Ұйымдастыру
кезеңі
|
Қайырлы
күн,құрметті оқушылар мен
ұстаздар!
Психологиялық
ахуал «Жүрек жылуы"әдісі
Топқа
бөліну/түрлі түсті
конфеттермен/
1-топ «Жалын»
2-топ «Ақиқат»
Сабағымызды
күмбірлеген домбыра үнімен
ашамыз
Осындай жақсы көңіл –күймен
сабағымызды бастаймыз.Тақырыбымыз «Ұлттық рухтың бастауы-М.Шаханов
шығармалары»
|
Оқушылар
мұғаліммен,
қонақтармен
амандасады.
Бір-біріне жылы
лебіз білдіреді
Назым,Нурбибі,Дильназ
Орындайтын күй
«Салкүрен»
|
домбыра
|
Ортасы (20
мин)
|
Жылдар
сөйлейді./Ұяшықтағы сандарды
таңдап,сұраққтарға жауап
береміз/
10
|
20
|
30
|
40
|
50
|
50
|
40
|
30
|
20
|
10
|
10б-М.Шаханов қай
жылы дүниеге келді?
10б-Ең бірінші
қандай қызмет жасады?
20б- Шымкент
педагогикалық институтында қай жылдары
оқыды?
20б- Неше жасынан
бастап өлең жазды?
30б-Энштейн
атындағы алтын медалі қай жылы
берілді?
30б-Қазақстан
халық жазушысы атағын қай жылы
алды?
40б-«Түрік
әлеміне ерен еңбегі үшін» деген атағы қай жылы
берілді?
40б-Қырғыз
республикасының халық ақыны қай жылы
атады?
50б-Тұңғыш жырлар
жинағы «Бақыт» атты қай жылы жарық
көрді?
50б-Қырғыз
республикасының халықаралық «Руханият»сыйлығының лауреантты қай
жылы болды?
«Ұлттық
рухты» деген сөзді қалай
түсінеміз?
/ой
толғау
М.Шахановтың
шығармаларының үзіндісі парталарда жатады.Оқушылар соңы ашып
,негізгі идеясын постерге түсіру
арұылы,қорғвайды.
|
Оқушылар ұяшық
таңдау арқылы,сұрақтарға жауап бере отыра,ұпай
жинақтайды
Ойларын
айтады
Топтар берілген
тапсырманы орындап,постер
құрады.
Қорғайды.
|
Компьютер
Оқушылар кеспе
қағазға ойларын жазады
А-3
қағазы,
маркер
|
Соңы
Кері
байланыс
|
Сырласу
хаты
Екі жұлдыз,бір
тілек
Дүмбірлеген күймен
сабағымызды бастасақ,Қорқыт атамыз сөйлеткен қобыз үнімен
аяқтаймыз.
|
Оқушылар
М.Шахановпен сырласа отыра хат
жазады
Стикерге
жазады
Алтынбаева Назым
қобызда ойнайды.
|
Стикер
түрлі-түсті.
Қобыз
|