Күні:
| Мұғалімі: Касымжанова Д.Т
Қатысқандар саны: 4Қатыспағандар саны: 0 |
Пәні : Математика |
|
|
|
|
Сабақтың тақырыбы: | Монеталармен төлеу. |
|
Сабаққа негізделген оқу мақсаттары: | 1.1.2.11. 1 тг,2тг,5тг,10тг,20тг теңгелік монеталарды тану белгілі бір соманы монеталармен төлеу және айыра білу. |
Сабақтан күтілетін нәтиже:
| Барлық оқушылар орындай алады: . 1 тг,2тг,5тг,10тг,20тг теңгелік монеталарды таниды, белгілі бір соманы монеталармен төлеуді біледі. Сандарды, заттарды, тауар бағаларын салыстыру кезінде қолданылатын ұғымдарды біледі. Оқушылардың басым бөлігі: . Сандарды, заттарды, тауар бағаларын салыстыру кезінде қолданылатын ұғымдарды біледі. Кейбір оқушылар : Монеталарды ұсақтау арқылы берілген заттың құнын төлей алады. |
Бағалау критерийлері |
Монета (теңге) номиналдарды таниды, айтады, тауардың ақшасын төлей алады.
|
Құндылықтарды дарыту
| -Мәңгілік ел құндылықтар аясында әрбір тұлғаның зияткерлік мүмкіндіктерін, көшбасшылық қасиеттерін және дарындылығын дамытуды қамтамасыз ететін уәждемелік кеңістік қалыптастыру.-Оның ақпараттық мәдениетін қалыптастыруына ықпал ету.
|
Тілдік мақсат
| Ақша-деньги-money, монета-монета- coin |
Қолданылатын әдіс-тәсілдер
| Жұптық,жеке жұмыс |
АКТ қолдану дағдылары
| Видео,слайдтар |
Ресурстар
| Суреттер, оқулық, плакаттағы суреттер, 1т, 2т,5т,10т,20т монеталар,кірқыстырғыштар,смайликтер. |
Алдыңғы оқу
| Ақша ұсақтау. |
Сабақ жоспары
|
Сабақтың кезеңдері | Сабақта жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Ұйымдастыру кезеңі 2-минут
Алдыңғы білімдерін тексеру. 3 -минут
| Сәлемдесу. Назарларын сабаққа аудару.
Балалардың көңіл-күйлерін сұрау.«Бас бармақ» әдісі. -Балалар бүгін сендердің көңіл-күйлерің қандай? Ашық сабаққа дайынсыңдар ма?
«Ақшалы алма ағашы» оқушылар ірі монеталарды ұсағырақ монеталарға ұсақтайды.(2т, 5т, 5т) |
Слайд
Алма ағашы,монеталар |
Сабақтың басы 27 минут
Сергіту сәті | 1т,2т монеталы кірқыстырғыштар арқылы жұпқа бөлу.Жұмбақ жасыру арқылы сабақтың тақырыбын ашу.Сылдыр-сылдыр етеді.Адамдарға мәңгілікАдал қызмет етеді.
-Балалар, кім жауабын айтады?-Дұрыс, ақша.
-Үш тілде айтып көрейік
-Ақша-деньги-money,монета-монета- coin
-Біздің бүгінгі сабағымыздың тақырыбы:«Монеталармен төлеу»(Сабақтың мақсатымен таныстыру)
ВИДЕО «ДҮКЕН»
«Сиқырлы гүлдер»Оқушылар 10т,20т,5т,2т монеталарды ұсақтайды.Оқушыларға тапсырманы жұппен орындауды ұсынамын.Талдау барысында оқушылар монеталарды ұсақтау дағдысын қолданады. «Кім тапқыр?» Шайға төле
Ойын: «Аукцион»
«Көңілді микрофон»
Банан,алмұрт сатып ал.Қолданылатын монета саны аз болсын.1-жұп «Банан» -70 теңге2-жұп «Алмұрт»-50 теңге
Дәптермен жұмыс
Ойын: «Дүкенде»-1оқушы сатушы рөлінде ойнайды, қалған оқушылар сатып алушылар рөлінде ойнайды. Деңгейлік тапсырмалар.
Қандай монеталарды пайдаланамыз?
5 теңге = ____________________________10 теңге = ___________________________15теңге=
Салыстыр
Оқып, сәйкестендір
А)ОН теңге Ә)БІР теңге Б)ЕКІ теңге В)БЕС теңге Г)ЖИЫРМА теңге
Дескриптор1.Монета (теңге) номиналдарды таниды 1 балл2.Монеталарды ұсақтай алады 1 балл
1.Монета (теңге) номиналдарды таниды 1 балл2.Монеталарды салыстыра алады.
1.Монета (теңге) номиналдарды таниды 1 балл2.Монеталарды оның құнымен сәйкестендіре алады. 1 балл
|
Кірқыстырғыштар,монеталар
Жұптық жұмысСлайд,гүлдер,монеталар
Жеке жұмысСлайд
Жеке жұмысӘр түрлі суреттер,балға,монеталар
Жұптық жұмыс
Суреттер,монеталар
Слайд,монеталар
Жеке жұмыс
Кеспемен жұмыс
Слайд |
Сабақты бекіту5-минут
| «Сұрақ-жауап» әдісі— 20 теңгелік монетаны қалай ұсақтауға болады?— 10 теңгені аз монета жұмсап қалай ұсақтауға болады?— Екі 10 теңгелік монетаң болса, 20 тг тұратын затты сатып ала аласың ба? | Жеке жұмыс
|
Бағалау 2-мин
| Дескриптор арқылы бағалау
| Ақылды үкі,мадақтау сөздерімен |
Кері байланыс 1-мин | -Кім бағалау критерийлерге жетті?-Бүгінгі сабақта не қиын болды?-Қандай тапсырма қызықты болды? | Бағдаршам |
| Рефлексия |
|
Сабақтың мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімді болды? | |
|
Сабақтың мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімсіз болды? |
|
|
Келесі сабақта өз жоспарыңызға қандай өзгерістер енгізген болар едіңіз? |
|
|