Материалдар / Модо 9 сынып 2024 жыл қазақша/орысша

Модо 9 сынып 2024 жыл қазақша/орысша

Материал туралы қысқаша түсінік
Білім алушылардың функцияналдық сауаттылығын дамытуға арналған “Математика сауаттылығы бағыты бойынша тапсврмалар 9 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Наурыз 2024
756
3 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім алушылардың функционалдық сауаттылығын дамытуға арналған «Математикалық сауаттылығы» бағыты бойынша тест тапсырмалары

(9 сынып)

2 нұсқа


1.  175; 172; 179; 171; 174; 170; 172; 169 сандар қатары берілген. Қатардың модасын және орташа арифметикалық мәнін табыңыз/ Дан ряд чисел: 175; 172; 179; 171; 174; 170; 172; 169. Найдите моду ряда и среднее арифметическое ряда.
A. 172; 172,75

B. 172; 172

C. 172; 172,5

D. 171; 172,75

C. 170; 172,75

2.  Өрнектің мәнін табыңыз/Найдите значение выражения: 

A. 33

B. -16

C. 83

D. -17

E. 17



3.  Теңдеуді шешіңіз/Решите уравнение:

A. 3

B. 5

C. 4

D. 1

E. 2

4.  Теңсіздікті шешіңіз/   Решите неравенство:

A. (4;11)

B. [4;11]

C. (-∞;4)

D. (-∞;4)(11;+∞)

E. (-∞;8)(16;+∞)

5. Центрі О нүктесінде орналасқан шеңберге жанама АВ және AO кесіндісі жүргізілді. АВ=15, АО=17 болса, шеңбердің радиусын табыңыз/  К окружности с центром в точке О проведены касательная AB и секущая АО. Найдите радиус окружности, если AB=15, АО=17.   

A. 5

B. 9

C. 12

D. 4

E. 8


6. Векторлардың арасындағы бұрышты табыңыз/ Найдите угол между векторами:

A. 30 градус / 30 градусов

B. 45 градус / 45 градусов

C. 15 градус / 15 градусов

D. 60 градус / 60 градусов

E. 90 градус / 90 градусов


7. Тікбұрышты үшбұрыштың бір қабырғасы екіншісінен екі есе үлкен және олардың мәндері бүтін сандар. Үшінші қабырғасының мәні қандай болуы мүмкін емес?/  7. В прямоугольном треугольнике одна сторона в два раза больше другой, их значения – целые числа. Каким не может быть значение третьей стороны?
A. 12-нің түбірі / корень из 12

B. 20-ның түбірі / корень из 20

C. 36-ның түбірі / корень из 36

D. 27-нің түбірі / корень из 27

E. 45-тің түбірі / корень из 45


8. Екі санның көбейтіндісі неге тең, егер ол бір саннан 7 есе үлкен, ал екінші саннан 4 есе үлкен болса/  Чему равно произведение двух чисел, если оно в 7 раз больше одного из чисел и в 4 раза больше другого числа?     
A. 14

B. 27

C. 11

D. 29

E. 28







1


1

2

3

4

5

6

7

8

A

D

C

D

E

B

C

E



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ