Материалдар / Мобильді қосымша әзірлеу
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Мобильді қосымша әзірлеу

Материал туралы қысқаша түсінік
Мобиьді қосымша әзірлеу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Ақпан 2024
87
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Астана Халықаралық университетінің Педагогикалық колледжі

Оқу сабағының жоспары

Сабақ тақырыбы

Мобильді қосымшалардың конструкторлары және мобильді қосымшаларды әзірлеу

Модуль /пән атауы

Информатика

Дайындаған педагог

Жамалова С А

2024 жыл,


1.Жалпы мәліметтер


Курс, оқу жылы, топ

1 курс, 2024,

Сабақтың түрі

Дәріс

2. Мақсаты, міндеттер

11.4.1.1 конструкторда мобильді қосымшаның достық интерфейсін құру;

11.4.1.2 шарт және цикл блоктарын қолданып, мобильді қосымшаны құру;

3. Күтілетін нәтижелер

Мобильді қосымшалардың интерфесін жасаудың ерекшеліктерін біледі, тармақталған алгоритмдер есептерін шығарады.

  • Мобильді қосымшаларды жасау үдерісін, шарттарды іске асыруды түсіндіре алады

4. Қажетті ресурстар


Оқулық, презентация, тақта, компьютер, Ақпаратты іздеу кезінде интернет-ресурстарды пайдаланады.

5. Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Студенттің

әрекеті


Бағалау

( критерии)

Ресурстар

Ұйымдастыру кезеңі


Студенттермен амандасу, түгендеу

Шаттық шеңбері «Досыңа тілек» әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айтуы арқылы жағымды ахуал қалыптастыру


Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаттарымен таныстыру


Өткен сабақты қайталау:

1) Егов порталы дегеніміз не?

2) Егов порталының қызметтеріне не кіреді?.

3) Өз компьютеріңізге қандай бағдарламаны жүктеу керек.

Мұғаліммен амандасады.

2.Бір-біріне тілек айтады

2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.






Оқулық, презентация,

Интербелсенді тақталар
















Сабақтың басы

Мақсаты: сабақ тақырыбына ынталандыру

Сипаттамасы:

Сұрақтарды талқылау

  • Мобильді қосымша дегеніміз не?

  • Мобильді қосымшалар неліктен қолданылады?

  • Неліктен мобильді қосымшаларды жасау керек?

(О) Сабақтың тақырыбын, мақсатын, бағалау критерийлерін, терминдерді, пайдалы сөз тіркестерін талқылайды.

Мұғалім оқушыларды оқу мақсаты мен бағалау критерийлерін талқылауға араластырады.

(С) Талқылайды.Сұрақтарға жауап береді.



(С) Сабақтан күтілетін нәтижелерді талқылайды

Достық интерфейсін анықтайтын критериилерді атайды

Слайд

Презентация



http://www.appinventor.org/content/howDoYou/eventHandling


Сабақтың ортасы


Мұғалім шығаратын есептерді ұсынады. Қажет жағдайда қолдау көрсетеді.

1. Екі санның үлкенін шығарыңыз.

2. Теңдеуді шешіңіз, егер:

x>5, y=3x+7,

x<-5, y=x+3,

қалған жағдайда y=8.

3. Мектептің баскетбол секциясына 15 жасқа толған, бойы 170 см-ден жоғары ұлдар қабылданады. Оқушы секцияға қатыса алатынын немесе қатыса алмайтындығын тексеретін программа құрыңыз.

Өзара бағалауды ұйымдастырады.

Компьютерде орындайды



Достық интерфейсінің бірігіп құрастырған критерийлері бойынша тексеріп, ұсыныстар береді

Сыныптасының жұмысын достық интерфейс критерийлері бойынша бағалайды




http://www.appinventor.org/content/howDoYou/Conditionals











Интернет












Сабақтың соңы

Рефлексия Толықтырып жаз:

  • Маған … қиын болды

  • Мен … түсіндім

  • Мен … білдім

  • Мен ... жасай алдым

  • Маған … білу қызықты болды

  • Мен … таңқалдым

  • Маған ... қызық болды

Сұрақтарға жауап береді



Рефлексияны толтырады


Презентация


6. Үй тапсырмасы

Тест қосымшасын құрыңыз



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!