9 сынып оқушыларымен ББЖМ
дайындалу бойынша өткізілген (№1 мен №2және №3) тест қорытындылары
туралы мәліметтер
Сынып:
9 Оқушылар
саны:10
Мұғалім:
Мұстапа
Әли
Мақсаты: Қазақ тілі мен әдебиеті
пәнінен нәтижелерді талдау
Пән
|
Орындаған
|
Макс балл
|
Жұмыс балдарының пайыздық
мазмұны
|
Сапасы
%
|
Үлгерімі
%
|
|
төмен
|
орта
|
жоғары
|
|
0-39%
|
40-64%
|
65-84
|
85-100%
|
|
|
Қазақ тілі мен
әдебиеті
|
|
|
Оқушылар саны
|
|
|
№ 1
|
10
|
10
|
-
|
5
|
3
|
2
|
50%
|
100 %
|
-
Тест нәтижесін талдау білім
алушылардың келесі білім деңгейін
көрсетті:
№ 1
Жоғары (В):
85-100% - 2 оқушы. Ж. Тәжібай, А.
Базарқызы
Орта (С):
40-84% - 8 оқушы. Олар: (7-8, 5-6
балл). А. Райымқұл, Н. Жұмабай, А. Чапай, А.Абдусаттар, Н. Серік,
А. Али, Ұ.Уразова, П. Құлмин
Төмен (Н):
0-39% - жоқ
Нәтижелерді талдау барысында
Тәжібай Жанат, Базарқызы Арайлым синтаксистік сөйлем мүшелерін
табуда қателіктер кеткен.
А. Райымқұл, Н. Жұмабай, А.
Чапай, А.Абдусаттар, Н. Серік, А. Али, Ұ.Уразова, П. Құлмин есім
сөздер мен етістіктерге байланысты есімді, етістікті тіркестердің
аражігін жаырата алмағандығы аңғарылды. Сонымен қатар бірқатар
қосымша түрлерін табу барысында қате
кеткен.
Пән
|
Орындаған
|
Макс
балл
|
Жұмыс балдарының пайыздық
мазмұны
|
Сапасы
%
|
Үлгерімі
%
|
|
төмен
|
орта
|
жоғары
|
|
0-39%
|
40-64%
|
65-84
|
85-100%
|
|
|
Қазақ тілі мен
әдебиеті
|
|
|
Оқушылар саны
|
|
|
№ 2
|
15
|
10
|
-
|
4
|
3
|
2
|
50%
|
100 %
|
Пән
|
Орындаған
|
Макс балл
|
Жұмыс балдарының пайыздық
мазмұны
|
Сапасы
%
|
Үлгерімі
%
|
|
төмен
|
орта
|
жоғары
|
|
0-39%
|
40-64%
|
65-84
|
85-100%
|
|
|
Қазақ тілі мен
әдебиеті
|
|
|
Оқушылар саны
|
|
|
№ 2
|
15
|
10
|
-
|
5
|
3
|
2
|
60 %
|
100 %
|
№
2
Жоғары (В):
85-100% - 2 оқушы. Ж. Тәжібай, А.
Базарқызы
Орта (С):
40-84% - 8 оқушы: Олар: (7-8, 5-6
балл) А. Райымқұл, Н. Жұмабай, А. Чапай, А.Абдусаттар, Н. Серік, А.
Али, Ұ.Уразова, П. Құлмин
Төмен (Н): 0-39%
- жоқ
№ 3
Жоғары (В):
85-100% - 2 оқушы. Ж. Тәжібай, А.
Базарқызы
Орта (С):
40-84% - 8 оқушы: Олар: (7-8, 5-6
балл) А. Райымқұл, Н. Жұмабай, А. Чапай, А.Абдусаттар, Н. Серік, А.
Али, Ұ.Уразова, П. Құлмин
Төмен (Н):
0-39% - жоқ
Нәтижелерді талдау барысында
Тәжібай Жанат, Базарқызы Арайлым синтаксистік сөйлем мүшелерін
табуда қателіктер кеткен.
А. Райымқұл, Н. Жұмабай, А.
Чапай, А.Абдусаттар, Н. Серік, А. Али, Ұ.Уразова, П. Құлмин есім
сөздер мен етістіктерге байланысты есімді, етістікті тіркестердің
аражігін жаырата алмағандығы аңғарылды. Сонымен қатар бірқатар
қосымша түрлерін табу барысында қате
кеткен.
-
-
Тапсырмаларды орындау
барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар
тізбесі:
-
мәтіндер құрылымы мен мақсатты
аудиторияға сай ұсынылған сөздер мен сөз тіркестерін қолданып,
тақырып бойынша ауызша мәтін құрауда
қателеседі;
- мәтін мазмұны бойынша
көтерілген мәселені анықтауда қателеседі;
- кілт сөздер мен дәйексөздер
арқылы тақырып пен көтерілген мәселені болжауда
қателеседі;
- мәтін бойынша сұрақ
құрастырғанда қателеседі;
- сұрақ-жауап түріндегі
емілелерді ескерген кезде қателеседі:
- берілген етістіктерді
өзгелік етіс түрінде жазғанда қателеседі.
3.
Тапсырмаларды орындау
барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың
себептері:
- лексикалық сөздік қорының
аздығы.
- күнделікте тұрмыста
қолданбағандығы
- жаттығулар түрлерін
әзірлеу
4.Жоспарланған түзету
жұмысы:
- қатемен жұмыс жүргізу (әр
білім алушымен жеке);
- жеке кеңестер
өткізу;
- білім алушыларды
жаттықтыру;
- жаттығу жұмыстарын
әзірлеу
-
Мұғалімнің
(Т.А.Ә): Мұстапа
Ә.Ө.
9 сынып білім алушыларының
№1-3 тест нәтижелері
келесі білім деңгейін
көрсетті:
-
№
|
Білім алушының
аты- жөні
|
№1
тест
|
№2
тест
|
№3
тест
|
1
|
Абдусаттар
Алішер
|
7
|
8
|
9
|
2
|
Алмат
Әли
|
6
|
7
|
10
|
3
|
Базарқызы
Арайлым
|
9
|
10
|
9
|
4
|
Жумабай Назерке
|
7
|
8
|
8
|
5
|
Құлмин
Перизат
|
6
|
7
|
8
|
6
|
Раимкул
Ақнұр
|
7
|
7
|
9
|
7
|
Серик
Нұрхан
|
5
|
6
|
7
|
8
|
Тажибай
Жанат
|
9
|
9
|
10
|
9
|
Уразова
Ұлмекен
|
6
|
5
|
8
|
10
|
Чапай
Ақерке
|
7
|
6
|
8
|


Пән мұғалімі: Мұстапа
Ә.Ө.