Монғолдар әлемдік империяны қалай құрды.docx

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Монғолдар әлемдік империяны қалай құрды.docx

Материал туралы қысқаша түсінік
Монғолдар әлемдік империяны қалай құрды.docx
Материалдың қысқаша нұсқасы

«Алматы облысы білім басқармасының Қарасай ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің

«С.Керімбеков атындағы орта мектеп»

коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Қысқа мерзімді жоспар

Бөлім:

Моңғолдар

Педагогтің аты-жөні:

Асқар Серік Ишанқұлұлы

Күні:

28.11.2024

Сынып:

6

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Монғолдар әлемдік империяны қалай құрды?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

6.3.2.5 ортағасырлық шапқыншылықтар кезіндегі халықаралық қатынастардың ерекшеліктерін анықтау

Сабақтың мақсаты

Ортағасырлық шапқыншылықтар кезіндегі халықаралық қатынастардың ерекшеліктерін анықтау


Сабақтың кезеңі/

/уақыты

Педагогтің әрекеті

Білім алушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

5 минут




Оқушыларға қызығушылықты оятушы материалды көрсету.

Оқушылардың назарына тұлғалар көрсетілген (Шыңғыс хан. Құбылай, Батый)

Біз бүгінгі сабағымызда не туралы сөз қозғамақпыз, қалай ойлайсыңдар?

Мұғалім оқушылармен бірге тақырыпты анықтап, оқу мақсаттарын жақын арадағы оқушыларың дамуын айқындайды. Бағалау критерийлеріен таныстырады.

Болжам жасау арқылы төмендегі сұрақтарға жауап береді:


Болжам жасау арқылы төмендегі сұрақтарға жауап береді 1 б

Мұғалім мен оқушы арасында кері байланыс жүреді.

Презентация №1 бет Презентация №2 бет

Оқулық

Жаңа сабақ

15 минут

Мұғалім Қытайдағы Құбылай ханның реформалары туралы әңгімелейді.

1–ақпарат жазылған парақтар мен осыған дейінгі білімін пайдалана отырып, Қазақстан мен Орталық Азияда орын алған өзгерістерді анықтайды.

2–ақпарат жазылған парақтар мен осыған дейінгі білімін пайдалана отырып, Орыс мемлекетінде болған өзгерістерді анықтайды.

3-ақпарат жазылған парақтар мен осыған дейінгі білімін пайдалана отырып, Қытай мемлекетінде орын алған өзгерістерді анықтайды.

Оқушылардан моңғол шапқыншылығының хронологиясын құруды сұраңыз, хронологияда негізгі кезеңдер көрсетілген моңғол шапқыншылығы, Қазақстан мен Орта Азияға, Ресей мен Қытайға қатысты ықпалы көрініс табуы керек.

Әр анықталған мерзімге топтар негіздеме тауып оқиғаның салдары мен нәтижесін келтіріп, анықтауы керек.

Қазақстан және Орта Азия

Қытай

Орыс мемлекеті





ОShape1 қушылар қағазға немесе электронды түрде график сызуы керек. Горизонтальді осіне монғол шапқыншылығы жылдарын жазып вертикальді осіне 1 ден 5 ке дейін бегі орнату керек. Графиктегі 1 «өте көп», 3 -«жеткілікті» и 5 – «мүлдем жоқ».





Shape2

1211-1215 1219-1224 1236-1242


Мәтінмен жұмыс




Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды

Саяси өзгерістерді анықтай отырып 2 мысал келтіреді

Экономикалық өзгерістерді анықтап

2мысал келтіреді

Мәдени өзгерістерді анықтап

2мысал келтіреді

Нақты аргументтер ұсынады


Моңғолдардың Орта Азия мен Қазақстанға тигізген әсері мен ықпалын анықтайды

Моңғолдардың Қытайға тигізген әсері мен ықпалын анықтайды

Моңғолдардың Орыс мемлекетіне тигізген әсері мен ықпалын анықтайды


Мәтінмен жұмыс




Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды

Дескрипторлар:

Саяси өзгерістерді анықтай отырып 2 мысал келтіреді

Экономикалық өзгерістерді анықтап

2мысал келтіреді

Мәдени өзгерістерді анықтап

2мысал келтіреді

Нақты аргументтер ұсынады

Дескрипторлар:

Моңғолдардың Орта Азия мен Қазақстанға тигізген әсері мен ықпалын анықтайды

Моңғолдардың Қытайға тигізген әсері мен ықпалын анықтайды

Моңғолдардың Орыс мемлекетіне тигізген әсері мен ықпалын анықтайды


оқулық

презентация

5 минут

Сабақты қорытындылау

ПТМС-формуланы қолдана отырып, монғолдар мен монғолдар жаулап алған елдер бір-бірін қаншалықты өзгерткендігін түсіндіріңдер.

Позиция (Менің ойымна, бұл…)

Түсіндіру (…себебі…)

Мысал (Мен мына мысалмен дәлелдей аламын…)

Салдары (Айтылғандарды қорыта келе, мынадай шешім жасауға болады…)

Үйге тапсырма

Крест жорықтары христиандық Еуропа мен мұсылман әлемін қалай өзгертті?


Оқушылар берілген мәліметтерге сүйене отырып, берілген сұрақтарға жауап береді.




Оқушылар берілген мәліметтерге сүйене отырып, көшпелі және отырықшы өмір салты туралы деректерді жіктейді.

Оқушылар берілген мәліметтерге сүйене отырып, берілген сұрақтарға жауап береді.



оқулық

дәптер

презентация


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
30.11.2024
228
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі