Материалдар / МОДО оқу сауаттылығы талдау-мониторинг. 9-сынып Тест сұрақтарымен
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

МОДО оқу сауаттылығы талдау-мониторинг. 9-сынып Тест сұрақтарымен

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқу сауаттылығы 9-сынып, талдау . 4 тестке жеке талдау жасалған диаграммасымен
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Сәуір 2024
149
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
700 тг 525 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ы.Алтынсарин атындағы негізгі білім беретін мектебі



«Бекітемін»

Мектеп дирекьоры:___

Пәленшеев Түгенше










ББЖМ (МОДО)

дайындық жоспары

(оқу сауаттылығы)


9 «а»-сыныбы




Пән мұғалімі: Түгеншеев П.Ә





















2023-2024 оқу жылы




«Оқу сауаттылығы»

(9-сынып)


Түсінік хат

Жаңартылған оқу бағдарламасы қазақ тілін функционалдық-коммуникативтік тұрғыдан оқытуға назар аударылып, төрт дағдыға (тыңдалым, оқылым, жазылым, айтылым) негізделген. Оқу бағдарламасында коммуникативтік әрекеттер мен дағдыларды жүзеге асыратын оқу мақсаттары ұсынылған. Оқу мақсаттары әр сынып деңгейіне сәйкес динамикалық даму бағытында жасалған. Бағдарлама «спиральді оқыту» тәсіліне негізделе құрылған. Әр сынып сайын оқу мақсаттары қарапайымнан күрделіге қарай өсіп, қайталанып отырады. Бағдарлама мазмұны әдебиет, тарих, биология, география, физика сияқты өзге пәндермен тығыз байланысты. Бағдарлама оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыруға, сыни тұрғыдан ойлау дағдысын дамытуға ықпал етеді.

Оқу сaуaттылығы – оқушылaрдың жaзбa мәтіндерді түсінуі және қолдaнуы, мәтін бaрысындa ой-толғaуы, жaңa білім игерудегі әдіс-тәсілдерді қолдaнуы, әлеуметтік ортaғa бейімделуі. Оқу іс-әрекетін орындaу реті:

  • Мәтінді оқу, aқпaрaтты қaбылдaу;

  • Aқпaрaттaн түйінді ойды жинaқтaу;

  • Мәтін ішінен іс-әрекетті белгілеу;

  • Мaзмұнын бaғaлaу.

PISA зерттеулерінде оқу сaуaттылығы мәтіннен қaжет aқпaрaтты тaбумен бaғaлaнaды:

  • мәтіннен қaжет болaтын мейлінше көп aқпaрaт тaбу;

  • мәтіннен ең қaжетті aқпaрaтты тaбу;

  • мәтіндегі aқпaрaттaрды жіктеу;

  • бұрыннaн тaныс және жaңa aқпaрaттaрғa жіктеу;

  • терең мaзмұнды aқпaрaтты тaбу;

  • күрделі мәтінді қорытындылaу;

  • мәтіннен ой түю. 

Курстың мақсаты - оқушылардың мәтін мазмұнын түсіне білуі және оларға ой жүгірте білу, мәтін мазмұнын өзіндік пайымдау жасауға пайдалана білуге баулу.

Курстың міндеттері:

  • мәтіндерге өз тұжырымын жасай отырып, белсенділік таныту,

шығармашылық тұрғыда ойлау, шешім қабылдай алуға даярлау;

  • тілдік жағдаяттарда қарым-қатынасқа түсе алу даярлығын білдіретін

құзыреттілікті қалыптастыру жолдарын қарастыру;

  • ана тілін жетік білетін, ұлттық мәдени құндылықтарды бағалай

алатын тұлға даярлау.









Күнтізбелік-тақырыптық жоспарлау

Сабақ тақырыбы

Оқу мақсаттарының орындалуы

Сағаты

Мерзімі

1

Мәтін. Мәтіннің негізгі тақырыбы мен идеясын ашу.

9.1.4.1 мәтіннің мақсаты арқылы негізгі ойды анықтау;

1

14.09.2023

2

Мәтіндегі тірек сөздерді табу.


9.3.5.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша автордың негізгі ойын сақтай отырып, перифраз тәсілдері арқылы жинақы мәтін (аннотация, тезис) жазу;

1

28.09.2023

3

Мәтін бөліктеріндегі түйінді ойын анықтау

9.1.5.1 мәтіндегі айтылған ойға өз көзқарасын білдіреді, сыни тұрғыдан баға беріп айту;

1

4

Мәтіндегі негізгі ойды анықтап, соған сай мақалдар табу.

9.1.4.1 мәтіннің мақсаты арқылы негізгі ойды анықтау;

1

05.10.2023

5

Тірек сөздер арқылы мәтін құрау.

9.1.1.1 мәтін мазмұны бойынша дайындалған сұрақтарға болжаммен жауап беру, түпнұсқамен салыстыру; 

1

6

Мәтін бойынша сұхбат құру

9.1.1.1 мәтін мазмұны бойынша дайындалған сұрақтарға болжаммен жауап беру, түпнұсқамен салыстыру; 

1

19.10.2023

7

Мәтін бойынша жуан, жіңішке сұрақтар қою.

9.1.3.1 тыңдалған мәтіндегі ақпаратты өмірлік мәселелермен байланыстыра білу

1

02.11.2023

8

Мәтінде көтерілген проблемаға сәйкес 3 ашық сұрақ құрастыру.

9.2.5.1 мәтінде көтерілген мәселеге оқырманның қарым-қатынасын анықтауға арналған талқылау сұрақтарын құрастыру;

1

16.11.2023

9

Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру

9.2.5.1 мәтінде көтерілген мәселеге оқырманның қарым-қатынасын анықтауға арналған талқылау сұрақтарын құрастыру;

1

07.12.2023

10

Мәтіндерге комментарий жасау

9.4.4.2 салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіру;

1

11

Мәтінді аяқтау

9.4.4.1 құрмалас сөйлем жасалу жолдарын, түрлерін білу

1

21.12.2023

12-13

Ой бөліктерін біріктіріп мәтін құрау, тақырып қою

9.3.3.1 мәтін құрылымын сақтай отырып, бірнеше графиктік мәтіндегі (диаграмма,кесте) деректерді салыстыру,маңызды тұстары мен үрдістерді (тенденция) анықтап жазу

2

04.01.2024

14-15

Мәтіндік ақпаратты интерпретациялау

9.3.3.1 мәтін құрылымын сақтай отырып, бірнеше графиктік мәтіндегі (диаграмма, кесте) деректерді салыстыру, маңызды тұстары мен үрдістерді (тенденция) анықтап жазу;

2

18.01.2024

16-17

Графиктік ақпаратты интерпретациялау

9.2.1.1 тұтас емес (кесте,диаграмма,сызба,сурет) мәтіндердегі мәліметтерді салыстыру,өңдеу

2

08.02.2024

18-19

Жинақы мәтін жазу

9.4.3.1 стильдік ерекшеліктерге сай тілдік бірліктердің дұрыс қолдана білу

2

29.02.2024

20

Мәтін формасы мен түрін анықтап, жоспарын құру.

9.1.2.1 қоғамдық-саяси, әлеуметтік-экономикалық, ғылыми тақырыптарға байланысты әртүрлі жанрдағы кең көлемді мәтіндердегі (Жолдау) мақсатты аудитория мен көркемдегіш құралдардың рөлін талдау,


1

07.03.2024

21-22

Аннотация жазу

9.2.7.1 ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтар, ғылыми еңбектерден алынған деректерді дәлел ретінде қолдану, авторына сілтеме жасау

2

14.03.2024

23

Мәтін стилі мен жанрын анықтау.


9.3.5.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша автордың негізгі ойын сақтай отырып, перифраз тәсілдері арқылы жинақы мәтін (аннотация, тезис) жазу;

1

21.03.2024

24

Мәтін мақсаты мен көзделген аудиториясын табу.

9.1.1.1 мәтін мазмұны бойынша дайындалған сұрақтарға болжаммен жауап беру, түпнұсқамен салыстыру; 

1

28.03.2024

25

Мәтіннің тілін анықтау

9.1.3.1 тыңдалған мәтіндегі ақпаратты өмірлік мәселелермен байланыстыра білу

1

04.04.2024

26

Мәтіннің құрылымы мен рәсімделуін анықтау

мақала құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату;

1

27

Публицистикалық стильдегі мәтіндермен жұмыс

9.2.7.1 ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтар, ғылыми еңбектерден алынған деректерді дәлел ретінде қолдану, авторына сілтеме жасау

1

11.04.2024

28

Публицистикалық стильдегі мәтін құру

9.3.5.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша автордың негізгі ойын сақтай отырып, перифраз тәсілдері арқылы жинақы мәтін (аннотация, тезис) жазу;

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!