|
Бөлім: |
ЗАҢ ЖӘНЕ ТӘРТІП АЙЫ |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
27.01.2025 |
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сынып сағатының тақырыбы |
«Мінез-құлық ережелері» ПЖ / «Сізге қатысты жағымсыз сөздерге жауап берудің тиімді стратегиялары» |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
«Заң және тәртіп» |
|
|
Сынып сағатының мақсаты |
1. Күнделікті өмірде мінез-құлық ережелерінің маңыздылығын түсіндіру. 2. Мінез-құлықтағы мейірімділік, жауапкершілік және достық құндылықтарының рөлін анықтау . |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурстар |
|
Кіріспе 7мин
|
Сабақты сәлемдесуден бастаңыз. Психологиялық ахуал: Оқушылардан жақында сыныптағы біреуден байқаған бір жағымды мінез-құлықпен бөлісуді сұраңыз. Мақсатқа шолу : Сабақтың мақсаттары мен жағымды ортаны қалыптастырудағы мінез-құлық ережелерінің маңыздылығын түсіндіру |
Оқушылар шаттық шеңберін құрып жағымды мінез-құлықпен бөліседі. Пікір алмасады. |
Тақта және маркерлер |
|
Негізгі бөлім 15мин 10мин |
Мінез-құлық ережелерін талқылау: Жұптық жұмыс: Мінез-құлық ережелері дегеніміз не? және олар мектеп пен қоғамда неліктен маңызды екенін анықтаңыз. Топтық жұмыс: Оқушыларды шағын топтарға бөліп, олардан сыныптағы мінез-құлық ережелерін құруды сұраңыз.
Оларды осы ережелерді мейірімділік, жауапкершілік және достық құндылықтарымен байланыстыруға шақырыңыз.
Рөлдік ойын: мінез-құлық ережелерін қолдануға болатын әртүрлі жағдайларды бейнелейтін сценарий карталарын таратыңыз (мысалы, сыныптасына көмектесу, жанжалды шешу және т.б.). Олардың өзара қарым-қатынасына мейірімділік, жауапкершілік және достық құндылықтарын енгізуге шақырыңыз. |
Ой қозғайды, пікір алмасады
Әр топ бір мінез-құлық ережесін және оның талқыланатын мәндермен байланысын бөліседі. Оқушылар жұпта талқыланған ережелерге сүйене отырып, сәйкес мінез-құлықты көрсете отырып, сценарийлерді рөлге бөледі. |
Интернет, Көркем құралдар (түрлі-түсті қарындаштар, маркерлер, қағаз) https://www.youtube.com/watch?v=K9kOu2WBEoU&pp=ygVh0JrSr9C90LTQtdC70ZbQutGC0ZYg06nQvNGW0YDQtNC10LPRliDSm9Cw0YPRltC_0YHRltC30LTRltC6INC205nQvdC1INC20LDRg9Cw0L_QutC10YDRiNGW0LvRltC6IQ%3D%3D |
|
Қорытынды 3мин |
Қорытынды және бағалау: Рефлексия парағы: Рефлексия парақтарын таратыңыз, онда оқушылар жазады: 1. Олар үйренген бір мінез-құлық ережесі. 2. Олар бұл ережені күнделікті өмірде қалай қолдана алады. 3. Алдағы аптада құндылықтардың бірін (мейірімділік, жауапкершілік немесе достық) көрсетуге жеке міндеттеме. Сабақта талқыланған негізгі ойларды қорытындылау. Ынталандыру: Оқушыларды күнделікті қарым-қатынаста мінез-құлық ережелері мен құндылықтарын тәжірибеде қолдануға ынталандыру. Қорытынды: Оқушыларға қатысқандары үшін рахмет және бір-біріне үлгі болудың маңыздылығын еске түсіру. ПЖ: оқушылармен жұмыс жүргізеді |
Қорытындылайды Оқушылар рефлексия жазады..
|
|
|
10мин |
Қауіпсіздік сабағы Мақсаты: оқушылардың өзіне деген сенімділігін арттырып,эмоциясын бақылай білуге үйрету. Негізгі міндеттері: 1. Оқушылардың өзіне деген сенімділігін артыру. 2. Кез келген жағдайды сабырлы, мәдениетті түрде шешуге үйрету «Жақсы сөз – жарым ырыс», «Ойнап сөйлесең де, ойлап сөйле», «Сөз сүйектен өтеді» деген өнегелі нақылдарын қалдырған ата-бабамыз сөздің құдіретін жете сезінген дана болған. Сөз арқылы адамның көңілін көтеруге де, мұңайтуға да, күлдіруге де, жылатуға да болады. Сондықтан да, жақсы байқап сөйлер, жаман шайқап сөйлер деген сөз бекерге айтылмаса керекті. Жақсы сөз жанды жадыратады. Позитивті мағынада айтылған әр сөз жағымды әсер қалдырады. Жалпы алғанда, айтылған сөздердің позитивті және негативті әсерлері бар екені бағзы заманнан бері белгілі. Медицина ғылымы жақсы дамымаған заманда халық дауаны дұғалар мен жақсы тілек сөздерден тапқан. Ал әдепсіз және балағат сөздерді айтудың өзін қарғыс деп есептеген. Тіпті, сол заманда адамдардың ойында балағат сөздерді айтудың дұрыс еместігі туралы болжамдар болса, бүгінде ол сөздердің зияндығы ғылыми түрде дәлелденіп отыр. Сол себепті, не ойлап жүргеніңізге, қандай кітаптар оқып, қандай ақпараттар қабылдап жатқаныңызға, айналаңызға қандай сөздер айтып, қандай сөздер естіп жүргеніңізге аса мән беріңіз. Өміріңізді жақсарту да, құлдырату да өз қолыңызда! Дөрекілікке тиімді жауап берудің стратегияларымен бөлісу |
Пікір алмасады. Жауаптарын тақтаға жазады. |
Үлестірме материялдары Пайдалы сілтеме: https://youtu.be/sJgmacWuhW0 |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Мінез-құлық ережелері»
«Мінез-құлық ережелері»
|
Бөлім: |
ЗАҢ ЖӘНЕ ТӘРТІП АЙЫ |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
27.01.2025 |
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сынып сағатының тақырыбы |
«Мінез-құлық ережелері» ПЖ / «Сізге қатысты жағымсыз сөздерге жауап берудің тиімді стратегиялары» |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
«Заң және тәртіп» |
|
|
Сынып сағатының мақсаты |
1. Күнделікті өмірде мінез-құлық ережелерінің маңыздылығын түсіндіру. 2. Мінез-құлықтағы мейірімділік, жауапкершілік және достық құндылықтарының рөлін анықтау . |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурстар |
|
Кіріспе 7мин
|
Сабақты сәлемдесуден бастаңыз. Психологиялық ахуал: Оқушылардан жақында сыныптағы біреуден байқаған бір жағымды мінез-құлықпен бөлісуді сұраңыз. Мақсатқа шолу : Сабақтың мақсаттары мен жағымды ортаны қалыптастырудағы мінез-құлық ережелерінің маңыздылығын түсіндіру |
Оқушылар шаттық шеңберін құрып жағымды мінез-құлықпен бөліседі. Пікір алмасады. |
Тақта және маркерлер |
|
Негізгі бөлім 15мин 10мин |
Мінез-құлық ережелерін талқылау: Жұптық жұмыс: Мінез-құлық ережелері дегеніміз не? және олар мектеп пен қоғамда неліктен маңызды екенін анықтаңыз. Топтық жұмыс: Оқушыларды шағын топтарға бөліп, олардан сыныптағы мінез-құлық ережелерін құруды сұраңыз.
Оларды осы ережелерді мейірімділік, жауапкершілік және достық құндылықтарымен байланыстыруға шақырыңыз.
Рөлдік ойын: мінез-құлық ережелерін қолдануға болатын әртүрлі жағдайларды бейнелейтін сценарий карталарын таратыңыз (мысалы, сыныптасына көмектесу, жанжалды шешу және т.б.). Олардың өзара қарым-қатынасына мейірімділік, жауапкершілік және достық құндылықтарын енгізуге шақырыңыз. |
Ой қозғайды, пікір алмасады
Әр топ бір мінез-құлық ережесін және оның талқыланатын мәндермен байланысын бөліседі. Оқушылар жұпта талқыланған ережелерге сүйене отырып, сәйкес мінез-құлықты көрсете отырып, сценарийлерді рөлге бөледі. |
Интернет, Көркем құралдар (түрлі-түсті қарындаштар, маркерлер, қағаз) https://www.youtube.com/watch?v=K9kOu2WBEoU&pp=ygVh0JrSr9C90LTQtdC70ZbQutGC0ZYg06nQvNGW0YDQtNC10LPRliDSm9Cw0YPRltC_0YHRltC30LTRltC6INC205nQvdC1INC20LDRg9Cw0L_QutC10YDRiNGW0LvRltC6IQ%3D%3D |
|
Қорытынды 3мин |
Қорытынды және бағалау: Рефлексия парағы: Рефлексия парақтарын таратыңыз, онда оқушылар жазады: 1. Олар үйренген бір мінез-құлық ережесі. 2. Олар бұл ережені күнделікті өмірде қалай қолдана алады. 3. Алдағы аптада құндылықтардың бірін (мейірімділік, жауапкершілік немесе достық) көрсетуге жеке міндеттеме. Сабақта талқыланған негізгі ойларды қорытындылау. Ынталандыру: Оқушыларды күнделікті қарым-қатынаста мінез-құлық ережелері мен құндылықтарын тәжірибеде қолдануға ынталандыру. Қорытынды: Оқушыларға қатысқандары үшін рахмет және бір-біріне үлгі болудың маңыздылығын еске түсіру. ПЖ: оқушылармен жұмыс жүргізеді |
Қорытындылайды Оқушылар рефлексия жазады..
|
|
|
10мин |
Қауіпсіздік сабағы Мақсаты: оқушылардың өзіне деген сенімділігін арттырып,эмоциясын бақылай білуге үйрету. Негізгі міндеттері: 1. Оқушылардың өзіне деген сенімділігін артыру. 2. Кез келген жағдайды сабырлы, мәдениетті түрде шешуге үйрету «Жақсы сөз – жарым ырыс», «Ойнап сөйлесең де, ойлап сөйле», «Сөз сүйектен өтеді» деген өнегелі нақылдарын қалдырған ата-бабамыз сөздің құдіретін жете сезінген дана болған. Сөз арқылы адамның көңілін көтеруге де, мұңайтуға да, күлдіруге де, жылатуға да болады. Сондықтан да, жақсы байқап сөйлер, жаман шайқап сөйлер деген сөз бекерге айтылмаса керекті. Жақсы сөз жанды жадыратады. Позитивті мағынада айтылған әр сөз жағымды әсер қалдырады. Жалпы алғанда, айтылған сөздердің позитивті және негативті әсерлері бар екені бағзы заманнан бері белгілі. Медицина ғылымы жақсы дамымаған заманда халық дауаны дұғалар мен жақсы тілек сөздерден тапқан. Ал әдепсіз және балағат сөздерді айтудың өзін қарғыс деп есептеген. Тіпті, сол заманда адамдардың ойында балағат сөздерді айтудың дұрыс еместігі туралы болжамдар болса, бүгінде ол сөздердің зияндығы ғылыми түрде дәлелденіп отыр. Сол себепті, не ойлап жүргеніңізге, қандай кітаптар оқып, қандай ақпараттар қабылдап жатқаныңызға, айналаңызға қандай сөздер айтып, қандай сөздер естіп жүргеніңізге аса мән беріңіз. Өміріңізді жақсарту да, құлдырату да өз қолыңызда! Дөрекілікке тиімді жауап берудің стратегияларымен бөлісу |
Пікір алмасады. Жауаптарын тақтаға жазады. |
Үлестірме материялдары Пайдалы сілтеме: https://youtu.be/sJgmacWuhW0 |
шағым қалдыра аласыз














