Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Мінез - ақылдың сауыты қмж ашық сабақ 5-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Мінез - ақылдың сауыты қмж ашық сабақ 5-сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2023-2024 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Қысқа
мерзімді жоспар
Бөлім:
8-бөлім. Адамның сырт
келбеті мен мінезі
Педагогтің
аты-жөні:
Күні:
Сыныбы:
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың
тақырыбы:
Мінез-ақылдың
сауыты.Жинақтық және топтау сан
есімдер
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
5.1.4.1. Тірек
сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды
анықтау.(Т/А4)
5.4.4.4 Сан есімнің мағыналық
түрлерін ажырата білу, сан есімді зат есім орнына қолдана
білу
***5.1.4.1. Тірек сөздер мен
жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды
анықтау.
Сабақтың
мақсаты:
Білім
алушылар:
Тірек сөздер мен жетекші
сұрақтар арқылы негізгі ойды
анықтайды;
Сан есімнің мағыналық түрлерін
ажыратады.
Құндылықтарға
баулу:
«Талап» және
«Ар-ұят»құндылығына баулу. Бұл арқылы
оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық
сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі
артады. Сонымен қатарар-ұят, адалдықты жоғары
бағалайды; сөзіне берік, ісіне жауапкершілік
танытады;
Қайырлы күн
достым, Қайырлы күн
болсын. Сәрсенбінің әр
сәті, Сәттілікке
толсын. Біздің алар
бағамыз, «Сен жарайсың!»
болсын.
5 Т
ережесі:
1.Тәртіп
2.
Талап
3.Тыныштық
4.
Тазалық
5.
Татулық
Балалар,
ережені есімізге түсіріп, сыныптың тәртібін сақтап, оқып -білуге
талаптанып, тыныштықты орнатып, тазалықты сақтап, бүгінгі күнімізді
татулықпен өткізейік.
Топқа
біріктіру.
« Сиқырлы таяқша »
әдісіментопқа
біріктіреді.
«Stop-кадр» әдісі
Жаңа сабақтың
мазмұнын ашу мақсатында бейнеролик
көрсетіледі.
Stop-кадр –Бейнероликтің бір
сәтімен (кадр) жұмыс. Кадрды экранда тоқтатып қойып, сұрақтар қою
арқылы оқушыларды диалогқа
тарту.
Оқушылардың пікірін
қорытындылай келе, жаңа сабақтың оқу мақсаты мен бағалау
критерийлері таныстырылады.
Сыныпта жағымды ахуал орнатып,
оқушылар бір – біріне деген мейірімділігін
оятады.
Досына тілек
айтады
Білім алушылар
«5 Т ережесі»
арқылы топтың ережесін еске
түсіреді
Оқушылар
«Сиқырлы таяқша»
әдісіменқораптағы таяқшаларға жазылған
мотивациялық сөздерге байланысты топқа
бірігеді.
Бейнефильмнен көрген
үзінділері бойынша болжамды ықтимал жауаптарын
айтады,сұрақтармен пікір алмасып,
өзінше ой түйеді.
Оқушылар өз пікірлерін
қорытындылап, жаңа сабақтың оқу мақсаты және бағалау критерийімен
танысады.
ҚБ
Мадақтау
ҚБ Арқадан
қағу
Ppt
Слайд
5 Т
ережесі:
Бейнеролик
https://youtu.be/HwvXmuvS1E8?si=83i8z4dM-3fxtNHC
Сабақтың
ортасы
29мин
5
мин
7
мин
10
мин
7
мин
Сабақтың
соңы
5
мин
3
мин
2
мин
Ж. «Мен
қандаймын?»
Оқушылардың ойлауын дамыту
мақсатында«Ширату
жаттығуы»жүргізіледі
Тыңдалым.
ТЖ. Мәтінмен
жұмыс.
«Бумеранг»әдісі
Топтағы оқушылар
мәтінді тыңдайды, өз тобында
талқылайды.
Мәтінде не туралы
айтылған?
Ж. Баласағұн адамның
бақытты болуы неге байланысты
дейді?
Мінезді түзеуге бола
ма? Осыған байланысты Абай атамыздың ойымен келісесің
бе?
Тілдік
бағдар
ЖЖ.
«Wordwall»жұптық жұмыс орындауға
тапсырма беріледі. Оқушылар тапсырма бойынша тақтада көрсетілген
сауалдарға жауап беруі тиіс.
ЕБҚ оқушыға
тапсырма:
Мәтінді оқып, ішінен
есептік, реттік сан есімдерді теріп
жазу
«Лездеме!»әдісі
І
топ
1. Сан есім құрамына қарай
дара және күрделі болып
бөлінеді.
2.
Сан есім қандай? қай? деген сұраққа жауап
береді.
3.
Сан есімнің 6 мағыналық түрі бар.
4. “Он алты” дара сан
есім.
5. “Екінші” сөзі туынды сан
есім.
Дұрыс жауабы:
10101
Кері
байланыс
«Mind»әдісімен оқушылар бүгінгі
сабақты қаншалықты меңгергендерін
көрсетеді
Үйге
тапсырма
7-тапсырма,
141-бет
Мәтін мазмұнына
сүйене отырып, досыңа хат
жаз.
Оқушылар өз мінезіне сәйкес келетін
сөздің астын сызады.
Топтағы
оқушылар«Бумеранг»
әдісіменсұрақтарға жауап
береді.
Әр топ мүшелері мәтін бойынша
сұрақтарға жауап береді. Сұрақтарын келесі топқа береді..
Оқушылардың барлығы да қатысады. Тақырыптың ішінде қалып қалған
бөлімдері болса, мұғалім өзі сұрақ қоюына болады, әр
топқа.
«Wordwall»арқылыжұптық жұмыс орындайды.
Тапсырма бойынша
тақтада көрсетілген
сауалдарға жылдам жауап
береді.
ЕБҚ оқушыға тапсырма
беріледі, соған сәйкес білім алушы мәтіннен есептік, реттік сан
есімдерді теріп жазады
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз