Білім алушылардың функционалдық сауаттылығын дамытуға арналған «Математикалық сауаттылығы» бағыты бойынша тест тапсырмалары
(9 сынып)
2 нұсқа
1. 175; 172; 179; 171; 174; 170; 172; 169
сандар қатары берілген. Қатардың модасын және орташа арифметикалық
мәнін табыңыз/ Дан ряд чисел: 175; 172; 179; 171; 174; 170;
172; 169. Найдите моду ряда и среднее арифметическое ряда.
A. 172; 172,75
B. 172; 172
C. 172; 172,5
D. 171; 172,75
C. 170; 172,75
2. Өрнектің мәнін табыңыз/Найдите значение
выражения: ![]()
A. 33
B. -16
C. 83
D. -17
E. 17
3. Теңдеуді шешіңіз/Решите
уравнение: ![]()
A. 3
B. 5
C. 4
D. 1
E. 2
4. Теңсіздікті шешіңіз/ Решите
неравенство: ![]()
A. (4;11)
B. [4;11]
C. (-∞;4)
D. (-∞;4)∪(11;+∞)
E. (-∞;8)∪(16;+∞)
5. Центрі О нүктесінде орналасқан шеңберге жанама АВ және AO кесіндісі жүргізілді. АВ=15, АО=17 болса, шеңбердің радиусын табыңыз/ К окружности с центром в точке О проведены касательная AB и секущая АО. Найдите радиус окружности, если AB=15, АО=17.
A. 5
B. 9
C. 12
D. 4
E. 8
6. Векторлардың арасындағы бұрышты табыңыз/ Найдите угол между векторами:
![]()
A. 30 градус / 30 градусов
B. 45 градус / 45 градусов
C. 15 градус / 15 градусов
D. 60 градус / 60 градусов
E. 90 градус / 90 градусов
7.
Тікбұрышты үшбұрыштың бір қабырғасы екіншісінен екі есе үлкен және
олардың мәндері бүтін сандар. Үшінші қабырғасының мәні қандай болуы
мүмкін емес?/ 7. В прямоугольном треугольнике одна сторона в
два раза больше другой, их значения – целые числа. Каким не может
быть значение третьей стороны?
A. 12-нің түбірі / корень из 12
B. 20-ның түбірі / корень из 20
C. 36-ның түбірі / корень из 36
D. 27-нің түбірі / корень из 27
E. 45-тің түбірі / корень из 45
8.
Екі санның көбейтіндісі неге тең, егер ол бір саннан 7 есе үлкен,
ал екінші саннан 4 есе үлкен болса/ Чему равно произведение
двух чисел, если оно в 7 раз больше одного из чисел и в 4 раза
больше другого числа?
A. 14
B. 27
C. 11
D. 29
E. 28
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
A |
D |
C |
D |
E |
B |
C |
E |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Модо 9 сынып 2024 жыл қазақша/орысша
Модо 9 сынып 2024 жыл қазақша/орысша
Білім алушылардың функционалдық сауаттылығын дамытуға арналған «Математикалық сауаттылығы» бағыты бойынша тест тапсырмалары
(9 сынып)
2 нұсқа
1. 175; 172; 179; 171; 174; 170; 172; 169
сандар қатары берілген. Қатардың модасын және орташа арифметикалық
мәнін табыңыз/ Дан ряд чисел: 175; 172; 179; 171; 174; 170;
172; 169. Найдите моду ряда и среднее арифметическое ряда.
A. 172; 172,75
B. 172; 172
C. 172; 172,5
D. 171; 172,75
C. 170; 172,75
2. Өрнектің мәнін табыңыз/Найдите значение
выражения: ![]()
A. 33
B. -16
C. 83
D. -17
E. 17
3. Теңдеуді шешіңіз/Решите
уравнение: ![]()
A. 3
B. 5
C. 4
D. 1
E. 2
4. Теңсіздікті шешіңіз/ Решите
неравенство: ![]()
A. (4;11)
B. [4;11]
C. (-∞;4)
D. (-∞;4)∪(11;+∞)
E. (-∞;8)∪(16;+∞)
5. Центрі О нүктесінде орналасқан шеңберге жанама АВ және AO кесіндісі жүргізілді. АВ=15, АО=17 болса, шеңбердің радиусын табыңыз/ К окружности с центром в точке О проведены касательная AB и секущая АО. Найдите радиус окружности, если AB=15, АО=17.
A. 5
B. 9
C. 12
D. 4
E. 8
6. Векторлардың арасындағы бұрышты табыңыз/ Найдите угол между векторами:
![]()
A. 30 градус / 30 градусов
B. 45 градус / 45 градусов
C. 15 градус / 15 градусов
D. 60 градус / 60 градусов
E. 90 градус / 90 градусов
7.
Тікбұрышты үшбұрыштың бір қабырғасы екіншісінен екі есе үлкен және
олардың мәндері бүтін сандар. Үшінші қабырғасының мәні қандай болуы
мүмкін емес?/ 7. В прямоугольном треугольнике одна сторона в
два раза больше другой, их значения – целые числа. Каким не может
быть значение третьей стороны?
A. 12-нің түбірі / корень из 12
B. 20-ның түбірі / корень из 20
C. 36-ның түбірі / корень из 36
D. 27-нің түбірі / корень из 27
E. 45-тің түбірі / корень из 45
8.
Екі санның көбейтіндісі неге тең, егер ол бір саннан 7 есе үлкен,
ал екінші саннан 4 есе үлкен болса/ Чему равно произведение
двух чисел, если оно в 7 раз больше одного из чисел и в 4 раза
больше другого числа?
A. 14
B. 27
C. 11
D. 29
E. 28
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
A |
D |
C |
D |
E |
B |
C |
E |
шағым қалдыра аласыз













