

    Курс, топ

    ЖБ-2-7(I)-21

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    Биотехнологияда қолданылатын тірі организмдердің артықшылықтары мен кемшіліктерін талқылау.

    Сабақтың мақсаты

          • өнеркәсіпте, ауыл шаруашылығында, медицинада, тұрмыста микроорганизмдерді пайдаланудың артықшылықтары мен кемшіліктерін сипаттайды;

          • ағзаларды биотехнологияда қолданудың кейбір аспектілері және мысалдарымен танысады;

          • биотехнологияда қолданылатын тірі организмдердің артықшылықтары мен кемшіліктерін бағалайды.

    Бағалау критерийлері

    1. Білімгерлер өнеркәсіпте (ағын суларды тазарту үшін), медицинада (антибиотиктерді өндіру кезінде), ауыл шаруашылығында (өсімдіктерді зиянкестерден қорғау үшін) микроорганизмдерді пайдалану технологиясын сипаттайды.

    2. Микроғзаларды биотехнологияда қолданудың кейбір аспектілері және мысалдарымен танысу үшін топта ақпарат жинап оны талдай алады.

    3. Ғылыми терминологияны қолданады.

    Тілдік мақсаттар


    Білімгерлер орындай алады:

    Биотехнологиямен және микробиологиямен байланысты негізгі терминдерге ауызша анықтама беру.

    Өнеркәсіпте және ауыл шаруашылығында микроорганизмдерді пайдалануды сипаттау.

    Микроағзалар мен олардың қызметінің өнімдерін медицинада, тұрмыста қолдану аясын атап өту.

    Пәнге қатысты лексика мен терминология

    Субстраттар, органикалық заттар молекулаларының түрленуі, ферментативті реакциялар, микробиологиялық трансформация, ағындарды аэробтық қайта өңдеу.

    Диалог құруға / жазылымға қажетті сөздер топтамасы

    Өнеркәсіп кәсіпорындарынан экологиялық жүктемені төмендету үшін ...

    Ірі мал шаруашылығы кешендерінде енгізілуде …

    Медицинада микроорганизмдер үшін пайдаланылады …

    Құндылықтарды дарыту



    Өндірісте, тұрмыста, медицинада және ауыл шаруашылығында микроорганизмдерді пайдаланудың артықшылықтары және кемшіліктері туралы мәселені топта зерттеу арқылы құрметтеу және жауапкершілікті сездіру. Микроорганизмдерді пайдалану туралы түсініктерді дамыту арқылы өмір бойы оқыту.

    Сабақтың түрі

    Аралас сабақ

    Сабақтың типі

    Жаңа сабақты меңгерту

    Пәнаралық байланыс

    Химия: катализаторлар туралы түсінік, өнеркәсіптік өндіріс сұлбалары (схема).

    Бастапқы білім


    Химия пәнінен білімгерлер көптеген химиялық заттардың өнеркәсіптік өндірісі туралы біледі. Биология пәнінен оқушылар микроорганизмдер, жасушалардың құрылысы, олардың белгілі бір заттарды синтездеу және жинақтау қабілеті туралы біледі.

    Қажетті ресурстар

    Электронды оқулылық, интернет ресурстар, тақта, стикерлер, постерлер, үлестірмелі материалдар

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері


    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет



    Ресурстар

    Сабақтың басы


    Ұйымдастыру кезеңі

    Үй жұмысын жан-жақты тексеру



















































































    Сабақтың ортасы


    Жаңа білімді баяндау

    Жаңа материалды бекіту






























    Мағынаны тану







    Ұйымдастыру кезеңі.

    1. Білімгерлермен амандасу.

    2. Білімгерлерді түгендеу.

    3. Білімгерлердің сабаққа дайындығын тексеру.

    «Қорғаныш бетперделері» әдісі бойынша психологиялық ахуал қалыптастыру арқылы, топқа бөлу.


    Үй жұмысын жан-жақты тексеру.

    1-тапсырма. «Тұжырымдамалық карта» құру әдісі. Топтық жұмыс.

    Білімгерлер бөлінген топтары бойынша үй тапсырмасындағы негізгі ақпаратты қолданып постерге шағын концепт-карта құрады. Топтық жұмыс тақырыптары:

    ► Эстракорпоральды ұрықтандыру (ЭКҰ) әдісі және оның маңызы.

    ▪ ЭКҰ даму тарихы;

    ▪ ЭКҰ сатылары;

    ►Моноклоналды антиденелердің маңызы

    ▪ Моноклоналды антиденелерді өндіру механизмі;

    ▪ ауруларды диагностикалауда моноклоналды антиденелерді қолданылуы;

    ▪ ауруларды емдеу кезіңде моноклоналды антиденелерді қолданылуы;

    ▪ моноклоналды антиденелердің маңызы.

    Топтық жұмысты бағалау критерийлері:

    ► тақырыбына қатысты тұжырымдамалық карта құрады;

    ► ЭКҰ даму тарихын, сатыларын талқылайды, айтады;

    ► моноклоналды антиденелердің өндірілу механизмін, қолданылуын, маңызын түсіндіреді.

    2-тапсырма. «Домино» әдісі.

    Білімгерлер тірек сөздер мен олардың анықтамаларын сәйкестендіреді.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Темірбаева Алтыншаш Ілесбекқызы
    14 Қырқүйек 2023
    1397
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Микроағзаларды өндірісте, ауыл шаруашылығында, медицинада, тұрмыста қолданудың артықшылықтары мен кемшіліктері

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Микроағзаларды өндірісте, ауыл шаруашылығында, медицинада, тұрмыста қолданудың артықшылықтары мен кемшіліктері

    Материал туралы қысқаша түсінік
    "Микроағзаларды өндірісте, ауыл шаруашылығында, медицинада, тұрмыста қолданудың артықшылықтары мен кемшіліктері" тақырыбы бойынша ашық сабақ жоспары
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
    ТАРАЗ «ПАРАСАТ» КОЛЛЕДЖІ





    Бекітемін

    Директордың ғылыми әдістемелік

    ісі жөніндегі орынбасары

    Кузембаева Д.М.

    ___________________________

    «______» ____________2022 ж.












    АШЫҚ САБАҚ



    Тақырыбы: Микроағзаларды өндірісте, ауыл шаруашылығында, медицинада, тұрмыста қолданудың артықшылықтары мен кемшіліктері





    Тобы: ЖБ-2-7(I)-21

    Биология пәнінің оқытушысы: Темірбаева А.І.

    Күні: 30.04.2022 ж.

    Аудитория: 407









    Тараз 2022 ж.

    Тараз «Парасат» колледжі

    «Тексердім»

    «Жаратылыстану пәндері»

    кафедрасының меңгерушісі

    Набиева Қ.Н.

    _________________________

    «____» ____________2022 ж.

    Оқу сабағының жоспары № 61


    Сабақ тақырыбы

    Микроағзаларды өндірісте, ауыл шаруашылығында, медицинада, тұрмыста, қолданудың артықшылықтары мен кемшіліктері


    Модуль/ Пән атауы

    Биология

    Дайындаған педагог

    Темірбаева А.І.

    Күні, айы, жылы

    30.04.2022 ж.

    Курс, топ

    ЖБ-2-7(I)-21

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    Биотехнологияда қолданылатын тірі организмдердің артықшылықтары мен кемшіліктерін талқылау.

    Сабақтың мақсаты

          • өнеркәсіпте, ауыл шаруашылығында, медицинада, тұрмыста микроорганизмдерді пайдаланудың артықшылықтары мен кемшіліктерін сипаттайды;

          • ағзаларды биотехнологияда қолданудың кейбір аспектілері және мысалдарымен танысады;

          • биотехнологияда қолданылатын тірі организмдердің артықшылықтары мен кемшіліктерін бағалайды.

    Бағалау критерийлері

    1. Білімгерлер өнеркәсіпте (ағын суларды тазарту үшін), медицинада (антибиотиктерді өндіру кезінде), ауыл шаруашылығында (өсімдіктерді зиянкестерден қорғау үшін) микроорганизмдерді пайдалану технологиясын сипаттайды.

    2. Микроғзаларды биотехнологияда қолданудың кейбір аспектілері және мысалдарымен танысу үшін топта ақпарат жинап оны талдай алады.

    3. Ғылыми терминологияны қолданады.

    Тілдік мақсаттар


    Білімгерлер орындай алады:

    Биотехнологиямен және микробиологиямен байланысты негізгі терминдерге ауызша анықтама беру.

    Өнеркәсіпте және ауыл шаруашылығында микроорганизмдерді пайдалануды сипаттау.

    Микроағзалар мен олардың қызметінің өнімдерін медицинада, тұрмыста қолдану аясын атап өту.

    Пәнге қатысты лексика мен терминология

    Субстраттар, органикалық заттар молекулаларының түрленуі, ферментативті реакциялар, микробиологиялық трансформация, ағындарды аэробтық қайта өңдеу.

    Диалог құруға / жазылымға қажетті сөздер топтамасы

    Өнеркәсіп кәсіпорындарынан экологиялық жүктемені төмендету үшін ...

    Ірі мал шаруашылығы кешендерінде енгізілуде …

    Медицинада микроорганизмдер үшін пайдаланылады …

    Құндылықтарды дарыту



    Өндірісте, тұрмыста, медицинада және ауыл шаруашылығында микроорганизмдерді пайдаланудың артықшылықтары және кемшіліктері туралы мәселені топта зерттеу арқылы құрметтеу және жауапкершілікті сездіру. Микроорганизмдерді пайдалану туралы түсініктерді дамыту арқылы өмір бойы оқыту.

    Сабақтың түрі

    Аралас сабақ

    Сабақтың типі

    Жаңа сабақты меңгерту

    Пәнаралық байланыс

    Химия: катализаторлар туралы түсінік, өнеркәсіптік өндіріс сұлбалары (схема).

    Бастапқы білім


    Химия пәнінен білімгерлер көптеген химиялық заттардың өнеркәсіптік өндірісі туралы біледі. Биология пәнінен оқушылар микроорганизмдер, жасушалардың құрылысы, олардың белгілі бір заттарды синтездеу және жинақтау қабілеті туралы біледі.

    Қажетті ресурстар

    Электронды оқулылық, интернет ресурстар, тақта, стикерлер, постерлер, үлестірмелі материалдар

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері


    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет



    Ресурстар

    Сабақтың басы


    Ұйымдастыру кезеңі

    Үй жұмысын жан-жақты тексеру



















































































    Сабақтың ортасы


    Жаңа білімді баяндау

    Жаңа материалды бекіту






























    Мағынаны тану







    Ұйымдастыру кезеңі.

    1. Білімгерлермен амандасу.

    2. Білімгерлерді түгендеу.

    3. Білімгерлердің сабаққа дайындығын тексеру.

    «Қорғаныш бетперделері» әдісі бойынша психологиялық ахуал қалыптастыру арқылы, топқа бөлу.


    Үй жұмысын жан-жақты тексеру.

    1-тапсырма. «Тұжырымдамалық карта» құру әдісі. Топтық жұмыс.

    Білімгерлер бөлінген топтары бойынша үй тапсырмасындағы негізгі ақпаратты қолданып постерге шағын концепт-карта құрады. Топтық жұмыс тақырыптары:

    ► Эстракорпоральды ұрықтандыру (ЭКҰ) әдісі және оның маңызы.

    ▪ ЭКҰ даму тарихы;

    ▪ ЭКҰ сатылары;

    ►Моноклоналды антиденелердің маңызы

    ▪ Моноклоналды антиденелерді өндіру механизмі;

    ▪ ауруларды диагностикалауда моноклоналды антиденелерді қолданылуы;

    ▪ ауруларды емдеу кезіңде моноклоналды антиденелерді қолданылуы;

    ▪ моноклоналды антиденелердің маңызы.

    Топтық жұмысты бағалау критерийлері:

    ► тақырыбына қатысты тұжырымдамалық карта құрады;

    ► ЭКҰ даму тарихын, сатыларын талқылайды, айтады;

    ► моноклоналды антиденелердің өндірілу механизмін, қолданылуын, маңызын түсіндіреді.

    2-тапсырма. «Домино» әдісі.

    Білімгерлер тірек сөздер мен олардың анықтамаларын сәйкестендіреді.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Биология Ашық сабақ 10 сынып
    14.00.2023
    1397
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Темірбаева Алтыншаш Ілесбекқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации