Мінез -ақылдың сауыты

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Мінез -ақылдың сауыты

Материал туралы қысқаша түсінік
Мінез-ақылдың сауыты сабағында сын есімнің шырайларына сәйкес оқушылардың қызығушылығын арттыратын түрлі тапсырмалар орындалды.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Мінез –ақылдың сауыты



Алматы облысы

Енбекшіқазақ ауданы

Таутүрген негізгі орта мектебі


Қазақ тілі мен қазақ әдебиеті пәнінің мұғалімі

Тургумбекова А.Н.

Бөлім:

8. Адамның сырт келбеті мен мінезі. Морфология


Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты :

Тургумбекова Акмарал Нурахановна

Күні:


06.03.2025

Сынып: 5

Қатысушылар саны: 5


Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Мінез –ақылдың сауыты


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

5. 1. 6. 1 коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып, диалогке даярлықсыз қатысу, өз пікірін білдіру;
5. 4. 4. 3 сын есімдердің, шырай түрлерінің көркемдік ерекшелігін тану, сын есімді зат есім орнына қолдана білу

Сабақтың мақсаты

Коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып, диалогке даярлықсыз қатыса алады, өз пікірін білдіре алады. Сын есімдердің, шырай түрлерінің көркемдік ерекшелігін тану, сын есімді зат есім орнына қолдана алады.

Сабақ түрі


Үлгілі сабақ

Сабақтың әдіс-тәсілдері


Түсіндіру, баяндау, жаттығу, талдау, сұрақ- жауап, топтық жұмыс

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Білім алушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басталуы

3 минут















5 минут









Сабақтың ортасы


7 минут














7 минут





















7 минут














5 минут










7 минут














Сабақтың соңы

5 минут

Оқушылардың қатысуын түгендеу.

1.Психологиялық ахуал қалыптастыру

Мен қандай адаммын?

2.Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатымен таныстыру;

Ойтүрткі

1. «Жайсаң», «көргенді», «бұзық» сөздерінің мінезбен қандай байланысы бар?

2. Сен қай досыңның мінезін жақсы деп санайсың? Неге?

3. Адамның мінезін түзеуге бола ма?

4.Адамның мінезі –ақылдың сауыты болса, онда мінездің сыртқы келбетке де қатысы болғаны ма?



ОҚЫЛЫМ.

1-тапсырма

«Ассоциограмма». Адамның мінезіне байланысты өздерің білетін сөздерді жазып, диаграмманы толтырыңдар.

Адамның

мінезі








ТЫҢДАЛЫМ. ЖҰПТЫҚ ЖҰМЫС
2-тапсырма. Мәтінді мұқият тыңдап, сұрақтардың жауабын айт

ТІЛДІК БАҒДАР

Сын есімнің екі түрлі шырайы бар. Шырай – тек сын есімге тән форма. Бір тектес заттардың сапалық белгісінің не артық, не кемдігін, сапа белгісінің әртүрлі дәрежеде болу қасиетін білдіреді.

Салыстырмалы шырай біркелкі сындық белгінің бірінен екіншісінің артық немесе кемдігін салыстыру арқылы көрсетеді.

Күшейтпелі шырай біркелкі сындық белгінің бір-бірінен не өте артық, не өте кем екенін көрсетеді. Мысалы: әп-әдемі, жып-жылы, сеп-семіз, тап-таза, үп-үлкен, көкпеңбек, аппақ, т.б. Күшейтпелі шырай сапалық сын есімдерге өте, тым, аса, ең, тіпті, нағыз, орасан, өңшең, кіл, кілең күшейткіш үстеулерінің тіркесуі арқылы жасалады. Мысалы: өте әдемі, тым биік, аса терең, ең мықты, тіпті ұзақ, нағыз шешен, орасан шыдамды, өңшең жүйрік, кілең күшті, т.б.

3-тапсырма.

«Менің атым - Қожа» фильмінен Үзіндіде көрсетілген кейіпкерлерді сипатта. Сын есімнің түрлерін қолдан.



АЙТЫЛЫМ. ЖҰПТЫҚ ЖҰМЫС

4- тапсырма. Смайлдердің эмоциясын дауыс ырғағы арқылы білдіріп, қаратпа, қыстырма, одағай сөздерді еркін қолданып, жұбыңмен диалог құр.


ЖАЗЫЛЫМ
5-тапсырма. Берілген сын есімдерден салыстырмалы және күшейтпелі шырай жасаңдар


ЕББҚ оқушыға тапсырма

Асты сызылған сын есімдерге талдау жаса.

1.Мінез - өте кең мағыналы ұғым.

2. Рухани дүниесі бай, қажеттері мен қызығулары, талғамы мен ой-өрісі кең адамдарды толық мінезді адам дейді.



Үйге тапсырма:

7-тапсырма (оқулықтан) 141 бет


Рефлексия

«Шығу парағын»пайдаланып, төмендегі сұрақтарға жауап

бер.

Мен үшін _______табысты болды.

Мен үшін _______қызықтырақ болды.

Мен үшін ______ қиындау болды.

Психологиялық ахуал

Мен қандай адаммын?
Әр қатысушы өзінің жағымды, жағымсыз қасиеттерін айтады. Сол бойынша қорытынды жүргізіледі.





















Адамның мінезіне байланысты өздері білетін сөздерді жазып, диаграмманы толтырады.








Мәтінді мұқият тыңдап, сұрақтарға жауап береді.


























"Менің атым – Қожа» фильмінен үзінді көреді. Фильмнің кейіпкерлері Қожа мен Жантастың мінезін, сырт келбеттерін сипаттайды.

Сын есім сөздерді қолданып, өз пікірлерін білдіреді.









Смайлдердің эмоциясын дауыс ырғағы арқылы білдіріп, қаратпа, қыстырма, одағай сөздерді еркін қолданып, диалог құрады.




Тапсырманы орындайды.














Сөз тіркестерін қатыстырып сөйлемдер құрайды. Сын есімдерді тауып, түрін анықтайды.




Оқушылар бүгін сабақтан пайдалы не алғанын, не қиын болғанын, алдағы уақытта не істеуге болатындығы жөнінде рефлексия жасайды.

Ауызша мадақтау арқылы бағалау Жарайсың! Тамаша!

Керемет!













Дескриптор

Білім алушы

-адамның мінезіне байланысты сөздерді жазады;

-кестені толтырады – 1 балл


Дескриптор

Білім алушы сұрақтарға жауап береді – 1 балл

























Дескриптор

Білім алушы

-кейіпкерлердің мінезін, сыртқы келбеттерін сипаттайды,

- екі кейіпкердегі өзгешеліктердің себебін дәлелдейді,

-сын есімдерді қолданады,

-пікірлерін еркін білдіреді-2 балл


Дескриптор

Білім алушы

Көрсетілген смайлдер арқылы қаратпа, қыстырма, одағай сөздерді еркін қолданып, диалог құрады- 2 балл


Дескриптор

Білім алушы

сын есім сөздерді шырай түріне ажыратады – 2 балл



Дескриптор

Білім алушы

--сын есім сөздерді теріп жазып, морфологиялық талдау жасайды – 2 балл.



Оқулық

5-сынып

«Атамұра» баспасы

2017жыл


Қалыптас

тырушы бағалауға арналған


тапсырма

лар жинағы

5-сынып

ОҚЫТУДАҒЫ ЖАҢА ӘДІС-ТӘСІЛДЕР ҚОРЖЫНЫНАН ЕСБОСЫН НАҒИША ҚОЖАҚ

ҚЫЗЫ


https://www.youtube.com/watch?v=SWadedG0TDY


Оқулық

5-сынып

«Атамұра» баспасы

2017жыл


Топик платформасы

https://lms.topiq.kz/library?categories=grade-5,subject-kazakh


Оқулық

5-сынып

«Атамұра» баспасы

2017жыл
















https://ww.tiktok.com/@elarna_kz/video/7270730186478406917









Топик платформасы

https://lms.topiq.kz/library?categories=grade-5,subject-kazakh



Оқулық

5-сынып

«Атамұра» баспасы

2017жыл


Үлестірмелі парақ







Топик платформасы

https://lms.topiq.kz/library?categories=grade-5,subject-kazakh








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.03.2025
279
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі