Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Монеталармен және қағаз ақшалармен түрлі төлем жасауды
үйрену
Құндылық
Денсаулықтықадірлеуге,салауаттыөмірсалтынұстануға,дұрыс тамақтану салтын
ұстануға баулу.Балалардың бойында ұлттық құндылықтарды
көтеру
Сабақ барысы
Сабақтың
кезеңі/уақыты
Педагогтіңәрекеті
Оқушыныңәрекеті
Бағалау
Ресурс
тар
Сабақтыңбасы
(3мин)
Ұйымдастырукезеңі:
Психологиялық ахуал орнату.
«Қал қалай?» ойыны
1.Қалдарың
қалай?
2.Таңертең ұйқыдан
тұрған қалай?
3.Мектепке жүгірген
қалай?
4.Достарыңды
көргенде көңіл –күй қалай?
Оқушылар сабаққа назар
аударады.
1.Осылай
(басбармақтарын
көрсетеді)
2. Осылай
(басбармақтарын төмен қаратады)Осылай (бір орындарында
жүреді)
3.Осылай (бір
орындарында жүгіреді)
4. Осылай (езулерін екі қолмен
күліп көрсетеді)
Жарайсыздар!
Тақырыпты ашу,
өткенді қайталау
(4мин)
Балалар бізде бүгін бір
ерекше сабақ болайын деп тұр. Мен сіздерді«Математикалық кафеге»шақырамын. Алдымен
кафеге кіру құнын төлеу үшін, бүгінгі сабағымыздың тақырыбын ашу
үшін мына дорбадағы бір қағаздан ала
қойыңыз.
Балалар қолымыздағы
не?
Оны қай уақытта
пайдаланамыз?
Біз бүгін сабақта не туралы
айтамыз?
Оқушылар дорбадан бір бір қағаздан
алады.
Қағаздың артында жазулы тұрған көбейтіндінің мәнін
айтады.
Монеталар мен қағаз ақшалар
Зат сатып алуға
Ақша туралы
айтамыз.
Сабақтың
ортасы
(4мин)
1
мин
5мин
4 мин
6 мин
2 мин
5 мин
3
мин
Енді кафеге келгенде орнымызды тауып отырып, сатып алуға
арналған ақша алу үшін«Теңге алу»
ойынынойнаймыз. Ол үшін сізге
ұсынған өрнектерді шығарып астындағы «теңгелерді»
аламыз.
Енді орнымызға отырған болсақ, бүгінгі кафеміздің ас
мәзіріне назар аударайық.
Әр есепті меннен сатып алу үшін алдарыңызда тұрған
монеталармен төлем жасау керек.
Ал өзімізді бағалау үшін қазақтың ұлттық ойыны «Көкпар»
әдісін пайдаланамыз.Әр есеп сайын өздеріңіздің жинаған ұпайларына
байланысты қошақанды алға жылжытып
отырамыз.
Ас мәзірінде көрсетілген жазуларға назар аударыңыз.
Дұрыс тамақтану бойынша адам күнделікті 5 рет тамақтану керек.Соның
ішінде ең маңыздысы таңғы ас ол біздің күні бойғы энергиямызға
жауап береді.Сондықтан оның бағасы
қымбаттау
№1
___________________160тг
Көбейту, бөлу
өрнектерін орындау
Дескриптор: Көбейту
амалдарын орындайды 1 б.
Бөлу амалдарын
орындайды 1б.
№3_____________________80тг(топтық
жұмыс)
Дескриптор: 500 тг
ұсақтау үлгілерін ұсынып, жазады.1
б.
Келесі кезекте бізде
екінші таңғы ас бұл уақытта біз жеңіл-желпі тамақтану
керекпіз
Түскі ас
№4--------------------130тг
Дескриптор: Есептің
шартын құрастырады 1 б.
Шешуін табуға тиісті
өрнекті жазады 1б.
Өрнектің мәнін табады
1б
Бұл тамақтану
кестесіндегі маңызды уақыт бұл уақытта адамдар құнарлығы жоғарғы
тамақтарды таңдау керек.
Есепті
шығар.
Май – 500
тг
Кәмпит –
200тг
Нан – 100
тг
Төленді - ?
тг
Ш:(500 + 200) +100 =
700 + 100 = 800 тг
Ж: 800
тг
Сергіту
сәті
Оқушылар енді тұрып бой
жазып ойын ойнаймыз
Сыныптың әр
қабырғасында монеталардың суреті ілулі тұр.Мен өрнектер оқимын,
өрнектің жауабы болатын монетаның қасына барып
тұрамыз.
2*5 10*2 5*10 5*2 4*5
100:2
Түстік №5
---------------------------90тг
Дескриптор:Қосу,
азайту амалдарына берілген өрнектің мәнін табады 1
б.
Көбейту, бөлу
амалдарына берілгенөрнектің мәнін
табады 1 б.
Өрнектерді
есепте
20 тг + 50 тг = 70
тг
100тг – 50 тг = 50
тг
50 тг *2 = 100
тг
20 тг +(100тг -80тг) =
20 тг +20тг =40тг
50тг – (50тг – 20тг) =
50тг – 30тг = 20тг
10тг : 2 =
5тг
Кешкі ас №9
-----------------------70тг
Дескриптор: Қосу,
азайту амалдарына берілген өрнектің мәнін табады 1
б.
Көбейту, бөлу
амалдарына берілген өрнектің мәнін табады 1
б.
Топтық
жұмыс
Су
бағасы-200тг
Алу керек- 9 л
су
Болды- 500
тг+500тг
Қайтарды -?
тг
Суретке қара. 100 теңгені бірдей монеталармен, әртүрлі
монеталармен қалай шығарып алуға
болады?
Өрнектердің мәнін табады
Бірліктер
Ондықтар
Жүздіктер
Қағаз ақшалар болып бөлініп әр топ өз өрнегінің мәнін
табады.
1,3 топ І
бағанды
2,4 топ ІІ бағанды шығарады.Әр
топтан бір мүшесі шығып тақтаға
орындайды.
Оқушылар орындарынан
тұрып, өрнектің мәніне сәйкес монетаның қасына
барады.
Оқушылар жеке
орындап, тақтамен
тексереді.
188тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз