|
Бөлім |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтың аты-жөні |
Ертаева Ш |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні :10.10.25 ж |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 9 А |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Минералды ресурстарды өндіру және өңдеу орталықтары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
9.3.1.5 Қазақстанның минералды ресурстарын өндіру және өңдеудіңбасты орталықтарын картадан көрсетіп, сипаттайды |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Қазақстанның минералды ресурстарын өндіру және өңдеудің басты орталықтарын картадан көрсетіп, сипаттайды. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерииі |
Қазақсанның минералды ресурстарының түрлерін біледі. Картадан минералды ресурстарды өндіретін орталықтарын анықтау және көрсету. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басы |
. 1. Ұйымдастыру кезеңі. Сыныппен сәлемдесу. 2. Тақтаға сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаттары көрсетіледі. 3. ) Ресурс, кен орны, шикізат, өнім, завод, фабрика терминдерінің бір- бірімен байланысын тірек схема арқылы түсіндіріңіз Үй жұмысын қайталау Кім жылдам?
Қазақстанның табиғат байлықтары.
Еліміздің су ресурстарын ............................, ......................., ................., .............................,
4 Мұнай өндірісі негізінде дайын өнімнің қалай алынатыны жөнінде қысқаша түсінік беріледі. Мұнайдан алынатын дайын өнім түрлерін сұралады. |
Оқушы өз жұбын табады Әдіс арқылы қайталау Сұрақ жауап орындайды |
«Кіру билеттері» |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы |
Жаңа сабақты меңгеру. Миға шабуыл?
Түсіндірме жұмыс. Мұғалім оқушыларға Қазақстанның пайдалы қазбалар картасы арқылы елімізде таралған минералды ресурстарға мысалдар келтіреді. Пайдалы қазбалар таралу бойынша жіктеледі:
Мәтінмен жұмыс. Қазақстанның минералды ресурстары туралы ақпаратпен танысу. Мәтіннен қажетті ақпараттты жазып алу. Жеке жұмыс. Қазақстанның кескін картасына минералды ресурстарды өндіретін орталықтарды түсіру.
Берілген картаны және жоспарды негізге ала отырып, кез келген табиғи ресурстан дайын өнімге дейінгі технологиялық үдеріс схемасын көрсетіңіз Жоспар: 1. шикізат базасы, кен орнының атауы 2. шығаратын өнімі, негізгі орталықтары 3. өндіру жолдары 1- топ. Қара металлургия 2- топ. Түсті металлургия 3- топ. Химия өнеркәсібі
Оқушылар бірін- бірі бағалайды. Мұғалімнің кері байланысы Жұптық жұмыс Карта арқылы зерттеу жүргізеді. Құрылыс, жеңіл, тамақ өнеркәсібі салаларының технологиялық үдерісін сипаттаңыз.
.Мұғалімнің кері байланысы. Оқушылардың жұмысын бағалау. .Оқушылардың оқу жетістіктерін бағалайды. Жеке жұмыс Кім жылдам?
Картамен жұмыс Қазақстанның пайдалы қазбалар картасынан , пайдалы қазба кен орнындарын анықтап, кескін кратаға түсіріңдер. Кестемен жұмыс:
|
Слайдта көрсетілген ресурстарды талқылайды Видеороликтан тақырыпқа сай берілген түсініктерді дамыту арқылы, мәтіндегі тапсырмаларды орындау барысында ой өрісін жетілдіру арқылы бәсекелеседі Слайдта берілген сұрақ жауапты орындайды Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді, логикалық ойлай білуі мен сыни көзқарасы таныта білу дағдылары қалыптасады |
Смаликтер арқылы ҚБ өзін өзі бағалау ҚБ «Бәрекелді,әттеген-ай» Бағалау парақшасын толтырады. ҚБ Бағдаршам |
фломастер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Қорытынды шығару. Мұғалім бүгінгі сабақты қорытындылау үшін, жұптардың жұмысын тыңдайды. Жұптар кезекпен кескін картаға түсірген кен орындарын оқып, атап шығады. Рефлексия.
Сабақ аяқталды, сау болыңыздар |
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
Рефлексия парағы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Минералды ресурстарды өндіру
Минералды ресурстарды өндіру
|
Бөлім |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтың аты-жөні |
Ертаева Ш |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні :10.10.25 ж |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 9 А |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Минералды ресурстарды өндіру және өңдеу орталықтары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
9.3.1.5 Қазақстанның минералды ресурстарын өндіру және өңдеудіңбасты орталықтарын картадан көрсетіп, сипаттайды |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Қазақстанның минералды ресурстарын өндіру және өңдеудің басты орталықтарын картадан көрсетіп, сипаттайды. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерииі |
Қазақсанның минералды ресурстарының түрлерін біледі. Картадан минералды ресурстарды өндіретін орталықтарын анықтау және көрсету. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басы |
. 1. Ұйымдастыру кезеңі. Сыныппен сәлемдесу. 2. Тақтаға сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаттары көрсетіледі. 3. ) Ресурс, кен орны, шикізат, өнім, завод, фабрика терминдерінің бір- бірімен байланысын тірек схема арқылы түсіндіріңіз Үй жұмысын қайталау Кім жылдам?
Қазақстанның табиғат байлықтары.
Еліміздің су ресурстарын ............................, ......................., ................., .............................,
4 Мұнай өндірісі негізінде дайын өнімнің қалай алынатыны жөнінде қысқаша түсінік беріледі. Мұнайдан алынатын дайын өнім түрлерін сұралады. |
Оқушы өз жұбын табады Әдіс арқылы қайталау Сұрақ жауап орындайды |
«Кіру билеттері» |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы |
Жаңа сабақты меңгеру. Миға шабуыл?
Түсіндірме жұмыс. Мұғалім оқушыларға Қазақстанның пайдалы қазбалар картасы арқылы елімізде таралған минералды ресурстарға мысалдар келтіреді. Пайдалы қазбалар таралу бойынша жіктеледі:
Мәтінмен жұмыс. Қазақстанның минералды ресурстары туралы ақпаратпен танысу. Мәтіннен қажетті ақпараттты жазып алу. Жеке жұмыс. Қазақстанның кескін картасына минералды ресурстарды өндіретін орталықтарды түсіру.
Берілген картаны және жоспарды негізге ала отырып, кез келген табиғи ресурстан дайын өнімге дейінгі технологиялық үдеріс схемасын көрсетіңіз Жоспар: 1. шикізат базасы, кен орнының атауы 2. шығаратын өнімі, негізгі орталықтары 3. өндіру жолдары 1- топ. Қара металлургия 2- топ. Түсті металлургия 3- топ. Химия өнеркәсібі
Оқушылар бірін- бірі бағалайды. Мұғалімнің кері байланысы Жұптық жұмыс Карта арқылы зерттеу жүргізеді. Құрылыс, жеңіл, тамақ өнеркәсібі салаларының технологиялық үдерісін сипаттаңыз.
.Мұғалімнің кері байланысы. Оқушылардың жұмысын бағалау. .Оқушылардың оқу жетістіктерін бағалайды. Жеке жұмыс Кім жылдам?
Картамен жұмыс Қазақстанның пайдалы қазбалар картасынан , пайдалы қазба кен орнындарын анықтап, кескін кратаға түсіріңдер. Кестемен жұмыс:
|
Слайдта көрсетілген ресурстарды талқылайды Видеороликтан тақырыпқа сай берілген түсініктерді дамыту арқылы, мәтіндегі тапсырмаларды орындау барысында ой өрісін жетілдіру арқылы бәсекелеседі Слайдта берілген сұрақ жауапты орындайды Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді, логикалық ойлай білуі мен сыни көзқарасы таныта білу дағдылары қалыптасады |
Смаликтер арқылы ҚБ өзін өзі бағалау ҚБ «Бәрекелді,әттеген-ай» Бағалау парақшасын толтырады. ҚБ Бағдаршам |
фломастер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Қорытынды шығару. Мұғалім бүгінгі сабақты қорытындылау үшін, жұптардың жұмысын тыңдайды. Жұптар кезекпен кескін картаға түсірген кен орындарын оқып, атап шығады. Рефлексия.
Сабақ аяқталды, сау болыңыздар |
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
Рефлексия парағы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз
















