|
Тараз инновациялық көпсалалы колледжі |
||
|
Колледж әдіскері: |
Жунисов А.Б |
|
|
Педагогтің аты-жөні: |
Дюсембаева М.Т |
|
|
Күні: |
|
|
|
|
||
|
Тобы: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Микроағзаларды өндірісте, ауыл шаруашылығында, медицинада, тұрмыста қолданудың артықшылықтары мен кемшіліктері |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
Биотехнологияда қолданылатын тірі ағзалардың артықшылықтары мен кемшіліктерін талқылау |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
Білім алушылар өндірісте ауылшаруашылығында, медицинада, тұрмыста микроорганизмдерді қолданудың артықшылықтары мен кемшіліктерін оқып үйренеді. |
|
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Студенттің іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 7 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: 1. Студенттермен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Мақсаты: студенттер бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Студенттер бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері ДК экраны |
||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Топтың пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. Студенттер сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
1. Микроорганизмдер туралы сендер не білесіңдер? 2. Олардың қайсысы біздің достарымыз, ал қайсысы дұшпандарымыз? 3. Адам микроорганимздерді өндірісте қалай қолдана алады? Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: Студенттің танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар студентке сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 26 мин. |
1-тапсырма. Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. |
1. Микроорганизимдерге қандай организмдер жатады? 2. Микроорганизмдердің табиғаттағы атқаратын рөлі қандай? 3. Өнеркәсіп өндірісінде микроорганизмдер қалай пайдаланылады?
4. Ауылшаруашылығында микроорганизмдер қалай пайдаланылады? 5. Микробиологияның дамуы медицина жетістіктерінен қалай байқалады? Дескриптор: Жалпы – 3 балл. -Тапсырманы түсіндіреді; -Сұрақтарға жауап береді. |
Оқулық, жұмыс дәптері ДК |
|||
|
|
2-тапсырма. Оқулықта берілген түсіну айдарындағы тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
1. Микробтарды пайдаланудың теріс жағы қалай түсіндіріледі? |
Дескриптор: Жалпы – 4 балл. -тапсырмаларды орындайды; |
Оқулық, жұмыс дәптері ДК |
||
|
|
3-тапсырма. Оқулықта берілген қолдану айдарындағы тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
1. Микроорганизмдер туралы дұрыс тұжырымды таңдайды: а) барлық микроорганизмдер прокариоттарға жатады; ә) микроорганизмдер жасушалық организмдер болып табылады; б) барлық микроорганизмдер ауру туындатушы болып табылады; в) тіршілік ету үшін қолайсыз жағдайларда микробтар өліп қалады; г) тіршілік ету үшін тиімді жағдай төмендегенде бактериялар спора түзеді; ғ) микроорганизмдер спора түзу арқылы көбейеді; д) шешек, тұмау, гепатит- бактериялардан туындайтын аурулар; е) туберкулез, тырысқақ, тамақпен улану- вирусты аурулар; ж) микроорганизмдер қоректену тәсілі бойынша гетеротрофтар да, автотрофтар да болып табылады; з) микроорганизмдер қарапайым екіге бөліну арқылы көбейеді; и) бактериялық ауруларға шешек, тырысқақ, сальмонеллез, туберкулез жатады. Дескриптор: Жалпы – 3 балл. -дұрыс тұжырымды таңдайды. |
Оқулық, жұмыс дәптері ДК |
|||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Бір ауыз сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты: Студент алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша студенттің пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Жеке жұмыс: Студенттер бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б. |
Мұғалім студенттердің сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. Сонымен қатар, \студенттерді ынталандыру үшін «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды. |
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Микроағзаларды өндірісте, ауыл шаруашылығында, медицинада, тұрмыста қолданудың артықшылықтары мен кемшіліктері
Микроағзаларды өндірісте, ауыл шаруашылығында, медицинада, тұрмыста қолданудың артықшылықтары мен кемшіліктері
|
Тараз инновациялық көпсалалы колледжі |
||
|
Колледж әдіскері: |
Жунисов А.Б |
|
|
Педагогтің аты-жөні: |
Дюсембаева М.Т |
|
|
Күні: |
|
|
|
|
||
|
Тобы: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Микроағзаларды өндірісте, ауыл шаруашылығында, медицинада, тұрмыста қолданудың артықшылықтары мен кемшіліктері |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
Биотехнологияда қолданылатын тірі ағзалардың артықшылықтары мен кемшіліктерін талқылау |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
Білім алушылар өндірісте ауылшаруашылығында, медицинада, тұрмыста микроорганизмдерді қолданудың артықшылықтары мен кемшіліктерін оқып үйренеді. |
|
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Студенттің іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 7 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: 1. Студенттермен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Мақсаты: студенттер бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Студенттер бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері ДК экраны |
||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Топтың пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. Студенттер сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
1. Микроорганизмдер туралы сендер не білесіңдер? 2. Олардың қайсысы біздің достарымыз, ал қайсысы дұшпандарымыз? 3. Адам микроорганимздерді өндірісте қалай қолдана алады? Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: Студенттің танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар студентке сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 26 мин. |
1-тапсырма. Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. |
1. Микроорганизимдерге қандай организмдер жатады? 2. Микроорганизмдердің табиғаттағы атқаратын рөлі қандай? 3. Өнеркәсіп өндірісінде микроорганизмдер қалай пайдаланылады?
4. Ауылшаруашылығында микроорганизмдер қалай пайдаланылады? 5. Микробиологияның дамуы медицина жетістіктерінен қалай байқалады? Дескриптор: Жалпы – 3 балл. -Тапсырманы түсіндіреді; -Сұрақтарға жауап береді. |
Оқулық, жұмыс дәптері ДК |
|||
|
|
2-тапсырма. Оқулықта берілген түсіну айдарындағы тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
1. Микробтарды пайдаланудың теріс жағы қалай түсіндіріледі? |
Дескриптор: Жалпы – 4 балл. -тапсырмаларды орындайды; |
Оқулық, жұмыс дәптері ДК |
||
|
|
3-тапсырма. Оқулықта берілген қолдану айдарындағы тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
1. Микроорганизмдер туралы дұрыс тұжырымды таңдайды: а) барлық микроорганизмдер прокариоттарға жатады; ә) микроорганизмдер жасушалық организмдер болып табылады; б) барлық микроорганизмдер ауру туындатушы болып табылады; в) тіршілік ету үшін қолайсыз жағдайларда микробтар өліп қалады; г) тіршілік ету үшін тиімді жағдай төмендегенде бактериялар спора түзеді; ғ) микроорганизмдер спора түзу арқылы көбейеді; д) шешек, тұмау, гепатит- бактериялардан туындайтын аурулар; е) туберкулез, тырысқақ, тамақпен улану- вирусты аурулар; ж) микроорганизмдер қоректену тәсілі бойынша гетеротрофтар да, автотрофтар да болып табылады; з) микроорганизмдер қарапайым екіге бөліну арқылы көбейеді; и) бактериялық ауруларға шешек, тырысқақ, сальмонеллез, туберкулез жатады. Дескриптор: Жалпы – 3 балл. -дұрыс тұжырымды таңдайды. |
Оқулық, жұмыс дәптері ДК |
|||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Бір ауыз сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты: Студент алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша студенттің пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Жеке жұмыс: Студенттер бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б. |
Мұғалім студенттердің сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. Сонымен қатар, \студенттерді ынталандыру үшін «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды. |
|
||
шағым қалдыра аласыз

















