Материалдар / мұғалімдерге арналған әдістемелік құрал

мұғалімдерге арналған әдістемелік құрал

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақты талдауға арналған мұғалімдерге әдістемелік құрал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
1191
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мұғалімнің өзі өткізген сабағын талдау. Сабақтың өткізушы және талдаушы :Біліктілігі жоғары деңгейдегі жоғары санатты қазақ тілі мен әдебиет пәнмұғалімі Жармұхамбетова Айнагүл Жақсұбекқызы.Сыныбы:8 сынып Пәні: Қазақ тіліСабақтың тақырыбы: Қазақ дастарқаны. Есімшені қайталауСабақтың мақсаты: Есімше туралы алған теориялық білімдерін практикада қолдану, ауызша, жазбаша жұмыстарын жүргізе отырып білімдерін бекіту, ойлау қабілеттерін, қиялын дамыту, ой қорытып, нақты шешім жасауға үйрету, халқымыздың салт – дәстүрін білуге, топпен жұмыс жүргізіп, бірін – бірі тыңдай білуге үйрету, сөйлеу мәдениетін қалыптастыру.
ЕскертпелерМұғалім пікірі


1


Сабақты жоспарлағанда оқушылардың қандай ерекшеліктері ескерілді?

Оқушылардың ойлау, есте сақтау қабілеттері ескеріліп, сабақтың әр кезеңінде қызығушылығын ояту, байланыстыра сөйлеу, сөздік қорын молайту жоспарландыі.


2


Сабақтың түрі қандай? Өткен сабақпен байланысы бар ма?

Сабақта қазақ халқымыздың тағамдарын білуге жағдай жасай отырып, топпен жұмыс (белсенділіктерін арттыру) үшін, ойын элементтері (қызығушылығын, ойлау, есте сақтауын дамыту) үшін пайдаланылды. Бұл сабақ - өткен сабақты бекіту және жаңа тақырыпты меңгеруге арналған.


3


Сабақта қандай міндеттер алға қойылды?А) білімділікӘ) дамытушылықБ) тәрбиелік; бұлардың арасында байланыс болды ма? Бұл міндеттерде сыныптың, жеке оқушылардың ерекшеліктері қалай алынды?
А) Есімше туралы алған теориялық білімдерін бекітіп, ауызша, жазбаша талдау жұмысын жүргізу;Ә) Сауатты, таза, көркем жазуға, мәдениетті сөйлей білуге үйрете отырып, ойлау қабіліттерін, қиялдарын дамыту;Б) Халықтық педагогика негізінде тәрбиелей отырып, Отанын, отбасын, туған жерін сүюге ұлттық құндылықтарды құрметтеуге тәрбиелеу. Бұл алған міндеттер байланысып бірін - бірі толықтыры тұрды. Сөздік қоры төмен болғандықтан жеке сөздік жұмысы жүргізілді.


4


Аталған міндеттерді шешуде сабақтың бұл түрі неге тиімді болды?

Оқушыларды қазақ тілін білуге жетелеп, жалықтырмас үшін, қызығушылығын арттыру барысында сабақтың әр кезеңінде әр түрлі - әдіс тәсәлдермен, ойындар өткіздім.


5


Сабақ кезеңдерінің арасында байланыс болды ма? Уақыт тиімді пайдаланылды ма?

Алға қойған мақсат сабақтың әр кезеңдері, бір – бірімен байланысып, жүйелі қорытындыланып өз уақытында өтті.


6


Жаңа тақырыпты ашуда оқытудың әдіс – тәсілдерінде қандай үйлесім болды? Әдіс – тәсілдерді таңдау себептерін түсіндіру.
Ш.А. Амоношвилидің “Ойын арқылы оқыту”, В.В. Давыдовтың “Дамыта оқыту”, “Оқу мен жазуды сын тұрғысынан ойлау технологияларының элементтерін ізгілендіру педагогикасымен ұштастыра өткізіп, есімшені қайталауда оқушылардың ойын, қиялын, есте сақтау дағдысын қалыптастыру қарастырылды”.


7


Оқушымен жеке жұмыс болды ма? Ол қалай ұйымдастырылды? Неліктен?

Ойын жеткізуге қиналатын оқушыларға жеке тапсырма берілді, себебі саяхатқа ілесу үшін үлестірмелі арнайы карточка таратылды.
8

Оқушылардың сабаққа деген қызығушылықтары байқалды ма? (себебін түсіндіру)
Сабақтың әрбір кезеңдерінен өткен сайын оқушылар қазақ дастарқаны, тағамдары туралы тапсырмаларға тез, дұрыс жауап беруге тырысып ұйымшылдыққа тәрбиеленді, белсенділіктері, қызығушылықтары артты.


9
Сынып бөлмесінде қандай оқу құрал - жабдықтары пайдаланылды? Неліктен?Сабақ қазақ халқының тағамдары туралы болғандықтан сабақта тағамдар суреттері, карточкалар қолданды


10
Сабақ барысында оқушылардың арасындағы дұрыс психологиялық қарым – қатынас жасауына мұғалімнің тәрбиелік әсері қалай жүзеге асты.Сабақ барысында оқушылардың ұлттық құндылықтарды қастерлеуге және намысшылдыққа, ұйымшылдыққа, елін, отбасын сүйуге тәрбиеленді. Үлкенге құрмет кішіге ізет көрсету басшылыққа алынды.


11


Үй тапсырмасын беру
Үйге тапсырма оқушылардың ерекшеліктерін ескере отырып, уақытты дұрыс пайдалануға негіздеп, өздері оқыған дастарқан батасын жаттап мәтіннен есімшесі бар сөйлемдерді көшіріп жазу тапсырылды


13



Мұғалім көздеген мақсатына жетті ме?

Сабақ бойы оқушылар берілген тапсырманы орындауда белсенділік көрсетті. Жоспарлап келген жұмыс түрлері толығымен іске асты, ендеше мақсатыма жеттім деп ойлаймын.


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ