Қысқамерзімді жоспар
|
Бөлім: |
Геологиялық химиялық қосылыстар |
|
|
Педагогтің аты-жөні: |
Еркебалаева Н.С. |
|
|
Күн: 19.05.2025ж |
Сыныбы : 7 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Тақырыбы: |
Минералдарды өндірудің экологиялық аспектілірі |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.4.2.5-табиғи ресурстарды өндірудің қоршаған ортаға әсерін зерделу |
|
|
Сабақтың
мақсаты: |
табиғи ресурстарды өндірудің қоршаған ортаға әсерін зерделу; |
|
|
Сабақ барысы |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс тар |
|||||||||||||||
|
Сабақтың басы 3 мин |
І. Ұйымдастыру кезеңі: а) «Досқа тілек» әдісі бойынша жағымды психологиялық ахуал орнатады «1,2,3» арқылы оқушылар топтарға бірігеді. |
Оқушылар шеңберге тұрып «Досқа тілек» тәсілі арқылы сыныпта жағымды ахуал орнатады . |
Кері байланыс: Мадақтау арқылы бағаланады. |
Түрлі түсті стикер лер |
|||||||||||||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе Мағына ны білу 7 мин |
«Кинометафора» тәсілі арқылы бейнеролик көрсетеді, сұрақтарға жауап ала отырып, жауаптарын жаңа тақырыппен байланыстарады, сабақтың тақырыбын , мақсатын анықтайды
|
«Кинометафора» әдісі Оқушының ой-өрісін, ойлау қабілетін дамыту.Оқушының логикалық ойлау қабілеті дамиды.Бір мәселе бойынша бейнесюжеттен үзінді көрсету арқылы баланың өз ойын, ой-пікірлерін білуге болады
|
Мақсаты: Функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. |
презентация https://youtu.be/gR2_diiJNiI?si=1gz-CVuol0Bvbkw8 |
|||||||||||||||
|
15 мин |
ІV Жаңа сабақ Мұғалімнің қысқаша түсіндіруі, өткен тақырыпты қайталау.
1-топ «Қалпына келетін ресурстар» 2-топ «Қалпына келмейтін ресурстар» 3-топ « Қазақстанның экологиялық проблемалары» 4-топ «Экологиялық проблемаларды шешу жолдары» туралы қорғауды ұсынады |
Оқушылар мұғалімнің түсіндіруін тыңдап , керек ақпаратты дәптерге жазады, берілген нұсқау бойынша топта жұмыс жасайды. 1-топ «Қалпына келетін ресурстар» 2-топ «Қалпына келмейтін ресурстар» 3-топ « Қазақстанның экологиялық проблемалары» 4-топ «Экологиялық проблемаларды шешу жолдары» оқулықтан ақпаратпен танысып, қорғайды |
ҚБ: «Басбармақ» арқылы бірін бірі бағалайды |
А4 парағы Маркер Химия 7-сынып |
|||||||||||||||
|
15 |
Сабақты бекіту тапсырмалары.
Мұғалім тақырып бойынша білімдерін тиянақтау үшін жеке, жұптық жұмыстар ұйымдастырады Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды Жұмыстың орындалуына бақылау жасайды,
2-тапсырма Жұптық жұмыс
Жер қыртысындағы пайдалы
қазбалардың өндірілуі тау-кен, ұңғымаларды бұрғылау, шахтаның
дамуына байланысты. Әрбір әдіс қоршаған ортаға өз зиянын тигізетіні
анықтаңд (a) Пайдалы қазбаларды өндірудің қоршаған ортаға тигізетін оң әсерін жазыңыз. ________________________________________________________________ |
1-тапсырма «Адамның қоршаған ортаға әсері» кестесін толтырып, табиғи ресурстарды өндіретін өндірістік кешендердің қоршаған ортаға тигізетін салдары туралы сипаттаңыз. Салдарлар әсерін азайтатын шараларды ойластырыңыз.
(b) Пайдалы қазбаларды өндірудің кері әсерін жазыңыз. ________________________________________________________________ (с) Пайдалы қазбаларды өндіру кезінде ауаны көп мөлшерде ластайтын газды атаңыз.
(d) Парниктік газдардың көбеюінің салдарын сипаттаңыз. _________________________________________________ |
Дескриптор : табиғи ресурстарды өндіретін өндірістік кешендерді атайды; өндірістік кешендердің қоршаған ортаға әсерін сипаттайды; әсерін азайтатын шараларды ұсынады Жалпы балл-4 Дескриптор : пайдалы қазбаларды өндірудің оң әсерін жазады пайдалы қазбаларды өндірудің кері әсерін жазады; ауаны ластайтын газдың түрін анықтайды; парниктік газдардың көбеюінің салдарын жазады. Жалпы балл-6 |
Оқулық Химия 7-сынып Тапсырма жазылган парактар |
|||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 4 мин |
Кері байланыс «Банкомат» тәсіл арқылы кері байланыс жасауды ұсынады |
Кері байланыс: «Банкомат» тәсілі арқылы |
Кері байланыс: «Банкомат» тәсілі арқылы |
||||||||||||||||
|
1 мин |
Үй тапсырмасы § 23 оку |
|
Аты-жөні:_________________________________________ Сынып: 7 ___
Пайдалы қазбалар мен олардың қолданылуын сәйкестендіріңіз
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Минералды өндірудің экологиялық аспектілері
Минералды өндірудің экологиялық аспектілері
Қысқамерзімді жоспар
|
Бөлім: |
Геологиялық химиялық қосылыстар |
|
|
Педагогтің аты-жөні: |
Еркебалаева Н.С. |
|
|
Күн: 19.05.2025ж |
Сыныбы : 7 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Тақырыбы: |
Минералдарды өндірудің экологиялық аспектілірі |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.4.2.5-табиғи ресурстарды өндірудің қоршаған ортаға әсерін зерделу |
|
|
Сабақтың
мақсаты: |
табиғи ресурстарды өндірудің қоршаған ортаға әсерін зерделу; |
|
|
Сабақ барысы |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс тар |
|||||||||||||||
|
Сабақтың басы 3 мин |
І. Ұйымдастыру кезеңі: а) «Досқа тілек» әдісі бойынша жағымды психологиялық ахуал орнатады «1,2,3» арқылы оқушылар топтарға бірігеді. |
Оқушылар шеңберге тұрып «Досқа тілек» тәсілі арқылы сыныпта жағымды ахуал орнатады . |
Кері байланыс: Мадақтау арқылы бағаланады. |
Түрлі түсті стикер лер |
|||||||||||||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе Мағына ны білу 7 мин |
«Кинометафора» тәсілі арқылы бейнеролик көрсетеді, сұрақтарға жауап ала отырып, жауаптарын жаңа тақырыппен байланыстарады, сабақтың тақырыбын , мақсатын анықтайды
|
«Кинометафора» әдісі Оқушының ой-өрісін, ойлау қабілетін дамыту.Оқушының логикалық ойлау қабілеті дамиды.Бір мәселе бойынша бейнесюжеттен үзінді көрсету арқылы баланың өз ойын, ой-пікірлерін білуге болады
|
Мақсаты: Функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. |
презентация https://youtu.be/gR2_diiJNiI?si=1gz-CVuol0Bvbkw8 |
|||||||||||||||
|
15 мин |
ІV Жаңа сабақ Мұғалімнің қысқаша түсіндіруі, өткен тақырыпты қайталау.
1-топ «Қалпына келетін ресурстар» 2-топ «Қалпына келмейтін ресурстар» 3-топ « Қазақстанның экологиялық проблемалары» 4-топ «Экологиялық проблемаларды шешу жолдары» туралы қорғауды ұсынады |
Оқушылар мұғалімнің түсіндіруін тыңдап , керек ақпаратты дәптерге жазады, берілген нұсқау бойынша топта жұмыс жасайды. 1-топ «Қалпына келетін ресурстар» 2-топ «Қалпына келмейтін ресурстар» 3-топ « Қазақстанның экологиялық проблемалары» 4-топ «Экологиялық проблемаларды шешу жолдары» оқулықтан ақпаратпен танысып, қорғайды |
ҚБ: «Басбармақ» арқылы бірін бірі бағалайды |
А4 парағы Маркер Химия 7-сынып |
|||||||||||||||
|
15 |
Сабақты бекіту тапсырмалары.
Мұғалім тақырып бойынша білімдерін тиянақтау үшін жеке, жұптық жұмыстар ұйымдастырады Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды Жұмыстың орындалуына бақылау жасайды,
2-тапсырма Жұптық жұмыс
Жер қыртысындағы пайдалы
қазбалардың өндірілуі тау-кен, ұңғымаларды бұрғылау, шахтаның
дамуына байланысты. Әрбір әдіс қоршаған ортаға өз зиянын тигізетіні
анықтаңд (a) Пайдалы қазбаларды өндірудің қоршаған ортаға тигізетін оң әсерін жазыңыз. ________________________________________________________________ |
1-тапсырма «Адамның қоршаған ортаға әсері» кестесін толтырып, табиғи ресурстарды өндіретін өндірістік кешендердің қоршаған ортаға тигізетін салдары туралы сипаттаңыз. Салдарлар әсерін азайтатын шараларды ойластырыңыз.
(b) Пайдалы қазбаларды өндірудің кері әсерін жазыңыз. ________________________________________________________________ (с) Пайдалы қазбаларды өндіру кезінде ауаны көп мөлшерде ластайтын газды атаңыз.
(d) Парниктік газдардың көбеюінің салдарын сипаттаңыз. _________________________________________________ |
Дескриптор : табиғи ресурстарды өндіретін өндірістік кешендерді атайды; өндірістік кешендердің қоршаған ортаға әсерін сипаттайды; әсерін азайтатын шараларды ұсынады Жалпы балл-4 Дескриптор : пайдалы қазбаларды өндірудің оң әсерін жазады пайдалы қазбаларды өндірудің кері әсерін жазады; ауаны ластайтын газдың түрін анықтайды; парниктік газдардың көбеюінің салдарын жазады. Жалпы балл-6 |
Оқулық Химия 7-сынып Тапсырма жазылган парактар |
|||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 4 мин |
Кері байланыс «Банкомат» тәсіл арқылы кері байланыс жасауды ұсынады |
Кері байланыс: «Банкомат» тәсілі арқылы |
Кері байланыс: «Банкомат» тәсілі арқылы |
||||||||||||||||
|
1 мин |
Үй тапсырмасы § 23 оку |
|
Аты-жөні:_________________________________________ Сынып: 7 ___
Пайдалы қазбалар мен олардың қолданылуын сәйкестендіріңіз
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз



























