Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Қысқа мерзімді жоспар

    9 – сынып

    Бөлім:

    9.3А 17 (VII), 16 (VI), 15 (VI), 14 (IV) -топ элементтері және олардың қосылыстары

    Педагогтің тегі, аты - жөні

    Дәрменқұлова Динара

    Күні:

    23.02.2023ж

    Сынып: 9

    Қатысушылар саны: 8

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Минералды тыңайтқыштар.

    №8 көрсетілім «Минералды тыңайтқыштар»

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    9.4.2.3 -минералды тыңайтқыштардың жіктелуін және олардың құрамына кіретін қоректік элементтерді атау

    9.4.2.4 -азот және фосфор тыңайтқыштарының қоршаған ортаға әсерін зерделеу

    Сабақтың мақсаты

    - Минералды  тыңайтқыштардың  жіктелуін  біледі.

    - Минералды тыңайтқыштардың құрамына  кіретін элементтерді  атайды;

    - Азот және фосфор тыңайтқыштарын ажыратады, қоршаған ортаға әсерін зерделейді;

    - Минералды тыңайтқыштардың формулаларын біледі, есептер шығарады;

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5минут

    Ұйымдастыру кезеңі:

    1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

    2. Оқушылармен ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырылады.

    3. Оқушылар топтарға бөлінеді

    4. Оқушыларға өзін – өзі бағалау парағы таратылады







    «The hat» бағдарламасымен оқушыларды топқа бөлу



    Үй тапсырмасы «Мен сөйлеймін» әдісі арқылы сұралады

    1. Фосфордың суректі қосылысы не деп аталады?

    2. Фосфорды алғаш ашқан ғалым

    3. Ca3(PO4)2 берілген формула қалай аталады?

    4. Фосфор грек тілінен аударғанда қандай мағына береді?

    5. Фосфордың қолданылуы

    Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін:

    -Балалар, көңіл күйлерің қалай? Керемет! (қолдарын көтереді)

    -Сабаққа дайындықтарың қалай? Тамаша! (алақандарын шапалақтайды)

    -Ендеше сабағымызды бастайық. О-о-о! (бас бармақтарын көрсетеді)



    1 топ – Азот

    2 топ – Фосфор



    Оқушыларға сұраққа толы киіз үй кезек- кезек беріледі. Ән тоқтағанда, қай оқушы киіз үйді ұстайды, сол оқушы сұраққа жауап береді

    Мадақтау сөздері:

    Жарайсың!

    Керемет!

    Сәттілік тілеймін













    ҚБ. Оқушылар өз – өздерін бағалайды.

    Әрбір дұрыс жауап

    2 ұпай

    Кітап, дәптер, интерактивті тақта





    Интерактив ті тақта

    1.http://surl.li/eaaoa







    Сабақтық ортасы

    35 минут














    Жаңа сабақ материалдарын игерту

    (15 минут)

    «Миға шабуыл»

    Оқушылар , не себепті жаз мезгілінде алғаш піскен қауын-қарбызды жеу қауіпті?


    Бүгінгі біздің өтетін тақырыбымыз минералды тыңайтқыштар.

    Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсаты таныстырылады.

    Жаңа сабақ түсіндіріледі, бейнежазба көрсетіледі

    «Миға шабуыл» сұрақтары қойылады , талқылайды

    1. Тыңайтқыш дегеніміз не?

    2. Тыңайтқыштар қалай жіктеледі?

    3. Тыңайтқыштарды өсімдіктер қалай сіңіреді?


    Топтық жұмыс. «Борт күнделігі » әдісі

    (8 минут)

    І – топ. Азотты тыңайтқыштар

    ІІ – топ. Фосфор тыңайтқыштары

    Белгілі ақпарат

    Жаңа ақпарат








    Оқушылар  жауап  береді





    Бейнежазбаны көріп, тыңдайды. Маңызды деп таныған мәліметтерді дәптерге түртіп алады.

    Сұрақтарға жауап береді







    Тақырыпты «Борт күнделігі» әдісімен меңгереді. Бірінші бағанға өздері тақырыптан алған белгілі ақпаратты жазады, екінші бағанға мәтін бойынша жаңа ақпаратты жазып, түсіндіреді.

    Дескриптор:

    Минералды  тыңайтқыштардың  жіктелуін біледі.

    - Минералды тыңайтқыштар дың құрамына

    кіретін элемент терді  атайды;








    Дескриптор:

    • Азот және фосфор

    тыңайтқыштарын ажыратады, қоршаған ортаға әсерін зерделейді;

    Топ бір-бірін бағалайды.

    Жалпы – 3 ұпай



    https://youtu.be/T2d9UdW966k















    9-сынып оқулығы.

    Жұмыс дәптерлері

    Интерактивті тақта



    Жұптық жұмыс. «Бургер» әдісі

    (5 минут)

    Құрамында «тапсырма» дәмдеуіші бар ерекше бургер

    Тапсырма 1

    Аммоний нитраты, қос суперфосфат және әк суының формуласын жазыңдар

    Тапсырма 2

    Кестеде берілген формулаларды атауымен сәйкестендір

    Аты

    Формуласы

    Калий нитраты

    KNO3

    Фосфорит

    Ca3(PO4)2

    Карбамид

    CO(NH2)2

    Поташ

    K2CO3

    Тапсырма 3

    Берілген формулаларды тиісті орнына қойыңдар.

    NaNO2, H3PO4, KCl, Ca3(PO4)2, NH4NO3, Na3PO4, Ca(NO3)4, K2CO3

    Азот тыңайтқыш

    тары

    Фосфор тыңайтқыш тары

    Калий тыңайтқыштары




    Тапсырма 4

    KNO3 ,CO(NH2)2 , NaNO3, берілген тыңайтқыш құрамындағы азоттың массалық үлесін есепте


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Дәрменқұлова Динара Бақбергенқызы
    04 Наурыз 2023
    602
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Минералды тыңайтқыштар. №8 көрсетілім «Минералды тыңайтқыштар»

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Минералды тыңайтқыштар. №8 көрсетілім «Минералды тыңайтқыштар»

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Минералды тыңайтқышьтар тақырыбында 9 - сыныпқа ашық сабақ
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Қысқа мерзімді жоспар

    9 – сынып

    Бөлім:

    9.3А 17 (VII), 16 (VI), 15 (VI), 14 (IV) -топ элементтері және олардың қосылыстары

    Педагогтің тегі, аты - жөні

    Дәрменқұлова Динара

    Күні:

    23.02.2023ж

    Сынып: 9

    Қатысушылар саны: 8

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Минералды тыңайтқыштар.

    №8 көрсетілім «Минералды тыңайтқыштар»

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    9.4.2.3 -минералды тыңайтқыштардың жіктелуін және олардың құрамына кіретін қоректік элементтерді атау

    9.4.2.4 -азот және фосфор тыңайтқыштарының қоршаған ортаға әсерін зерделеу

    Сабақтың мақсаты

    - Минералды  тыңайтқыштардың  жіктелуін  біледі.

    - Минералды тыңайтқыштардың құрамына  кіретін элементтерді  атайды;

    - Азот және фосфор тыңайтқыштарын ажыратады, қоршаған ортаға әсерін зерделейді;

    - Минералды тыңайтқыштардың формулаларын біледі, есептер шығарады;

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5минут

    Ұйымдастыру кезеңі:

    1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

    2. Оқушылармен ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырылады.

    3. Оқушылар топтарға бөлінеді

    4. Оқушыларға өзін – өзі бағалау парағы таратылады







    «The hat» бағдарламасымен оқушыларды топқа бөлу



    Үй тапсырмасы «Мен сөйлеймін» әдісі арқылы сұралады

    1. Фосфордың суректі қосылысы не деп аталады?

    2. Фосфорды алғаш ашқан ғалым

    3. Ca3(PO4)2 берілген формула қалай аталады?

    4. Фосфор грек тілінен аударғанда қандай мағына береді?

    5. Фосфордың қолданылуы

    Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін:

    -Балалар, көңіл күйлерің қалай? Керемет! (қолдарын көтереді)

    -Сабаққа дайындықтарың қалай? Тамаша! (алақандарын шапалақтайды)

    -Ендеше сабағымызды бастайық. О-о-о! (бас бармақтарын көрсетеді)



    1 топ – Азот

    2 топ – Фосфор



    Оқушыларға сұраққа толы киіз үй кезек- кезек беріледі. Ән тоқтағанда, қай оқушы киіз үйді ұстайды, сол оқушы сұраққа жауап береді

    Мадақтау сөздері:

    Жарайсың!

    Керемет!

    Сәттілік тілеймін













    ҚБ. Оқушылар өз – өздерін бағалайды.

    Әрбір дұрыс жауап

    2 ұпай

    Кітап, дәптер, интерактивті тақта





    Интерактив ті тақта

    1.http://surl.li/eaaoa







    Сабақтық ортасы

    35 минут














    Жаңа сабақ материалдарын игерту

    (15 минут)

    «Миға шабуыл»

    Оқушылар , не себепті жаз мезгілінде алғаш піскен қауын-қарбызды жеу қауіпті?


    Бүгінгі біздің өтетін тақырыбымыз минералды тыңайтқыштар.

    Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсаты таныстырылады.

    Жаңа сабақ түсіндіріледі, бейнежазба көрсетіледі

    «Миға шабуыл» сұрақтары қойылады , талқылайды

    1. Тыңайтқыш дегеніміз не?

    2. Тыңайтқыштар қалай жіктеледі?

    3. Тыңайтқыштарды өсімдіктер қалай сіңіреді?


    Топтық жұмыс. «Борт күнделігі » әдісі

    (8 минут)

    І – топ. Азотты тыңайтқыштар

    ІІ – топ. Фосфор тыңайтқыштары

    Белгілі ақпарат

    Жаңа ақпарат








    Оқушылар  жауап  береді





    Бейнежазбаны көріп, тыңдайды. Маңызды деп таныған мәліметтерді дәптерге түртіп алады.

    Сұрақтарға жауап береді







    Тақырыпты «Борт күнделігі» әдісімен меңгереді. Бірінші бағанға өздері тақырыптан алған белгілі ақпаратты жазады, екінші бағанға мәтін бойынша жаңа ақпаратты жазып, түсіндіреді.

    Дескриптор:

    Минералды  тыңайтқыштардың  жіктелуін біледі.

    - Минералды тыңайтқыштар дың құрамына

    кіретін элемент терді  атайды;








    Дескриптор:

    • Азот және фосфор

    тыңайтқыштарын ажыратады, қоршаған ортаға әсерін зерделейді;

    Топ бір-бірін бағалайды.

    Жалпы – 3 ұпай



    https://youtu.be/T2d9UdW966k















    9-сынып оқулығы.

    Жұмыс дәптерлері

    Интерактивті тақта



    Жұптық жұмыс. «Бургер» әдісі

    (5 минут)

    Құрамында «тапсырма» дәмдеуіші бар ерекше бургер

    Тапсырма 1

    Аммоний нитраты, қос суперфосфат және әк суының формуласын жазыңдар

    Тапсырма 2

    Кестеде берілген формулаларды атауымен сәйкестендір

    Аты

    Формуласы

    Калий нитраты

    KNO3

    Фосфорит

    Ca3(PO4)2

    Карбамид

    CO(NH2)2

    Поташ

    K2CO3

    Тапсырма 3

    Берілген формулаларды тиісті орнына қойыңдар.

    NaNO2, H3PO4, KCl, Ca3(PO4)2, NH4NO3, Na3PO4, Ca(NO3)4, K2CO3

    Азот тыңайтқыш

    тары

    Фосфор тыңайтқыш тары

    Калий тыңайтқыштары




    Тапсырма 4

    KNO3 ,CO(NH2)2 , NaNO3, берілген тыңайтқыш құрамындағы азоттың массалық үлесін есепте


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Химия Ашық сабақ 9 сынып
    04.03.2023
    602
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Дәрменқұлова Динара Бақбергенқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации