«Ынтымақтас-тық орта
қалыптастыру»
Топқа бөлу
|
3
мин
|
Мұғалімдерді мақал-мәтелдер арқылы топқа
бөледі
Мақал-мәтел жазылған қағазды
тарату
|
Мұғалімдер мақал-мәтелдерді
оқып, мағынасына қарай топқа
бөлінеді.
1-топ.
Мұғалім
2-топ.
Ата-ана
3-топ.
Оқушы
|
Мақал-мәтел жазылған
қағаз
|
«Мағынаны
тану»
Ассоциация
әдісі
|
6 мин
|
«Менің атым Қожа» фильмінен
үзінді және фильмнен 9 сурет көрсетіледі. Суреттерді мағыналарына
қарай 3 топқа бөлу керек
-
Мұғалім
Жағымды, жағымсыз
жақтары
Бала тәрбиесіндегі мектеп
ұжымының алатын орны
-
Ата-ана
Жағымды, жағымсыз
жақтары
Бала тәрбиесіндегі ата-ананың
алатын орны
-
Оқушы
Жағымды, жағымсыз
жақтары
Баланың өзін-өзі
тәрбиелеуі
|
Әр топ өз топтарының атына сай
келетін суреттерді таңдайды.
Сол суреттер бойынша
кейіпкерлерінің жағымды, жағымсыз жақтарын
сипаттайды.
|
Бейнефильмнен
үзінді
«Менің атым
Қожа»
суреттер, постер
қорғау
|
«Қызығушы-лықты
ояту»
«Ойлан, жұптас, бөліс»
әдісі
|
8
мин
|
Жағдаят.
Мектепте 10«а»
сыныбында күрделі жағдай орын алды. Сыныпта барлығы 2016-2017 оқу
жылында 25 оқушы болса, 2017-2018 оқу жылында 16 оқушы қалды.
2016-2017 оқу жылында 75%-ды көрсетсе, 2017-2018 оқу жылының
1-тоқсанында 60%-ды , 2-тоқсанында 55%-ды көрсетті. Ал сыныптың
қоғамдық істерге араласуы тіпті мәз емес, мерекелік іс-шараларда
сахнаға шығуды қойды, бірақ ұл балалардың спорттық сайыстарда
жетістіктері жақсы. Әр түрлі сайыстарға, байқауларға қатысуға
оқушылардың ниеті бар, бірақ ата-аналар тарапынан қолдау жоқ,
кейбір ата-ана керісінше ұл-қыздарын қатыстырғысы келеді, бірақ
оқушының ниеті, талабы жоқ. Ал мұғалім не істерін білмейді. Негізгі
пәндерде оқушылар енжарлық танытса да, АӘД, технология, дене
шынықтыру сабақтары болатын күні қатты қуанады. Мектеп әкімшілігі,
пән мұғалімдері, ата-аналар, тіпті оқушылардың өздері мұндай күрт
өзгеріске қандай жағдай әсер еткенін түсінбей, себебін іздестіру
үстінде.
Осы жағдаяттан шығу үшін
«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісін басшылыққа алып, өз ойларыңызбен
бөлісесіздер.
|
Өз
ойларын ортаға салады,ойларын постерге түсіреді.
|
«Бәрі өз қолымда»
бейнефильм
Постер
Ватман, маркер
Слайд
|
«Ашық микрофон»
әдісі
Кері байланыс
«Қол,бас,жүрек»
|
5
мин
|
Бас-басың арқылы бүгінгі
коучингте не меңгердің?
Қол-қолың арқылы бүгінгі
коучингте не істей алдың?
Жүрек-жүрегің арқылы бүгінгі
коучингтен не сезіндің?
|
Қатысушылардың пікірін
білу
Кері байланыс
алу
|
Микрофон
А4
форматтағы парақшалар
|