Материалдар / "Мұғалімдердің эмоциялық иілгіштігін дамыту" педагогтарға арналған тренинг
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Мұғалімдердің эмоциялық иілгіштігін дамыту" педагогтарға арналған тренинг

Материал туралы қысқаша түсінік
Педагогтарға арналған тренинг
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Желтоқсан 2020
807
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Педагогтарға арналған тренинг

Мұғалімдердің эмоциялық иілгіштігін дамыту



1 –сабақ

Жаттығу « Танысу »

Жұмыс бастамас бұрын әр қатысушы визиткаға өз атын немесе өзің қалаған атыңды жазып қой. Үлкен әріппен, анық етіп, әркімнің қиялы мен шеберлігіне байланысты әдемілеп эмблема түрінде де жазуға болады. Бір – біріңізбен сол визиткадағы атпен қарым – қатынас жасайсыздар. Визитка жасауға және өз-ара танысуға

(3 – 5 мин ) кетеді. Әр жұп өздерін бір-біріне таныстырады. Содан соң жұптар бір-бірін топқа таныстырады.

Жаттығу « Топ ережесі »

Жүргізуші топтағы ережелермен таныстырады.

  • « Мен » принципі.

  • өз-ара ашық қарым-қатынас принципі.

  • эксперименттеу принципі.

  • қарым-қатынастағы сенімділік принципі

  • «осы жерде және қазір » принципі

Жаттығу « Менің өмірімдегі эмоцияның ролі »

Ұстанымды анықтау: эмоцияны басуға бола ма ? эмоцияның біліну сипаты адамның зиялылығына байланысты болатындығын анықтау.

Эксперимент үшін өз келісімімен бір адам таңдалады. Ол адам көпшіліктің алдында қысылмайтын, өзін еркін ұстай білетін, әзілді түсінетін болуы керек.

Жұмыс барысы:

Жүргізуші көпшілікке мынадай мәселені талқыға қояды: « Кезкелген сезімнен іс-әрекет туындайды (жағымсыз, шектен тыс теріс, мезгілсіз туындаған сезімдер), осы сезімдер бізге кесірін тигізбес үшін, не істеу керек? »

  • Жағымсыз эмоциямен не істеу керек ?

  • Біз эмоциямызды басып сыртқа шығармасақ не болады ?

Эмоцияны басқанда не болатынын суреттеп көрсетейік. Ол үшін орамал немесе басқа бір затпен

  • Айқайлап ұрыспас үшін ауызды

  • көрмейтінді көріп ,жек көріп қарамас үшін көзді

  • жыламас үшін қанағатсыздық пен ашуды

  • естімес үшін құлақты

  • ұрмас үшін қолды

  • тепкілемеу үшін, жаман жерлерге барып ,керек емес адамдармен араласпас үшін аяқты.

  • Қайғырып қамықпас үшін жаныңды.

байлап тастаймыз.

Байланған сайын, ол адамнан оның сезімдері туралы сұрап отырамыз.

Міне , осы күйде адам не істеуі керек ?

Мұғалімдер талдап ,қортынды шығару керек. Эмоцияны баса берсе ол қорқыныш туғызады ,жандыжаралап тіпті күл-талқанын шығарады.

Талқылау.

Жаттығу «Эмоцияны басуға болмайды , сонда не істеу керек ? »

Пайда болған эмоцияны сөзбен, іс-әрекет , қимыл –қозғалыспен жағымды жаққа жағымды сезім мен жағдайға қарай аудару керек.

Сабақтың соңында жүргізуші: осы жаттығу барысында сіздер қандай сезімге бөлендіңіздер ,қандай ой туындады,өздерің үшін қандай жаңалық аштыңдар ойларыңызбен бөлісіңіздер деп үсыныс айтады.





Жаттығу : « Өз жағдайыңды өзгерт »

Сана сезімнің өзгеруі кезіндегі аяқталмаған іс-қимыл мен стрессті өңдеу.

Қақтығыс кезіндегі жағдаймен жұмыс істеп көрейік.

Жүргізуші жаттығудың мәнін түсіндіреді: « Дау-жанжал кезіндегі эмоциялық шиеленіс адамның бұлшыұ еттеріне де күш түсіреді. Енді өте қатты ашуланып тұрған адамның бет келбетін көзге елестетші. Жақ еттері жирылған ,тістеніп алған. Қастарының арасы түйіліп,шодырайып , жұдырығын түйіп алған . Осындай қақайған бұлшық еттер қаңқасымен тағандалып тасталған адамнан ұнамды эмоция күту мүмкін емес ,әрине.

Адам – бір тұтас мақұлық. Адамның эмоциясы бұлшық еттерге күш түсіреді және керісінше. Сондықтан бұлшық етті босаңсыту арқылы эмоцияны реттеуге тырысайық. Ол үшін әуелі отырып ( мүмкін болса ) , содан соң көзімізді жабуғада болады.

Топ маужырап, ығайлы бір жағдайға түскен кезде жүргізуші былай дейді: « Іштей көз алдыңызға әдемілеп кестеленген, ауыр матадан тігілген театр пердесін елестетіңіздерші. Бір кезде ол жайменен ашыла бастады. Пьеса сіздің өміріңіз туралы екенін білесіз. Театр сахынасында сіз білетін адамдар олар бірдеңеге дауласып , жанжалдасып жатыр. Бір кезде арасынан өзіңіздіде көресіз. Дауыстар естіледі . Не айтып жатыр ? Олардың кйімдеріне қарайсыз сізге ұнамайды. Өткен заман кйімдерімен барлығының кйімін ауыстырып киіндіріңіз. Бұл сіздің өміріңіз туралы көрініс , сіз режисерсыз және басты кейіпкерсіз. Енді осы көрністі теледидар экранына ауыстыр. Әуелі оны ақ-қара түсті ,содан соң түрлі-түсті етіп бейнеле! Енді дыбысын өшір. Енді осы пьесаға қатысушылардың тек қимыл –қозғалысын бақылаңыз. Содан соң дыбысты қосып, басты кейіпкер яғни сіздің дауысыңызды естиміз. Сіз не айтасыз?

Экранды шахмат тақтасының беті дейік. Оның бетінен үлкен фигуралар бірінен соң бірі тұрып жатыр. Міне, шахмат тақтасының бетіндесіз және өзіңіз жандалдасқан адам дарды көріп тұрсыз. Осы тақта бетінде сіздің орыныңыз қайда? Бір шаршыдан екіншіге фигураларды ауыстырып немесе бір қатарға қойып жатырсыз делік.

Ал қазір оларды алып қобдишаға салып жатырсыз.Қобдиша жабылды, оны алып құныттап апарып қойдыңыз.Көз алдыңыздағы перде жабыла бастайды. Сіз мұның бәрі телевизор экранында болғаны есіңізге түседі, айырғышты басып сөндіресіз.Экран қаранғыланып барып, біраз уақыт кішкене ғана жылтыраған нүкте қалады . Сонан соң олда сөнеді ».

Жаттығу « Рефлекция »

Тыңдаушылар өздерінің сезімдерімен бөліседі. Осы жаттығуды жасаған кезде не кедергі жасады. Әсіресе,адамның эмоционалдық жағдайы қалай өзгерді. Жанжалдасқан адамыңа деген қарым-қатынасың қалай өзгерді. Жүргізуші ұсынған жаттығудың қайсысының пайдасы тиді.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!