Материалдар / Монғолдардың Қазақстан жерін жаулап алуы.

Монғолдардың Қазақстан жерін жаулап алуы.

Материал туралы қысқаша түсінік
Мақсаты:Оқушыларды Монғол империясының тарихымен таныстыру; Шыңғысханның қазақ жеріне шапқыншылығы мен оның ауыр зардаптарын көрсету, басқыншыларға қарсы халықтар күресі мен ұлыстардың құрылуы туралы түсінік беру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
321
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспарПәні: Қазақстан тарихы
Мектебі:А.Рудаки атындағы жалпы орта мектебі коммуналдық мемлекеттік мекемесі.
Күні: 08.12.2016жМұғалімнің аты жөні: Бейсенов Азимбек Адилбекович
Сыныбы:7 «А»Қатысқандар: Қатыспағандар:


Тақырыбы:Монғолдардың Қазақстан жерін жаулап алуы.

МақсатыОқушыларды Монғол империясының тарихымен таныстыру;Шыңғысханның қазақ жеріне шапқыншылығы мен оның ауыр зардаптарын көрсету, басқыншыларға қарсы халықтар күресі мен ұлыстардың құрылуы туралы түсінік беру.
Жалпы мақсатТақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Күтілетін нәтижеОқушылар Монғол империясының тарихын біледі, монғолдардың қазақ жеріне шапқыншылығы мен ауыр зардаптарын анықтайды.
7 модульдің қолданылуыАКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

Қолданылатын әдіс-тәсілдерМиға шабуыл, Сурет сөйлейді, Венн диаграммасы, Жигсо
Қолданылатын ресурстарФлипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук
Ұйымдастыру кезеңі















Тренинг
«Екі жұлдыз, бір тілек» тренингін жасау арқылы оқушылардың жақсы көңіл – күйлерін, сыныптың ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Барлығын ортаға шығып шеңбер құру. Топтың аты жазылған стикереді тарату арқылы топқа бөлу. Топ аттары «Алтын Орда», Ақ Орда».Оқушылардың мұндағы мақсаты жақсы тілектер арқылы өз жұптарын тауып, бір топ болып құралу.
Сабақ кезеңдеріТапсырмаМұғалімнің іс-әрекетіОқушылардың іс-әрекеті
Білім

Қызығушылықтарын ояту
Композициялық талдау жасау арқылы сұрақ жауап өткізуҮй тапсырмасын кайталауҮйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы оқушылар өзі бір- біріне қоя отырып өткен сабақ туралы не білгендерін ортаға саладыБір- біріне жақсы сөздер айта отырып сұрақ жауап арқылы бір- біріне жақсылықпен сәттіліктілейді
ТүсінуСурет сөйлейдіӘр топқа сурет тартату тақырыпты ашып мағынасын түсіндіредіӘр топ суретті талқылап, әңгіме құрастырады, мағынасын ашып ортаға саладыОқушылардың мұндағы мақсаты берілген тақырыпқа қатысты не біліп не үйренгендерін, суреттердегі тақырып туралы әсерлерін топ болып талдай отырып ортаға жеткізу, әңгіме құрастыру
ҚолдануСәйкестендіру тақырыпқа қатысты жауаптарын сәйкестендіруарқылы сабақты қолдану

Топтарға жаңа тақырып бойынша және өткен сабақты толық меңгерту мақсатында сәйкестендіру әдісін пайдалану арқылы тапсырмалар беріледі.Ол әдіс арқылы оқушы жаңа тапсырманы түсінеді,ойланады тапсырмаға байланысты тапсырмаларды сәйкестендіредіБерілген жаңа тақырыпты топтан талқылайды, өз ойларын ортаға салады, тексереді, нәтижесін қазаға жазылған тапсырмаға қатысты сйкестендіріп жауабын көрсетеді. Берілген сұрақтар арқылы топтар бір-біріне сұрақ қою арқылы диалогке түседі.

Сергіту сәті«Жұмбақтар» шешуОқушылармен бірге сергіту сәтін жасауЖұмбақтарды ойлана отырып шешеді.
Талдау«Жигсо» әдісі бойынша Өткен тақырыпты меңгеру және жаңа тақырыпты ашу мақсатында барлық топқа тапсырмаТақырыбы: Монғол империясы ның құрылуы Сіздің тобыңызда 5 рөлді: лидер, баяндамашы, хатшы, уақыт сақшысы және бақылаушыларды анықтаңыз. Жұмыс төмендегідей жоспармен жүреді: Берілген мәтінді оқып, топпен бірлесе отырып, талқылайды және әр топтың бақылаушысы жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын жүргізеді.

ЖИГСО әдісі арқылы жүзеге асады. Жұппен жұмысоппен талдау.

Жинақтау Кейіпкерге хат арқылы сабақты жинақтайдыТоп бойынша тақырыпты жинақтау үшін тақырыпқа қатысты кейіпкерге өз ойларынан хат жазады топ басшысы оқидыӨз ойларынан кейіпкерге хат жазады, қысқаша оқып шығады тақырыпты жинақтайды
БағалауТоптық бағалау (2 мин)Бағдарша, бағалау парақшаларыБағалау парақшасы мен бағалау шкаласын таратуӨзін өзі топпн бағалайды
Рефлексия Стикерлерді толтыруОқушыларға стикер толтыруды ұсынуҰсынылған стикерді толтыру




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ