Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім

    Координация және реттелу

    Педагогтің аты–жөні:


    Күні:


    Сыныбы: 7

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Мінез-құлықтың рефректорлық табиғаты: шартты және шартсыз рефлекстер. Шартты рефлекстердің сөнуі

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    7.1.7.6 – мінез-құлықтың рефлекторлық табиғатын түсіндіру

    Сабақтың мақсаты:

    мінез-құлықтың рефлекторлық табиғатын мен шартты- шартсыз рефлекстерді түсіндіру


    Сабақтың барысы

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс–әрекеті


    Оқушының іс–әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту

    3 мин



    (Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

    • Оқушылармен амандасу.

    • Түгендеу.

    • Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру жүзеге асырылады.



    Сабақ барысында оқушы өзін бағалап отыруы үшін, оқушыларға бағалау парақтары беріледі.







    Оқушыларды адамның бас миының суреттері арқылы топқа бөлу

    1 топ. Рефлекс

    2 топ. Шартты

    3 топ. Шартсыз

    Берілген смайликтерді көрсетеді. Көңіл-күйлері туралы ақпарат береді.



    Бағалау парақтары таратылады







    Оқушыларды «Қымыз» әдісі арқылы топқа бөлу



    Мақсаты: оқушылардың сабаққа деген назарын бұру.


    Тиімділігі: оқушылардың жаңа сабақ алдындағы көңіл-күйін анықтау.


    Саралау: оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында өткізіледі.

    Оқушылар бағалау парағындағы берілген адам басының бейнесіндегі баллдық жүйелерді бояу арқылы өз-өздерін бағалап отырады. Әр тапсырма бойынша берілген баллдық жүйені пайланады

    Презентация, қол смайликтері







    Т аратпа материал










    Жаңа сабаққа кіріспе

    7 мин














    (Ұ). Үй тапсырмасын сұрау

    Үй тапсырмасын еске түсіру мақсатында “Банкомат” әдісі көмегімен тест-ойынын жүргізу:


    1. Рефлекс доғасы дегеніміз не? – рефлексті жүзеге асыру үшін жүйке импільсі өтетін жол  

    2. Рефлекс доғасы қанша бөлімнен тұрады? - 5

    3. Рецептор дегеніміз не ? қоршаған орта әсеріне импульс пайда болған нейрон немесе жүйке

    4. Жүйке импільсін рецепторлардан миға береді: сезімтал нейрон

    5. Қозғалтқыш нейронның қызметі? – ОЖЖ-ден жұмысшы мүшеге жүйке импульсін береді

    6. Жұмыс істеу рефлексіне мысал келтіріңіз? Тамақтың иісіне сілекейдің бөлінуі

    Оқушылар банкоматқа карточка салып, кодын теріп, ақша алу мақсатында сұрақтарға жауап береді


















    Мақсаты: Өз ой-пікірлерімен санаса білу, көзқарастарын бөлісуде белсенді жағдай орнату.


    Саралау: Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар қойылады.


    Тиімділігі: Алдында өтілген тақырыпқа шолу жүргізіледі. Инновациялық технологияны қолдану.



    SMART тақта

    Презентация





















    Сабақтың ортасы

    Мағынаны ашу

    12 мин



    «Стоп кадр» әдісі арқылы «Бейнежазба» көрсету.
    «Бейнежазбадан не байқадыңдар?

    Бейнежазбаны көру арқылы сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады

    Бейнежазбадан көрген ақпарат туралы өз ойларын айтады.



    Мақсаты: Өз ой-пікірлерімен бөлісу, ақпаратты анализдей алу.



    Презентация

    Бейнематериал



    SMART тақта


    Ұжымдық жұмыс


    5 мин

    Тапсырма 1.


    1 топ. «Кинолента» әдісімен рефлекстерді жіктеу







    2 топ.

    Постер қорғау. Ортаңғы ми бөлімі ерекшелігін сипаттап постер қорғайды

    3 топ. «QR CODE» әдісі арқылы тапсырманы орындайды.







    1 топ. Оқушылар кинолентаны бір-біріне тізбектеп рефлекстерді жіктеп, түсіндіреді.






    2 топ. Оқушылар постерге шартты рефлекстердің түрлерімен таныстырып түсіндіреді



    3 топ «QR CODE» әдісі арқылы кюар кодты енгізіп, шыққан рефлекс түрін айтып түсіндіреді.

    Мақсаты: Білім алушы өз ойын талдайды және сараптайды, ойлау логикасын дамытады.


    Жалпы– .... балл


    Дескрипторы:

    - мінез-құлықтың рефлекторлық табиғатын түсіндіру;

    - шартты және шартсыз рефлекстерді ажыратып түсіндіру;




    Кинолента



















    Постер





    Q R CODE парақшасы

    Жұптық жұмыс

    4 мин


    Тапсырма 2. «Ментиметер» ойыны

    1. Шартсыз рефлекске тән қасиет - Сору

    2. Шартты рефлекстің шартсыз рефлекстен айырмашылығы тұқым қуаламайды

    3. ~~Неліктен ~~шартты рефлекстерді бекітпесе жойылып кетеді? шартсыз тітіркенгіштікпен бекітіп отыруы керек

    4. Рефлекстердің шартты және шартсыз болып бөлінуі маңызды болып саналады


    Әр топқа әр түрлі сұрақтағы спиннерге жазылған термин сөздер беріледі. Жұп-жұппен отырып сәйкес анықтамалармен спиннерді толтырады






    Дескриптор:


    - мінез-құлықтың рефлекторлық табиғатын түсіндіру;


    Жалпы– ..... балл


    Презентация


    Жеке жұмыс

    2мин

    Тапсырма 3. Дәптермен жұмыс.

    О қулықта берілген 148 беттегі 3 кестені толтырады.

    Оқушылар дәптермен жұмыс жасайды. Оқулықта берілген 148 беттегі 3 кестені орындайды. Дәптерге жазады.



    Оқулық

    Жұмыс дәптерлері

    Сабақты бекіту

    5мин

    Викторина: “ Educaplay” ойыны онлайн платоформада беріледі.

    шартты рефлекс

    жүре пайда болады

    шартсыз рефлекс

    тұқым қуалайды

    тамақ

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Каденова Зухра Ануарбековна
    08 Ақпан 2024
    291
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Мінез-құлық рефракторлық кезең. Шартты шартсыз рефлекстер

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Мінез-құлық рефракторлық кезең. Шартты шартсыз рефлекстер

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Мінез-құлық рефракторлық кезең. Шартты шартсыз рефлекстер
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім

    Координация және реттелу

    Педагогтің аты–жөні:


    Күні:


    Сыныбы: 7

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Мінез-құлықтың рефректорлық табиғаты: шартты және шартсыз рефлекстер. Шартты рефлекстердің сөнуі

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    7.1.7.6 – мінез-құлықтың рефлекторлық табиғатын түсіндіру

    Сабақтың мақсаты:

    мінез-құлықтың рефлекторлық табиғатын мен шартты- шартсыз рефлекстерді түсіндіру


    Сабақтың барысы

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс–әрекеті


    Оқушының іс–әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту

    3 мин



    (Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

    • Оқушылармен амандасу.

    • Түгендеу.

    • Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру жүзеге асырылады.



    Сабақ барысында оқушы өзін бағалап отыруы үшін, оқушыларға бағалау парақтары беріледі.







    Оқушыларды адамның бас миының суреттері арқылы топқа бөлу

    1 топ. Рефлекс

    2 топ. Шартты

    3 топ. Шартсыз

    Берілген смайликтерді көрсетеді. Көңіл-күйлері туралы ақпарат береді.



    Бағалау парақтары таратылады







    Оқушыларды «Қымыз» әдісі арқылы топқа бөлу



    Мақсаты: оқушылардың сабаққа деген назарын бұру.


    Тиімділігі: оқушылардың жаңа сабақ алдындағы көңіл-күйін анықтау.


    Саралау: оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында өткізіледі.

    Оқушылар бағалау парағындағы берілген адам басының бейнесіндегі баллдық жүйелерді бояу арқылы өз-өздерін бағалап отырады. Әр тапсырма бойынша берілген баллдық жүйені пайланады

    Презентация, қол смайликтері







    Т аратпа материал










    Жаңа сабаққа кіріспе

    7 мин














    (Ұ). Үй тапсырмасын сұрау

    Үй тапсырмасын еске түсіру мақсатында “Банкомат” әдісі көмегімен тест-ойынын жүргізу:


    1. Рефлекс доғасы дегеніміз не? – рефлексті жүзеге асыру үшін жүйке импільсі өтетін жол  

    2. Рефлекс доғасы қанша бөлімнен тұрады? - 5

    3. Рецептор дегеніміз не ? қоршаған орта әсеріне импульс пайда болған нейрон немесе жүйке

    4. Жүйке импільсін рецепторлардан миға береді: сезімтал нейрон

    5. Қозғалтқыш нейронның қызметі? – ОЖЖ-ден жұмысшы мүшеге жүйке импульсін береді

    6. Жұмыс істеу рефлексіне мысал келтіріңіз? Тамақтың иісіне сілекейдің бөлінуі

    Оқушылар банкоматқа карточка салып, кодын теріп, ақша алу мақсатында сұрақтарға жауап береді


















    Мақсаты: Өз ой-пікірлерімен санаса білу, көзқарастарын бөлісуде белсенді жағдай орнату.


    Саралау: Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар қойылады.


    Тиімділігі: Алдында өтілген тақырыпқа шолу жүргізіледі. Инновациялық технологияны қолдану.



    SMART тақта

    Презентация





















    Сабақтың ортасы

    Мағынаны ашу

    12 мин



    «Стоп кадр» әдісі арқылы «Бейнежазба» көрсету.
    «Бейнежазбадан не байқадыңдар?

    Бейнежазбаны көру арқылы сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады

    Бейнежазбадан көрген ақпарат туралы өз ойларын айтады.



    Мақсаты: Өз ой-пікірлерімен бөлісу, ақпаратты анализдей алу.



    Презентация

    Бейнематериал



    SMART тақта


    Ұжымдық жұмыс


    5 мин

    Тапсырма 1.


    1 топ. «Кинолента» әдісімен рефлекстерді жіктеу







    2 топ.

    Постер қорғау. Ортаңғы ми бөлімі ерекшелігін сипаттап постер қорғайды

    3 топ. «QR CODE» әдісі арқылы тапсырманы орындайды.







    1 топ. Оқушылар кинолентаны бір-біріне тізбектеп рефлекстерді жіктеп, түсіндіреді.






    2 топ. Оқушылар постерге шартты рефлекстердің түрлерімен таныстырып түсіндіреді



    3 топ «QR CODE» әдісі арқылы кюар кодты енгізіп, шыққан рефлекс түрін айтып түсіндіреді.

    Мақсаты: Білім алушы өз ойын талдайды және сараптайды, ойлау логикасын дамытады.


    Жалпы– .... балл


    Дескрипторы:

    - мінез-құлықтың рефлекторлық табиғатын түсіндіру;

    - шартты және шартсыз рефлекстерді ажыратып түсіндіру;




    Кинолента



















    Постер





    Q R CODE парақшасы

    Жұптық жұмыс

    4 мин


    Тапсырма 2. «Ментиметер» ойыны

    1. Шартсыз рефлекске тән қасиет - Сору

    2. Шартты рефлекстің шартсыз рефлекстен айырмашылығы тұқым қуаламайды

    3. ~~Неліктен ~~шартты рефлекстерді бекітпесе жойылып кетеді? шартсыз тітіркенгіштікпен бекітіп отыруы керек

    4. Рефлекстердің шартты және шартсыз болып бөлінуі маңызды болып саналады


    Әр топқа әр түрлі сұрақтағы спиннерге жазылған термин сөздер беріледі. Жұп-жұппен отырып сәйкес анықтамалармен спиннерді толтырады






    Дескриптор:


    - мінез-құлықтың рефлекторлық табиғатын түсіндіру;


    Жалпы– ..... балл


    Презентация


    Жеке жұмыс

    2мин

    Тапсырма 3. Дәптермен жұмыс.

    О қулықта берілген 148 беттегі 3 кестені толтырады.

    Оқушылар дәптермен жұмыс жасайды. Оқулықта берілген 148 беттегі 3 кестені орындайды. Дәптерге жазады.



    Оқулық

    Жұмыс дәптерлері

    Сабақты бекіту

    5мин

    Викторина: “ Educaplay” ойыны онлайн платоформада беріледі.

    шартты рефлекс

    жүре пайда болады

    шартсыз рефлекс

    тұқым қуалайды

    тамақ

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Биология Ашық сабақ 7 сынып
    08.02.2024
    291
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Каденова Зухра Ануарбековна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации