«Мінез-құлық ережелері»

Тақырып бойынша 23 материал табылды

«Мінез-құлық ережелері»

Материал туралы қысқаша түсінік
1.Күнделікті өмірде мінез-құлық ережелерінің маңыздылығын түсіндіру. 2. Мінез-құлықтағы мейірімділік, жауапкершілік және достық құндылықтарының рөлін анықтау .
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім:

ЗАҢ ЖӘНЕ ТӘРТІП АЙЫ

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)


Күні:

27.01.2025

Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сынып сағатының тақырыбы

«Мінез-құлық ережелері» ПЖ / «Сізге қатысты жағымсыз сөздерге жауап берудің тиімді стратегиялары»


Құндылықтарды дарыту

«Заң және тәртіп»

Сынып сағатының мақсаты

1. Күнделікті өмірде мінез-құлық ережелерінің маңыздылығын түсіндіру.

2. Мінез-құлықтағы мейірімділік, жауапкершілік және достық құндылықтарының рөлін анықтау .

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Ресурстар


Кіріспе

7мин


Сабақты сәлемдесуден бастаңыз.

Психологиялық ахуал: Оқушылардан жақында сыныптағы біреуден байқаған бір жағымды мінез-құлықпен бөлісуді сұраңыз.

Мақсатқа шолу : Сабақтың мақсаттары мен жағымды ортаны қалыптастырудағы мінез-құлық ережелерінің маңыздылығын түсіндіру


Оқушылар шаттық шеңберін құрып жағымды мінез-құлықпен бөліседі.





Пікір алмасады.

Тақта және маркерлер







Негізгі бөлім

15мин









10мин




Мінез-құлық ережелерін талқылау:

Жұптық жұмыс: Мінез-құлық ережелері дегеніміз не? және олар мектеп пен қоғамда неліктен маңызды екенін анықтаңыз.

Топтық жұмыс: Оқушыларды шағын топтарға бөліп, олардан сыныптағы мінез-құлық ережелерін құруды сұраңыз.


Оларды осы ережелерді мейірімділік, жауапкершілік және достық құндылықтарымен байланыстыруға шақырыңыз.



Рөлдік ойын: мінез-құлық ережелерін қолдануға болатын әртүрлі жағдайларды бейнелейтін сценарий карталарын таратыңыз (мысалы, сыныптасына көмектесу, жанжалды шешу және т.б.).

Олардың өзара қарым-қатынасына мейірімділік, жауапкершілік және достық құндылықтарын енгізуге шақырыңыз.


Ой қозғайды, пікір алмасады





Әр топ бір мінез-құлық ережесін және оның талқыланатын мәндермен байланысын бөліседі.





Оқушылар жұпта талқыланған ережелерге сүйене отырып, сәйкес мінез-құлықты көрсете отырып, сценарийлерді рөлге бөледі.

Интернет,

Көркем құралдар (түрлі-түсті қарындаштар, маркерлер, қағаз) https://www.youtube.com/watch?v=K9kOu2WBEoU&pp=ygVh0JrSr9C90LTQtdC70ZbQutGC0ZYg06nQvNGW0YDQtNC10LPRliDSm9Cw0YPRltC_0YHRltC30LTRltC6INC205nQvdC1INC20LDRg9Cw0L_QutC10YDRiNGW0LvRltC6IQ%3D%3D






Қорытынды


3мин














Қорытынды және бағалау:

Рефлексия парағы: Рефлексия парақтарын таратыңыз, онда оқушылар жазады:


1. Олар үйренген бір мінез-құлық ережесі.

2. Олар бұл ережені күнделікті өмірде қалай қолдана алады.

3. Алдағы аптада құндылықтардың бірін (мейірімділік, жауапкершілік немесе достық) көрсетуге жеке міндеттеме.


Сабақта талқыланған негізгі ойларды қорытындылау.

Ынталандыру: Оқушыларды күнделікті қарым-қатынаста мінез-құлық ережелері мен құндылықтарын тәжірибеде қолдануға ынталандыру.


Қорытынды: Оқушыларға қатысқандары үшін рахмет және бір-біріне үлгі болудың маңыздылығын еске түсіру.

ПЖ: оқушылармен жұмыс жүргізеді


Қорытындылайды



Оқушылар рефлексия жазады..

https://www.youtube.com/watch?v=HwvXmuvS1E8&t=18s&pp=ygUt0LzRltC90LXQtyDSm9Kx0LvRi9KbINGC0YPRgNCw0LvRiyDQstC40LTQtdC-

10мин

Қауіпсіздік сабағы

Мақсаты: оқушылардың өзіне деген сенімділігін арттырып,эмоциясын бақылай білуге үйрету.

Негізгі міндеттері: 1. Оқушылардың өзіне деген сенімділігін артыру. 2. Кез келген жағдайды сабырлы, мәдениетті түрде шешуге үйрету

«Жақсы сөз – жарым ырыс», «Ойнап сөйлесең де, ойлап сөйле», «Сөз сүйектен өтеді» деген өнегелі нақылдарын қалдырған ата-бабамыз сөздің құдіретін жете сезінген дана болған. Сөз арқылы адамның көңілін көтеруге де, мұңайтуға да, күлдіруге де, жылатуға да болады. Сондықтан да, жақсы байқап сөйлер, жаман шайқап сөйлер деген сөз бекерге айтылмаса керекті. Жақсы сөз жанды жадыратады. Позитивті мағынада айтылған әр сөз жағымды әсер қалдырады. Жалпы алғанда, айтылған сөздердің позитивті және негативті әсерлері бар екені бағзы заманнан бері белгілі. Медицина ғылымы жақсы дамымаған заманда халық дауаны дұғалар мен жақсы тілек сөздерден тапқан. Ал әдепсіз және балағат сөздерді айтудың өзін қарғыс деп есептеген. Тіпті, сол заманда адамдардың ойында балағат сөздерді айтудың дұрыс еместігі туралы болжамдар болса, бүгінде ол сөздердің зияндығы ғылыми түрде дәлелденіп отыр. Сол себепті, не ойлап жүргеніңізге, қандай кітаптар оқып, қандай ақпараттар қабылдап жатқаныңызға, айналаңызға қандай сөздер айтып, қандай сөздер естіп жүргеніңізге аса мән беріңіз. Өміріңізді жақсарту да, құлдырату да өз қолыңызда! Дөрекілікке тиімді жауап берудің стратегияларымен бөлісу

Пікір алмасады.

Жауаптарын тақтаға жазады.


Үлестірме материялдары

Пайдалы сілтеме: https://youtu.be/sJgmacWuhW0




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
25.01.2025
206
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі