Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Монеталардың құны. Баға / Ақша санап үйренемін
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Бөлімі:
4А. Күнделікті өмірдегі
есептеулер
Педагогтің
аты-жөні:
Кушкимбаева Жемис
Карабатыркызы
Күні:
24. 08.2022
ж
Сыныбы:1
Қатысушылар
саны
Қатыспағандар
саны:
Сабақтың
тақырыбы:
Монеталардың құны. Баға /
Ақша санап үйренемін
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
1.1.3.6 1 тг, 2 тг,
5 тг, 10 тг, 20 теңгелік тиындармен түрлі төлем
жасау;
1.5.1.2 ** сандарды,
заттарды, тауардың құнын салыстыру кезінде қолданылатын ұғымдарды
пайдалану/ заттар арасындағы арақашықтықты, бағытты, орналасуын
анықтайтын терминдер
пайдалану;
1.5.1.6 қосу мен
азайтуға берілген есептерге қатысты таңдаған амалдарын негіздеу,
шығару әдісін түсіндіру.
Сабақтың
мақсаты:
Монеталарды ұсақтаудың
үйренесің
Сабақтың барысы:
Уақыты
Педагогтің
іс-әрекеті
Оқушының
іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Қызығушылықты
ояту
0-3
ШАТТЫҚ
ШЕҢБЕР
Біздер тату
баламыз
Гүл гүл жайнап
өсеміз
Жалқаулықты
тастаймыз
Жаңа сабақ
бастаймыз
Топқа
бөліну
Әр топқа монета
беріп отыру
Слайд1
Слайд2
4-6
Өзектендіру. Кубизм
әдісі?
1. Монета дегеніміз не ?
(Монета-металдан жасаланған ақшаның бір
түрі)
2.Баға дегеніміз не?
(Баға-бір тауар (зат) үшін төленетін
ақша)
3. Қазақстанда қандай монета
ақшалар бар?
(Қазақстандамонета ақшалар
бар.)
Сұраққа жауап
беру
«Бас бармақ»
арқылыөзін-өзібағалау
Оқулық.
Слайд
3
7-10
Видео ролик
көрсету
Тыңдау, көру,
түсіну
Мағынаны
тану
10-15
Ж
Монеталардың құны.
Баға.
аңаны ашу.
«От шашу арқылы»
арқылыөзін-өзібағалау
Оқулық.
Дәптер.
Слайд4
Слайд5
15-20
Жаңаны қолдану
Оқулықтағы №3
тапсырманы
Әмияндардағы монеталар саны
мен теңгелер санын
салыстыр.
Әмияндардағы монеталар саны мен теңгелер
санынсалыстырады.
2<3
70тг>50тг
«Қол шапалақ арқылы » өзін-өзі
бағалау
Оқулық.
Дәптер.
Слайд6
20-25
25-32
Оқып-үйренгенді меңгергенін
тексеру
Дәптермен
жұмыс
Осығандейінөтілгенматериалменжұмыс.
2. Теңдеулерді
шеш.
х-10=8 50-х=20
х+10=17
Топтық
жұмыс
І - топ ІІ - топ ІІІ
- топ
Болды
-Болды -Болды - ?
тг
Жұмсалды
-Жұмсалды - ? тгЖұмсалды
-
Қ алды - ? тг Қалды
- тг Қалды - тг
І
топ
Ш : 100тг – 20 тг=
80 тг
Ж: 80 тг
қалды
ІІ
топ
Ш :100 тг -80 тг =
20 тг
Ж: 20 тг
қалды
ІІ
топ
Ш : 20 тг +80 тг =
100 тг
Ж: Болды 100
тг
Оқушылардың білімі
мадақтау арқылы бағаланады
Жеке
жұмыс
Топтық
жұмыс
Оқулық.
Дәптер.
Слайд
7
Слайд
8
Слайд
9
Рефлексия
32-35
Дүкенге
саяхат
Әр топ өз әмияндағы
монеталарды санайды.
Сол монеталарға
түскен ақшаға, өздеріне керек тауарды (затты) ала
алады.
Бүгінгі сабақ
несімен қызықты болды?
Смайл-
тер
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз