×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512

Хабарландыру
Байқаулар басталды Сұрақтарды 8(771)-234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады

Монеталар.

Автор:Тасқынбайқызы Таңшолпан
Бағыты: Сынып жетекші
Бөлімі: Сабақ жоспары
Сыныбы: 1 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-05-12

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Материал туралы қысқаша түсінік

бастауыш сынып мұғаліміне

Бөлім 4A: Күнделікті өмірдегі есептеулерМұғалімнің аты-жөні: Қатысқандар саны:
Сабақ тақырыбыМонеталар
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу1.1.3.6 1 тг, 2 тг, 5 тг, 10 тг, 20 тг тиындарымен түрлі операцияларды орындау
Сабақ мақсаттары
Тілдік мақсаттарқайтарым
АКТ қолдану дағдылары
Ресурстар
Бастапқы білім100 көлемінде санай алу; ондықтармен санау; сндық теңдіктер мен теңсіздіктерді салыстыру.
Сабақтың барысы
Сабақтыңжоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Сабақтың басыЖаңа топ құруПсихологиялық ахуал қалыптастыру.«Ғажайып жылулық шынжыры» жылулық шеңберіБалалар бір-бірінің қолдарынан ұстап,жылы күлкілерін сыйлайды.Педагог күлкінің маңызына тоқтайды. Жұмыс ережесін келісу
  • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

  • Уақытты үнемдейміз!

  • Нақты,дәл жауап береміз!

  • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

  • Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

  • Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)Тест.ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.Оқу мақсатын таныстыруКүтілетін нәтижені анықтау










    Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.

    Ширату тапсырмасы.

    Дескриптор:
  • есептердішығаруәдісін түсіндіреді.

  • септеудің жазбашатәсілдерін пайдаланады.

  • оқулықта берілген тапсырмаларды өз бетінше орындайды.

  • Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау

















    Сабақтың соңыЖаңа білім мен тәжірибені қолдану «Ойлан, Жұптас, Пікірлес»

































    толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.

    Оқушылардың бірін-бірі, өзін өзі бағалауға негізделген, бұл тәсілдің мақсаты өзін және құрбыларын әділ бағалауға үйрету.







    Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
    Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келгенБұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасызОсы сабақта қолданылат ынҚауіпсіздік техникасы
    Сабақ бойынша рефлексияСабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?




    Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы даойланыңыз)?1:2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардыңжетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлуқажет?

    50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

    Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

    Материалды сайттан тегін жүктеу

    Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

    Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.

    Олимпиада бітуіне қалды: