Monologue and dialogue

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Monologue and dialogue

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақ жоспарында монолог және диалоштың айырмашылықтары қарастырылған
Материалдың қысқаша нұсқасы



Ақсукент Гуманитарлық техникалық

колледж директорының

оқу ісі жөніндегі орынбасары

__________________ Ш.Давлетова

"____"_______________ 2025ж


САБАҚ ЖОСПАРЫ № _____





АКЖ 241/2-топ " " 2025ж


Модуль /пән атауы: Шетел тілі

1.Сабақтың тақырыбы: Monologue and Dialogue

2.Сабақ түрі:

3.Сабақтың мақсаты, міндеттері: Пән бойынша білімдерін тереңдету, қайталау, пысықтау. материалдардың құрылысы мен қасиеттерін зерттеу жəне олардың құрамы, құрылысы мен қасиеттері бойынша негізгі жұмыстарымен таныстыру;

4.Сабақтың тәрбиелік мақсаты: Мамандыққа, пәнге деген қызықушылығын арттыру, студенттердің дайындығын жүзеге асыру және жаңа материалдар жасау қажеттігі туралы көзқарастарын қалыптастыру;

5.Сабақтың дамытушылық мақсаты:Студенттердің есте сақтау логикалық қабілетін дамыту және сабақ уақытын бағалауға үйрету, еңбекқорлыққа және пәнге қызығушылығын арттыру.

6. Сабақты жабдықтау : ПК, интерактивті тақта, презентациялық материалдар, үлестірмелі материалдар, плакат,оқулық.

6.1 Оқу-әдістемелік құрал-жабдықтар, анықтамалық әдебиеттер:- Ағылшын тілі кітабы,ағылшын тілі сөздігі,слайдтар...

7. Сабақ бойынша рефлексия : Енді «Бағдаршам» әдісі бойынша рефлексия жасап, үш түсті стикерлерді пайдаланамыз: қызыл, сары, жасыл. «Қызыл»-маған тақырып бойынша бәрі түсінікті емес,ұнамады, «Сары»- маған тақырып бойынша бәрі түсінікті емес,бірақ ұнады,

«Жасыл»-маған бәрі де түсінікті,бәрі де ұнады (стикерлермен оқушылар белгі береді).

8. Үй тапсырмасы

Сабақ жоспарының берілген тармақтары міндетті болып табылады




Сабақтың барысы

Жоспарланған уақыт

Оқытушының іс-әрекеті

Ұйымдастыру кезеңі (2 мин)

Аудиторияның дайындығын тексеру. Студенттермен амандасу:

- Good morning students!

-How are your feelings today?

-I'm good thanks !

-Sit down!

Техникалық қауіпсіздік ережелерін түсіндіру

  1. мин)















Тәрбие жайлы қысқаша мағлұмат беру

(10-мин)

Техникалық қауіпсіздік ережелері және қауіпсіздік талаптары:

1.Оқытушының рұқсатынсыз сыныптағы құрал-жабдықтарды орнынан қозғауға,сымдарға,розеткаларға тиісуге тыйым салынады;

2.Оқытушының рұқсатынсыз сыныптан шығуға болмайды;

3.Оқытушының рұқсатынсыз сыныпта жүруге болмайды;

4.Үстелде тек қана дәптер мен қалам ғана жатуы керек;

5.Келушілер келгенде студенттердің орнынан тұруының қажеті жоқ;

6.Студенттер көзді демалдыру жаттығуларын білуі керек;

7.Қажет болса,электр тоғымен зақымданғандарға алғашқы көмек көрсете білуі керек;

8.Аппаратураны оқытушының нұсқауымен өшіру керек;

9.Оқытушының рұқсатынсыз телефонмен сөйлесуге,өзара сөйлесуге болмайды;

10.Қауіпсіздік ережелерін қатаң түрде сақтау керек.


Үй тапсырмасын сұрау (5 мин)

Кез келген автордың өмірбаянына немесе шығармашылығына ағылшынша сипаттама жазып келу болатын...

My favourite writer is Anton Pavlovich Chekhov. In my opinion, he is the greatest Russian dramatist and short-story writer. I'm never tired of reading and rereading his plays and humorous stories.

Chekhov was bom in 1860 in Taganrog. In 1879 he went to Moscow, where he studied medicine. Though he practised little as a doctor in his lifetime, he was prouder of his medical knowledge more than of his writing talent.


Өткен сабақты қорытындылау

(10 мин)

Қорытындылай келе, студенттер 2 автордың өмірбаяны және шығармашылығын ағылшын тілінде оқыды және жаңа сөздерді жаттады.

My favourite writer is Anton Pavlovich Chekhov. In my opinion, he is the greatest Russian dramatist and short-story writer. I'm never tired of reading and rereading his plays and humorous stories.

Chekhov was bom in 1860 in Taganrog. In 1879 he went to Moscow, where he studied medicine. Though he practised little as a doctor in his lifetime, he was prouder of his medical knowledge more than of his writing talent.

Жаңа сабаққа түсіндіру

(25-мин)

Жаңа тақырып: Monologue and Dialogue


In literature, theater, and film, monologues and dialogues are crucial elements that serve different purposes. Understanding the difference between monologue and dialogue can enhance our appreciation for the art of storytelling. In this article, we will explore the distinctions between monologues and dialogues, and provide examples to illustrate their usage.

In literature, monologues and dialogues serve different purposes. Monologues are often used to reveal a character’s inner thoughts and emotions, providing insight into their motivations. They can be found in plays, novels, and poems. On the other hand, dialogues are used to create conversations between characters, allowing them to interact, make decisions, and develop relationships. Dialogues play a crucial role in developing the plot, conveying information, and creating dynamic interactions between characters.

I’ve been everywhere and seen everything and done everything. Sophisticated—God, I’m sophisticated!”
“The idea is if we don’t look out the white race will be—will be utterly submerged. It’s all scientific stuff; it’s been proved.”
– The Great Gatsby, F. Scott Fitzgera
nd

Жер бетінінің әр бөлігінде мекен еткен адамдар басқа тіршілік иелерінен саналы ойымен, сол ойын сұхбаттасушысына тілі арқылы жеткізе алуымен ерекшеленеді.Тілдің пайда болуы ерте заманнан бері, мыңдаған жыл бұрын басталып,  алғашқы дыбыстарға еліктеу немесе ым-ишара арқылы күннен-күнге даму сатыларын артқа қалдыра отырып бүгінгі күнге дейін жетті. Жалпы тілдің қалыптасу процесін «глоттогенез» деп атайды. Тілдің пайда болуы туралы әртүрлі теория бар.  Тіл адамдарға өзара қарым-қатынас жасау үшін, өзі айтпақ ойды келесі адамға жеткізу үшін керек.Диалог - екі немесе бірнеше адамның кезектесіп сөйлесуі арқылы пікір алмасатын ауызекі сөйлеу формасы. Диалогта сұрақ қою арқылы сұхбаттасушы өзі күткен мәліметті ала алады. Мысалы, егер өзіне берілген мағұлмат толық болмаса, қарсы сұрақ қою арқылы күткен жауабын толықтырады. Диалог қысқа түрде екі немесе үш сөйлемнен мазмұны жағынан көлемді келеді. Диалогта келесі айтылымдардың қолданылатынын байқаймыз: сөйлемде фразаларды кірістіріп қолдану, сөзге  жауап күту т.б. Диалог барысында сөйлесуші сөз орнына  ым-ишара мен ауыз екі сөйлеу түрлерін пайдаланады.

Диалогпен қатар тағы бір сөйлеу түрі бар. Ол «монолог» деп аталады. Монолог -  кейіпкердің көпшілікке қарата немесе өзіне арнап айтқан сөзі, толғанысы, өсиет-уағызы. Сөз өнерінде жиі қолданылатын монологтар кейіпкердің ішкі жай-күйін, сырт ортаның өзіне әсер еткен жағдайына байланысты туған толғаныс-тебіренісін бейнелеу мақсатында қолданылады.Монологтың өзге сөйленістерден ерекшелігі - бір адамның ойы бір ғана көрініс табады. Мысалы, өзіміз күнделікті театрдан тамашалайтын сахналық көріністе кейіпкер өзімен-өзі сырласқандай болып, тыңдаушы немесе көрерменнен ешқандай жауап күтпейді. Ұлы ақын Абай Құнанбайевтің «болыс болдым мінеки» өлеңі лирикалық монологқа, Алтай ("Сұлушаш"), Қоңқай ("Ақан сері – Ақтоқты") репликалары эпикалық, драмалық монологтарға мысал бола алады. Монологта кейіпкердің ой-тұжырымы айтылып, оның жай-күйі айқын аңғарылады. Монологтың ғылыми тұрғыдағы атауы –  «интраперсоналды сөйлеу».



Task 1.Answer the questions

I can’t find my glasses . I can’t see anything. Can you help me find a few things?

  • No problem. What are you looking for?

  • My laptop, do you see it?

  • Yes, your laptop is on the chair.

  • Where’s my book?

  • Which one?

  • The dictionary.

  • It’s under the table.

  • Where’s my pencil?

  • There’s a pencil in front of the lamp.

  • That’s not a pencil. That’s a pen.

  • Oh, sorry. There is a pencil behind the cup.

  • How about my backpack? Do you know where that is?

  • It’s in between the wall and the bed.

  • Where are my shoes?

  • They’re on the left side of the TV.

  • I don’t see them.

Ситуациялық

сұрақтарға жауап беру (5-мин)




Қорытынды бағалау:

(3- 5мин)

Студенттер сабақ барысында Ағылшынша Монолог және диалогтың ережелерімен және оның түрлерімен танысты.Тақырыпқа байланысты деңгейлік тапсырмалар орындалды.Монолог пен диалогтың айрмашылығын топ болып талқылады,сонымен қатар,сабақта белсенділік танытып,баллдық шкала бойынша бағаланды.

Рефлексия

(3 -5мин)


Сабақтың соңында білімгерлер рефлексия жасайды:

- нені үйренді;

- немен қайта жұмыс жасау керек.


Бағалау (3-5мин)

Көрсету режиміне қоюға болады

Студенттерді жеке-жеке бағалау

Үйге тапсырма

(3ин)

Howework: Ағылшын тілінде монолог құрастырып келу






Дайындаған оқытушы: Мирзахматова М.Ё












































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.06.2025
154
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі