
«Математика» пəні
Математика 1-сынып ІҮ тоқсан 4-тарау
Сабақ № 2
Сабақтың тақырыбы Монеталар.
Мақсаты: Монеталарды құны бойынша салыстыруды үйренесің.
Ресурстар Оқулық 80,81-бет; Глоссарий 144-бет; монеталар
Жаңа сабақты
түсініп алуға тырыс
Заттарды сатып алу үшін металлдан жасалған ақша - моне -
таны да қолданамыз.
Металл ақшаларға: мыстан, күмістен жəне алтыннан жа -
салғандары жатады. Металл ақшалар əр түрлі нысанда
болған. Монета түріндегі нысаны — бұл олардың соңғы ны -
саны.
Монетада жазылған сан оның құнын білдіреді.
Құны 10 тг болатын бір монета құны 1 тг болатын он моне -
таға тең.
«Сұрақ - жауап» əдісі.
— Барлық монеталар бірдей ме? (Жоқ, олар əртүрлі.)
— Монеталарды қандай белгілері бойынша салыстыруға бо -
лады? (Түсіне, жасалған материалына, өлшеміне жəне пішіні -
не, монетадағы жазылған цифрына қарай.)
— Қай монета өлшемі бойынша ең кіші? (1 теңгелік.)
— Монеталарды қандай топтарға бөлуге болады? Қандай бел -
гілері бойынша? (Түсі жəне жасалған материалы бойынша.)
Тапсырмалар 1-тапсырма Суретте берілген монеталарды салыстыр.
>, < немесе = белгілерін қой.
Оқулық 81-бет 2-тапсырма «Орындап көр»
Монеталар қатарына қара жəне ондағы заңдылықты тап.
Қатені түзет.
Оқулық 81-бет 3-тапсырма «Шығарып көр»
20 теңгеге тең сома алу үшін құны 1тг, 2тг,5тг,10 тг болатын
монеталардың нешеуін алу қажет? Құны бірдей монеталарды
қолдан. Мысалы:
20 тг =2тг+2тг +2тг +2тг +2тг +2тг +2тг +2тг +2тг +2тг
«Ойлан тап» Неше теңге?.
Екі бала, Қанат пен Жанат дүкенге тəтті тоқаш сатып алуға
шықты. Олар жолда келе жатып, 20 теңге тауып алды. Егер
Қанат жалғыз өзі дүкенге барса, неше теңге тауып алар еді?

Кері байланыс:
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Монеталар.Монеталармен төлеу
Монеталар.Монеталармен төлеу

«Математика» пəні
Математика 1-сынып ІҮ тоқсан 4-тарау
Сабақ № 2
Сабақтың тақырыбы Монеталар.
Мақсаты: Монеталарды құны бойынша салыстыруды үйренесің.
Ресурстар Оқулық 80,81-бет; Глоссарий 144-бет; монеталар
Жаңа сабақты
түсініп алуға тырыс
Заттарды сатып алу үшін металлдан жасалған ақша - моне -
таны да қолданамыз.
Металл ақшаларға: мыстан, күмістен жəне алтыннан жа -
салғандары жатады. Металл ақшалар əр түрлі нысанда
болған. Монета түріндегі нысаны — бұл олардың соңғы ны -
саны.
Монетада жазылған сан оның құнын білдіреді.
Құны 10 тг болатын бір монета құны 1 тг болатын он моне -
таға тең.
«Сұрақ - жауап» əдісі.
— Барлық монеталар бірдей ме? (Жоқ, олар əртүрлі.)
— Монеталарды қандай белгілері бойынша салыстыруға бо -
лады? (Түсіне, жасалған материалына, өлшеміне жəне пішіні -
не, монетадағы жазылған цифрына қарай.)
— Қай монета өлшемі бойынша ең кіші? (1 теңгелік.)
— Монеталарды қандай топтарға бөлуге болады? Қандай бел -
гілері бойынша? (Түсі жəне жасалған материалы бойынша.)
Тапсырмалар 1-тапсырма Суретте берілген монеталарды салыстыр.
>, < немесе = белгілерін қой.
Оқулық 81-бет 2-тапсырма «Орындап көр»
Монеталар қатарына қара жəне ондағы заңдылықты тап.
Қатені түзет.
Оқулық 81-бет 3-тапсырма «Шығарып көр»
20 теңгеге тең сома алу үшін құны 1тг, 2тг,5тг,10 тг болатын
монеталардың нешеуін алу қажет? Құны бірдей монеталарды
қолдан. Мысалы:
20 тг =2тг+2тг +2тг +2тг +2тг +2тг +2тг +2тг +2тг +2тг
«Ойлан тап» Неше теңге?.
Екі бала, Қанат пен Жанат дүкенге тəтті тоқаш сатып алуға
шықты. Олар жолда келе жатып, 20 теңге тауып алды. Егер
Қанат жалғыз өзі дүкенге барса, неше теңге тауып алар еді?

Кері байланыс:
шағым қалдыра аласыз













