Қазақ тілі
4-сынып
Сабақ тақырыбы:
Морфология әлеміне
саяхат
Сабақ
мақсаты: І Оқушыларды морфология
туралы мәліметпен
таныстыру.
ІІ. Сөздік қорын молайту.Ойлау, есте сақтау
қабілеттерін
дамыту.
ІІІ. Достыққа, бірлікке тәрбиелеу
Сабақ
типі:
Жаңа сабақты
меңгерту
Қолданылатын стратегиялар: «Жалғастыр»,
«Орнын тап»
Сабақ
барысы:
Сабақ
кезеңдері Қолданылатын
стратегиялар Мұғалім іс
әрекеті Оқушы іс
әрекеті
Ұйымдастыру
кезеңі
«Ойлан, тап»
стратегиясы Сәлемдесу.Оқушыларды
түгендеу.Назарын сабаққа
аудару.
Берілген
сөздер көмегімен мақал құрастыру
тапсырмасы беріледі.
Оқушылар
білімі ашық журналға
бағаланады:
«Көп
ақшаң болғанша, көп досың
болсын» Сәлемдеседі.Оқу құралдарын
сабаққа дайындайды.
Берілген
сөздер ішінен тиісті сөздерді алып,
мақал құрастырады.
Көп, аз,
болсын, ашылсын, досың, болғанша, көп, наның, ақшаң,
дүшпан.
Сабақ
мақсатымен таныстыру
Сабақ мақсатымен таныстырып
өтеді
Жаңа
сабақты меңгерту «Мәтінмен
жұмыс»
«Жалғастыр» Алгоритм
негізінде: 1.Оқушыларға «Морфология елі » туралы
ертегіні мәнерлеп
оқытады.
2.Түсініксіз сөздер бойынша
түсінік береді.
3.Мәтін
мазмұны бойынша 3тен сұрақ дайындау
туралы тапсырма
береді.
«Жалғастыр»
әдісі көмегімен ертегі мазмұны
бойынша оқушылар түсінігін
анықтайды. 1.Оқушылар мәтінді
мәнерлеп оқиды.
2.Түсініксіз сөздерді
анықтайды.
Сөздік
дәптерлеріне жазып, түсінік
алады.
3.Мәтін
мазмұны бойынша әр бір оқушы 3 тен
сұрақ дайындайды.
4.Ертегі
мазмұнын әңгімелейді.
Жаңа
сабақты түсінгенін тексеру «Мен
білемін» «Сөз таптары» сызбасын
көрсетіп, сұрақтар арқылы оқушылар
білімдерін анықтайды. Оқушылар
«Сөз таптары» сызбасы бойынша білетіндерін
айтады.Білімдерін ашық журналға
бағалайды.
Бекіту,
бағалау «Орнын тап»
1-жаттығу жұмысы Сөздерді мағыналарына
қарай топтастыру тапсырмасы
беріледі Берілген сөздерді мағынасына
қарай топтарға бөліп жазып, сұрақ
қояды.
Үйге
тапсырма
беру
«Доссыз
өмір-тұзсыз
ас»
тақырыбында
шағын
әңгіме
жазып,
сөз
таптарын
анықтау
тапсырмасы
беріледі.
Үй
тапсырмасы бойынша анықтамамен танысып,
күнделіктеріне жазады