1т,2т монеталы кірқыстырғыштар
арқылы жұпқа бөлу.
Жұмбақ жасыру арқылы
сабақтың тақырыбын ашу.
Сылдыр-сылдыр
етеді.
Адамдарға
мәңгілік
Адал қызмет
етеді.
-Балалар, кім жауабын
айтады?
-Дұрыс,
ақша.
-Үш тілде айтып
көрейік
-Ақша-деньги-money,монета-монета-
coin
-Біздің бүгінгі сабағымыздың
тақырыбы:
«Монеталармен
төлеу»
(Сабақтың мақсатымен
таныстыру)
ВИДЕО
«ДҮКЕН»
«Сиқырлы
гүлдер»
Оқушылар
10т,20т,5т,2т монеталарды ұсақтайды.Оқушыларға тапсырманы жұппен
орындауды ұсынамын.Талдау барысында оқушылар монеталарды ұсақтау
дағдысын қолданады.
«Кім
тапқыр?»
Шайға
төле
Ойын:
«Аукцион»
«Көңілді
микрофон»
Банан,алмұрт сатып
ал.Қолданылатын монета саны аз
болсын.
1-жұп «Банан» -70
теңге
2-жұп «Алмұрт»-50
теңге
Дәптермен
жұмыс
Ойын:
«Дүкенде»
-1оқушы сатушы рөлінде ойнайды,
қалған оқушылар сатып алушылар рөлінде
ойнайды.
Деңгейлік
тапсырмалар.
Қандай монеталарды
пайдаланамыз?

5 теңге =
____________________________
10 теңге =
___________________________
1
5теңге=
Салыстыр

Оқып, сәйкестендір

А)ОН теңге
Ә)БІР теңге
Б)ЕКІ теңге
В)БЕС теңге
Г)ЖИЫРМА
теңге
Дескриптор
1.Монета
(теңге) номиналдарды таниды 1
балл
2.Монеталарды ұсақтай алады 1
балл
1.Монета
(теңге) номиналдарды таниды 1
балл
2.Монеталарды салыстыра
алады.
1.Монета (теңге) номиналдарды
таниды 1 балл
2.Монеталарды оның құнымен
сәйкестендіре алады. 1 балл
|