Түркістан облысы, Кентау
қаласы
№24 Т.Рысқұлов атындағы жалпы орта мектебі
ҒЫЛЫМИ ЗЕРТТЕУ КҮНДЕЛІГІ
Мағжан Жұмабаевтың «Шолпы» өлеңіндегі, қазақтың ұлттық әшекейі шолпының тәрбиелік мәні.
Авторы:
8«в» сынып оқушысы
Құрынбаева Нұрай
Жетекшісі:
қазақ тілі мен әдебиеті пән
мұғалімі:
Нұртай Әсел
2021 – 2022 оқу жылы.
«Мағжан Жұмабаевтың «Шолпы» өлеңіндегі, қазақтың ұлттық әшекейі шолпының тәрбиелік мәні.» тақырыбында ғылыми жоба бойынша оқушының күнделігі
|
№ |
Жұмыс мазмұны |
Зерттеу әдістері |
Уақыты |
Ескерту |
|
1 |
Әдебиеттік оқу пәнінде «Қазақ қыздарының әшекей бұйымдарының ішіндегі шолпы» туралы оқыған соң маған ерекше әсер етті. Сынып жетекшімнің берген мәліметі мені қызықтырып, жоба жазуғатүрткі болды. |
|
|
|
|
2 |
«Мағжан Жұмабаевтың «Шолпы» өлеңіндегі, қазақтың ұлттық әшекейі шолпының тәрбиелік мәні» туралы жан – жақты мәліметтер жинастыра бастадым. Мұғалім берген мәліметті қызыға тыңдап, ары қарай зерттеуге деген құлшынысым артты. |
Жиналған мәліметтерді іріктеу |
28.02.2020 |
|
|
3 |
Жұмыс жоспарын жетекшіммен бірге талдадым. Ғылыми жобаның нақтылы жоспарын құрдым. |
Талдау, жинақтау, жүйелеу |
12.03.2020 |
|
|
4 |
Жобаға қажетті дерек көздерді таңдадым. Ауылда тұратын атам мен әжемнен сұрадым. Қазақтың әшекей бұймй шолпы туралы көптеген мәліметтерге қанық болдым. |
Талдау, жүйелеу |
28.03.2020 |
|
|
5 |
Ғылыми жобаның бірінші кіріспе бөлімін жазуды бастадым. Жинастырған мәліметтерімді іріктей бастадым... |
Жиналған материалды іріктеу |
13.04.2020 |
|
|
6 |
Ғаламтор желісінен іздестірдім. |
Ізденіс |
25.04.2020 |
|
|
7 |
Ғылыми жобаның екінші кезеңі, негізгі бөлімін жазуды бастадым. Маңызды жақтарын талдадым. Қазақтың әшекейі шолпытуралы мәлімет пен оның тәрбиелік мәнінің зор екенін түсініп, тереңнен зерттеп білдім. |
Талдау, жинақтау, жүйелеу, сипаттау |
12.05.2020 |
|
|
8 |
Жазғы демалысымда зерттеу жұмысын толықтырып, ауылға атам мен әжем үйіне барғанда, шолпыны көріп, шашымды қос бұрым етіп өріп, тағып жүрдім. Тәрбиелік мәні зор екенін әжем айтып отырды. Барлық қыр – сырын ұғындым, шолпының ерекше тәрбиелік мәні бар екенін ұғындым. |
Ізденіс |
26.05.2020 |
|
|
9 |
Атамнан шолпыны қалай, неден жасайтынын сұрап білдім. Әртүрлі шолпы атаулары мен жасалу жолын айтып берді. Атамның әр сөзін мұқият тыңдап, есіме сақтап алдым. |
Сұрақ – жауап, ізденіс, пркатика |
19.06.2020 |
|
|
10 |
Зерттеу жұмысымның презентациясын жетекшіммен бірге жасадым. Слайдқа қосатын фото суреттерін жинақтадым. |
|
13.07.2020 |
|
|
11 |
Жетекшіме зерттеу жұмысымды көрсетіп, тексерттім. Ескертулері бойынша түзетулер жүргіздім. |
Талқылау |
13.08.2020 |
|
|
12 |
Сыныптастарыма «Мағжан Жұмабаевтың «Шолпы» өлеңіндегі, қазақтың ұлттық әшекейі шолпының тәрбиелік мәні» туралы жинастырған мәліметтеріммен таныстырдым. |
Бақылау |
08.09.2020 |
|
|
13 |
Жұмысымды толықтырдым. Зерттеу бөлімін аяқтап, қорытынды бөлімін жаздым. |
Талдау, жинақтау, жүйелеу |
17.10.2020 |
|
|
14 |
Ғылыми жұмысымды жетекшіме қайта тексертіп шықтым. |
Сұрақ – жауап |
21.11.2020 |
|
|
15 |
Пайдаланған әдебиеттер тізімін жасадым. |
|
11.12.2020 |
|
|
16 |
Зерттеу жұмысымның барлық бөлімдерін өңдеп, редакцияладым. |
Жүйелеу |
15.01.2020 |
|
|
17 |
Жобамды компьютерге теріп, талаптарға сай жазып, орналастырдым. Мектепішілік кіші ғылыми жобаға қатыстық. |
Практика |
06.02.2021 |
|
|
18 |
Жобамды басынан бастап, аяғына дейін пысықтап, слайдында аяқтадым. |
Талдау |
13.03.2021 |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
М.Жұмабаев Шолпы
М.Жұмабаев Шолпы
Түркістан облысы, Кентау
қаласы
№24 Т.Рысқұлов атындағы жалпы орта мектебі
ҒЫЛЫМИ ЗЕРТТЕУ КҮНДЕЛІГІ
Мағжан Жұмабаевтың «Шолпы» өлеңіндегі, қазақтың ұлттық әшекейі шолпының тәрбиелік мәні.
Авторы:
8«в» сынып оқушысы
Құрынбаева Нұрай
Жетекшісі:
қазақ тілі мен әдебиеті пән
мұғалімі:
Нұртай Әсел
2021 – 2022 оқу жылы.
«Мағжан Жұмабаевтың «Шолпы» өлеңіндегі, қазақтың ұлттық әшекейі шолпының тәрбиелік мәні.» тақырыбында ғылыми жоба бойынша оқушының күнделігі
|
№ |
Жұмыс мазмұны |
Зерттеу әдістері |
Уақыты |
Ескерту |
|
1 |
Әдебиеттік оқу пәнінде «Қазақ қыздарының әшекей бұйымдарының ішіндегі шолпы» туралы оқыған соң маған ерекше әсер етті. Сынып жетекшімнің берген мәліметі мені қызықтырып, жоба жазуғатүрткі болды. |
|
|
|
|
2 |
«Мағжан Жұмабаевтың «Шолпы» өлеңіндегі, қазақтың ұлттық әшекейі шолпының тәрбиелік мәні» туралы жан – жақты мәліметтер жинастыра бастадым. Мұғалім берген мәліметті қызыға тыңдап, ары қарай зерттеуге деген құлшынысым артты. |
Жиналған мәліметтерді іріктеу |
28.02.2020 |
|
|
3 |
Жұмыс жоспарын жетекшіммен бірге талдадым. Ғылыми жобаның нақтылы жоспарын құрдым. |
Талдау, жинақтау, жүйелеу |
12.03.2020 |
|
|
4 |
Жобаға қажетті дерек көздерді таңдадым. Ауылда тұратын атам мен әжемнен сұрадым. Қазақтың әшекей бұймй шолпы туралы көптеген мәліметтерге қанық болдым. |
Талдау, жүйелеу |
28.03.2020 |
|
|
5 |
Ғылыми жобаның бірінші кіріспе бөлімін жазуды бастадым. Жинастырған мәліметтерімді іріктей бастадым... |
Жиналған материалды іріктеу |
13.04.2020 |
|
|
6 |
Ғаламтор желісінен іздестірдім. |
Ізденіс |
25.04.2020 |
|
|
7 |
Ғылыми жобаның екінші кезеңі, негізгі бөлімін жазуды бастадым. Маңызды жақтарын талдадым. Қазақтың әшекейі шолпытуралы мәлімет пен оның тәрбиелік мәнінің зор екенін түсініп, тереңнен зерттеп білдім. |
Талдау, жинақтау, жүйелеу, сипаттау |
12.05.2020 |
|
|
8 |
Жазғы демалысымда зерттеу жұмысын толықтырып, ауылға атам мен әжем үйіне барғанда, шолпыны көріп, шашымды қос бұрым етіп өріп, тағып жүрдім. Тәрбиелік мәні зор екенін әжем айтып отырды. Барлық қыр – сырын ұғындым, шолпының ерекше тәрбиелік мәні бар екенін ұғындым. |
Ізденіс |
26.05.2020 |
|
|
9 |
Атамнан шолпыны қалай, неден жасайтынын сұрап білдім. Әртүрлі шолпы атаулары мен жасалу жолын айтып берді. Атамның әр сөзін мұқият тыңдап, есіме сақтап алдым. |
Сұрақ – жауап, ізденіс, пркатика |
19.06.2020 |
|
|
10 |
Зерттеу жұмысымның презентациясын жетекшіммен бірге жасадым. Слайдқа қосатын фото суреттерін жинақтадым. |
|
13.07.2020 |
|
|
11 |
Жетекшіме зерттеу жұмысымды көрсетіп, тексерттім. Ескертулері бойынша түзетулер жүргіздім. |
Талқылау |
13.08.2020 |
|
|
12 |
Сыныптастарыма «Мағжан Жұмабаевтың «Шолпы» өлеңіндегі, қазақтың ұлттық әшекейі шолпының тәрбиелік мәні» туралы жинастырған мәліметтеріммен таныстырдым. |
Бақылау |
08.09.2020 |
|
|
13 |
Жұмысымды толықтырдым. Зерттеу бөлімін аяқтап, қорытынды бөлімін жаздым. |
Талдау, жинақтау, жүйелеу |
17.10.2020 |
|
|
14 |
Ғылыми жұмысымды жетекшіме қайта тексертіп шықтым. |
Сұрақ – жауап |
21.11.2020 |
|
|
15 |
Пайдаланған әдебиеттер тізімін жасадым. |
|
11.12.2020 |
|
|
16 |
Зерттеу жұмысымның барлық бөлімдерін өңдеп, редакцияладым. |
Жүйелеу |
15.01.2020 |
|
|
17 |
Жобамды компьютерге теріп, талаптарға сай жазып, орналастырдым. Мектепішілік кіші ғылыми жобаға қатыстық. |
Практика |
06.02.2021 |
|
|
18 |
Жобамды басынан бастап, аяғына дейін пысықтап, слайдында аяқтадым. |
Талдау |
13.03.2021 |
|
шағым қалдыра аласыз













