Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Мониторинг дайын. баланың ФИО қойылады
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Мектептегі (лицейдегі, гимназиядағы) мектепалды сыныптардың (5 жастағы балалар) бақылау парағы
2022-2023 0- Б
№ |
Баланың аты - жөні |
Физикалы |
|||||||||
Ден |
|||||||||||
5-Ф.1 |
5-Ф.2 |
5-Ф.3 |
|
||||||||
сапта бір-бірден, екеуден, үшеуден жүреді, ересектің белгісімен тоқтап, қозғалыс бағытын өзгертіп, заттардың арасымен, жіптерден аттап жүреді |
әртүрлі жылдамдықпен – баяу, жылдам, орташа қарқынмен тоқтамай жүгіреді |
ұлттық қимылды ойындар, жарыс элементтері бар ойындар мен эстафеталық ойындарға белсенділікпен қатысады, онда физикалық қасиеттерді: жылдамдық, күш, шыдамдылық, икемділік, ептілік көрсетеді |
спорттық ой белс |
||||||||
жүреді |
жүруге тырысады |
жүруге талпынбайд ы |
жүгіреді |
жүгіруге тырысады |
жүгіруге талпынбайд ы |
белсенділік пен қатысады, көрсетеді |
қатысуға, көрсетуге тырысады |
белсенділік пен қатыспайды |
белсенділік танытады |
||
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
2 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
3 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
4 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
1 |
5 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
6 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
7 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
8 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
9 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
10 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
11 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
12 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
13 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
14 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
15 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
16 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
17 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
18 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
19 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
20 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
21 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
22 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
23 |
|
1 |
|
|
|
|
|
1 |
|
|
1 |
24 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
25 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
Барлығы |
25 |
0 |
0 |
24 |
0 |
0 |
22 |
3 |
0 |
21 |
|
Педагог пен баланың күтілетін нәтижелерге жетуі % |
100 |
0 |
0 |
96 |
0 |
0 |
88 |
12 |
0 |
84 |
-
-
ЕСКЕРТУ
Жоғары
5-Ф
22
89,7
Орташа
5-Ф
3
11,4
Төмен
5-Ф
0
0,0
25
101
Сөйлеуді дамыту
Көркем әдебиет
Сауат ашу негіздері
Қазақ тілі
Жоғары
5-К
17
69,7
18,14286
72,6
22,14286
88,6
19
76,0
Орташа
5-К
5
18,3
5,285714
21,1
2,428571
9,7
4
16,0
Төмен
5-К
1
2,3
1
4,0
0,428571
1,7
0,714286
2,9
23
90
24,42857
97,71429
25
100
23,71429
94,85714
Жоғары
5-Т
20
81,1
Орташа
5-Т
4
14,3
Төмен
5-Т
1
2,3
24
98
Сурет салу
Мүсіндеу
Жапсыру
Құрастыру
Муз
Жоғары
5-Ш
17
69,7
20,14286
80,6
20,71429
82,9
19,85714
79,4
20
Орташа
5-Ш
4
15,4
3,428571
13,7
4,142857
16,6
4,428571
17,7
4,571429
Төмен
5-Ш
1
2,9
0,857143
3,4
0,714286
2,9
0,857143
3,4
1
22
88
24,42857
97,71429
25,57143
102,2857
25,14286
100,5714
25,57143
Жоғары
5-Ә
21
82,9
Орташа
5-Ә
3
12,0
-
-
-
Төмен
5-Ә
1
4,0
25
99
-
қ қасиеттерді дамыту |
|
||||||||||||||
е шынықтыру |
|
||||||||||||||
5-Ф.4 |
5-Ф.5 |
5-Ф.6 |
5-Ф.7 |
5-К. 1 |
|||||||||||
ындар мен жаттығуларда енділік танытады |
гигиеналық шараларды өз бетінше орындайды |
өзіне – өзі қызмет көрсету және киіміне күтім жасау дағдыларын біледі |
салауатты өмір салтының құндылығын түсінеді |
сөздерге дыбыстық талдау жасай алады |
|||||||||||
ішінара белсенділік танытады |
белсенділік танытпайды |
өз бетінше орындайды |
ішінара өз бетінше орындауға тырысады |
өз бетінше орындай алмайды |
дағдыларды біледі |
дағдыларды ішінара меңгереді |
дағдыларды білмейді |
құндылығы н түсінеді |
ұстауға тырысады |
түсінуге талпынбайд ы |
талдау жасай алады |
ішінара талдау жасай алады |
талдау жасай алмайды |
||
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
||
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
||
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
||
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
1 |
||
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
||
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
||
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
||
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
||
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
||
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
||
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
||
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
||
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
||
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
1 |
|
|
||
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
||
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
9 |
0 |
24 |
1 |
0 |
21 |
2 |
0 |
20 |
5 |
0 |
19 |
5 |
1 |
36 |
0 |
96 |
4 |
0 |
84 |
8 |
0 |
80 |
20 |
0 |
76 |
20 |
4 |
ыка |
80,0 |
18,3 |
4,0 |
102,2857 |
Сөйлеуді дамыту
5-К.2 |
5- К.3 |
5-К.4 |
5-К.5 |
5-К.6 |
||||||||||
сөйлегенде зат есімдерді, сын есімдерді, үстеулерді, көп мағыналы сөздерді, синонимдер мен антонимдерді қолданады |
зат есімдерді сан есімдермен және сын есімдерді зат есімдермен байланыстырып айтады |
әңгімелесушіні мұқият тыңдап, сұрақтарды дұрыс қояды және қойылған сұрақтарға қысқаша немесе толық жауап береді |
бақылаулар мен сюжеттік суреттер бойынша әңгімелер құрастырады |
әңгімелерді бірізді айт |
||||||||||
қолданады |
ішінара қолданады |
қолданбайд ы |
байланысты рып айтады |
ішінара байланысты рып айтады |
байланысты рып айта алмайды |
сұрақтарды дұрыс қояды, толық жауап |
ішінара сұрақтар қояды, оларға қысқаша |
сұрақтарды дұрыс қоя алмайды, оларға |
әңгімелер құрастырад ы |
ішінара әңгімелер құрастырад ы |
әңгімелер құрастыра алмайды |
әңгіме айта алады |
ішінара әңгіме айта алады |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
3 |
1 |
17 |
4 |
0 |
15 |
6 |
0 |
14 |
6 |
1 |
15 |
5 |
80 |
12 |
4 |
68 |
16 |
0 |
60 |
24 |
0 |
56 |
24 |
4 |
60 |
20 |
|
Кө |
||||||||||||
|
5-К.7 |
5-К.8 |
5-К.9 |
5-К.10 |
|
||||||||
ып береді |
әңгімелесу кезінде өзін мәдениетті, әдепті ұстайды |
себеп-салдарлық байланыстарды, әдеби жанрларды ажыратады |
өлеңдерді мәнерлеп, интонациямен оқиды |
мазмұнның бірізділігін сақтай отырып, шығарма мазмұнын қайталап айтады |
рөлдерде ке мінезін интонацияс |
||||||||
әңгіме айта алмайды |
өзін мәдениетті, әдепті ұстайды |
өзін мәдениетті, әдепті ұстауға тырысады |
өзін мәдениетті, әдепті ұстауға талпынбайд |
ажыратады |
ішінара ажыратады |
ажырата алмайды |
интонациям ен оқиды |
ішінара интонациям ен оқиды |
оқуға талпынбайд ы |
қайталап айтады |
ішінара қайталап айтады |
қайталап айта алмайды |
рөлдерде ойнайды |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
1 |
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
|
1 |
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
1 |
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
1 |
|
|
|
|
|
1 |
|
|
1 |
1 |
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
1 |
22 |
3 |
0 |
17 |
6 |
1 |
17 |
5 |
1 |
17 |
7 |
1 |
18 |
4 |
88 |
12 |
0 |
68 |
24 |
4 |
68 |
20 |
4 |
68 |
28 |
4 |
72 |
Коммуникативтік дағдыларды дамыту
ркем әдебиет |
|
||||||||||||||
5-К.11 |
5-К.12 |
5-К.13 |
5-К. 14 |
5-К.15 |
|||||||||||
йіпкердің көңіл күйі мен , бейненің қимылын, ы мен мимикасын береді |
қойылымдағы өзінің рөлін мәнерлі, дербес орындайды |
түрлі дереккөздерден алған ақпараттарымен, әсерлерімен бөліседі |
айналасында болып жатқан оқиғаларға өзінің көзқарасын білдіреді |
сөздерге дыбыстық талдау жасайды, сөздегі дыбыстардың ретін, дауысты және дауыссыз дыбыстарды анықтайды |
|||||||||||
ішінара рөлдерде ойнайды |
рөлдерде ойнауға талпынбайд ы |
мәнерлі, дербес орындайды |
ішінара мәнерлі, дербес орындайды |
мәнерлі, дербес орындауға талпынбайд ы |
ақпараттары мен, әсерлерімен бөліседі |
ішінара ақпараттары мен, әсерлерімен бөліседі |
ақпараттары мен, әсерлерімен бөліспейді |
көзқарасын білдіреді |
ішінара көзқарасын білдіреді |
көзқарасын білдірмейді |
талдау жасайды |
талдау жасауға тырысады |
талдау жасай алмайды |
||
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
||
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
||
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
||
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
||
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
||
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
||
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
||
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
||
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
||
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
||
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
||
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
||
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
||
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
||
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
||
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
5 |
1 |
19 |
5 |
1 |
20 |
4 |
1 |
19 |
5 |
1 |
20 |
5 |
0 |
20 |
4 |
76 |
20 |
4 |
80 |
16 |
4 |
76 |
20 |
4 |
80 |
20 |
0 |
Сауат ашу негіздері
5-К.16 |
5-К.17 |
5-К.18 |
5-К.19 |
5-К.20 |
||||||||||
барлық дыбыстарды анық айтады, дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажыратады |
берілген буынға сөз құрастырады |
берілген сөздерден жай сөйлемдер құрастырады |
қаламды дұрыс ұстай алады |
түрлі сызықтарды с |
||||||||||
анық айтады, ажыратады |
анық айтады, кейбіреуін ажыратады |
анық айтпайды, ажырата алмайды |
сөз құрастырад ы |
ішінара сөз құрастырад ы |
құрастыра алмайды |
жай сөйлемдер құрастырад ы |
ішінара жай сөйлемдер құрастырад ы |
жай сөйлемдер құрастыруға талпынбайд ы |
қаламды дұрыс ұстай алады |
қаламды дұрыс ұстауға тырысады |
қаламды дұрыс ұстай алмайды |
сызықтарды дұрыс салады |
ішінара сызықтарды салады |
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
23 |
1 |
1 |
22 |
2 |
1 |
21 |
3 |
1 |
24 |
1 |
0 |
23 |
2 |
92 |
4 |
4 |
88 |
8 |
4 |
84 |
12 |
4 |
96 |
4 |
0 |
92 |
8 |
|
|
||||||||||||
|
5-К.21 |
5-К.22 |
5-К.23 |
5-К.24 |
|
||||||||
алады |
жазу парағында бағдарлай біледі, жазу жолы мен жоларалық кеңістікті ажыратады |
қазақ тіліне тән ә, ө, қ, ү, ұ, і, ғ, ң, һ дыбыстарын, осы дыбыстардан тұратын сөздерді анық айтады |
өлеңдер, санамақтар, жаңылтпаштар, тақпақтарды жатқа айтады |
әңгімелесушіге сұрақтарды дұрыс қояды, оған қысқа және толық нақты жауап береді |
тыңдалған к ретімен, |
||||||||
сызықтарды сала алмайды |
бағдарлайд ы, кеңістікті ажыратады |
бағдарлауға тырысады |
бағдарлай білмейді, кеңістікті ажырата алмайды |
сөздерді анық айтады |
кейбір сөздерді анық айта алмайды |
сөздерді дұрыс айтуға талпынады |
жатқа айтады |
ішінара жатқа айтады |
жатқа айтуға талпынады |
сұрақтарды дұрыс қояды, нақты жауап |
ішінара сұрақтарды дұрыс қояды, нақты |
сұрақтарды дұрыс қоя алмайды, нақты жауап |
ретімен, жүйелі түрде жеткізеді |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
0 |
22 |
3 |
0 |
15 |
5 |
1 |
19 |
5 |
1 |
19 |
5 |
1 |
18 |
0 |
88 |
12 |
0 |
60 |
20 |
4 |
76 |
20 |
4 |
76 |
20 |
4 |
72 |
|
|
||||||||||||||
Қазақ тілі |
|
||||||||||||||
5-К.25 |
5-К.26 |
5-К.27 |
5-К.28 |
5-Т.1 |
|||||||||||
өркем шығарма мазмұнын жүйелі түрде жеткізеді |
бір-бірімен еркін диалог құрады |
өзінің тәжірибесіне сүйеніп, суреттер бойынша әңгіме құрастырады |
ойыншықтар мен заттарды 5-6 сөйлеммен сипаттайды |
жиындарды бөліктерге бөледі және оларды қайта біріктіреді |
|||||||||||
ішінара ретімен, жүйелі түрде жеткізеді |
ретімен, жүйелі түрде жеткізуге талпынады |
диалог құрады |
ішінара диалог құрады |
диалог құра алмайды |
әңгіме құрастырад ы |
әңгіме құрастыруға тырысады |
әңгіме құрастыра алмайды |
сипаттайды |
ішінара сипаттайды |
сипаттауға талпынады |
бөледі және қайта біріктіреді |
ішінара бөледі және қайта біріктіреді |
алмайды, қайта біріктіруге талпынады |
||
1 |
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
||
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
||
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
||
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
1 |
||
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
||
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
||
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
||
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
||
1 |
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
||
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
||
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
||
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
||
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
||
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
||
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
||
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
|
1 |
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
|
1 |
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
1 |
24 |
1 |
0 |
20 |
5 |
0 |
18 |
2 |
1 |
15 |
5 |
1 |
20 |
4 |
96 |
4 |
0 |
80 |
20 |
0 |
72 |
8 |
4 |
60 |
20 |
4 |
Танымдық және зияткерлік дағдыларды
дамыту
Математика негіздері
5-Т.2 |
5-Т.3 |
5-Т.4 |
5-Т.5 |
5-Т.6 |
||||||||||
10 көлеміндегі сандарды тура және кері санауды біледі, «Қанша?», «нешінші?» сұрақтарын ажыратады, оларға дұрыс жауап береді |
әртүрлі белгілері бойынша заттарды салыстыра алады (түсі, пішіні, өлшемі, материалы, қолданылуы) |
заттарды шамасына қарай өсу және кему ретімен орналастырады |
қағаз бетінде бағдарлай біледі, апта күндерін, жыл мезгілдері бойынша айларды ретімен атайды |
геометриялық пішіндерд сопақша, үшбұрыш, тіктөртбұрыш) ажырат атайды |
||||||||||
біледі, ажыратады, дұрыс жауап береді |
біледі, ішінара ажыратады, дұрыс жауап |
кері санауда шатасады, ажырата алмайды, дұрыс |
салыстыра алады |
ішінара салыстыра алады |
салыстыра алмайды |
ретімен орналастыр ады |
ішінара ретімен орналастыр ады |
ретімен орналастыр а алмайды |
бағдарлай біледі, ретімен атайды |
ішінара бағдарлай біледі, ретімен атайды |
бағдарлауға, ретімен атауға талпынады |
геометриял ық пішіндерді ажыратады және атайды |
геометриял ық пішіндерді ішінара ажыратады |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
22 |
2 |
1 |
23 |
2 |
0 |
20 |
5 |
0 |
20 |
4 |
1 |
21 |
3 |
88 |
8 |
4 |
92 |
8 |
0 |
80 |
20 |
0 |
80 |
16 |
4 |
84 |
12 |
|
|
||||||||||||
|
|
||||||||||||
|
5-Т.7 |
5-Ш.1 |
5-Ш.2 |
5-Ш.3 |
|
||||||||
і (дөңгелек, шаршы, ады және |
түрлі сызықтарды салады: |
тірі табиғат заттарының бейнелерін күрделі емес қимылдар мен қалыптар арқылы жеткізеді: |
бояуларды қолдануды, бояғышта акварельді сумен араластыруды, қанық түстер алу үшін қарындашты түрліше басып бояуды біледі: |
жаңа түстер (күлгін) және реңктерді (көк, қызғылт, қою жасыл) бояуды араластыру арқылы шығарады: |
ұжымме міндеттерді |
||||||||
геометриял ық пішіндерді ажыратады, бірақ атай |
түрлі сызықтарды салады |
ішінара түрлі сызықтарды салады |
түрлі сызықтарды сала алмайды |
тірі табиғат заттарының бейнелерін күрделі емес |
тірі табиғат заттарының бейнелерін күрделі емес |
тірі табиғат заттарының бейнелерін күрделі емес |
бояуларды қолдана алады, түрліше басып |
бояуларды қолдана алады, ішінара түрліше |
бояуларды қолдана алмайды, түрліше басып |
және реңктерді шығара алады |
бояуды араластыру арқылы жаңа түстер және |
бояуды араластыру арқылы жаңа түстер және |
өзара келісіп орындайды |
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
|
1 |
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
|
1 |
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
1 |
21 |
4 |
0 |
16 |
5 |
0 |
17 |
3 |
1 |
14 |
6 |
1 |
22 |
4 |
84 |
16 |
0 |
64 |
20 |
0 |
68 |
12 |
4 |
56 |
24 |
4 |
88 |
урет салу |
|
||||||||||||||
5-Ш.4 |
5-Ш.5 |
5-Ш.6 |
5-Ш.7 |
5-Ш.8 |
|||||||||||
н бірге жұмыс істейді, өзара келісіп орындайды: |
қазақ оюларының элементтерін салады және олармен киімдерді, тұрмыстық заттарды безендіреді: |
сюжеттік суреттерді салады: |
сурет салуда ұқыптылықты, қауіпсіздікті сақтайды: |
шынайы бейнесіне қарап және ойдан пішіндері мен өлшемі әртүрлі таныс заттарды мүсіндейді: |
|||||||||||
ішінара өзара келісіп орындайды |
бөзара келісіп орындауға талпынбайд ы |
қазақ оюларының элементтері н салады және |
қазақ оюларының элементтері н салады және |
қазақ оюларының элементтері н сала алмайды |
суреттерді салады |
ішінара суреттерді салады |
суреттерді салуға талпынады |
ұқыптылықт ы, қауіпсіздікті сақтайды |
ішінара ұқыптылықт ы, қауіпсіздікті сақтайды |
ы, қауіпсіздікті сақтауға талпынады |
мүсіндейді |
ішінара мүсіндейді |
мүсіндеуге талпынады |
||
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
||
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
||
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
||
1 |
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
||
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
||
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
||
|
|
1 |
|
|
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
||
|
|
1 |
|
|
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
||
1 |
|
|
1 |
|
|
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
||
|
|
1 |
|
|
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
||
|
|
1 |
|
|
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
||
|
|
1 |
|
|
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
||
|
|
|
1 |
|
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
||
|
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
||
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
||
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
С
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
3 |
0 |
16 |
7 |
1 |
15 |
1 |
1 |
22 |
2 |
1 |
22 |
2 |
1 |
12 |
0 |
64 |
28 |
4 |
60 |
4 |
4 |
88 |
8 |
4 |
88 |
8 |
4 |
Мүсіндеу
5-Ш.9 |
5-Ш.10 |
5-Ш.11 |
5-Ш.12 |
5-Ш.13 |
||||||||||
қарапайым пропорцияларды сақтай отырып, адам мен жануардың пішіндерін мүсіндейді: |
мүсіндеудің әртүрлі әдістерін қолданады: |
ертегілер мен әңгімелердің мазмұны бойынша сюжеттік композицияларды құрады: |
қазақ халқының түрлі ыдыс-аяқтарын, тұрмыстық заттарын, зергерлік бұйымдарын мүсіндейді және оларды ою-өрнектермен және қосымша заттармен безендіреді: |
ортақ композиция құру үш мүсіндеу дағдыларын м |
||||||||||
мүсіндейді |
ішінара мүсіндейді |
мүсіндемей ді |
қолданады |
бірнешеуін ғана қолданады |
қолдануға талпынады |
құрады |
ішінара құрады |
құрастыруға талпынады |
мүсіндейді, безендіреді |
ішінара мүсіндейді, безендіреді |
мүсіндеуге, безендіруге талпынады |
меңгерген |
ішінара меңгерген |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
1 |
|
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
|
|
1 |
|
21 |
3 |
1 |
19 |
5 |
1 |
19 |
5 |
1 |
15 |
5 |
1 |
22 |
2 |
84 |
12 |
4 |
76 |
20 |
4 |
76 |
20 |
4 |
60 |
20 |
4 |
88 |
8 |
Балалардың шығармашылық
|
|
||||||||||||
|
5-Ш.14 |
5-Ш.15 |
5-Ш.16 |
5-Ш.17 |
|
||||||||
ін ұжыммен еңгерген: |
жұмысты ұқыпты орындайды, қауіпсіздік ережелерін сақтайды: |
қайшымен түрлі геометриялық пішіндерді қияды, қайшы мен желімді дұрыс қолданады: |
таныс немесе ойдан әртүрлі бейнелерді, қатпарланып бүктелген қағаздан бірдей бірнеше пішіндерді және екіге бүктелген қағаздан симметриялы пішіндегі заттарды қияды: |
жұмыс тәсілдерін таңдайды және түсіндіреді: |
бірнеше б |
||||||||
меңгеруге талпынады |
жұмысты ұқыпты орындайды, қауіпсіздік ережелерін |
ішінара жұмысты ұқыпты орындайды, қауіпсіздік |
ұқыпты орындауға тырыспайд ы, қауіпсіздік |
түрлі геометриял ық пішіндерді пішіндерді |
түрлі геометриял ық пішіндерді пішіндерді |
түрлі геометриял ық пішіндерді қайшымен |
әртүрлі пішіндегі заттарды қияды |
әртүрлі пішіндерді қиюға тырысады |
әртүрлі пішіндерді қия алмайды |
таңдайды және түсіндіреді |
ішінара таңдайды және түсіндіреді |
таңдауға және түсіндіруге талпынады |
бейнелерді құрастырад ы |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
1 |
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
1 |
23 |
2 |
0 |
20 |
4 |
1 |
19 |
6 |
1 |
21 |
3 |
1 |
22 |
4 |
92 |
8 |
0 |
80 |
16 |
4 |
76 |
24 |
4 |
84 |
12 |
4 |
88 |
дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамыту
Жапсыру |
|
||||||||||||||
5-Ш.18 |
5-Ш.19 |
5-Ш.20 |
5-Ш.21 |
5-Ш.22 |
|||||||||||
өліктерден бейнелерді құрастырады: |
жұмысты жеке және топпен бірлесіп жасайды, топтық жұмыста міндеттерді келісіп атқарады: |
сюжеттік композициялар жасайды, оларды сәнді бөлшектермен толықтырады: |
еңбек қауіпсіздігі мен жеке гигиена ережелерін сақтайды: |
ұсынылған тақырыпқа, өз бетінше ойдан құрастырады: |
|||||||||||
ішінара бейнелерді құрастырад ы |
бейнелерді құрастыруға талпынады |
жеке және топпен бірлесіп жасайды, келісіп |
жеке жасайды, шағын топпен жасауға |
жұмысты жеке де топпен де орындамайд ы |
сюжеттік композиция лар жасайды, сәнді |
ішінара сюжеттік композиция лар жасайды, |
сюжеттік композиция лар жасамайды |
ережелерді сақтайды |
ішінара ережелерді сақтайды |
ережелерді сақтауға талпынады |
ойдан құрастырад ы |
ішінара ойдан құрастырад ы |
ойдан құрастыруға талпынады |
||
1 |
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
||
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
||
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
||
1 |
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
||
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
||
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
||
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
||
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
||
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
||
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
||
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
||
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
||
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
||
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
||
|
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
||
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
|
1 |
1 |
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
1 |
|
|
|
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
|
1 |
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
|
1 |
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
3 |
0 |
21 |
7 |
0 |
22 |
2 |
1 |
20 |
4 |
1 |
19 |
5 |
1 |
12 |
0 |
84 |
28 |
0 |
88 |
8 |
4 |
80 |
16 |
4 |
76 |
20 |
4 |
Құрастыру
5-Ш.23 |
5-Ш.24 |
5-Ш.25 |
5-Ш.26 |
5-Ш.27 |
||||||||||
қалдық және табиғи материалдан құрастырады: |
өзінің құрастырған құрылысын талдау арқылы тиімді конструктивті шешімдерді табады, оларды құрастыруда қолданады: |
ойынға қажетті құрылысты бірлесіп ойдан құрастырады, жұмысты бірге келісіп орындайды, дайын құрылыспен ойнайды: |
ұжыммен бірге жұмыс істейді: |
жазық қағаз пішіндерд пішіндерге өзгерт |
||||||||||
құрастырад ы |
ішінара құрастырад ы |
құрастыруға талпынады |
құрастыруд а қолданады |
ішінара құрастыруд а қолданады |
құрастыруд а қолдануға талпынады |
құрастырад ы, келісіп орындайды, құрылыспен |
ішінара құрастырад ы, келісіп орындайды, құрылыспен |
құрастыруға , келісіп орындауға, құрылыспен |
ұжыммен бірге жұмыс істейді |
ұжыммен бірге жұмыс істеуге тырысады |
ұжыммен бірге жұмыс істей алмайды |
өзгертеді |
ішінара өзгертеді |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
1 |
|
|
|
1 |
|
1 |
|
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
1 |
|
|
|
1 |
|
1 |
|
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
1 |
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
1 |
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
|
1 |
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
1 |
1 |
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
|
18 |
9 |
1 |
22 |
2 |
1 |
22 |
2 |
1 |
22 |
3 |
0 |
14 |
8 |
72 |
36 |
4 |
88 |
8 |
4 |
88 |
8 |
4 |
88 |
12 |
0 |
56 |
32 |
|
|
||||||||||||
|
5-Ш.28 |
5-Ш.29 |
5-Ш.30 |
5-Ш.31 |
|
||||||||
і көлемді еді: |
жұмыс орнында қауіпсіздік ережелерін сақтайды: |
қарапайым музыкалық жанрларды ажыратады (күй, ән, би, марш): |
таныс әндерді өз бетінше музыкалық сүйемелдеумен және сүйемелдеусіз орындайды: |
әннің сөзін анық айтады, музыка сипатын қабылдайды және жеткізеді: |
шығарман (кіріспе, қа |
||||||||
өзгертуге талпынады |
қауіпсіздік ережелерін сақтайды |
ішінара қауіпсіздік ережелерін сақтайды |
қауіпсіздік ережелерін сақтауға талпынады |
ажыратады |
ішінара ажыратады |
ажыратуға талпынады |
орындайды |
ішінара орындайды |
орындауға талпынады |
айтады, қабылдайды және жеткізеді |
ішінара анық айтады, қабылдайды және |
қабылдауға және жеткізуге талпынады |
шығарманы ң жеке фрагментте рді ажырата алады |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
|
1 |
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
|
1 |
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
|
1 |
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
1 |
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
1 |
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
1 |
22 |
2 |
1 |
19 |
5 |
1 |
22 |
2 |
1 |
19 |
7 |
1 |
19 |
4 |
88 |
8 |
4 |
76 |
20 |
4 |
88 |
8 |
4 |
76 |
28 |
4 |
76 |
|
|
||||||||||||||
Музыка |
|
||||||||||||||
5-Ш.32 |
5-Ш.33 |
5-Ш.34 |
5-Ш.35 |
5-Ә.1 |
|||||||||||
ың жеке фрагменттерін йырмасы, соңы) ажырата алады: |
музыкалық аспаптарда қарапайым әуендерді ойнайды: |
әртүрлі сипаттағы әндерді өз бетінше және шығармашылықпен орындайды: |
музыканың сипатына сәйкес қимылдарды орындайды: |
өз күші мен мүмкіндіктеріне сенеді, еңбекқорлық пен жауапкершіліктің маңызын түсінеді: |
|||||||||||
шығарманы ң жеке фрагментте рін ажыратуға |
шығарманы ң жеке фрагментте рін ажыратпайд |
қарапайым әуендерді ойнайды |
ішінара қарапайым әуендерді ойнайды |
қарапайым әуендерді ойнауға талпынады |
шығармашы лықпе н орындайды |
ішінара шығармашы лықпен орындайды |
шығармашы лықпен орындауға талпынады |
музыканың сипатына сәйкес қимылдард ы |
музыканың сипатына сәйкес қимылдард ы |
музыканың сипатына сәйкес қимылдард ы |
өз күші мен мүмкіндікте ріне сенеді, еңбекқорлы қ пен |
өз күші мен мүмкіндікте ріне сенімділік жоқ, |
өз күші мен мүмкіндікте ріне сенбімсіз, еңбекқорлы |
||
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
||
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
||
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
||
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
||
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
||
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
||
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
||
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
||
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
||
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
||
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
||
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
||
|
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
||
1 |
|
1 |
|
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
||
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
||
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
7 |
1 |
21 |
3 |
1 |
18 |
6 |
1 |
22 |
2 |
1 |
22 |
2 |
1 |
28 |
4 |
84 |
12 |
4 |
72 |
24 |
4 |
88 |
8 |
4 |
88 |
8 |
4 |
Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды
қалыптастыру
Қоршаған ортамен танысу
5-Ә.2 |
5-Ә.3 |
5-Ә.4 |
5-Ә.5 |
5-Ә.6 |
||||||||||
туыстық байланыстарды түсінеді, үлкендерді сыйлайды, кішіге қамқорлық танытады: |
өз ойын түсінікті жеткізеді, өзінің пікірін айтады: |
арнайы көлік құралдарының қолданылуын, жол қозғалысының қарапайым ережелерін біледі: |
өз Отанын жақсы көреді, Қазақстанның әсем табиғаты, көрнекі жерлері мен тарихи орындарының маңыздылығын түсінеді: |
тірі және өлі табиғат, құбылыстары арасында салдарлық байланыстарды және түсінеді, табиғатт сақтау, күн мен ауан жануарлар мен өсім өміріндегі маңызы тура |
||||||||||
туыстық байланыста рды түсінеді, үлкендерді |
сыйлауды, қамқорлық танытуды ішінара түсінеді |
түсінуге және орындауға тырысады |
түсінікті жеткізеді, пікірін айтады |
түсінікті жеткізуге пікірін айтуға талпынады |
түсінікті жеткізе алмайды, пікірін білдірмейді |
біледі |
ішінара біледі |
білмейді |
мақтан тұтады, маңыздылы ғын түсінеді |
жақсы көреді, маңыздылы ғын түсінеді |
маңыздылы ғын түсінуге тырысады |
бақылайды және түсінеді, біледі |
бақылайды және ішінара түсінеді, біледі |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
1 |
|
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
1 |
1 |
|
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
1 |
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
1 |
1 |
|
|
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
22 |
2 |
1 |
18 |
5 |
1 |
22 |
2 |
1 |
22 |
2 |
1 |
17 |
6 |
88 |
8 |
4 |
72 |
20 |
4 |
88 |
8 |
4 |
88 |
8 |
4 |
68 |
24 |
Қосымша 1
|
|||
|
|||
|
5-Ә.7 |
||
табиғат ғы себеп- бақылайды ы қорғау, ң адам, діктер лы біледі: |
өз өмірінің қауіпсіздігін түсінеді және сақтайды, ненің «дұрыс» немесе «дұрыс емес», «жақсы» немесе «жаман» екенін түсінеді және ажыратады: |
||
бақылайды, түсінбейді |
түсінеді және ажыратады |
түсінеді және ішінара ажыратады |
түсінуге және ажыратуға тырысады |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
1 |
22 |
2 |
1 |
4 |
88 |
8 |
4 |