Мотоатқыштар бөлімшесін ұйымдастыружәне оның ұрыстық мүмакіндіктері.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Мотоатқыштар бөлімшесін ұйымдастыружәне оның ұрыстық мүмакіндіктері.

Материал туралы қысқаша түсінік
Мотоатқыштар бөлімшесін ұйымдастыружәне оның ұрыстық мүмакіндіктері.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Алғашқы әскери және технологиялық дайындық пәнінен 10-сыныпқа арналған

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР

Бөлім:

Тактикалық дайындық

Педагогтің аты:

Агибаев А.Ж

Күні:


Сынып:10

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Мотоатқыштар бөлімшесін ұйымдастыружәне оның ұрыстық мүмакіндіктері.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


Мотоатқыштар бөлімшесінің құрамы,қарулары мен ұрыстық мүмкіндіктерін білу

Сабақтың мақсаты

Оқушыларға қазіргі заманғы жалпыәскери ұрыс және оның түрлері туралы жалпы түсінік алу. Мотоатқыштар бөлімшесінің құрамы, қарулары мен ұрыстық мүмкіндіктерін білу. Қорғану мен шабуыл кезіндегі әскери реттілікті анықтау.

Құндылықтарға баулу

Патриоттық, ұлтжандылық, табандылық

Күтілетін нәтиже

Оқушылар тактикалық әдістерді оқып үйренеді, оны меңгереді,біледі.

Сабақтың барысы

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

7 мин.

Ұйымдастыру сәті.Оқытушы-ұйымдастырушы сапқа тұрғызады, взвод командирінен рапорт қабылдайды. Оқушылармен амандасады, түгендейды,

киім үлгілерін тексереді.

Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру. Өткен тапсырманы сұрау

Әскери тәртіп дегеніміз не?

Әскери тәртіп әскери қызметшіге нені міндеттейді?

Көтермелеу мен жазалардың қандай түрлері болады?

Жауынгерлерге (матростарға) көтермелеу қолданудың реті қандай?

Тәртіптік жазаны орындау мен белгілеудің реті қандай?

Взвод командирі оқушыларды сапқа тұрғызады, оқытушы-ұйымдастырушыға рапорт береді.

Оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігіне қарай қалыптастырушы бағалау жүйесі бойынша бағаланады.

АӘжТД оқулық Ақпараттық мәтін


оқулықпен жұмыс



үлестірмелі қағаздар

Жаңа сабақ кезеңі

33 мин.


Бейнетаспа көрсету. Ұрыстық әрекет негіздері және мотоатқыш бөлімшесінің ұйымдастырылуы. Мотоатқыш бөлімше – ең төменгі тактикалық бөлімше. Ол жаяу әскердің ұрыс машинасындағы (ЖҰМ) мотоатқыш взводтың құрамына кіреді. Жаяу әскердің ұрыс машинасындағы (ЖҰМ) мотоатқыш бөлімшесінің құрамына кіретіндер:

  • бөлімше командирі;

  • көздеуші – оператор;

  • механик – жүргізуші;

  • пулеметші;

  • гранататқыш;

  • гранататқыштың көмекшісі;

  • аға атқыш;

  • атқыш.

ЖҰМ – бұл сауытталған шынжыр табанды машина. Ол бөлімшенің жеке құрамын орналастыруға, ұрыс жүргізуге және жылжуға арналған. ЖҰМ зеңбірекпен, пулеметпен және танкіге қарсы басқарылатын реактивті снарядтармен жабдықталған. Машина маневрлі және өтімділігі жоғары, өте жылдам қозғалады (70км/сағ), су бөгеттерінен, жолсыз, батпақ жерлерден және қалың қарлардан жақсы өтеді. ЖҰМ ядролық жарылыстың зақымдаушы факторларына қарсы қорғану жүйесімен және түнде көру аспабымен жабдықталған. Мотоатқыш бөлімшенің қаруларында ЖҰМ, қол пулеметтер, танкіге қарсы гранататқыш, автоматтар, жарықшақты және танкіге қарсы гранаттары болады. Мотоатқыш бөлімшелер қазіргі заманғы қуатты қару – жарақпен және техникамен қарулана отырып, қарсыластың ұрыс техникасы мен атыс құралдарын, тірі күштерін өз атысымен табысты түрде жеңіліске ұшыратуға қабілетті. Олар жылдың және тәуліктің кез келген мезгілі мен уақытында, ауа райының кез келген жағдайында табанды қорғаныстық ұрыс жүргізе отырып, жоғары қарқынмен шабуылдай алады.

Сұрақтар мен тапсырмалар:


Оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігіне қарай қалыптастырушы бағалау жүйесі бойынша бағаланады.

Суреттер сызбаларды сызу

Тірек сызбалар

Кесте

Конспект толтыру

https://yandex.kz/video/preview/17206281877401199777

Қорытынды кезең

Ой толғаныс.

Рефлексия

5 мин.

Үйге тапсырма: 53- 60 бет -жаяу әскердің ұрыс машинасындағы мотоатқыштар бөлімшесінің құрамын атаңдар.

-жаяу әскердің ұрыс машинасының арналуы және жабдықталуы туралы айтыңдар.

-мотоатқыш бөлімшесінің ұйымдастырылуы және оның қарулануы

жайлы айтыңдар.


Жеке жұмыс: -бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім.



Жеке жұмыс:

Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б.

Оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігіне қарай қалыптастырушы бағалау жүйесі бойынша бағаланады.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.11.2025
42
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі