Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Каденова Зухра Ануарбековна
    01 Мамыр 2024
    377
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Модельдеу «Климаттың ғаламдық жылынуын компьютерлік модельдеу»

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Модельдеу «Климаттың ғаламдық жылынуын компьютерлік модельдеу»

    Материал туралы қысқаша түсінік
    11 СЫНЫП
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім

    Қозғалыс

    Педагогтің аты–жөні:

    Каденова З.А

    Күні:


    Сыныбы: 11

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Модельдеу «Климаттың ғаламдық жылынуын компьютерлік модельдеу».

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    11.3.2.1 - мүмкін болатын климаттың жаһандық жылыну салдарын болжау.

    Сабақтың мақсаты:

    мүмкін болатын климаттың жаһандық жылыну салдарын болжау, ғаламдық жылыну себептері мен салдарын зерттеу


    Сабақтың барысы

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс–әрекеті


    Оқушының іс–әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту

    3 мин



    (Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

    • Оқушылармен амандасу.

    • Түгендеу.

    • Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру жүзеге асырылады.



    Сабақ барысында оқушы өзін бағалап отыруы үшін, оқушыларға бағалау парақтары беріледі.








    Берілген смайликтерді көрсетеді. Көңіл-күйлері туралы ақпарат береді.




    Бағалау парақтары таратылады


    Мақсаты: оқушылардың сабаққа деген назарын бұру.


    Тиімділігі: оқушылардың жаңа сабақ алдындағы көңіл-күйін анықтау.


    Саралау: оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында өткізіледі.

    «Глобус» әдісі арқылы өз-өздерін бағалап отырады


    Презентация, қол смайликтері






    Бағалау парақтары


    Жаңа сабаққа кіріспе

    7 мин















    (Ұ). Үй тапсырмасын еске түсіру

    «Кофе брейк» ойыны

    1. Жердің климаттық жүйесіндегі орташа температураның көтерілуі? Ғаламдық жылыну

    2. Ең жоғары эмиссия сценарийі үшін қанша температураны құрады? 2,6-4,8 С

    3. Ең күшті Эль Ниньо құбылысы қай жылы әсер етті? 1998

    4. Жылыжай эффектісін қай жылы және кім анықтады? 1824 ж. Жозеф Фурье

    5. Сандық зерттеу жүргізген кім? 1896 ж. Сванте Аррениус

    6. Су буының ерекшелігі? Конденсациялану

    7. Ғаламдық қараңғылану дегеніміз не? Күн сәулесінің біртіндеп азаюы

    8. Табиғи катаклизмдер? Температурал көтерілуі, жауын-шашын мөлшері, оның таралуы

    Оқушылар презентацияда берілген сұрақтарды жауаптарымен сәйкестендіреді
















    Мақсаты: Өз ой-пікірлерімен санаса білу, көзқарастарын бөлісуде белсенді жағдай орнату.


    Саралау: Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар қойылады.


    Тиімділігі: Алдында өтілген тақырыпқа шолу жүргізіледі. Инновациялық технологияны қолдану.


    ҚБ «Өте жақсы», «жақсы» «Талпын» мұғалім тарапынан бағалау

    Сәйкестендіру парақтары












    Сабақтың ортасы

    Мағынаны ашу

    12 мин



    «Стоп кадр» әдісі арқылы «Бейнежазба» көрсету.
    «Бейнежазбадан не байқадыңдар?

    Бейнежазбаны көру арқылы сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады

    /Бейнежазба орыс тілінде/

    Бейнежазбадан көрген ақпарат туралы өз ойларын айтады.



    Мақсаты: Өз ой-пікірлерімен бөлісу, ақпаратты анализдей алу.




    Ұжымдық жұмыс


    5 мин

    Тапсырма 1.


    Постер қорғау.

    1 топ Ғалымдардың жасаған компьютерлік талдаулары

    2 топ Марстағы климаттық модельдеу

    3 топ Ғаламдық климаттық модельдер нені көрсетті?





    Әр топ өздеріне берілген тапсырмаларды орындайды.

    Дескрипторы:

    • Ғалымдардың жасаған компьютерлік талдаулары;

    • Марстағы климаттық модельдеуді зерттей алды;

    • Ғаламдық климаттық модельдер көрсете алды.

    «Глобус» әдісі арқылы өз-өздерін бағалап отырады

    Жалпы– 3 балл


    Мақсаты: Білім алушы өз ойын талдайды және сараптайды, ойлау логикасын дамытады.



    Постер












    Жұптық жұмыс

    4 мин


    Тапсырма 2. Жұппен жұмыс.

    2021 жылы түсірілген марстағы мұздықтардың сұлбасына талдау жасаңдар?


    Жұппен жұмыс орындайды. Оқушылар сұлбаны сипаттайды. Марстағы мұздықтарды көрсетеді



    Дескриптор:


    - ғаламдық жылыну себептерін анықтай алды;


    «Глобус» әдісі арқылы өз-өздерін бағалап отырады


    Жалпы– 4 балл

    Парақшалар

    Жеке жұмыс

    2мин

    Дәптермен жұмыс.

    Суретті пайдаланып, климаттық ғаламдық жылыну ұғымына түсінік беріңіз.

    ______________________________

    2-тапсырма. Төмендегі мысалдарды қарастыра отырып, климаттық ғаламдық жылыну салдарына болжамдар жасаңыз:

    1. судың деңгейінің көтерілуі аралды су басуға соқтырады;

    2. өте экстремальды ауа-райы жағдайы аралда дауыл/құйынның көп болуын тудырады;

    3. дауыл аралдағы ағаштарды сындырады, құлатады және бұл басқа ағзалардың мекен ортасын жойып жібереді, т.б.

    _____________________________________________________

    3-тапсырма. Ғаламдық жылынудың алдын алуын жоспарлаңыз (кемінде 4-еу)

    ______________________________________________________

    Оқушылар дәптермен жұмыс жасайды.

    Дескриптор:


    - ғаламдық жылыну ұғымын сипаттады

    - себеп салдарын анықтады;

    -алдын алуын жоспарлады

    «Глобус» әдісі арқылы өз-өздерін бағалап отырады


    Жалпы– 4 балл

    Оқулық

    Жұмыс дәптерлері

    Сабақты бекіту

    5мин

    Сабақты қаншалықты деңгейде түсінгендіктерін білу үшін онлайн тест орындау.

    Оқушылар ссылка арқылы тест орындайды







    «Глобус» әдісі арқылы өз-өздерін бағалап отырады


    Жалпы –3 балл

    Тестке сілтеме https://www.azattyq.org/a/global-warming-quiz/30217860.html


    Сабақтың соңы

    Ой толғаныс

    Рефлексия

    3-4 мин.


    Оқушылардан кері байланыс алып, үй жұмысын береді.


    Рефлексия.

    «Фотоаппарат» әдісі арқылы кері байланыс жасау. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабақты қаншалықты деңгейде түсінгендіктерін білу




    Үй тапсырмасы: ξ69 оқу .

    Оқушылар бағалау парағында берілген смайликтерді бояу арқылы кері байланыс береді.





    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Биология Ашық сабақ 11 сынып
    01.05.2024
    377
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Каденова Зухра Ануарбековна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации

    Бөлім

    Қозғалыс

    Педагогтің аты–жөні:

    Каденова З.А

    Күні:


    Сыныбы: 11

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Модельдеу «Климаттың ғаламдық жылынуын компьютерлік модельдеу».

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    11.3.2.1 - мүмкін болатын климаттың жаһандық жылыну салдарын болжау.

    Сабақтың мақсаты:

    мүмкін болатын климаттың жаһандық жылыну салдарын болжау, ғаламдық жылыну себептері мен салдарын зерттеу


    Сабақтың барысы

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс–әрекеті


    Оқушының іс–әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту

    3 мин



    (Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

    • Оқушылармен амандасу.

    • Түгендеу.

    • Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру жүзеге асырылады.



    Сабақ барысында оқушы өзін бағалап отыруы үшін, оқушыларға бағалау парақтары беріледі.








    Берілген смайликтерді көрсетеді. Көңіл-күйлері туралы ақпарат береді.




    Бағалау парақтары таратылады


    Мақсаты: оқушылардың сабаққа деген назарын бұру.


    Тиімділігі: оқушылардың жаңа сабақ алдындағы көңіл-күйін анықтау.


    Саралау: оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында өткізіледі.

    «Глобус» әдісі арқылы өз-өздерін бағалап отырады


    Презентация, қол смайликтері






    Бағалау парақтары


    Жаңа сабаққа кіріспе

    7 мин















    (Ұ). Үй тапсырмасын еске түсіру

    «Кофе брейк» ойыны

    1. Жердің климаттық жүйесіндегі орташа температураның көтерілуі? Ғаламдық жылыну

    2. Ең жоғары эмиссия сценарийі үшін қанша температураны құрады? 2,6-4,8 С

    3. Ең күшті Эль Ниньо құбылысы қай жылы әсер етті? 1998

    4. Жылыжай эффектісін қай жылы және кім анықтады? 1824 ж. Жозеф Фурье

    5. Сандық зерттеу жүргізген кім? 1896 ж. Сванте Аррениус

    6. Су буының ерекшелігі? Конденсациялану

    7. Ғаламдық қараңғылану дегеніміз не? Күн сәулесінің біртіндеп азаюы

    8. Табиғи катаклизмдер? Температурал көтерілуі, жауын-шашын мөлшері, оның таралуы

    Оқушылар презентацияда берілген сұрақтарды жауаптарымен сәйкестендіреді
















    Мақсаты: Өз ой-пікірлерімен санаса білу, көзқарастарын бөлісуде белсенді жағдай орнату.


    Саралау: Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар қойылады.


    Тиімділігі: Алдында өтілген тақырыпқа шолу жүргізіледі. Инновациялық технологияны қолдану.


    ҚБ «Өте жақсы», «жақсы» «Талпын» мұғалім тарапынан бағалау

    Сәйкестендіру парақтары












    Сабақтың ортасы

    Мағынаны ашу

    12 мин



    «Стоп кадр» әдісі арқылы «Бейнежазба» көрсету.
    «Бейнежазбадан не байқадыңдар?

    Бейнежазбаны көру арқылы сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады

    /Бейнежазба орыс тілінде/

    Бейнежазбадан көрген ақпарат туралы өз ойларын айтады.



    Мақсаты: Өз ой-пікірлерімен бөлісу, ақпаратты анализдей алу.




    Ұжымдық жұмыс


    5 мин

    Тапсырма 1.


    Постер қорғау.

    1 топ Ғалымдардың жасаған компьютерлік талдаулары

    2 топ Марстағы климаттық модельдеу

    3 топ Ғаламдық климаттық модельдер нені көрсетті?





    Әр топ өздеріне берілген тапсырмаларды орындайды.

    Дескрипторы:

    • Ғалымдардың жасаған компьютерлік талдаулары;

    • Марстағы климаттық модельдеуді зерттей алды;

    • Ғаламдық климаттық модельдер көрсете алды.

    «Глобус» әдісі арқылы өз-өздерін бағалап отырады

    Жалпы– 3 балл


    Мақсаты: Білім алушы өз ойын талдайды және сараптайды, ойлау логикасын дамытады.



    Постер












    Жұптық жұмыс

    4 мин


    Тапсырма 2. Жұппен жұмыс.

    2021 жылы түсірілген марстағы мұздықтардың сұлбасына талдау жасаңдар?


    Жұппен жұмыс орындайды. Оқушылар сұлбаны сипаттайды. Марстағы мұздықтарды көрсетеді



    Дескриптор:


    - ғаламдық жылыну себептерін анықтай алды;


    «Глобус» әдісі арқылы өз-өздерін бағалап отырады


    Жалпы– 4 балл

    Парақшалар

    Жеке жұмыс

    2мин

    Дәптермен жұмыс.

    Суретті пайдаланып, климаттық ғаламдық жылыну ұғымына түсінік беріңіз.

    ______________________________

    2-тапсырма. Төмендегі мысалдарды қарастыра отырып, климаттық ғаламдық жылыну салдарына болжамдар жасаңыз:

    1. судың деңгейінің көтерілуі аралды су басуға соқтырады;

    2. өте экстремальды ауа-райы жағдайы аралда дауыл/құйынның көп болуын тудырады;

    3. дауыл аралдағы ағаштарды сындырады, құлатады және бұл басқа ағзалардың мекен ортасын жойып жібереді, т.б.

    _____________________________________________________

    3-тапсырма. Ғаламдық жылынудың алдын алуын жоспарлаңыз (кемінде 4-еу)

    ______________________________________________________

    Оқушылар дәптермен жұмыс жасайды.

    Дескриптор:


    - ғаламдық жылыну ұғымын сипаттады

    - себеп салдарын анықтады;

    -алдын алуын жоспарлады

    «Глобус» әдісі арқылы өз-өздерін бағалап отырады


    Жалпы– 4 балл

    Оқулық

    Жұмыс дәптерлері

    Сабақты бекіту

    5мин

    Сабақты қаншалықты деңгейде түсінгендіктерін білу үшін онлайн тест орындау.

    Оқушылар ссылка арқылы тест орындайды







    «Глобус» әдісі арқылы өз-өздерін бағалап отырады


    Жалпы –3 балл

    Тестке сілтеме https://www.azattyq.org/a/global-warming-quiz/30217860.html


    Сабақтың соңы

    Ой толғаныс

    Рефлексия

    3-4 мин.


    Оқушылардан кері байланыс алып, үй жұмысын береді.


    Рефлексия.

    «Фотоаппарат» әдісі арқылы кері байланыс жасау. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабақты қаншалықты деңгейде түсінгендіктерін білу




    Үй тапсырмасы: ξ69 оқу .

    Оқушылар бағалау парағында берілген смайликтерді бояу арқылы кері байланыс береді.