Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
2.4.2.3 кейіпкерлер арасында мəтіндік диалог ұйымдастыру;
Сабақтың мақсаты
Барлықоқушыүшін:
Ата мен немере диалогі. Отан, туған жер туралы əңгімелейді.
Оқушылардыңкөбіүшін:
«Əке мен бала» жобасын жасайды.
Кейбіроқушыларүшін:
Scratch-те кейіпкерлер арасында мəтіндік диалог ұйымдастыруды үйренеді.
Сабақтыңбарысы
Сабақтыңкезеңі/уақыты
Педагогтің іс-əрекеті
Оқушыныңіс-əрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың
басы
2
мин
Жаңа
сабаққадайындық
3
мин
1.Оқушылармен
амандасу.
2. Сабақтың тақырыбы мен
мақсаттарымен
таныстыру.
Мұғалімтөмендегісұрақтардыоқушыларғақойып,суреттердіинтерактивтітақтадан
көрсетеді.
3.Жаңа тақырыпқа
шолу.
1.Мұғаліммен
амандасады.
2.Сабақтың тақырыбын дәптерге
жазады.
3.Сабақтың мақсаттарымен
танысады.
Оқушылар ұжымдық үлгіде білгендері бойынша өз ойларын айтып,
жауап береді.
Оқулық
Алматыкітап
Сабақтың ортасы
15
мин
Мұғалім белсенділік танытқан оқушыларды
«Стикерлер»əдісі бойынша бағалайды.
Жасыл түс:Жарайсың!Сары түс:Жақсы!
Қызыл түс:Талпын!
Практикалық жұмыс(15мин.)
ЕБҚО 2-тапсырманы дескриптор бойынша
орындайды.
Блокнот программасын іске
қосады.
Мәтінді тереді.
Скратч ортасында фон мен кейіпкерді
енгізеді.
Скрипт құрастырады.
1-тапсырманы дескриптор бойынша
орындайды.
фонды
таңдайды.
Кейіпкерді
таңдайды.
2-тапсырманы дескриптор бойынша
орындайды.
Блокнот программасын іске
қосады.
Мәтінді тереді.
Скратч ортасында фон мен кейіпкерді
енгізеді.
Скрипт құрастырады.
Топтар бірін- бірі сабаққа қатысқан белсенділігіне қарай
«Стикерлер»əдісі арқылы бағалайды.
Жасыл түс:Жарайсың!Сары түс:Жақсы!
Қызыл түс:Талпын!
Интерактивті тақта
(МК.Ө)
Практикалықжұмыс
Оқулықта
берілген практикалық тапсырмаларды мұғалімнің көмегімен компьютерде орындауға беріледі.
(Ж)2-тапсырма Əке мен баланың диалогіне тағы бір-бірден сөйлем қосу үшін жоба скриптісіне өзгеріс енгізіңдер.
(Ж)3-тапсырма.
«Əке мен бала» жобасын «d» мен«f» пернелері арқылы басқару үшін скриптілерге жасалатын өзгеріс алгоритмін ұсыныңдар.
. Берілген жоба скриптісін талдайды.
Дискриптор
Тапсырмадағы бірінші өзгерісті енгізіп, скриптінің нəтижесін
шығарады. Тапсырмадағы екінші өзгерісті енгізіп, скриптінің нəтижесін шығарады.
Дескриптор
Скрипт орындалғанда қандай өзгеріс болғанын
көрсетеді.
Дескриптор
Жұптасып тапсырманы талқылайды.
Жобаға жасалатын өзгеріс алгоритмін ұсынады.
Берілген тапсырманы өзара талқылайды.
Дайын
жоба скриптісіне өзгеріс енгізеді.
Əке мен бала диалогіне сөйлем қосады.
Бірін-бірі
«Стикерлер»əдісі арқылы бағалайды.
Жасыл түс:Жарайсың!Сарытүс:
Жақсы!Қызылтүс:Талпын!
Мұғалім белсенділік танытқан оқушыларды
«Стикерлер»əдісі арқылы бағалайды.
Жасыл түс:Жарайсың!Сары түс:Жақсы!
Қызылтүс:Талпын
Интерактивті тақта
Дербес компьютер
Сабақтыбекіту. 5минРефлексия
Диалог мәтін айтады. Өмірден мысал
келтіреді.
Мұғалім белсенділік танытқан оқушыларды
«Стикерлер»əдісі арқылы бағалайды.
Жасыл түс:Жарайсың!Сары түс:Жақсы!
Қызылтүс:Талпын!
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз