Моңғол империясының құрылуы. ҚМЖ Қазақстан тарихы, 6 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Моңғол империясының құрылуы. ҚМЖ Қазақстан тарихы, 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Моңғол империясының құрылуы. ҚМЖ Қазақстан тарихы, 6 сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы


Бөлім 6.3.

XIII - XV ғасырдың бірінші жартысындағы Қазақстан

Педагогтің Т.А.Ә.


Күні:

13.01.25

Сынып: 6 «Б»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Пән:

Қазақстан тарихы

Сабақтың тақырыбы

§26-27. Моңғол империясының құрылуы.

Зерттеу сұрағы: Моңғолдар мемлекеттілік деңгейге қалай жетті?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.2.2.3 көшпелілердің әскери өнеріндегі жетістіктерін сипаттау;

6.3.1.6 картаны қолдану арқылы XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердегі саяси процестерді түсіндіру;

Түзету мақсаты

Моңғол империясы туралы біледі.

Сабақтың мақсаты

  • Моңғол империясының құрылу тарихымен танысады;

  • картаны қолдану арқылы XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердегі саяси процестерді түсіндіреді;

  • «Жасақ» заңының Моңғол империясы үшін маңызын сипаттайды;

Біртұтас тәрбие бағыты

Моңғолдардың қазақ жерін басып алуы, «Отырар опаты» тарихын оқыта отырып,«Тәуелсіздік және Отаншылдық» құндылығына баулу.

Апта дәйексөзі

«Талап-тәрбие бастауы»

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру


  • Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу.

  • Оқушылардың назарын сабаққа аудару.



Үй жұмысын сұрау.

«Сәйкестендіру» тесті

Оқу-құралдарын дайындау.


Үй жұмысын орындайды.





КБ 6 балдық жүйе


Оқулық, дәптер

Слайд





Жаңа сабаққа кіріспе


Миға шабуыл: Бейнематериал көрсетіледі.

https://www.youtube.com/watch?v=6j-Uy0pSX5M

«Моңғол империясының құрылуы» бейнематериалды көріп мынадай сұрақтарға жауап береді:

Моңғол империясы қашан құрылды?

Шыңғысханның моңғол тайпаларын біріктірудегі мақсаты не?

Шыңғысхан алып империяны неше жылда құрды?

Империя құру себептері қандай?

Бағыттаушы сұрақтар қою арқылы қарастыратын тақырыпқа шығады.

Тақырып пен оқу мақсатын айту.

Апта дәйексөзі «Талап-тәрбие бастауын» мысалға ала отырып, Шыңғысхан тәртіп пен заңның арқасында аз уақытта Ұлы Моңғол империясын құрғанын түсіндіру.

Оқушылар өз ойларын айтады

КБ «Жақсы»

«Жарайсың»

Слайд

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

Мұғалімнің түсіндіруі.

  • Моңғол империясының құрылуы

  • Қоғамдық құрылымы


Негізгі мәліметтерді жазады.



Слайд дәптер




Топтық жұмыс.

«Моңғол империясының құрылуын» оқулық арқылы картадағы жылдарды пайдалана отырып, кестеге оқиғаларын жазу.

Жылдар

Оқиғалар

1155-1227 жж.


1203-1204 жж


1206 жыл


1218 жыл


1220 жыл


1219-1224 жж.


1227 жыл


Дескриптор:

  • Шыңғысханның өмір сүрген уақытын жазады;

  • Көршілес тайпаларды басып алған уақытын анықтайды;

  • Қазақ жеріне шабуыл басталған мерзімді жазады;

  • Қазақ даласынының толығымен моңғолдардың қашан жаулап алған табады;

  • Шыңғысханның өмірден өткен мерзімін анықтайды;

ЕБҚ оқушы: Картамен жұмыс жасайды.

Оқушылар топпен жұмыс жасайды.













КБ «Үш шапалақ»






























КБ «Мадақтау»


Оқулық

Кесте

Карта


































Талқылау

Берілген мәтін арқылы «Жасақ заңдарын» т алдайды. «Талап-тәрбие бастауы» дәйексөзін қолдану.

Дескриптор:

  • Мемлекет-тің басқару жүйесі оның әлеуметтік құрылымына қаншалықты септігін тигізгендігін дәлелдеп, кем дегенде 2-дәлел келтіріңіздер;

  • Мемлекет-тік дәрежеге жетудегі «Яса» заңдар жинағының маңызын ашып, көрсетіңіздер;

ЕБҚ оқушы: «Жасақ заңы» туралы мәлімет жазады.

Оқушылар жеке жұмыс жасайды;

КБ «Үздік жауап»

Таратпа мәліметтер

Бекіту










ҚБ тапсырмасы. Тест

1.Монғол империясының негізін қалаған:

А) Батый хан В) Жошы хан С) Шыңғыс хан

Д) Торы хан Е) Берке 
2. Монғол хандығы құрылды:

А) 1155 ж. В) 1205 ж. С) 1206 ж.

Д) 1207 ж. Е) 1227 ж. 
3. Темүжін дүниеге келді:

А) 1154 ж. В) 1154 ж. С) 1155ж.

Д) 1156 ж. Е) 1157 ж.
4. Шыңғысханның өзін қорғайтын жасауыл:

А) «Батыр» В) «Кешіктен» С) «Жасақ» Д) «Уәзір» Е)«Түмен» 
5. Отырар опаты болған жыл:

А) 1218 ж. В) 1219 ж. С) 1216 ж.

Д) 1211 ж. Е) 1217 ж.


Бағалау.

Үйге тапсырма беру. §26-27. Мазмұндау.

Рефлексия. «Үлкен шеңбер» тәсілі

  • Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық болды?

  • Сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз?

  • Сабақта қандай қиындықтар туындады?

  • Сабақ аяғындағы көңіл-күйіңіз қандай болды? Неліктен?

Тапсырма орындайды.

КБ «Көрші пікірі»

Дәптер

Слайд

















күнделік


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.01.2025
410
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі