№ 69 жалпы орта білім беретін мектебі
Мектеп
психологы:Г.Б.Арыстанова
Психологиялық тренинг
тақырыбы: «Мұғалім мектеп жүрегі,
көңілді жүрсін үнемі.»
Қатысушылар: мектеп
педагогтары
Мақсаты: Мұғалімдердің
психологиялық ахуалын жақсарту, эмоционалды көңіл күйілерін көтеру,
өзін өзін бағылау құрметпен қарау, ұжымда сыйластық
қарым-қатынас орнату,
Жұмыс
түрі: топтық
жұмыс
Қажетті
құрал-жабдықтар: Музыкалық баяу әуен,
табиғат көріністерін бейнелейтін сурет, қағаз бен қалам,
үлестірмелі тапсырмалар және слайд.
Ұйымдастыру:
Психолог: Құрметті ұстаздар!
Бүгінгі тренингке қош келдіңіздер! «Мұғалім мектептің жүрегі, үнемі
көңілді жүрсін үнемі»-деп өз саласында шәкіріттеріне аянбай қызмет
жасап жүрген ұстаздарға мың алғыс.ұшқыр ойлы,алғыр сезімтал,бала
жүрегіне жол таба білген ұстаздарымыз жолы ашық келешігі
жарқында,кемелді,ойын ашық айта алатын,шәкіріт тәрбелеуде өзін
көңілді сергек ұсамды бола білуі қажет. «Ұстаздық еткен жалықпас,
үйретуден балаға»,- деп айтқан ұлы Абай Құнанбаев атамыз айтпақшы
өскелең ұрпақ жолында жалықпай,ерінбей қызмет ете
білейік.
Тренинг ережесімен
таныстыру.
1.Тыныштық сақтау
2. Бірлесіп жұмыс жасау.
3. Шынайы жауап.
4. Белсенді қатысу.
5. Өз сезімін басқара білу.
6. Уақытпен санасу.
1.
Амандасу «Әдемі сөз» жаттығуы
Уақыты-5минут.
Мақсаты: Мұғалімдер көршісінің
есіміне әдемі сөз тіркесімен ,әдемі сөзбен
сәлемдеседі.
2.С.Делиингердің
психогеометриялық тесті.
Мақсаты: Жеке тұлғаны
анықтауға арналған ең тиімді әрі қызықты геометриялық фигура
ыңғайлы жүйенің бірі.
Мұғалімдерге геометриялық
үшбұрыш,төртбұрыш,тіктөртбұрыш,зигзак,дөңгелек осы 5-түрлі
фигураның біреуін таңдап алдымыздағы ақ параққа
саламыз.
Ол арқылы әр адамның жеке
мінезін, қабілетін, ерекшелігін,мінезін
көсбашылығын,ұқыптылығын,мейрімділігі мен сабырлығын анықтауға
болады.
3.
«Дос-досымен»
жаттығуы
Мақсаты: Мұғалімдердің
бір-бірімен қарым-қатынастарын нығайту.
Уақыты-15минут
Барысы: Топ ішіндегілер
бір-бірімен араласып жүреді. Жүргізуші:
«Дос-досымен» дегенде
ойыншылар досын ұстап екеу болып тұрады. Жүргізуші тағыда
«шаш-шашымен» дегенде шаштарын тигізеді; арқа-арқамен дегенде
арқаларын тақайды; т.с.с. бет-бетімен; қол-қолымен;
саусақ-саусақпен; табан-табанмен; бас-басымен; тізе-тіземен;
иық-иықпен; деген сияқты бірнеше сөздер айтылса, соларды орындау
керек. Жүргізуші арасында бірнеше рет «дос-досымен» дегенде
қатысушылар басқа досты таңдап достасады. Достасып қойған достар
қайтадан достасып қалса, ойыннан шығады.
4.Табиғат
суреттері 10 минут
уақыты
Көз алдыңызға жаңа суретте
көрген табиғатты елестетіңіз.
Терең дем алып, әуеннің
ырғағына зейін аударыңыз.
Соқпақ жолмен жүріп
келесіз.......
Жол ұзақ, шаршадыңыз,
шөлдедіңіз.................
Кенет алдыңыздан ғажайып бақ
көрінеді............
Алма бағы..................
5) «Сілку»
жаттығуы 5-минут
уақыты
Мақсаты:Адам бойындағы
жағымсыз ойлармен шаршауды басып сергектік беретін
ойын.
Барысы: Бұл жаттығу сізге
сергектік пен әдемі көңіл күй сыйлайды, бойыңыздағы жағымсыз
ойлардан арылтады. Еркін тұрып терең дем аламыз.оң қолыңызды жоғары
көтеріп 3-рет сілкіп тастаймыз,Сол қолымызды жоғары көтеріп 3-рет
сілкіп тастаймыз.
Енді мен жеңілмін мен әдемі
сергектік мен бәрінен де әдемі мін деп іштей қайталап терең тыныс
алып ішімізден айтамыз.
5)
«ХАА» дем шығару
жаттығуы
Мақсаты: Мұғалімдердің
эмоциялық күйін, жұмысқа деген қабілеті және дем шығаруын
жақсартады.
Барысы: Денеңізді бос ұстап
тұрыңыз. Екі аяғыңыз екі егіздің деңгейіне сәйкес келуі керек.
Қолыңыз денеңізді бойлап, төмен тұрады, деміңізді жайлап ішке қарай
тарта бастайсыз. Деміңізді тартқан сайын көтере беріңіз. Төбеңізге
қолыңыз жеткен кезде,деміңізді бір сәт ұстайсыз да алға қарай
денеңізбен еңкейіп, қолыңызды салбырата отырып, «Ха» деп дем
шығарасыз. Бұл жаттығу 2-3 рет қайталанады. «Ха-Ха-Ха»
деп
Қорытынды:
Тренингтің барысында сізге не ұнады? Бүгінгі психологиялық сабақ
туралы өз ойыңыз бен, алған әсеріңізді 3 әдемі сөзбен
стикерге сөз қалдырсаңыз.