№ | Ескертпелер | Мұғалім пікірі |
1 |
Сабақты жоспарлағанда оқушылардың қандай ерекшеліктері ескерілді?
| Оқушылардың ойлау, есте сақтау қабілеттері ескеріліп, сабақтың әр кезеңінде қызығушылығын ояту, байланыстыра сөйлеу, сөздік қорын молайту жоспарландыі. |
2 |
Сабақтың түрі қандай? Өткен сабақпен байланысы бар ма?
| Сабақта қазақ халқымыздың тағамдарын білуге жағдай жасай отырып, топпен жұмыс (белсенділіктерін арттыру) үшін, ойын элементтері (қызығушылығын, ойлау, есте сақтауын дамыту) үшін пайдаланылды. Бұл сабақ - өткен сабақты бекіту және жаңа тақырыпты меңгеруге арналған. |
3 |
Сабақта қандай міндеттер алға қойылды?А) білімділікӘ) дамытушылықБ) тәрбиелік; бұлардың арасында байланыс болды ма? Бұл міндеттерде сыныптың, жеке оқушылардың ерекшеліктері қалай алынды? | А) Есімше туралы алған теориялық білімдерін бекітіп, ауызша, жазбаша талдау жұмысын жүргізу;Ә) Сауатты, таза, көркем жазуға, мәдениетті сөйлей білуге үйрете отырып, ойлау қабіліттерін, қиялдарын дамыту;Б) Халықтық педагогика негізінде тәрбиелей отырып, Отанын, отбасын, туған жерін сүюге ұлттық құндылықтарды құрметтеуге тәрбиелеу. Бұл алған міндеттер байланысып бірін - бірі толықтыры тұрды. Сөздік қоры төмен болғандықтан жеке сөздік жұмысы жүргізілді. |
4 |
Аталған міндеттерді шешуде сабақтың бұл түрі неге тиімді болды?
| Оқушыларды қазақ тілін білуге жетелеп, жалықтырмас үшін, қызығушылығын арттыру барысында сабақтың әр кезеңінде әр түрлі - әдіс тәсәлдермен, ойындар өткіздім. |
5 |
Сабақ кезеңдерінің арасында байланыс болды ма? Уақыт тиімді пайдаланылды ма?
| Алға қойған мақсат сабақтың әр кезеңдері, бір – бірімен байланысып, жүйелі қорытындыланып өз уақытында өтті. |
6 |
Жаңа тақырыпты ашуда оқытудың әдіс – тәсілдерінде қандай үйлесім болды? Әдіс – тәсілдерді таңдау себептерін түсіндіру. | Ш.А. Амоношвилидің “Ойын арқылы оқыту”, В.В. Давыдовтың “Дамыта оқыту”, “Оқу мен жазуды сын тұрғысынан ойлау технологияларының элементтерін ізгілендіру педагогикасымен ұштастыра өткізіп, есімшені қайталауда оқушылардың ойын, қиялын, есте сақтау дағдысын қалыптастыру қарастырылды”. |
7 |
Оқушымен жеке жұмыс болды ма? Ол қалай ұйымдастырылды? Неліктен?
| Ойын жеткізуге қиналатын оқушыларға жеке тапсырма берілді, себебі саяхатқа ілесу үшін үлестірмелі арнайы карточка таратылды. |
8 |
Оқушылардың сабаққа деген қызығушылықтары байқалды ма? (себебін түсіндіру) | Сабақтың әрбір кезеңдерінен өткен сайын оқушылар қазақ дастарқаны, тағамдары туралы тапсырмаларға тез, дұрыс жауап беруге тырысып ұйымшылдыққа тәрбиеленді, белсенділіктері, қызығушылықтары артты. |
9 | Сынып бөлмесінде қандай оқу құрал - жабдықтары пайдаланылды? Неліктен? | Сабақ қазақ халқының тағамдары туралы болғандықтан сабақта тағамдар суреттері, карточкалар қолданды |
10 | Сабақ барысында оқушылардың арасындағы дұрыс психологиялық қарым – қатынас жасауына мұғалімнің тәрбиелік әсері қалай жүзеге асты. | Сабақ барысында оқушылардың ұлттық құндылықтарды қастерлеуге және намысшылдыққа, ұйымшылдыққа, елін, отбасын сүйуге тәрбиеленді. Үлкенге құрмет кішіге ізет көрсету басшылыққа алынды. |
11 |
Үй тапсырмасын беру | Үйге тапсырма оқушылардың ерекшеліктерін ескере отырып, уақытты дұрыс пайдалануға негіздеп, өздері оқыған дастарқан батасын жаттап мәтіннен есімшесі бар сөйлемдерді көшіріп жазу тапсырылды |
13
|
Мұғалім көздеген мақсатына жетті ме?
| Сабақ бойы оқушылар берілген тапсырманы орындауда белсенділік көрсетті. Жоспарлап келген жұмыс түрлері толығымен іске асты, ендеше мақсатыма жеттім деп ойлаймын. |