Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Модельдеу «Климаттың ғаламдық жылынуын компьютерлік модельдеу»
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім |
Қозғалыс |
||||
Педагогтің аты–жөні: |
Каденова З.А |
||||
Күні: |
|
||||
Сыныбы: 11 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
Сабақтың тақырыбы: |
Модельдеу «Климаттың ғаламдық жылынуын компьютерлік модельдеу». |
||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
11.3.2.1 - мүмкін болатын климаттың жаһандық жылыну салдарын болжау. |
||||
Сабақтың мақсаты: |
мүмкін болатын климаттың жаһандық жылыну салдарын болжау, ғаламдық жылыну себептері мен салдарын зерттеу |
||||
|
Сабақтың барысы |
||||
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс–әрекеті
|
Оқушының іс–әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 3 мин
|
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:
Сабақ барысында оқушы өзін бағалап отыруы үшін, оқушыларға бағалау парақтары беріледі. |
Берілген смайликтерді көрсетеді. Көңіл-күйлері туралы ақпарат береді. Бағалау парақтары таратылады |
Мақсаты: оқушылардың сабаққа деген назарын бұру. Тиімділігі: оқушылардың жаңа сабақ алдындағы көңіл-күйін анықтау. Саралау: оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында өткізіледі. «Глобус» әдісі арқылы өз-өздерін бағалап отырады
|
Презентация, қол смайликтері
Бағалау парақтары
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе 7 мин
|
(Ұ). Үй тапсырмасын еске түсіру «Кофе брейк» ойыны
|
Оқушылар презентацияда берілген сұрақтарды жауаптарымен сәйкестендіреді
|
Мақсаты: Өз ой-пікірлерімен санаса білу, көзқарастарын бөлісуде белсенді жағдай орнату.
Саралау: Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар қойылады. Тиімділігі: Алдында өтілген тақырыпқа шолу жүргізіледі. Инновациялық технологияны қолдану. ҚБ «Өте жақсы», «жақсы» «Талпын» мұғалім тарапынан бағалау |
Сәйкестендіру парақтары
|
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу 12 мин
|
«Стоп кадр» әдісі
арқылы «Бейнежазба» көрсету. Бейнежазбаны көру арқылы сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады /Бейнежазба орыс тілінде/ |
Бейнежазбадан көрген ақпарат туралы өз ойларын айтады.
|
Мақсаты: Өз ой-пікірлерімен бөлісу, ақпаратты анализдей алу.
|
|
|
Ұжымдық жұмыс 5 мин |
Тапсырма 1. Постер қорғау. 1 топ Ғалымдардың жасаған компьютерлік талдаулары 2 топ Марстағы климаттық модельдеу 3 топ Ғаламдық климаттық модельдер нені көрсетті? |
Әр топ өздеріне берілген тапсырмаларды орындайды. |
Дескрипторы:
«Глобус» әдісі арқылы өз-өздерін бағалап отырады Жалпы– 3 балл Мақсаты: Білім алушы өз ойын талдайды және сараптайды, ойлау логикасын дамытады. |
Постер
|
|
Жұптық жұмыс 4 мин
|
Тапсырма 2. Жұппен жұмыс. 2021 жылы түсірілген марстағы мұздықтардың сұлбасына талдау жасаңдар? |
Жұппен жұмыс орындайды. Оқушылар сұлбаны сипаттайды. Марстағы мұздықтарды көрсетеді |
Дескриптор: - ғаламдық жылыну себептерін анықтай алды; «Глобус» әдісі арқылы өз-өздерін бағалап отырады Жалпы– 4 балл |
Парақшалар
|
|
Жеке жұмыс 2мин |
Дәптермен жұмыс. Суретті пайдаланып, климаттық ғаламдық жылыну ұғымына түсінік беріңіз. ______________________________ 2-тапсырма. Төмендегі мысалдарды қарастыра отырып, климаттық ғаламдық жылыну салдарына болжамдар жасаңыз:
_____________________________________________________ 3-тапсырма. Ғаламдық жылынудың алдын алуын жоспарлаңыз (кемінде 4-еу) ______________________________________________________ |
Оқушылар дәптермен жұмыс жасайды. |
Дескриптор: - ғаламдық жылыну ұғымын сипаттады - себеп салдарын анықтады; -алдын алуын жоспарлады «Глобус» әдісі арқылы өз-өздерін бағалап отырады Жалпы– 4 балл |
Оқулық Жұмыс дәптерлері |
|
Сабақты бекіту 5мин |
Сабақты қаншалықты деңгейде түсінгендіктерін білу үшін онлайн тест орындау. |
Оқушылар ссылка арқылы тест орындайды
|
«Глобус» әдісі арқылы өз-өздерін бағалап отырады Жалпы –3 балл |
Тестке сілтеме https://www.azattyq.org/a/global-warming-quiz/30217860.html |
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс Рефлексия 3-4 мин.
|
Оқушылардан кері байланыс алып, үй жұмысын береді. Рефлексия. «Фотоаппарат» әдісі арқылы кері байланыс жасау. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабақты қаншалықты деңгейде түсінгендіктерін білу Үй тапсырмасы: ξ69 оқу . |
Оқушылар бағалау парағында берілген смайликтерді бояу арқылы кері байланыс береді.
|