I.Ұйымдастыру
кезеңі
(3 минут)
|
Қане шеңбер құрайық
Дөңгелене тұрайық
Ұнаған түсті таңдап ал
Тобымызды құрайық
|
оқушылар орнынан
тұрып,шеңбер құрып топқа бөлінеді.
Бағдаршам көздері
арқылы
«қызыл»
-қуаныш
шаттықтың
белгісі
«сары»- байлықтың
белгісі
«жасыл»- жастықтың белгісі
|
ынтымақтастық атмосфера
қалыптастыру
|
инерактивті тақта,үлестірмелі
қағаз,слайтар.
|
II.Өткен
материалды
еске түсіру.
«Тізбек
әдісі» бойынша
сұрау.
/әр топқа екі
сұрақтан/
(6 минут)
|
1.Ең алғаш «Бисер»атауы
қай елде пайда
болған?
2. «Бисер»сөзінің
мағынасы неде?
3.Алғашқы сақ дәуірінде
моншақ немен
жасалған?
4.Бисерге сипаттама
бер.
5.Бисерді қандай
бұйымдарда
қолданылады?
6.Өрнекті композиция дегеніміз
не?
|
Ой
толғаныс
оқушылар ойларын ортаға салады,пікірлерін ашық
айтады.
|
Топтық
жұмыс
«Тізбек әдісі»
бойынша
жауап береді.
|
интерактивті тақта
|
III.Қызығушылықты
ояту
(3
минут)
|
«Ойлы болсан,озып көр»
математикалық ойын, шарты:берілген санның орнына әріптер қойып
сөздер құрастыру.
I.4.1.6.8.
II.2.12.16.14.6.8.9.6.3.5.6.16.
III.10.11.13.
IV.8.4.3.6.1.9.15.3.7.
|
оқушылар мұғалімнің нұсқауы бойынша жұмыс жүйесін
орындау.
|
СТО,ой толғау
|
|
Жаңа
сабақ
IV.Мағынаны
ашу.
(15 минут)
|
Моншақ мойынға тағылатын сәнді бұйым.Моншақтың түрлері,жай
бисер,стеклярус,рубка,богем,шорлат
т.б.
|
сарамандық жұмыс
«технологиялық нұсқау карта»
арқылы
|
топтық жұмыс
қауіпсіздік
ережелерін
сақтау
-жұмыс бөлмесі
жарық
болу
керек
-жұмыс
барысында
көзді демалдыру
керек
-жұмыс
істегенде
моншақты
ыңғайлы
ыдысқа
немесе
қорапқа салу
керек
-моншақ
мөлшеріне
қарай түс
үйлесімін
ескеру
керек
|
интерактивті тақта арқылы бейне жазба
тыңдау
|
V.Ой
толғаныс
(7
минут)
Бағалау
(2
минут)
Қорытынды
(2
минут)
Рефлексия
Үйге
тапсырма
(2
минут)
|
«Уақыт шеңбері»
стратегиясы бойынша алған білімдерін
түйіндеу
І-топ.1.Моншақпен жұмыс
жасау
техникасы дегеніміз
не?
2.Параллель тоқу
әдісімен
тоқылатын
бұйым?
ІІ-топ.1.Бисермен
сәндік үшін қандай
бұйымдар
тоқылады?
2.Бисермен гүл,жапырақ
тоқу үшін
қандай материал
қолданылады?
ІІІ-топ.1.Тұңғыш рет
бисер қандай
өндіріспен байланыста
болды?
2.Таяқша,сопақша,қырлы
бисердің формалары
қандай?
Топтардың іс-әрекетін
атап өту
Әр топ бағалау
критерийлер бойынша бір-бірін
бағалайды
Жұмыстың
жасалуына,біліктілікті,білімділікті,
нәзіктікті,
әдемілікті,қиял мен
шеберлікті талап етілуін қадағалау
оқушылар,бүгінгі өткен
сабағымыздан қандай әсер алдыңыздар. «Алғыс айтамын»
жаттығуы
Моншақ,бисерден әртүрлі бұйымдарды жасауды
жалғастыру.
|
«Білгім келеді»
кестесін толтыру
Білемін/не білдім/не
білгім келеді/білгім келеді/үйредім/не
үйрендім/
оқушылар «Басбармақ»
әдісі бойынша өздерінің уғу деңгейін
көрсетеді.
|
«Ой түйін»
әдісі
жеке-жеке жұмыс орындау
|
Моншақтар туралы түрлі фото-суреттер
көру.
|