Күні: 3.03.2017 ж
Пәні: Биология
Сыныбы: 8 «А» сынып
Сабақ тақырыбы: Астың ашішекте өзгеруі.
-
Мақсаты: Астың ашішекте өзгеруі туралы түсінік беру, ферменттермен, тұз қышқылымен таныстыру және олардың ас қорыту кезіндегі рөлін, сілекейдің маңызын ашу.
-
Оқушыларды топпен ойындар ойнату арқылы ұйымшылдыққа баулу,
тірек-сызбалар жасауға, салыстыру және ой қорытындылауға үйрету, танымдық деңгейін көтеріп, пәнге деген қызығушылығын арттыру.
әр оқушының өз денсаулығына, оқушылық міндеттеріне сапалы түрде ықыласпен қарауға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі,
әдісі:
Аралас
сабақ, сұрақ – жауап, ассоциация, постер
қорғау.
Сабақтың көрнекілігі:
АКТ, суреттер, тірек
сызбалар,
Пәнаралық байланыс: дене шынықтыру, әдебиет
|
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің іс -әрекеті |
Оқушының іс -әрекеті |
|
Ұйымдастыру кезеңі 5 мин |
Салемдесу, оқушыларды түгелдеу,сабаққа психологиялық дайындау, топқа бөлу (адамның бет мүшелері арқылы |
Амандасу, тыныштық сәтіне дайындалып отыру, топқа бөлінеді |
|
Үй тапсырмасын тексеру Қорытындылау |
2.Сен білесің бе?«Диалогтық оқыту» әдісі сұрақ-жауап арқылы. |
Алдарына тасталған сұрақтарға топпен жауап береді |
|
Жаңа сабақты меңгерту |
Мағынаны
тану: Ой
қозғау Топқа бөліп беру арқылы: (Мәті нмен жұмыс) І топ – Адамға тамақтанудың маңызы ІІ топ – Астың ашішекке түсуі? ІІІ топ – Ас қорыту жолында астың сіңуі ІҮ топ – Нәруыз, көмірсу, май, су және тұздардың сіңуі (Формативті бағалау «жұлдызша арқылы») |
Топпен белгіленген жерге дейін оқып І топ ІІ топқа түсіндіріп шығады. Әр топтан сұрақтар қойылады
Топтардың түсіндіруін тыңдау, постер қорғайды. |
|
Ой қозғау |
Сандар сөйлейді 0.65-0.70м2 0.1-1.5мм 2000-3000 4.5-5м 80% Жаңа сөздер (Дәптерге жазып алу) |
Берілген сандардың құпиясын ашады |
|
Сабақты бекіту |
«Сәйкестендіру тесті » |
Берілген тапсырманы орындайды |
|
Жинақтау |
«Екі жұлдыз, бір ұсыныс» Кері байланыс |
Оқушылар пікірлері тыңдалады |
|
Үйге тапсырма |
“Ізденіс жұмысы” Парагрф 46 |
Оқу,іздену,ойлану, зерттеу,анықтау,жаттау. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Митоз. Митоз сатылары
Митоз. Митоз сатылары
Күні: 3.03.2017 ж
Пәні: Биология
Сыныбы: 8 «А» сынып
Сабақ тақырыбы: Астың ашішекте өзгеруі.
-
Мақсаты: Астың ашішекте өзгеруі туралы түсінік беру, ферменттермен, тұз қышқылымен таныстыру және олардың ас қорыту кезіндегі рөлін, сілекейдің маңызын ашу.
-
Оқушыларды топпен ойындар ойнату арқылы ұйымшылдыққа баулу,
тірек-сызбалар жасауға, салыстыру және ой қорытындылауға үйрету, танымдық деңгейін көтеріп, пәнге деген қызығушылығын арттыру.
әр оқушының өз денсаулығына, оқушылық міндеттеріне сапалы түрде ықыласпен қарауға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі,
әдісі:
Аралас
сабақ, сұрақ – жауап, ассоциация, постер
қорғау.
Сабақтың көрнекілігі:
АКТ, суреттер, тірек
сызбалар,
Пәнаралық байланыс: дене шынықтыру, әдебиет
|
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің іс -әрекеті |
Оқушының іс -әрекеті |
|
Ұйымдастыру кезеңі 5 мин |
Салемдесу, оқушыларды түгелдеу,сабаққа психологиялық дайындау, топқа бөлу (адамның бет мүшелері арқылы |
Амандасу, тыныштық сәтіне дайындалып отыру, топқа бөлінеді |
|
Үй тапсырмасын тексеру Қорытындылау |
2.Сен білесің бе?«Диалогтық оқыту» әдісі сұрақ-жауап арқылы. |
Алдарына тасталған сұрақтарға топпен жауап береді |
|
Жаңа сабақты меңгерту |
Мағынаны
тану: Ой
қозғау Топқа бөліп беру арқылы: (Мәті нмен жұмыс) І топ – Адамға тамақтанудың маңызы ІІ топ – Астың ашішекке түсуі? ІІІ топ – Ас қорыту жолында астың сіңуі ІҮ топ – Нәруыз, көмірсу, май, су және тұздардың сіңуі (Формативті бағалау «жұлдызша арқылы») |
Топпен белгіленген жерге дейін оқып І топ ІІ топқа түсіндіріп шығады. Әр топтан сұрақтар қойылады
Топтардың түсіндіруін тыңдау, постер қорғайды. |
|
Ой қозғау |
Сандар сөйлейді 0.65-0.70м2 0.1-1.5мм 2000-3000 4.5-5м 80% Жаңа сөздер (Дәптерге жазып алу) |
Берілген сандардың құпиясын ашады |
|
Сабақты бекіту |
«Сәйкестендіру тесті » |
Берілген тапсырманы орындайды |
|
Жинақтау |
«Екі жұлдыз, бір ұсыныс» Кері байланыс |
Оқушылар пікірлері тыңдалады |
|
Үйге тапсырма |
“Ізденіс жұмысы” Парагрф 46 |
Оқу,іздену,ойлану, зерттеу,анықтау,жаттау. |
шағым қалдыра аласыз













