Сабақтың
мақсаты
|
Барлық оқушылар істей
алады: Зат күйлерін біледі және
олардың түрін ажырата алады.
Көптеген оқушылар істей
алады: Зат күйлеріне тән қасиеттерін
ажырата алады.
Кейбір оқушылар
істей алады: Денелердің молекулалық
құрылымын сипаттай отырып, мысалдар келтіре
алады.
|
Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
10
минут
Жаңа
білім
10
минут
Бекіту
15
минут
Кері
байланыс
Сабақтың
соңы.
10мин
Рефлекция
Бағалау
Үй
тапсырмасы
|
Оқушылармен сәлемдесу,
оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.
Оқушылардың назарын сабаққа
аудару.
Жағымды атмосфералық жағдай
тудыру.
|
Оқушылар өткен тақырып
сұрақтарына жылдам жауап беріп, бүгінгі тақырыппен
танысады.
Экранда көрсетілген
суреттерден жылдам оқушылар атауларын сәйкестендіру
жасайды.
Бейнекөрсетілім бойынша
балалар заттың күйлерін анықтап,дәлелдеп түсіндіріп
береді
|
Бағалау
критерийлері
-Заттардың молекулалық
құрылысын біледі.
-Газдардың, сұйықтар мен қатты
денелердің құрылымын сипаттап, мысалдар келтіре
алады.
Жалпы
балл-2
Дескриптор:
- Ең ұсақ бөлшек атомдар
екенін біледі.
-Әр заттың молекуласы - сол
заттың қасиеттерін сипаттайтынын
біледі.
молекулалар құрылысы арқылы
заттың күйін анықтай
алады
Жалпы
балл-3
Дескриптор:
-Зат күйлерін ажырата
алады.
-Атаулары мен суреттерін
сәйкестендіре алады.
Жалпы
балл-2
Дескриптор:
-Әр заттың молекуласы - сол
заттың қасиеттерін сипаттайтынын
біледі.
-Зат күйлерінің
молекулаларының қозғалысын
біледі.
-Бейнекөрсетілім бойынша
молекулалар қозғалысы арқылы заттың күйін анықтай
алады.
Жалпы
балл-3
Жалпы сабақты бағалау
критерийлер бойынша ең жоғарғы 10
балл
|
Оқулық
Слайд
Бейнекөрсетілім
Үлестірме
стикерлер
Дескриптор
Оқулық
|