Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ы.Алтынсарин атындағы негізгі білім беретін мектебі



    «Бекітемін»

    Мектеп дирекьоры:___

    Пәленшеев Түгенше










    ББЖМ (МОДО)

    дайындық жоспары

    (оқу сауаттылығы)


    9 «а»-сыныбы




    Пән мұғалімі: Түгеншеев П.Ә





















    2023-2024 оқу жылы




    «Оқу сауаттылығы»

    (9-сынып)


    Түсінік хат

    Жаңартылған оқу бағдарламасы қазақ тілін функционалдық-коммуникативтік тұрғыдан оқытуға назар аударылып, төрт дағдыға (тыңдалым, оқылым, жазылым, айтылым) негізделген. Оқу бағдарламасында коммуникативтік әрекеттер мен дағдыларды жүзеге асыратын оқу мақсаттары ұсынылған. Оқу мақсаттары әр сынып деңгейіне сәйкес динамикалық даму бағытында жасалған. Бағдарлама «спиральді оқыту» тәсіліне негізделе құрылған. Әр сынып сайын оқу мақсаттары қарапайымнан күрделіге қарай өсіп, қайталанып отырады. Бағдарлама мазмұны әдебиет, тарих, биология, география, физика сияқты өзге пәндермен тығыз байланысты. Бағдарлама оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыруға, сыни тұрғыдан ойлау дағдысын дамытуға ықпал етеді.

    Оқу сaуaттылығы – оқушылaрдың жaзбa мәтіндерді түсінуі және қолдaнуы, мәтін бaрысындa ой-толғaуы, жaңa білім игерудегі әдіс-тәсілдерді қолдaнуы, әлеуметтік ортaғa бейімделуі. Оқу іс-әрекетін орындaу реті:

    • Мәтінді оқу, aқпaрaтты қaбылдaу;

    • Aқпaрaттaн түйінді ойды жинaқтaу;

    • Мәтін ішінен іс-әрекетті белгілеу;

    • Мaзмұнын бaғaлaу.

    PISA зерттеулерінде оқу сaуaттылығы мәтіннен қaжет aқпaрaтты тaбумен бaғaлaнaды:

    • мәтіннен қaжет болaтын мейлінше көп aқпaрaт тaбу;

    • мәтіннен ең қaжетті aқпaрaтты тaбу;

    • мәтіндегі aқпaрaттaрды жіктеу;

    • бұрыннaн тaныс және жaңa aқпaрaттaрғa жіктеу;

    • терең мaзмұнды aқпaрaтты тaбу;

    • күрделі мәтінді қорытындылaу;

    • мәтіннен ой түю. 

    Курстың мақсаты - оқушылардың мәтін мазмұнын түсіне білуі және оларға ой жүгірте білу, мәтін мазмұнын өзіндік пайымдау жасауға пайдалана білуге баулу.

    Курстың міндеттері:

    • мәтіндерге өз тұжырымын жасай отырып, белсенділік таныту,

    шығармашылық тұрғыда ойлау, шешім қабылдай алуға даярлау;

    • тілдік жағдаяттарда қарым-қатынасқа түсе алу даярлығын білдіретін

    құзыреттілікті қалыптастыру жолдарын қарастыру;

    • ана тілін жетік білетін, ұлттық мәдени құндылықтарды бағалай

    алатын тұлға даярлау.









    Күнтізбелік-тақырыптық жоспарлау

    №

    Сабақ тақырыбы

    Оқу мақсаттарының орындалуы

    Сағаты

    Мерзімі

    1

    Мәтін. Мәтіннің негізгі тақырыбы мен идеясын ашу.

    9.1.4.1 мәтіннің мақсаты арқылы негізгі ойды анықтау;

    1

    14.09.2023

    2

    Мәтіндегі тірек сөздерді табу.


    9.3.5.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша автордың негізгі ойын сақтай отырып, перифраз тәсілдері арқылы жинақы мәтін (аннотация, тезис) жазу;

    1

    28.09.2023

    3

    Мәтін бөліктеріндегі түйінді ойын анықтау

    9.1.5.1 мәтіндегі айтылған ойға өз көзқарасын білдіреді, сыни тұрғыдан баға беріп айту;

    1

    4

    Мәтіндегі негізгі ойды анықтап, соған сай мақалдар табу.

    9.1.4.1 мәтіннің мақсаты арқылы негізгі ойды анықтау;

    1

    05.10.2023

    5

    Тірек сөздер арқылы мәтін құрау.

    9.1.1.1 мәтін мазмұны бойынша дайындалған сұрақтарға болжаммен жауап беру, түпнұсқамен салыстыру; 

    1

    6

    Мәтін бойынша сұхбат құру

    9.1.1.1 мәтін мазмұны бойынша дайындалған сұрақтарға болжаммен жауап беру, түпнұсқамен салыстыру; 

    1

    19.10.2023

    7

    Мәтін бойынша жуан, жіңішке сұрақтар қою.

    9.1.3.1 тыңдалған мәтіндегі ақпаратты өмірлік мәселелермен байланыстыра білу

    1

    02.11.2023

    8

    Мәтінде көтерілген проблемаға сәйкес 3 ашық сұрақ құрастыру.

    9.2.5.1 мәтінде көтерілген мәселеге оқырманның қарым-қатынасын анықтауға арналған талқылау сұрақтарын құрастыру;

    1

    16.11.2023

    9

    Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру

    9.2.5.1 мәтінде көтерілген мәселеге оқырманның қарым-қатынасын анықтауға арналған талқылау сұрақтарын құрастыру;

    1

    07.12.2023

    10

    Мәтіндерге комментарий жасау

    9.4.4.2 салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіру;

    1

    11

    Мәтінді аяқтау

    9.4.4.1 құрмалас сөйлем жасалу жолдарын, түрлерін білу

    1

    21.12.2023

    12-13

    Ой бөліктерін біріктіріп мәтін құрау, тақырып қою

    9.3.3.1 мәтін құрылымын сақтай отырып, бірнеше графиктік мәтіндегі (диаграмма,кесте) деректерді салыстыру,маңызды тұстары мен үрдістерді (тенденция) анықтап жазу

    2

    04.01.2024

    14-15

    Мәтіндік ақпаратты интерпретациялау

    9.3.3.1 мәтін құрылымын сақтай отырып, бірнеше графиктік мәтіндегі (диаграмма, кесте) деректерді салыстыру, маңызды тұстары мен үрдістерді (тенденция) анықтап жазу;

    2

    18.01.2024

    16-17

    Графиктік ақпаратты интерпретациялау

    9.2.1.1 тұтас емес (кесте,диаграмма,сызба,сурет) мәтіндердегі мәліметтерді салыстыру,өңдеу

    2

    08.02.2024

    18-19

    Жинақы мәтін жазу

    9.4.3.1 стильдік ерекшеліктерге сай тілдік бірліктердің дұрыс қолдана білу

    2

    29.02.2024

    20

    Мәтін формасы мен түрін анықтап, жоспарын құру.

    9.1.2.1 қоғамдық-саяси, әлеуметтік-экономикалық, ғылыми тақырыптарға байланысты әртүрлі жанрдағы кең көлемді мәтіндердегі (Жолдау) мақсатты аудитория мен көркемдегіш құралдардың рөлін талдау,


    1

    07.03.2024

    21-22

    Аннотация жазу

    9.2.7.1 ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтар, ғылыми еңбектерден алынған деректерді дәлел ретінде қолдану, авторына сілтеме жасау

    2

    14.03.2024

    23

    Мәтін стилі мен жанрын анықтау.


    9.3.5.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша автордың негізгі ойын сақтай отырып, перифраз тәсілдері арқылы жинақы мәтін (аннотация, тезис) жазу;

    1

    21.03.2024

    24

    Мәтін мақсаты мен көзделген аудиториясын табу.

    9.1.1.1 мәтін мазмұны бойынша дайындалған сұрақтарға болжаммен жауап беру, түпнұсқамен салыстыру; 

    1

    28.03.2024

    25

    Мәтіннің тілін анықтау

    9.1.3.1 тыңдалған мәтіндегі ақпаратты өмірлік мәселелермен байланыстыра білу

    1

    04.04.2024

    26

    Мәтіннің құрылымы мен рәсімделуін анықтау

    мақала құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату;

    1

    27

    Публицистикалық стильдегі мәтіндермен жұмыс

    9.2.7.1 ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтар, ғылыми еңбектерден алынған деректерді дәлел ретінде қолдану, авторына сілтеме жасау

    1

    11.04.2024

    28

    Публицистикалық стильдегі мәтін құру

    9.3.5.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша автордың негізгі ойын сақтай отырып, перифраз тәсілдері арқылы жинақы мәтін (аннотация, тезис) жазу;

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Мұстапа Әли Өмірбекұлы
    11 Сәуір 2024
    1340
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    МОДО оқу сауаттылығы талдау-мониторинг. 9-сынып Тест сұрақтарымен

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    МОДО оқу сауаттылығы талдау-мониторинг. 9-сынып Тест сұрақтарымен

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Оқу сауаттылығы 9-сынып, талдау . 4 тестке жеке талдау жасалған диаграммасымен
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ы.Алтынсарин атындағы негізгі білім беретін мектебі



    «Бекітемін»

    Мектеп дирекьоры:___

    Пәленшеев Түгенше










    ББЖМ (МОДО)

    дайындық жоспары

    (оқу сауаттылығы)


    9 «а»-сыныбы




    Пән мұғалімі: Түгеншеев П.Ә





















    2023-2024 оқу жылы




    «Оқу сауаттылығы»

    (9-сынып)


    Түсінік хат

    Жаңартылған оқу бағдарламасы қазақ тілін функционалдық-коммуникативтік тұрғыдан оқытуға назар аударылып, төрт дағдыға (тыңдалым, оқылым, жазылым, айтылым) негізделген. Оқу бағдарламасында коммуникативтік әрекеттер мен дағдыларды жүзеге асыратын оқу мақсаттары ұсынылған. Оқу мақсаттары әр сынып деңгейіне сәйкес динамикалық даму бағытында жасалған. Бағдарлама «спиральді оқыту» тәсіліне негізделе құрылған. Әр сынып сайын оқу мақсаттары қарапайымнан күрделіге қарай өсіп, қайталанып отырады. Бағдарлама мазмұны әдебиет, тарих, биология, география, физика сияқты өзге пәндермен тығыз байланысты. Бағдарлама оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыруға, сыни тұрғыдан ойлау дағдысын дамытуға ықпал етеді.

    Оқу сaуaттылығы – оқушылaрдың жaзбa мәтіндерді түсінуі және қолдaнуы, мәтін бaрысындa ой-толғaуы, жaңa білім игерудегі әдіс-тәсілдерді қолдaнуы, әлеуметтік ортaғa бейімделуі. Оқу іс-әрекетін орындaу реті:

    • Мәтінді оқу, aқпaрaтты қaбылдaу;

    • Aқпaрaттaн түйінді ойды жинaқтaу;

    • Мәтін ішінен іс-әрекетті белгілеу;

    • Мaзмұнын бaғaлaу.

    PISA зерттеулерінде оқу сaуaттылығы мәтіннен қaжет aқпaрaтты тaбумен бaғaлaнaды:

    • мәтіннен қaжет болaтын мейлінше көп aқпaрaт тaбу;

    • мәтіннен ең қaжетті aқпaрaтты тaбу;

    • мәтіндегі aқпaрaттaрды жіктеу;

    • бұрыннaн тaныс және жaңa aқпaрaттaрғa жіктеу;

    • терең мaзмұнды aқпaрaтты тaбу;

    • күрделі мәтінді қорытындылaу;

    • мәтіннен ой түю. 

    Курстың мақсаты - оқушылардың мәтін мазмұнын түсіне білуі және оларға ой жүгірте білу, мәтін мазмұнын өзіндік пайымдау жасауға пайдалана білуге баулу.

    Курстың міндеттері:

    • мәтіндерге өз тұжырымын жасай отырып, белсенділік таныту,

    шығармашылық тұрғыда ойлау, шешім қабылдай алуға даярлау;

    • тілдік жағдаяттарда қарым-қатынасқа түсе алу даярлығын білдіретін

    құзыреттілікті қалыптастыру жолдарын қарастыру;

    • ана тілін жетік білетін, ұлттық мәдени құндылықтарды бағалай

    алатын тұлға даярлау.









    Күнтізбелік-тақырыптық жоспарлау

    №

    Сабақ тақырыбы

    Оқу мақсаттарының орындалуы

    Сағаты

    Мерзімі

    1

    Мәтін. Мәтіннің негізгі тақырыбы мен идеясын ашу.

    9.1.4.1 мәтіннің мақсаты арқылы негізгі ойды анықтау;

    1

    14.09.2023

    2

    Мәтіндегі тірек сөздерді табу.


    9.3.5.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша автордың негізгі ойын сақтай отырып, перифраз тәсілдері арқылы жинақы мәтін (аннотация, тезис) жазу;

    1

    28.09.2023

    3

    Мәтін бөліктеріндегі түйінді ойын анықтау

    9.1.5.1 мәтіндегі айтылған ойға өз көзқарасын білдіреді, сыни тұрғыдан баға беріп айту;

    1

    4

    Мәтіндегі негізгі ойды анықтап, соған сай мақалдар табу.

    9.1.4.1 мәтіннің мақсаты арқылы негізгі ойды анықтау;

    1

    05.10.2023

    5

    Тірек сөздер арқылы мәтін құрау.

    9.1.1.1 мәтін мазмұны бойынша дайындалған сұрақтарға болжаммен жауап беру, түпнұсқамен салыстыру; 

    1

    6

    Мәтін бойынша сұхбат құру

    9.1.1.1 мәтін мазмұны бойынша дайындалған сұрақтарға болжаммен жауап беру, түпнұсқамен салыстыру; 

    1

    19.10.2023

    7

    Мәтін бойынша жуан, жіңішке сұрақтар қою.

    9.1.3.1 тыңдалған мәтіндегі ақпаратты өмірлік мәселелермен байланыстыра білу

    1

    02.11.2023

    8

    Мәтінде көтерілген проблемаға сәйкес 3 ашық сұрақ құрастыру.

    9.2.5.1 мәтінде көтерілген мәселеге оқырманның қарым-қатынасын анықтауға арналған талқылау сұрақтарын құрастыру;

    1

    16.11.2023

    9

    Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру

    9.2.5.1 мәтінде көтерілген мәселеге оқырманның қарым-қатынасын анықтауға арналған талқылау сұрақтарын құрастыру;

    1

    07.12.2023

    10

    Мәтіндерге комментарий жасау

    9.4.4.2 салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіру;

    1

    11

    Мәтінді аяқтау

    9.4.4.1 құрмалас сөйлем жасалу жолдарын, түрлерін білу

    1

    21.12.2023

    12-13

    Ой бөліктерін біріктіріп мәтін құрау, тақырып қою

    9.3.3.1 мәтін құрылымын сақтай отырып, бірнеше графиктік мәтіндегі (диаграмма,кесте) деректерді салыстыру,маңызды тұстары мен үрдістерді (тенденция) анықтап жазу

    2

    04.01.2024

    14-15

    Мәтіндік ақпаратты интерпретациялау

    9.3.3.1 мәтін құрылымын сақтай отырып, бірнеше графиктік мәтіндегі (диаграмма, кесте) деректерді салыстыру, маңызды тұстары мен үрдістерді (тенденция) анықтап жазу;

    2

    18.01.2024

    16-17

    Графиктік ақпаратты интерпретациялау

    9.2.1.1 тұтас емес (кесте,диаграмма,сызба,сурет) мәтіндердегі мәліметтерді салыстыру,өңдеу

    2

    08.02.2024

    18-19

    Жинақы мәтін жазу

    9.4.3.1 стильдік ерекшеліктерге сай тілдік бірліктердің дұрыс қолдана білу

    2

    29.02.2024

    20

    Мәтін формасы мен түрін анықтап, жоспарын құру.

    9.1.2.1 қоғамдық-саяси, әлеуметтік-экономикалық, ғылыми тақырыптарға байланысты әртүрлі жанрдағы кең көлемді мәтіндердегі (Жолдау) мақсатты аудитория мен көркемдегіш құралдардың рөлін талдау,


    1

    07.03.2024

    21-22

    Аннотация жазу

    9.2.7.1 ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтар, ғылыми еңбектерден алынған деректерді дәлел ретінде қолдану, авторына сілтеме жасау

    2

    14.03.2024

    23

    Мәтін стилі мен жанрын анықтау.


    9.3.5.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша автордың негізгі ойын сақтай отырып, перифраз тәсілдері арқылы жинақы мәтін (аннотация, тезис) жазу;

    1

    21.03.2024

    24

    Мәтін мақсаты мен көзделген аудиториясын табу.

    9.1.1.1 мәтін мазмұны бойынша дайындалған сұрақтарға болжаммен жауап беру, түпнұсқамен салыстыру; 

    1

    28.03.2024

    25

    Мәтіннің тілін анықтау

    9.1.3.1 тыңдалған мәтіндегі ақпаратты өмірлік мәселелермен байланыстыра білу

    1

    04.04.2024

    26

    Мәтіннің құрылымы мен рәсімделуін анықтау

    мақала құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату;

    1

    27

    Публицистикалық стильдегі мәтіндермен жұмыс

    9.2.7.1 ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтар, ғылыми еңбектерден алынған деректерді дәлел ретінде қолдану, авторына сілтеме жасау

    1

    11.04.2024

    28

    Публицистикалық стильдегі мәтін құру

    9.3.5.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша автордың негізгі ойын сақтай отырып, перифраз тәсілдері арқылы жинақы мәтін (аннотация, тезис) жазу;

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Тест 9 сынып
    11.04.2024
    1340
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Мұстапа Әли Өмірбекұлы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации