Модо 9 сынып 2024 жыл қазақша/орысша

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Модо 9 сынып 2024 жыл қазақша/орысша

Материал туралы қысқаша түсінік
Білім алушылардың функцияналдық сауаттылығын дамытуға арналған “Математика сауаттылығы бағыты бойынша тапсврмалар 9 сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім алушылардың функционалдық сауаттылығын дамытуға арналған «Математикалық сауаттылығы» бағыты бойынша тест тапсырмалары

(9 сынып)

2 нұсқа


1.  175; 172; 179; 171; 174; 170; 172; 169 сандар қатары берілген. Қатардың модасын және орташа арифметикалық мәнін табыңыз/ Дан ряд чисел: 175; 172; 179; 171; 174; 170; 172; 169. Найдите моду ряда и среднее арифметическое ряда.
A. 172; 172,75

B. 172; 172

C. 172; 172,5

D. 171; 172,75

C. 170; 172,75

2.  Өрнектің мәнін табыңыз/Найдите значение выражения: 

A. 33

B. -16

C. 83

D. -17

E. 17



3.  Теңдеуді шешіңіз/Решите уравнение:

A. 3

B. 5

C. 4

D. 1

E. 2

4.  Теңсіздікті шешіңіз/   Решите неравенство:

A. (4;11)

B. [4;11]

C. (-∞;4)

D. (-∞;4)(11;+∞)

E. (-∞;8)(16;+∞)

5. Центрі О нүктесінде орналасқан шеңберге жанама АВ және AO кесіндісі жүргізілді. АВ=15, АО=17 болса, шеңбердің радиусын табыңыз/  К окружности с центром в точке О проведены касательная AB и секущая АО. Найдите радиус окружности, если AB=15, АО=17.   

A. 5

B. 9

C. 12

D. 4

E. 8


6. Векторлардың арасындағы бұрышты табыңыз/ Найдите угол между векторами:

A. 30 градус / 30 градусов

B. 45 градус / 45 градусов

C. 15 градус / 15 градусов

D. 60 градус / 60 градусов

E. 90 градус / 90 градусов


7. Тікбұрышты үшбұрыштың бір қабырғасы екіншісінен екі есе үлкен және олардың мәндері бүтін сандар. Үшінші қабырғасының мәні қандай болуы мүмкін емес?/  7. В прямоугольном треугольнике одна сторона в два раза больше другой, их значения – целые числа. Каким не может быть значение третьей стороны?
A. 12-нің түбірі / корень из 12

B. 20-ның түбірі / корень из 20

C. 36-ның түбірі / корень из 36

D. 27-нің түбірі / корень из 27

E. 45-тің түбірі / корень из 45


8. Екі санның көбейтіндісі неге тең, егер ол бір саннан 7 есе үлкен, ал екінші саннан 4 есе үлкен болса/  Чему равно произведение двух чисел, если оно в 7 раз больше одного из чисел и в 4 раза больше другого числа?     
A. 14

B. 27

C. 11

D. 29

E. 28







1


1

2

3

4

5

6

7

8

A

D

C

D

E

B

C

E



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
15.03.2024
1346
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі