|
Бөлім |
Координация және реттелу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты–жөні: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сыныбы: 7 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Мінез-құлықтың рефректорлық табиғаты: шартты және шартсыз рефлекстер. Шартты рефлекстердің сөнуі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.1.7.6 – мінез-құлықтың рефлекторлық табиғатын түсіндіру |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
мінез-құлықтың рефлекторлық табиғатын мен шартты- шартсыз рефлекстерді түсіндіру |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс–әрекеті
|
Оқушының іс–әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 3 мин
|
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:
Сабақ барысында оқушы өзін бағалап отыруы үшін, оқушыларға бағалау парақтары беріледі. Оқушыларды адамның бас миының суреттері арқылы топқа бөлу 1 топ. Рефлекс 2 топ. Шартты 3 топ. Шартсыз |
Берілген смайликтерді көрсетеді. Көңіл-күйлері туралы ақпарат береді.
Бағалау парақтары таратылады Оқушыларды «Қымыз» әдісі арқылы топқа бөлу |
Мақсаты: оқушылардың сабаққа деген назарын бұру. Тиімділігі: оқушылардың жаңа сабақ алдындағы көңіл-күйін анықтау. Саралау: оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында өткізіледі. Оқушылар бағалау парағындағы берілген адам басының бейнесіндегі баллдық жүйелерді бояу арқылы өз-өздерін бағалап отырады. Әр тапсырма бойынша берілген баллдық жүйені пайланады |
Презентация, қол смайликтері
Т
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе 7 мин
|
(Ұ). Үй тапсырмасын сұрау Үй тапсырмасын еске түсіру мақсатында “Банкомат” әдісі көмегімен тест-ойынын жүргізу:
|
Оқушылар банкоматқа карточка салып, кодын теріп, ақша алу мақсатында сұрақтарға жауап береді
|
Мақсаты: Өз ой-пікірлерімен санаса білу, көзқарастарын бөлісуде белсенді жағдай орнату.
Саралау: Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар қойылады. Тиімділігі: Алдында өтілген тақырыпқа шолу жүргізіледі. Инновациялық технологияны қолдану.
|
SMART тақта Презентация
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу 12 мин
|
«Стоп кадр» әдісі
арқылы «Бейнежазба» көрсету. Бейнежазбаны көру арқылы сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады |
Бейнежазбадан көрген ақпарат туралы өз ойларын айтады.
|
Мақсаты: Өз ой-пікірлерімен бөлісу, ақпаратты анализдей алу.
|
Презентация Бейнематериал SMART тақта
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ұжымдық жұмыс 5 мин |
Тапсырма 1. 1 топ. «Кинолента» әдісімен рефлекстерді жіктеу
2 топ. Постер қорғау. Ортаңғы ми бөлімі ерекшелігін сипаттап постер қорғайды 3 топ. «QR CODE» әдісі арқылы тапсырманы орындайды.
|
1 топ. Оқушылар кинолентаны бір-біріне тізбектеп рефлекстерді жіктеп, түсіндіреді. 2 топ. Оқушылар постерге шартты рефлекстердің түрлерімен таныстырып түсіндіреді 3 топ «QR CODE» әдісі арқылы кюар кодты енгізіп, шыққан рефлекс түрін айтып түсіндіреді. |
Мақсаты: Білім алушы өз ойын талдайды және сараптайды, ойлау логикасын дамытады. Жалпы– .... балл Дескрипторы: - мінез-құлықтың рефлекторлық табиғатын түсіндіру; - шартты және шартсыз рефлекстерді ажыратып түсіндіру;
|
Кинолента
Постер
Q |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жұптық жұмыс 4 мин
|
Тапсырма 2. «Ментиметер» ойыны
|
Әр топқа әр түрлі сұрақтағы спиннерге жазылған термин сөздер беріледі. Жұп-жұппен отырып сәйкес анықтамалармен спиннерді толтырады |
Дескриптор: - мінез-құлықтың рефлекторлық табиғатын түсіндіру; Жалпы– ..... балл
|
Презентация |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жеке жұмыс 2мин |
Тапсырма 3. Дәптермен жұмыс. О |
Оқушылар дәптермен жұмыс жасайды. Оқулықта берілген 148 беттегі 3 кестені орындайды. Дәптерге жазады. |
|
Оқулық Жұмыс дәптерлері |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақты бекіту 5мин |
Викторина: “ Educaplay” ойыны онлайн платоформада беріледі.
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

аратпа
материал





R CODE
парақшасы
қулықта берілген 148
беттегі 3 кестені толтырады.












