___________________________________________
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Мобильдік құрылғылар сипаттамасы
(сабақтың тақырыбы)
|
Бөлім: |
Аппараттық қамтамасыз ету |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: 11 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Мобильдік құрылғылар сипаттамасы (1 сабақ) |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
11.1.1.1 мобильді құрылғылардың негізгі компоненттерінің сипаттамаларын салыстыру: планшеттер, телефондар; 11.1.2.2 аппараттық және программалық қамтамасыз етуде даму заңдылықтарын сипаттайтын мысалдар келтіру; |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Мобильді құрылғылардың негізгі компоненттерінің сипаттамаларын салыстыра алады: планшеттер, телефондар; Аппараттық және программалық қамтамасыз етуде даму заңдылықтарын сипаттайтын мысалдар келтіреді |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі. 1) Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысуын түгендеу. 2) "Қуаныш шеңбері" әдісі арқылы сыныпта қолайлы психологиялық атмосфера қалыптасады. Оқушылар бір-бірімен жақсы тілектер алмасып, бүкіл сыныптың көңіл-күйін көтереді. 3) Үй тапсырмасын тексеру Өткен тақырыпты қайталау Әңгіме құру Мобильді құрылғылардың даму тарихынан қызық оқиғаларды білесің бе? Әңгімелеп айт
|
Балалар сабаққа дайындалады, бір-біріне жақсы тілектер айтады Мобильді құрылғылардың даму тарихы туралы әңгімелейді |
Мақтау Мұғалім ауызша бағалауды қолданады: Керемет! Жарайсың! Жақсы! Талпын! |
Интербелсенді тақта, оқулық, |
|||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа тақырыпты меңгеру Сұрақ-жауап әдісі 1.Мобильді құрылғыны таңдағанда пайдаланушы қандай сипаттамаларға назар аударады деп ойлайсыз? 2.Мобильді құрылғы корпусына қандай негізгі талаптарды атауға болады. Смартфонның корпусын жабуға арналған қандай материал барған сайын танымал болып келеді және неге? 3."Дизайн" сөзін қалай түсінесіз? 4.Болашақ ұрпақтың мобильді микропроцессорлары қандай талаптарға сай болуы керек? 5.Қазіргі заманғы құрылғылардың жедел жады көлемі қандай? Топтық жұмыс Мобильді құрылғылар нарығында біраз зерттеулер жүргізіп, келесі санаттар үшін смартфондарды пайдалану тізімін жасаңыз: А) такси жүргізушісі үшін Б) құжаттармен жұмыс істеу үшін сауда агенті В) мектеп оқушылары үшін Тақырып бойынша білімдерін бекіту
Сергіту сәті
|
Сұрақтарға жауап береді
- аныұтаманы жазады
- сәйкестікті белгілейді
- бос орындарға тиісті сөздерді жазады
Көз жаттығуларын орындайды
- құрылғылардың сипаттамаларына қарап, сұрақтарға жауап береді
-
- интерактивті тапсырманы орындайды |
ФБ |
Презентация, Оқулық
Жұмыс парағы, оқулық
https://wordwall.net/ru/resource/83177626
|
|||||||||
|
Сабақтың соңы |
Үй тапсырмасы: Интернеттегі іздеу жүйелерін пайдаланып кестені толтырыңыз
Рефлексия.
|
Ү/т жазады. Өз жұмыстарын бағалайды |
Өзін өзі бағалау |
|
Informatica_didactics
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Мобильдік құрылғылар сипаттамасы (1 сабақ)
Мобильдік құрылғылар сипаттамасы (1 сабақ)
___________________________________________
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Мобильдік құрылғылар сипаттамасы
(сабақтың тақырыбы)
|
Бөлім: |
Аппараттық қамтамасыз ету |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: 11 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Мобильдік құрылғылар сипаттамасы (1 сабақ) |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
11.1.1.1 мобильді құрылғылардың негізгі компоненттерінің сипаттамаларын салыстыру: планшеттер, телефондар; 11.1.2.2 аппараттық және программалық қамтамасыз етуде даму заңдылықтарын сипаттайтын мысалдар келтіру; |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Мобильді құрылғылардың негізгі компоненттерінің сипаттамаларын салыстыра алады: планшеттер, телефондар; Аппараттық және программалық қамтамасыз етуде даму заңдылықтарын сипаттайтын мысалдар келтіреді |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі. 1) Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысуын түгендеу. 2) "Қуаныш шеңбері" әдісі арқылы сыныпта қолайлы психологиялық атмосфера қалыптасады. Оқушылар бір-бірімен жақсы тілектер алмасып, бүкіл сыныптың көңіл-күйін көтереді. 3) Үй тапсырмасын тексеру Өткен тақырыпты қайталау Әңгіме құру Мобильді құрылғылардың даму тарихынан қызық оқиғаларды білесің бе? Әңгімелеп айт
|
Балалар сабаққа дайындалады, бір-біріне жақсы тілектер айтады Мобильді құрылғылардың даму тарихы туралы әңгімелейді |
Мақтау Мұғалім ауызша бағалауды қолданады: Керемет! Жарайсың! Жақсы! Талпын! |
Интербелсенді тақта, оқулық, |
|||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа тақырыпты меңгеру Сұрақ-жауап әдісі 1.Мобильді құрылғыны таңдағанда пайдаланушы қандай сипаттамаларға назар аударады деп ойлайсыз? 2.Мобильді құрылғы корпусына қандай негізгі талаптарды атауға болады. Смартфонның корпусын жабуға арналған қандай материал барған сайын танымал болып келеді және неге? 3."Дизайн" сөзін қалай түсінесіз? 4.Болашақ ұрпақтың мобильді микропроцессорлары қандай талаптарға сай болуы керек? 5.Қазіргі заманғы құрылғылардың жедел жады көлемі қандай? Топтық жұмыс Мобильді құрылғылар нарығында біраз зерттеулер жүргізіп, келесі санаттар үшін смартфондарды пайдалану тізімін жасаңыз: А) такси жүргізушісі үшін Б) құжаттармен жұмыс істеу үшін сауда агенті В) мектеп оқушылары үшін Тақырып бойынша білімдерін бекіту
Сергіту сәті
|
Сұрақтарға жауап береді
- аныұтаманы жазады
- сәйкестікті белгілейді
- бос орындарға тиісті сөздерді жазады
Көз жаттығуларын орындайды
- құрылғылардың сипаттамаларына қарап, сұрақтарға жауап береді
-
- интерактивті тапсырманы орындайды |
ФБ |
Презентация, Оқулық
Жұмыс парағы, оқулық
https://wordwall.net/ru/resource/83177626
|
|||||||||
|
Сабақтың соңы |
Үй тапсырмасы: Интернеттегі іздеу жүйелерін пайдаланып кестені толтырыңыз
Рефлексия.
|
Ү/т жазады. Өз жұмыстарын бағалайды |
Өзін өзі бағалау |
|
Informatica_didactics
шағым қалдыра аласыз

















