Материалдар / Монеталардың құны. Баға / Ақша санап үйренемін
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Монеталардың құны. Баға / Ақша санап үйренемін

Материал туралы қысқаша түсінік
математика панине керек жоспарлармен болисемин
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Ақпан 2023
461
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлімі:

4А. Күнделікті өмірдегі есептеулер

Педагогтің аты-жөні:

Кушкимбаева Жемис Карабатыркызы

Күні:

24. 08.2022 ж

Сыныбы:1

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Монеталардың құны. Баға / Ақша санап үйренемін

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

1.1.3.6 1 тг, 2 тг, 5 тг, 10 тг, 20 теңгелік тиындармен түрлі төлем жасау;

1.5.1.2 ** сандарды, заттарды, тауардың құнын салыстыру кезінде қолданылатын ұғымдарды пайдалану/ заттар арасындағы арақашықтықты, бағытты, орналасуын анықтайтын терминдер пайдалану;

1.5.1.6 қосу мен азайтуға берілген есептерге қатысты таңдаған амалдарын негіздеу, шығару әдісін түсіндіру.

Сабақтың мақсаты:

Монеталарды ұсақтаудың үйренесің

Сабақтың барысы:

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Қызығушылықты ояту

0-3

ШАТТЫҚ ШЕҢБЕР

Біздер тату баламыз

Гүл гүл жайнап өсеміз

Жалқаулықты тастаймыз

Жаңа сабақ бастаймыз


Топқа бөліну


Әр топқа монета беріп отыру



Слайд 1







Слайд 2

4-6

Өзектендіру. Кубизм әдісі?

1. Монета дегеніміз не ? (Монета - металдан жасаланған ақшаның бір түрі)

2.Баға дегеніміз не? (Баға-бір тауар (зат) үшін төленетін ақша)

3. Қазақстанда қандай монета ақшалар бар?

(Қазақстанда монета ақшалар бар.)

Сұраққа жауап беру

«Бас бармақ» арқылы өзін-өзі бағалау

Оқулық.


Слайд 3

7-10

Видео ролик көрсету

Тыңдау, көру, түсіну


Мағынаны тану

10-15

Ж

Монеталардың құны. Баға.


аңаны ашу.



Shape6 Shape7 Shape5 Shape4 Shape3 Shape2 Shape1


«От шашу арқылы» арқылы өзін-өзі бағалау

Оқулық.

Дәптер.

Слайд 4






Слайд 5

15-20

Жаңаны қолдану

Оқулықтағы №3 тапсырманы

Әмияндардағы монеталар саны мен теңгелер санын салыстыр.




Әмияндардағы монеталар саны мен теңгелер санынсалыстырады.


2<3

70тг>50тг

«Қол шапалақ арқылы » өзін-өзі бағалау



Оқулық.

Дәптер.


Слайд 6

20-25





















25-32

Оқып-үйренгенді меңгергенін тексеру

Дәптермен жұмыс



Осыған дейін өтілген материалмен жұмыс.


2. Теңдеулерді шеш.


х-10=8 50-х=20 х+10=17





Топтық жұмыс


І - топ ІІ - топ ІІІ - топ

Болды - Болды - Болды - ? тг

Жұмсалды - Жұмсалды - ? тгЖұмсалды -

ҚShape8 Shape9 алды - ? тг Қалды - тг Қалды - тг














І топ

Ш : 100тг – 20 тг= 80 тг

Ж: 80 тг қалды


ІІ топ

Ш :100 тг -80 тг = 20 тг

Ж: 20 тг қалды


ІІ топ

Ш : 20 тг +80 тг = 100 тг

Ж: Болды 100 тг

Оқушылардың білімі мадақтау арқылы бағаланады



Жеке жұмыс










Топтық жұмыс




Оқулық.

Дәптер.





Слайд 7









Слайд 8



















Слайд 9

Рефлексия

32-35


Дүкенге саяхат


Әр топ өз әмияндағы монеталарды санайды.

Сол монеталарға түскен ақшаға, өздеріне керек тауарды (затты) ала алады.




Бүгінгі сабақ несімен қызықты болды?










Смайл-

тер



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!