Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Минералды тыңайтқыштар. №8 көрсетілім «Минералды тыңайтқыштар»
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
9 – сынып
Бөлім: |
9.3А 17 (VII), 16 (VI), 15 (VI), 14 (IV) -топ элементтері және олардың қосылыстары |
|||||||||||||||||||
Педагогтің тегі, аты - жөні |
Дәрменқұлова Динара |
|||||||||||||||||||
Күні: |
23.02.2023ж |
|||||||||||||||||||
Сынып: 9 |
Қатысушылар саны: 8 |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Минералды тыңайтқыштар. №8 көрсетілім «Минералды тыңайтқыштар» |
|||||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9.4.2.3 -минералды тыңайтқыштардың жіктелуін және олардың құрамына кіретін қоректік элементтерді атау 9.4.2.4 -азот және фосфор тыңайтқыштарының қоршаған ортаға әсерін зерделеу |
|||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
- Минералды тыңайтқыштардың жіктелуін біледі. - Минералды тыңайтқыштардың құрамына кіретін элементтерді атайды; - Азот және фосфор тыңайтқыштарын ажыратады, қоршаған ортаға әсерін зерделейді; - Минералды тыңайтқыштардың формулаларын біледі, есептер шығарады; |
|||||||||||||||||||
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||
Сабақтың басы 5минут |
Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Оқушылармен ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырылады. 3. Оқушылар топтарға бөлінеді 4. Оқушыларға өзін – өзі бағалау парағы таратылады
«The hat» бағдарламасымен оқушыларды топқа бөлу Үй тапсырмасы «Мен сөйлеймін» әдісі арқылы сұралады
|
Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін: -Балалар, көңіл күйлерің қалай? Керемет! (қолдарын көтереді) -Сабаққа дайындықтарың қалай? Тамаша! (алақандарын шапалақтайды) -Ендеше сабағымызды бастайық. О-о-о! (бас бармақтарын көрсетеді) 1 топ – Азот 2 топ – Фосфор
Оқушыларға сұраққа толы киіз үй кезек- кезек беріледі. Ән тоқтағанда, қай оқушы киіз үйді ұстайды, сол оқушы сұраққа жауап береді |
Мадақтау сөздері: Жарайсың! Керемет! Сәттілік тілеймін
ҚБ. Оқушылар өз – өздерін бағалайды. Әрбір дұрыс жауап 2 ұпай |
Кітап, дәптер, интерактивті тақта
Интерактив ті тақта
|
||||||||||||||||
Сабақтық ортасы 35 минут
|
Жаңа сабақ материалдарын игерту (15 минут) «Миға шабуыл» Оқушылар , не себепті жаз мезгілінде алғаш піскен қауын-қарбызды жеу қауіпті? Бүгінгі біздің өтетін тақырыбымыз минералды тыңайтқыштар. Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсаты таныстырылады. Жаңа сабақ түсіндіріледі, бейнежазба көрсетіледі «Миға шабуыл» сұрақтары қойылады , талқылайды
Топтық жұмыс. «Борт күнделігі » әдісі (8 минут) І – топ. Азотты тыңайтқыштар ІІ – топ. Фосфор тыңайтқыштары
|
Оқушылар жауап береді
Бейнежазбаны көріп, тыңдайды. Маңызды деп таныған мәліметтерді дәптерге түртіп алады. Сұрақтарға жауап береді
Тақырыпты «Борт күнделігі» әдісімен меңгереді. Бірінші бағанға өздері тақырыптан алған белгілі ақпаратты жазады, екінші бағанға мәтін бойынша жаңа ақпаратты жазып, түсіндіреді. |
Дескриптор: Минералды тыңайтқыштардың жіктелуін біледі. - Минералды тыңайтқыштар дың құрамына кіретін элемент терді атайды;
Дескриптор:
тыңайтқыштарын ажыратады, қоршаған ортаға әсерін зерделейді; Топ бір-бірін бағалайды. Жалпы – 3 ұпай |
9-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері Интерактивті тақта
|
||||||||||||||||
Жұптық жұмыс. «Бургер» әдісі (5 минут) Құрамында «тапсырма» дәмдеуіші бар ерекше бургер Тапсырма 1 Аммоний нитраты, қос суперфосфат және әк суының формуласын жазыңдар Тапсырма 2 Кестеде берілген формулаларды атауымен сәйкестендір
Тапсырма 3 Берілген формулаларды тиісті орнына қойыңдар. NaNO2, H3PO4, KCl, Ca3(PO4)2, NH4NO3, Na3PO4, Ca(NO3)4, K2CO3
Тапсырма 4 KNO3 ,CO(NH2)2 , NaNO3, берілген тыңайтқыш құрамындағы азоттың массалық үлесін есепте
|
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |