Материалдар / Мінез-құлық рефракторлық кезең. Шартты шартсыз рефлекстер
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Мінез-құлық рефракторлық кезең. Шартты шартсыз рефлекстер

Материал туралы қысқаша түсінік
Мінез-құлық рефракторлық кезең. Шартты шартсыз рефлекстер
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Ақпан 2024
156
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
900 тг 675 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім

Координация және реттелу

Педагогтің аты–жөні:


Күні:


Сыныбы: 7

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Мінез-құлықтың рефректорлық табиғаты: шартты және шартсыз рефлекстер. Шартты рефлекстердің сөнуі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.1.7.6 – мінез-құлықтың рефлекторлық табиғатын түсіндіру

Сабақтың мақсаты:

мінез-құлықтың рефлекторлық табиғатын мен шартты- шартсыз рефлекстерді түсіндіру


Сабақтың барысы

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс–әрекеті


Оқушының іс–әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

3 мин



(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

  • Оқушылармен амандасу.

  • Түгендеу.

  • Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру жүзеге асырылады.



Сабақ барысында оқушы өзін бағалап отыруы үшін, оқушыларға бағалау парақтары беріледі.







Оқушыларды адамның бас миының суреттері арқылы топқа бөлу

1 топ. Рефлекс

2 топ. Шартты

3 топ. Шартсыз

Берілген смайликтерді көрсетеді. Көңіл-күйлері туралы ақпарат береді.



Бағалау парақтары таратылады







Оқушыларды «Қымыз» әдісі арқылы топқа бөлу



Мақсаты: оқушылардың сабаққа деген назарын бұру.


Тиімділігі: оқушылардың жаңа сабақ алдындағы көңіл-күйін анықтау.


Саралау: оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында өткізіледі.

Оқушылар бағалау парағындағы берілген адам басының бейнесіндегі баллдық жүйелерді бояу арқылы өз-өздерін бағалап отырады. Әр тапсырма бойынша берілген баллдық жүйені пайланады

Презентация, қол смайликтері







Т аратпа материал










Жаңа сабаққа кіріспе

7 мин














(Ұ). Үй тапсырмасын сұрау

Үй тапсырмасын еске түсіру мақсатында “Банкомат” әдісі көмегімен тест-ойынын жүргізу:


  1. Рефлекс доғасы дегеніміз не? – рефлексті жүзеге асыру үшін жүйке импільсі өтетін жол  

  2. Рефлекс доғасы қанша бөлімнен тұрады? - 5

  3. Рецептор дегеніміз не ? қоршаған орта әсеріне импульс пайда болған нейрон немесе жүйке

  4. Жүйке импільсін рецепторлардан миға береді: сезімтал нейрон

  5. Қозғалтқыш нейронның қызметі? – ОЖЖ-ден жұмысшы мүшеге жүйке импульсін береді

  6. Жұмыс істеу рефлексіне мысал келтіріңіз? Тамақтың иісіне сілекейдің бөлінуі

Оқушылар банкоматқа карточка салып, кодын теріп, ақша алу мақсатында сұрақтарға жауап береді


















Мақсаты: Өз ой-пікірлерімен санаса білу, көзқарастарын бөлісуде белсенді жағдай орнату.


Саралау: Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар қойылады.


Тиімділігі: Алдында өтілген тақырыпқа шолу жүргізіледі. Инновациялық технологияны қолдану.



SMART тақта

Презентация





















Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу

12 мин



«Стоп кадр» әдісі арқылы «Бейнежазба» көрсету.
«Бейнежазбадан не байқадыңдар?

Бейнежазбаны көру арқылы сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады

Бейнежазбадан көрген ақпарат туралы өз ойларын айтады.



Мақсаты: Өз ой-пікірлерімен бөлісу, ақпаратты анализдей алу.



Презентация

Бейнематериал



SMART тақта


Ұжымдық жұмыс


5 мин

Тапсырма 1.


1 топ. «Кинолента» әдісімен рефлекстерді жіктеу







2 топ.

Постер қорғау. Ортаңғы ми бөлімі ерекшелігін сипаттап постер қорғайды

3 топ. «QR CODE» әдісі арқылы тапсырманы орындайды.







1 топ. Оқушылар кинолентаны бір-біріне тізбектеп рефлекстерді жіктеп, түсіндіреді.






2 топ. Оқушылар постерге шартты рефлекстердің түрлерімен таныстырып түсіндіреді



3 топ «QR CODE» әдісі арқылы кюар кодты енгізіп, шыққан рефлекс түрін айтып түсіндіреді.

Мақсаты: Білім алушы өз ойын талдайды және сараптайды, ойлау логикасын дамытады.


Жалпы– .... балл


Дескрипторы:

- мінез-құлықтың рефлекторлық табиғатын түсіндіру;

- шартты және шартсыз рефлекстерді ажыратып түсіндіру;




Кинолента



















Постер





Q R CODE парақшасы

Жұптық жұмыс

4 мин


Тапсырма 2. «Ментиметер» ойыны

  1. Шартсыз рефлекске тән қасиет - Сору

  2. Шартты рефлекстің шартсыз рефлекстен айырмашылығы тұқым қуаламайды

  3. ~~Неліктен ~~шартты рефлекстерді бекітпесе жойылып кетеді? шартсыз тітіркенгіштікпен бекітіп отыруы керек

  4. Рефлекстердің шартты және шартсыз болып бөлінуі маңызды болып саналады


Әр топқа әр түрлі сұрақтағы спиннерге жазылған термин сөздер беріледі. Жұп-жұппен отырып сәйкес анықтамалармен спиннерді толтырады






Дескриптор:


- мінез-құлықтың рефлекторлық табиғатын түсіндіру;


Жалпы– ..... балл


Презентация


Жеке жұмыс

2мин

Тапсырма 3. Дәптермен жұмыс.

О қулықта берілген 148 беттегі 3 кестені толтырады.

Оқушылар дәптермен жұмыс жасайды. Оқулықта берілген 148 беттегі 3 кестені орындайды. Дәптерге жазады.



Оқулық

Жұмыс дәптерлері

Сабақты бекіту

5мин

Викторина: “ Educaplay ойыны онлайн платоформада беріледі.

шартты рефлекс

жүре пайда болады

шартсыз рефлекс

тұқым қуалайды

тамақ

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!