Материалдар / Міндетті жеке және топтық сабақ 7 «Б»
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Міндетті жеке және топтық сабақ 7 «Б»

Материал туралы қысқаша түсінік
Міндетті жеке және топтық сабақ 7 «Б»
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
950
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Міндетті жеке және топтық сабақ 7 «Б»
р/сСабақ тақырыбыТіл дамытуТоптық жұмысМатематикаСағат саныУақыты
1Даму деңгейін зерттеуЗейіннің қалыптасу деңгейін бағалау.Бурдон тесті«Жануарлардың үйі»

101.09
2ЗерттеуЗейіннің қалыптасу деңгейін бағалау.Бурдон тесті«Су асты кемелері»

105.09
3Адамның өміріндегі қарым-қатынасАдамның өміріндегі қарым-қатынастың мәні туралы алғашқы түсінікті беру. Сабақты жүргізу ережесін қабылдау.Өз бетімен жеке жұмысКестелік көбейту мен бөлу №1 жұмыс дәптер2 санына көбейту108.09
4Өзімді не үшін білуім керек?Оқушыларда өзін тану себептілігін туындату. Өзін-өзі тануға және рефлексияға жетуге дағдыландыру.Оқушының өз бойындағы жақсы және жағымсыз қасиеттерін жазуға бейімдеуКестелік көбейту мен бөлу №1 жұмыс дәптерҚосуды көбейтумен ауыстыр112.09
5Мен өзгенін көзіменӨздік талдау жасауға қалыптастыру. Өз-өзінің қабілетінің құлшынысындағы жетістікке жетуіне бейімдеу.Топтық ойын «Сенің есімің», ойын «Ассоцияция»Кестелік көбейту мен бөлу №1 жұмыс дәптерКөбейтуді қосумен ауыстыр115.09
6Өзін-өзі бағалауАдамның «Мен» деп өзін бағалай білуі керектігін түсіндіру. Өзіндік талдау мен өзіне баға беру дағдыларын қалыптастыруды жалғастыру. «Өзін-өзі бағалау», «Ең-ең» пікірталас.Кестелік көбейту мен бөлу №1 жұмыс дәптер2 санының көбейту кестесіндегі түсіп қалған сандарды қой119.09
7Менің ішкі достарым, менің ішкі қастарым.Оқушыларды «эмоция» деген сөздің мағынасымен таныстыру. Өзге адамдардың эмоционалды жағдайын айыра білуге үйрену. Өзінің эмоциясын басқара білуге жаттықтыру. Ойын «Эмоцияны тап», «эмоцияны ата», «Эмоцияны бағала»Кестелік көбейту мен бөлу №1 жұмыс дәптер2 санына көбейткенде көбейтінділері 10, 4, 14, 18 болатын есептер құрастыр.122.09
8Мінез-құлық қасиеттері жәрмеңкесіОқушылардың өзіне-өзі баға беру дағдыларын бекіту. Өзара сын айта білу тұрғысындағы кедергілерді жоя білуге үйрету. Өзіне деген сенімділікті жетілдіру.Жаттығу «Күншуақпен жоғары өрлеу», ойын «Мінез-құлық» қасиеттеріКестелік көбейту мен бөлу №1 жұмыс дәптер2 және 5, 2 және 4, 2 және 9, 2 және 1, 2 және 7 сандарының көбейтіндісін жаз.126.09
9Дос іздеймінОқушыларға өзін-өзі ашуға көмектесу. Оқушыларды алдарындағы кедергілерді жоюдағы қарым-қатынасты қалыптастыру дағдыларына үйрету. Қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыруда жетістікке жетулеріне көмектесу.Хабарландыру «Дос іздеймін». Оқушылардың қалауымен жаттығу сабақтарын жүргізу.Кестелік көбейту мен бөлу №1 жұмыс дәптер.2 санына бөлу129.09
10Адамдар неге ұрыссады?Оқушыларға «кикілжің» деген сөздің мағынасын түсіндіру. Кикілжің жағдайлардағы мінез-құлық ерекшеліктерін анықтау. Кикілжің жағдайлардан шығудың жолдарына тәрбиелеу.Ойын «Жұдырығыңды аш», «Сөз қолданбай бір-бірін итеру», «иә және жоқ»Кестелік көбейту мен бөлу №1 жұмыс дәптер2 санына бөлу кестесіндегі түсіп қалған сандарды қой.103.10
11Қарым-қатынас кедергілеріҚарым-қатынас кедергілері туралы оқушыларға ауызша ұсыныс беру. Мінез-құлықтың ауыстырмалы нұсқаларына оқыту. Әртүрлі жағдайларды талдай білуге үйрету.Топтық жаттығулар жүргізуКестелік көбейту мен бөлу №1 жұмыс дәптер.Түсіп қалған сандарды қой.106.10
12Кикілжің бетін қайтаруОқушыларда кикілжіңнің бетін қайтару дағдыларын қалыптастыру. Мәселелі жағдайлардағы мінез-құлық дағдыларын бекіту.Ойын «Арқанды тарту», «Әтеш», «Сен кикілжіңнің адамысың ба?»Кестелік көбейту мен бөлу №1 жұмыс дәптерӨрнектерді шығар. < > = белгілерінің керектісін қой.110.10
13Бір-бірімізді тыңдауға үйренейік«Мен» деген жекелеген сөздің мағынасын түсіндіру. Оқушыларды өз-өзімен және өзгелермен қажетті түрде түсінушілікте болуы керек деген түсінікке әкелу.Топтық жұмыс «Сендер тыңдай білесіңдер ме?» «Бұзылған телефон», «Мені түсін»Кестелік көбейту мен бөлу №1 жұмыс дәптер16:2=8 өрнегі бойынша есеп құрастыр. Есептің шарты мен сұрағын жаз.113.10
14Мінез-құлықтың сенімді және сенімсіз жақтарыОқушыларға жеке тұлғаның күшті жақтары туралы түсінік беру. Мінездегі сенімділік дағдыларын қалыптастыру. Топтық жұмыс «Тіс пен ет», «Әртүрлі ситуациялық жағдайдағы менің бағыттарым»Қосуға және бөлуге берілген есептерді шығару.3 санына көбейту117.10
15Агрессияның қажеті бар ма?Оқушыларға агрессия күйі туралы түсінік беру. Ашу мен агрессияны жеңілдетудің жолдарын табу.Жаттығу«Көрме»Кестелік көбейту мен бөлу №1 жұмыс дәптер18, 3, 27, 9, 30, 15, 6, 12, 21, 24 сандарын өсуі бойынша бірінші жолға, ал екінші жолға кемуі бойынша жаз.120.10
16Мені түсін Оқушыларды бірін-бірі түсіне білуге қалыптастыру. Әзіл-ойын «Мені түсін»Кестелік көбейту мен бөлу №1 жұмыс дәптер3+3 өрнегіне сурет сал.

124.10
17Менің проблемам (мәселе)Оқушыларды «проблема» деген терминмен таныстыру. Өзінің проблемаларын сезініп, оны саралай білуге үйрету. Проблеманы шешу дағдыларына жаттықтыру.Ойын «Өз миыңмен сөйлесу»Кестелік көбейту мен бөлу №1 жұмыс дәптер3 санының көбейту кестесіндегі түсіп қалған жолдарды жаз.127.10
18Реніш«Реніш» сөзінің мағынасын оқушыларға түсіндіру. Ренішпен күресудің жолдарын анықтау.Ренішті бейнелейміз (сурет салу)Кестелік көбейту мен бөлу №1 жұмыс дәптер3 және 6, 3 және 8, 3 және 10, 3 және 2, 3 және 5, 3 және 7 сандарының көбейтіндісін жаз.107.11
19Сын «Сын» сөзінің мағынасын оқушыларға түсіндіру. Сынды дұрыс қабылдау дағдыларына машықтандыру.«Не ренішті болып естіледі?» Жаттығу «Мен – хабарландырумын»Кестелік көбейту мен бөлу №1 жұмыс дәптерҚисық сызықтың ұзындығын тап. Өзіңнің есептеулеріңді алдымен қосумен, содан кейін көбейтумен жаз.110.11
20Комплимент (марапат) және кекесін Өзге адамдардың жақсы қасиеттерін көре білуге үйрету. «Комплимент» деген сөздің мағынасын түсіндіру. «Симулянты» әңгімесін оқу.Кестелік көбейту мен бөлу №1 жұмыс дәптерСурет бойынша есеп құра.114.11
21Әдеттер салмағыОқушылардың өз-өзіне талдау жасай білуін жетілдіру. Жаман әдеттерден құтылудың жолдарын ойластыру.Жаттығу «Комплименттермен алмасу»Кестелік көбейту мен бөлу №1 жұмыс дәптер.3 санына бөлу117.11
22Өзгеру әліппесіОқушылардың алған білімдерін бекіту. Қатысушылардың көмегімен өзінің күшін тексеру. Өзгерін әліппесін құрастыру. Ойын «Өмірді бейнелейміз», «Мен саған допты тастаймын»Кестелік көбейту мен бөлу №1 жұмыс дәптерӘрбір амалды санау таяқшаларымен орында. Бөліндіні жаз.121.11
23Сыпайылық «Сыпайылық» сөзінің мағынасын оқушыларға түсіндіру. Өзін қоршаған қарым-қатынасына ой тастап, көз жүгіртуге көмектесу.Сыпайылық заңдар жиынтығын құрастыру. Әрбірі үшін қайырымды сөздерКестелік көбейту мен бөлу №1 жұмыс дәптер3-ке бөлу кестесінің «көрші» жоддарын жаз.124.11
24Әдеп не үшін керек?Оқушыларда қарым-қатынас әдептілігін және ортақ тәртіп нормасын қалыптастыру.Сюжетті-рөлдік ойын «Туған күн»Кестелік көбейту мен бөлу №1 жұмыс дәптер3-ке бөлінетін, жауаптары 3, 5, 9, 7 болатын есептер құрастыр.128.11
25Сәлемдесу Оқушыларды сәлемдесу ережелерімен таныстыру. Сәлемдесуге үйрету.Ойын «Сәлемдесумен алмасу»Кестелік көбейту мен бөлу №1 жұмыс дәптерҮлгі бойынша есеп құрастыр.101.12
26Әңгіме-кеңес жүргізе білуОқушыларды әңгіме-кеңес жүргізу ережелерімен таныстыру. Әңгіме-кеңес жүргізу дағдыларын қалыптастыру.Ойын «Әңгімелесейік»Кестелік көбейту мен бөлу №1 жұмыс дәптер30:3 өрнек бойынша есеп құрастыр. Есептің мәтінін жаз. Сұрақтың астын сыз.105.12
27Телефонмен әңгімелесуОқушыларды телефонмен әңгімелесу ережесімен таныстыру. Ойын «Әңгімелесейік»Кестелік көбейту мен бөлу №1 жұмыс дәптерЕсепті шығар.108.12
28Театрда Оқушыларды театрға барғанда өзін қалай ұстауы керектігі туралы ережемен таныстыру.Ойын «Театрға барамыз»Кестелік көбейту мен бөлу №1 жұмыс дәптер.4 санына бөлу112.12
29Қонақтарды қарсы аламызОқушыларды қонақтарды қарсы алу ережесімен таныстыру.Үстелді жасау. Үстелдің басында өзін-өзі ұстау тәртібі.Кестелік көбейту мен бөлу №1 жұмыс дәптер40-тан бастап 4-тен кері санаған кезде түсіп қалған сандарды жаз.

115.12
30Шай ішу Оқушыларға үстелдің басында өздерін ұстай білу дағдыларын бекіту.Оқушылардың қалауымен жаттығу сабақтарын жүргізу.Кестелік көбейту мен бөлу №1 жұмыс дәптерСуретті үлгі бойынша аяқта.119.12
31Үй құстарыҮй құстары туралы түсінік беру. Ойын «Құстарды тани білесің бе?»Кестелік көбейту мен бөлу №1 жұмыс дәптерҚосуды көбейтумен ауыстыр.122.12
32Үй жиһаздарыҮй жиһаздары туралы түсінік беру. Қимыл-қозғалысын дамыту.«Менің үйім»Кестелік көбейту мен бөлу №1 жұмыс дәптерЕсепте мүмкін болатын жерлерде қосуды көбейтумен ауыстыр.126.12
33ҚайталауЖыл бойғы түсініктерін қайталау.Сұрақ-жауапКестелік көбейту мен бөлу №1 жұмыс дәптер4 санының көбейту кестесіндегі түсіп қалған сандарды жаз.129.12




































Міндетті жеке және топтық сабақ 6 «Б»
р/сСабақ тақырыбыТіл дамытуТоптық жұмысМатематикаСағат саныУақыты
1Даму деңгейін зерттеуЗейіннің қалыптасу деңгейін бағалау.Бурдон тесті«Жануарлардың үйі»

104.09
2ЗерттеуЗейіннің қалыптасу деңгейін бағалау.Бурдон тесті«Су асты кемелері»

105.09
3Адамның өміріндегі қарым-қатынасАдамның өміріндегі қарым-қатынастың мәні туралы алғашқы түсінікті беру. Сабақты жүргізу ережесін қабылдау.Өз бетімен жеке жұмысКестелік көбейту мен бөлу №1 жұмыс дәптер2 санына көбейту111.09
4Өзімді не үшін білуім керек?Оқушыларда өзін тану себептілігін туындату. Өзін-өзі тануға және рефлексияға жетуге дағдыландыру.Оқушының өз бойындағы жақсы және жағымсыз қасиеттерін жазуға бейімдеуКестелік көбейту мен бөлу №1 жұмыс дәптерҚосуды көбейтумен ауыстыр112.09
5Мен өзгенін көзіменӨздік талдау жасауға қалыптастыру. Өз-өзінің қабілетінің құлшынысындағы жетістікке жетуіне бейімдеу.Топтық ойын «Сенің есімің», ойын «Ассоцияция»Кестелік көбейту мен бөлу №1 жұмыс дәптерКөбейтуді қосумен ауыстыр118.09
6Өзін-өзі бағалауАдамның «Мен» деп өзін бағалай білуі керектігін түсіндіру. Өзіндік талдау мен өзіне баға беру дағдыларын қалыптастыруды жалғастыру. «Өзін-өзі бағалау», «Ең-ең» пікірталас.Кестелік көбейту мен бөлу №1 жұмыс дәптер2 санының көбейту кестесіндегі түсіп қалған сандарды қой119.09
7Менің ішкі достарым, менің ішкі қастарым.Оқушыларды «эмоция» деген сөздің мағынасымен таныстыру. Өзге адамдардың эмоционалды жағдайын айыра білуге үйрену. Өзінің эмоциясын басқара білуге жаттықтыру.
578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!