2024-2025 оқу жылындағы ерекше білімді қажет ететін балалардың жарты жылдық даму көрсеткіші
|
№ |
Бала-ның аты-жөні |
Қоршаған орта туралы түсінігі |
Кеңістікте бағдарлауы |
Қолдың ұсақ бұлшық еттерінің дамуы |
Қарапайым математика туралы түсінгі |
Оқу және жазу дағдыларының дамуы |
Барлы-ғы |
Шыққан% |
|||||||
|
Жыл мезгілдерін тануы |
Жыл мезгілдерді белгілеріне қарай ажырата білуі |
Қоршаған ортаны бағдарлай алама? |
Тәулік мөлшерлерді білуі |
Қағаз бетінде бағдарлай білуі |
Берілген заттарды үшсаусақпен ұстай алама? |
Қалам ұстай ала ма? |
Көлем және пішін туралы түсінік қалыптасқан ба? |
Қосу,алу,көбейту,бөлу ұғымдары қалыптасқан ба? |
Заттарды массасы бойынша салыстыруы |
Нүктелерді біріктіре ала ма? |
Дыбсытарды ажырата ала ма? |
|
|
||
|
1 |
Лефтер О |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
11 |
11/36*100=30.5 |
|
2 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
2 |
2 |
2 |
1 |
1 |
2 |
16 |
16/36*100=44,4 |
||
|
2 |
МырзаханМ |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
11 |
11/36*100=30,5 |
|
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
16 |
16/36*100=44,4 |
||
|
3 |
Тілепбай Ә |
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
0 |
8 |
8/36*100=22,2 |
|
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
11 |
11/36*100=30.5 |
||
|
4 |
Қалын А |
1 |
1 |
1 |
0 |
0 |
1 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
9 |
9/36*100=25 |
|
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
12 |
12/36*100=33.3 |
||
|
5 |
Бағдатқан М |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
12 |
12/36*100=33,3 |
|
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
15 |
15/36*100=41,6 |
||
|
6 |
БелогорцевА |
1 |
1 |
0 |
1 |
0 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
0 |
9 |
9/36*100=25 |
|
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
14 |
14/36*100=38.8 |
||
|
7 |
Калькова М |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
12 |
12/36*100=33,3 |
|
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
15 |
15/36*100=41,6 |
||
|
8 |
Абир А |
1 |
1 |
0 |
1 |
0 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
0 |
8 |
8/36*100=22,2 |
|
0 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
1 |
10 |
10/36*100=27.7 |
||
|
9 |
Меден Ұ |
1 |
0 |
1 |
0 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
0 |
9 |
9/36*100=25 |
|
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
12 |
12/36*100=33.3 |
||
2024-2025 оқу жылындағы ерекше білімді қажет ететін балалардың жарты жылдық даму көрсеткіші

Қыркүйек айына қарағанда желтоқсан айында білім алушылардың даму көрсеткіші 10,5 % -ға көтерілді
Максим Горький атындағы орта мектебінің 2024-2025 оқу жылындағы ерекше білімді қажет ететін оқушылардың I жарты жылдық даму көрсеткіші
Педагог-дефектолог: Әжім. А
Луговой ауылы
2024-2025 оқу жылы
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
мониторинг
мониторинг
2024-2025 оқу жылындағы ерекше білімді қажет ететін балалардың жарты жылдық даму көрсеткіші
|
№ |
Бала-ның аты-жөні |
Қоршаған орта туралы түсінігі |
Кеңістікте бағдарлауы |
Қолдың ұсақ бұлшық еттерінің дамуы |
Қарапайым математика туралы түсінгі |
Оқу және жазу дағдыларының дамуы |
Барлы-ғы |
Шыққан% |
|||||||
|
Жыл мезгілдерін тануы |
Жыл мезгілдерді белгілеріне қарай ажырата білуі |
Қоршаған ортаны бағдарлай алама? |
Тәулік мөлшерлерді білуі |
Қағаз бетінде бағдарлай білуі |
Берілген заттарды үшсаусақпен ұстай алама? |
Қалам ұстай ала ма? |
Көлем және пішін туралы түсінік қалыптасқан ба? |
Қосу,алу,көбейту,бөлу ұғымдары қалыптасқан ба? |
Заттарды массасы бойынша салыстыруы |
Нүктелерді біріктіре ала ма? |
Дыбсытарды ажырата ала ма? |
|
|
||
|
1 |
Лефтер О |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
11 |
11/36*100=30.5 |
|
2 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
2 |
2 |
2 |
1 |
1 |
2 |
16 |
16/36*100=44,4 |
||
|
2 |
МырзаханМ |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
11 |
11/36*100=30,5 |
|
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
16 |
16/36*100=44,4 |
||
|
3 |
Тілепбай Ә |
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
0 |
8 |
8/36*100=22,2 |
|
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
11 |
11/36*100=30.5 |
||
|
4 |
Қалын А |
1 |
1 |
1 |
0 |
0 |
1 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
9 |
9/36*100=25 |
|
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
12 |
12/36*100=33.3 |
||
|
5 |
Бағдатқан М |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
12 |
12/36*100=33,3 |
|
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
15 |
15/36*100=41,6 |
||
|
6 |
БелогорцевА |
1 |
1 |
0 |
1 |
0 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
0 |
9 |
9/36*100=25 |
|
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
14 |
14/36*100=38.8 |
||
|
7 |
Калькова М |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
12 |
12/36*100=33,3 |
|
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
15 |
15/36*100=41,6 |
||
|
8 |
Абир А |
1 |
1 |
0 |
1 |
0 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
0 |
8 |
8/36*100=22,2 |
|
0 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
1 |
10 |
10/36*100=27.7 |
||
|
9 |
Меден Ұ |
1 |
0 |
1 |
0 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
0 |
9 |
9/36*100=25 |
|
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
12 |
12/36*100=33.3 |
||
2024-2025 оқу жылындағы ерекше білімді қажет ететін балалардың жарты жылдық даму көрсеткіші

Қыркүйек айына қарағанда желтоқсан айында білім алушылардың даму көрсеткіші 10,5 % -ға көтерілді
Максим Горький атындағы орта мектебінің 2024-2025 оқу жылындағы ерекше білімді қажет ететін оқушылардың I жарты жылдық даму көрсеткіші
Педагог-дефектолог: Әжім. А
Луговой ауылы
2024-2025 оқу жылы
шағым қалдыра аласыз













