Қысқа мерзімді жоспар
9 – сынып
|
Бөлім: |
9.3А 17 (VII), 16 (VI), 15 (VI), 14 (IV) -топ элементтері және олардың қосылыстары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтің тегі, аты - жөні |
Дәрменқұлова Динара |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
23.02.2023ж |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 9 |
Қатысушылар саны: 8 |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Минералды тыңайтқыштар. №8 көрсетілім «Минералды тыңайтқыштар» |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9.4.2.3 -минералды тыңайтқыштардың жіктелуін және олардың құрамына кіретін қоректік элементтерді атау 9.4.2.4 -азот және фосфор тыңайтқыштарының қоршаған ортаға әсерін зерделеу |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
- Минералды тыңайтқыштардың жіктелуін біледі. - Минералды тыңайтқыштардың құрамына кіретін элементтерді атайды; - Азот және фосфор тыңайтқыштарын ажыратады, қоршаған ортаға әсерін зерделейді; - Минералды тыңайтқыштардың формулаларын біледі, есептер шығарады; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 5минут |
Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Оқушылармен ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырылады. 3. Оқушылар топтарға бөлінеді 4. Оқушыларға өзін – өзі бағалау парағы таратылады
«The hat» бағдарламасымен оқушыларды топқа бөлу Үй тапсырмасы «Мен сөйлеймін» әдісі арқылы сұралады
|
Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін: -Балалар, көңіл күйлерің қалай? Керемет! (қолдарын көтереді) -Сабаққа дайындықтарың қалай? Тамаша! (алақандарын шапалақтайды) -Ендеше сабағымызды бастайық. О-о-о! (бас бармақтарын көрсетеді) 1 топ – Азот 2 топ – Фосфор
Оқушыларға сұраққа толы киіз үй кезек- кезек беріледі. Ән тоқтағанда, қай оқушы киіз үйді ұстайды, сол оқушы сұраққа жауап береді |
Мадақтау сөздері: Жарайсың! Керемет! Сәттілік тілеймін
ҚБ. Оқушылар өз – өздерін бағалайды. Әрбір дұрыс жауап 2 ұпай |
Кітап, дәптер, интерактивті тақта
Интерактив ті тақта
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтық ортасы 35 минут
|
Жаңа сабақ материалдарын игерту (15 минут) «Миға шабуыл» Оқушылар , не себепті жаз мезгілінде алғаш піскен қауын-қарбызды жеу қауіпті? Бүгінгі біздің өтетін тақырыбымыз минералды тыңайтқыштар. Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсаты таныстырылады. Жаңа сабақ түсіндіріледі, бейнежазба көрсетіледі «Миға шабуыл» сұрақтары қойылады , талқылайды
Топтық жұмыс. «Борт күнделігі » әдісі (8 минут) І – топ. Азотты тыңайтқыштар ІІ – топ. Фосфор тыңайтқыштары
|
Оқушылар жауап береді
Бейнежазбаны көріп, тыңдайды. Маңызды деп таныған мәліметтерді дәптерге түртіп алады. Сұрақтарға жауап береді
Тақырыпты «Борт күнделігі» әдісімен меңгереді. Бірінші бағанға өздері тақырыптан алған белгілі ақпаратты жазады, екінші бағанға мәтін бойынша жаңа ақпаратты жазып, түсіндіреді. |
Дескриптор: Минералды тыңайтқыштардың жіктелуін біледі. - Минералды тыңайтқыштар дың құрамына кіретін элемент терді атайды;
Дескриптор:
тыңайтқыштарын ажыратады, қоршаған ортаға әсерін зерделейді; Топ бір-бірін бағалайды. Жалпы – 3 ұпай |
9-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері Интерактивті тақта
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жұптық жұмыс. «Бургер» әдісі (5 минут) Құрамында «тапсырма» дәмдеуіші бар ерекше бургер Тапсырма 1 Аммоний нитраты, қос суперфосфат және әк суының формуласын жазыңдар Тапсырма 2 Кестеде берілген формулаларды атауымен сәйкестендір
Тапсырма 3 Берілген формулаларды тиісті орнына қойыңдар. NaNO2, H3PO4, KCl, Ca3(PO4)2, NH4NO3, Na3PO4, Ca(NO3)4, K2CO3
Тапсырма 4 KNO3 ,CO(NH2)2 , NaNO3, берілген тыңайтқыш құрамындағы азоттың массалық үлесін есепте
|
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Дәрменқұлова Динара БақбергенқызыШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Минералды тыңайтқыштар. №8 көрсетілім «Минералды тыңайтқыштар»
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Минералды тыңайтқыштар. №8 көрсетілім «Минералды тыңайтқыштар»Материал туралы қысқаша түсінік
Минералды тыңайтқышьтар тақырыбында 9 - сыныпқа ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы Қысқа мерзімді жоспар 9 – сынып
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||














