Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
р/с | Сабақ тақырыбы | Тіл дамыту | Топтық жұмыс | Математика | Сағат саны | Уақыты |
1 | Даму деңгейін зерттеу | Зейіннің қалыптасу деңгейін бағалау.Бурдон тесті | «Жануарлардың үйі» | 1 | 01.09 | |
2 | Зерттеу | Зейіннің қалыптасу деңгейін бағалау.Бурдон тесті | «Су асты кемелері» | 1 | 05.09 | |
3 | Адамның өміріндегі қарым-қатынас | Адамның өміріндегі қарым-қатынастың мәні туралы алғашқы түсінікті беру. Сабақты жүргізу ережесін қабылдау. | Өз бетімен жеке жұмыс | Кестелік көбейту мен бөлу №1 жұмыс дәптер2 санына көбейту | 1 | 08.09 |
4 | Өзімді не үшін білуім керек? | Оқушыларда өзін тану себептілігін туындату. Өзін-өзі тануға және рефлексияға жетуге дағдыландыру. | Оқушының өз бойындағы жақсы және жағымсыз қасиеттерін жазуға бейімдеу | Кестелік көбейту мен бөлу №1 жұмыс дәптерҚосуды көбейтумен ауыстыр | 1 | 12.09 |
5 | Мен өзгенін көзімен | Өздік талдау жасауға қалыптастыру. Өз-өзінің қабілетінің құлшынысындағы жетістікке жетуіне бейімдеу. | Топтық ойын «Сенің есімің», ойын «Ассоцияция» | Кестелік көбейту мен бөлу №1 жұмыс дәптерКөбейтуді қосумен ауыстыр | 1 | 15.09 |
6 | Өзін-өзі бағалау | Адамның «Мен» деп өзін бағалай білуі керектігін түсіндіру. Өзіндік талдау мен өзіне баға беру дағдыларын қалыптастыруды жалғастыру. | «Өзін-өзі бағалау», «Ең-ең» пікірталас. | Кестелік көбейту мен бөлу №1 жұмыс дәптер2 санының көбейту кестесіндегі түсіп қалған сандарды қой | 1 | 19.09 |
7 | Менің ішкі достарым, менің ішкі қастарым. | Оқушыларды «эмоция» деген сөздің мағынасымен таныстыру. Өзге адамдардың эмоционалды жағдайын айыра білуге үйрену. Өзінің эмоциясын басқара білуге жаттықтыру. | Ойын «Эмоцияны тап», «эмоцияны ата», «Эмоцияны бағала» | Кестелік көбейту мен бөлу №1 жұмыс дәптер2 санына көбейткенде көбейтінділері 10, 4, 14, 18 болатын есептер құрастыр. | 1 | 22.09 |
8 | Мінез-құлық қасиеттері жәрмеңкесі | Оқушылардың өзіне-өзі баға беру дағдыларын бекіту. Өзара сын айта білу тұрғысындағы кедергілерді жоя білуге үйрету. Өзіне деген сенімділікті жетілдіру. | Жаттығу «Күншуақпен жоғары өрлеу», ойын «Мінез-құлық» қасиеттері | Кестелік көбейту мен бөлу №1 жұмыс дәптер2 және 5, 2 және 4, 2 және 9, 2 және 1, 2 және 7 сандарының көбейтіндісін жаз. | 1 | 26.09 |
9 | Дос іздеймін | Оқушыларға өзін-өзі ашуға көмектесу. Оқушыларды алдарындағы кедергілерді жоюдағы қарым-қатынасты қалыптастыру дағдыларына үйрету. Қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыруда жетістікке жетулеріне көмектесу. | Хабарландыру «Дос іздеймін». Оқушылардың қалауымен жаттығу сабақтарын жүргізу. | Кестелік көбейту мен бөлу №1 жұмыс дәптер.2 санына бөлу | 1 | 29.09 |
10 | Адамдар неге ұрыссады? | Оқушыларға «кикілжің» деген сөздің мағынасын түсіндіру. Кикілжің жағдайлардағы мінез-құлық ерекшеліктерін анықтау. Кикілжің жағдайлардан шығудың жолдарына тәрбиелеу. | Ойын «Жұдырығыңды аш», «Сөз қолданбай бір-бірін итеру», «иә және жоқ» | Кестелік көбейту мен бөлу №1 жұмыс дәптер2 санына бөлу кестесіндегі түсіп қалған сандарды қой. | 1 | 03.10 |
11 | Қарым-қатынас кедергілері | Қарым-қатынас кедергілері туралы оқушыларға ауызша ұсыныс беру. Мінез-құлықтың ауыстырмалы нұсқаларына оқыту. Әртүрлі жағдайларды талдай білуге үйрету. | Топтық жаттығулар жүргізу | Кестелік көбейту мен бөлу №1 жұмыс дәптер.Түсіп қалған сандарды қой. | 1 | 06.10 |
12 | Кикілжің бетін қайтару | Оқушыларда кикілжіңнің бетін қайтару дағдыларын қалыптастыру. Мәселелі жағдайлардағы мінез-құлық дағдыларын бекіту. | Ойын «Арқанды тарту», «Әтеш», «Сен кикілжіңнің адамысың ба?» | Кестелік көбейту мен бөлу №1 жұмыс дәптерӨрнектерді шығар. < > = белгілерінің керектісін қой. | 1 | 10.10 |
13 | Бір-бірімізді тыңдауға үйренейік | «Мен» деген жекелеген сөздің мағынасын түсіндіру. Оқушыларды өз-өзімен және өзгелермен қажетті түрде түсінушілікте болуы керек деген түсінікке әкелу. | Топтық жұмыс «Сендер тыңдай білесіңдер ме?» «Бұзылған телефон», «Мені түсін» | Кестелік көбейту мен бөлу №1 жұмыс дәптер16:2=8 өрнегі бойынша есеп құрастыр. Есептің шарты мен сұрағын жаз. | 1 | 13.10 |
14 | Мінез-құлықтың сенімді және сенімсіз жақтары | Оқушыларға жеке тұлғаның күшті жақтары туралы түсінік беру. Мінездегі сенімділік дағдыларын қалыптастыру. | Топтық жұмыс «Тіс пен ет», «Әртүрлі ситуациялық жағдайдағы менің бағыттарым» | Қосуға және бөлуге берілген есептерді шығару.3 санына көбейту | 1 | 17.10 |
15 | Агрессияның қажеті бар ма? | Оқушыларға агрессия күйі туралы түсінік беру. Ашу мен агрессияны жеңілдетудің жолдарын табу. | Жаттығу«Көрме» | Кестелік көбейту мен бөлу №1 жұмыс дәптер18, 3, 27, 9, 30, 15, 6, 12, 21, 24 сандарын өсуі бойынша бірінші жолға, ал екінші жолға кемуі бойынша жаз. | 1 | 20.10 |
16 | Мені түсін | Оқушыларды бірін-бірі түсіне білуге қалыптастыру. | Әзіл-ойын «Мені түсін» | Кестелік көбейту мен бөлу №1 жұмыс дәптер3+3 өрнегіне сурет сал. | 1 | 24.10 |
17 | Менің проблемам (мәселе) | Оқушыларды «проблема» деген терминмен таныстыру. Өзінің проблемаларын сезініп, оны саралай білуге үйрету. Проблеманы шешу дағдыларына жаттықтыру. | Ойын «Өз миыңмен сөйлесу» | Кестелік көбейту мен бөлу №1 жұмыс дәптер3 санының көбейту кестесіндегі түсіп қалған жолдарды жаз. | 1 | 27.10 |
18 | Реніш | «Реніш» сөзінің мағынасын оқушыларға түсіндіру. Ренішпен күресудің жолдарын анықтау. | Ренішті бейнелейміз (сурет салу) | Кестелік көбейту мен бөлу №1 жұмыс дәптер3 және 6, 3 және 8, 3 және 10, 3 және 2, 3 және 5, 3 және 7 сандарының көбейтіндісін жаз. | 1 | 07.11 |
19 | Сын | «Сын» сөзінің мағынасын оқушыларға түсіндіру. Сынды дұрыс қабылдау дағдыларына машықтандыру. | «Не ренішті болып естіледі?» Жаттығу «Мен – хабарландырумын» | Кестелік көбейту мен бөлу №1 жұмыс дәптерҚисық сызықтың ұзындығын тап. Өзіңнің есептеулеріңді алдымен қосумен, содан кейін көбейтумен жаз. | 1 | 10.11 |
20 | Комплимент (марапат) және кекесін | Өзге адамдардың жақсы қасиеттерін көре білуге үйрету. «Комплимент» деген сөздің мағынасын түсіндіру. | «Симулянты» әңгімесін оқу. | Кестелік көбейту мен бөлу №1 жұмыс дәптерСурет бойынша есеп құра. | 1 | 14.11 |
21 | Әдеттер салмағы | Оқушылардың өз-өзіне талдау жасай білуін жетілдіру. Жаман әдеттерден құтылудың жолдарын ойластыру. | Жаттығу «Комплименттермен алмасу» | Кестелік көбейту мен бөлу №1 жұмыс дәптер.3 санына бөлу | 1 | 17.11 |
22 | Өзгеру әліппесі | Оқушылардың алған білімдерін бекіту. Қатысушылардың көмегімен өзінің күшін тексеру. | Өзгерін әліппесін құрастыру. Ойын «Өмірді бейнелейміз», «Мен саған допты тастаймын» | Кестелік көбейту мен бөлу №1 жұмыс дәптерӘрбір амалды санау таяқшаларымен орында. Бөліндіні жаз. | 1 | 21.11 |
23 | Сыпайылық | «Сыпайылық» сөзінің мағынасын оқушыларға түсіндіру. Өзін қоршаған қарым-қатынасына ой тастап, көз жүгіртуге көмектесу. | Сыпайылық заңдар жиынтығын құрастыру. Әрбірі үшін қайырымды сөздер | Кестелік көбейту мен бөлу №1 жұмыс дәптер3-ке бөлу кестесінің «көрші» жоддарын жаз. | 1 | 24.11 |
24 | Әдеп не үшін керек? | Оқушыларда қарым-қатынас әдептілігін және ортақ тәртіп нормасын қалыптастыру. | Сюжетті-рөлдік ойын «Туған күн» | Кестелік көбейту мен бөлу №1 жұмыс дәптер3-ке бөлінетін, жауаптары 3, 5, 9, 7 болатын есептер құрастыр. | 1 | 28.11 |
25 | Сәлемдесу | Оқушыларды сәлемдесу ережелерімен таныстыру. Сәлемдесуге үйрету. | Ойын «Сәлемдесумен алмасу» | Кестелік көбейту мен бөлу №1 жұмыс дәптерҮлгі бойынша есеп құрастыр. | 1 | 01.12 |
26 | Әңгіме-кеңес жүргізе білу | Оқушыларды әңгіме-кеңес жүргізу ережелерімен таныстыру. Әңгіме-кеңес жүргізу дағдыларын қалыптастыру. | Ойын «Әңгімелесейік» | Кестелік көбейту мен бөлу №1 жұмыс дәптер30:3 өрнек бойынша есеп құрастыр. Есептің мәтінін жаз. Сұрақтың астын сыз. | 1 | 05.12 |
27 | Телефонмен әңгімелесу | Оқушыларды телефонмен әңгімелесу ережесімен таныстыру. | Ойын «Әңгімелесейік» | Кестелік көбейту мен бөлу №1 жұмыс дәптерЕсепті шығар. | 1 | 08.12 |
28 | Театрда | Оқушыларды театрға барғанда өзін қалай ұстауы керектігі туралы ережемен таныстыру. | Ойын «Театрға барамыз» | Кестелік көбейту мен бөлу №1 жұмыс дәптер.4 санына бөлу | 1 | 12.12 |
29 | Қонақтарды қарсы аламыз | Оқушыларды қонақтарды қарсы алу ережесімен таныстыру. | Үстелді жасау. Үстелдің басында өзін-өзі ұстау тәртібі. | Кестелік көбейту мен бөлу №1 жұмыс дәптер40-тан бастап 4-тен кері санаған кезде түсіп қалған сандарды жаз. | 1 | 15.12 |
30 | Шай ішу | Оқушыларға үстелдің басында өздерін ұстай білу дағдыларын бекіту. | Оқушылардың қалауымен жаттығу сабақтарын жүргізу. | Кестелік көбейту мен бөлу №1 жұмыс дәптерСуретті үлгі бойынша аяқта. | 1 | 19.12 |
31 | Үй құстары | Үй құстары туралы түсінік беру. | Ойын «Құстарды тани білесің бе?» | Кестелік көбейту мен бөлу №1 жұмыс дәптерҚосуды көбейтумен ауыстыр. | 1 | 22.12 |
32 | Үй жиһаздары | Үй жиһаздары туралы түсінік беру. Қимыл-қозғалысын дамыту. | «Менің үйім» | Кестелік көбейту мен бөлу №1 жұмыс дәптерЕсепте мүмкін болатын жерлерде қосуды көбейтумен ауыстыр. | 1 | 26.12 |
33 | Қайталау | Жыл бойғы түсініктерін қайталау. | Сұрақ-жауап | Кестелік көбейту мен бөлу №1 жұмыс дәптер4 санының көбейту кестесіндегі түсіп қалған сандарды жаз. | 1 | 29.12 |
р/с | Сабақ тақырыбы | Тіл дамыту | Топтық жұмыс | Математика | Сағат саны | Уақыты |
1 | Даму деңгейін зерттеу | Зейіннің қалыптасу деңгейін бағалау.Бурдон тесті | «Жануарлардың үйі» | 1 | 04.09 | |
2 | Зерттеу | Зейіннің қалыптасу деңгейін бағалау.Бурдон тесті | «Су асты кемелері» | 1 | 05.09 | |
3 | Адамның өміріндегі қарым-қатынас | Адамның өміріндегі қарым-қатынастың мәні туралы алғашқы түсінікті беру. Сабақты жүргізу ережесін қабылдау. | Өз бетімен жеке жұмыс | Кестелік көбейту мен бөлу №1 жұмыс дәптер2 санына көбейту | 1 | 11.09 |
4 | Өзімді не үшін білуім керек? | Оқушыларда өзін тану себептілігін туындату. Өзін-өзі тануға және рефлексияға жетуге дағдыландыру. | Оқушының өз бойындағы жақсы және жағымсыз қасиеттерін жазуға бейімдеу | Кестелік көбейту мен бөлу №1 жұмыс дәптерҚосуды көбейтумен ауыстыр | 1 | 12.09 |
5 | Мен өзгенін көзімен | Өздік талдау жасауға қалыптастыру. Өз-өзінің қабілетінің құлшынысындағы жетістікке жетуіне бейімдеу. | Топтық ойын «Сенің есімің», ойын «Ассоцияция» | Кестелік көбейту мен бөлу №1 жұмыс дәптерКөбейтуді қосумен ауыстыр | 1 | 18.09 |
6 | Өзін-өзі бағалау | Адамның «Мен» деп өзін бағалай білуі керектігін түсіндіру. Өзіндік талдау мен өзіне баға беру дағдыларын қалыптастыруды жалғастыру. | «Өзін-өзі бағалау», «Ең-ең» пікірталас. | Кестелік көбейту мен бөлу №1 жұмыс дәптер2 санының көбейту кестесіндегі түсіп қалған сандарды қой | 1 | 19.09 |
7 | Менің ішкі достарым, менің ішкі қастарым. | Оқушыларды «эмоция» деген сөздің мағынасымен таныстыру. Өзге адамдардың эмоционалды жағдайын айыра білуге үйрену. Өзінің эмоциясын басқара білуге жаттықтыру. |
578тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Іс-шаралар кестесі Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары |