Мұғалімдерге арналған тренинг
2025 оқу жылы
"Өз жұбыңды тап" – бұл топтық немесе командалық жұмысқа арналған қызықты психологиялық жаттығу. Ол қатысушылардың арасындағы қарым-қатынасты нығайтуға, сенімділікті арттыруға және өзара түсіністікке қол жеткізуге көмектеседі. Бұл жаттығу әдетте тренингтерде, тимбилдингтерде немесе оқу-жаттығу бағдарламаларында қолданылады.
Жаттығудың мақсаты:
-
Коммуникацияны дамыту.
-
Қатысушыларды сергіту.
-
Бір-бірін жақсырақ тануға мүмкіндік беру.
![]()
Өткізу тәртібі:
-
Қатысушыларды дайындау:
Барлық қатысушылар шеңбер құрып немесе еркін тұрады. Жетекші (тренер) барлығына бірдей кішкентай қағаз парақтарын таратады. -
Тапсырма:
Әр қатысушыға қағазға белгілі бір сипаттама немесе рөл беріледі. Мысалы:-
"Мысық – сүтін іздейді"
-
"Кілт – құлыпты іздейді"
-
"Жел – бұлтты іздейді"
Қатысушылар өздеріне түскен рөлге сәйкес, ешкімге көрсетпей, қағазға жазылған жұбын табуы керек.
-
-
Іздеу процесі:
Барлық қатысушы өз рөліне сәйкес әрекет жасайды (сөзбен немесе мимикамен, дыбыс арқылы). Жұпты тауып болғанша сөйлеуге тыйым салынады немесе белгілі бір шектеу қойылады. -
Қорытынды:
Барлығы өз жұбын тапқаннан кейін әр жұп өздерінің кім екенін және қалай табысқанын айтып береді. Талдау барысында тренер мыналарды талқылайды:-
Қатысушылар қалай әрекет етті?
-
Қандай қиындықтар болды?
-
Өзара түсіністікке қалай қол жеткізілді?
-
![]()
Жаттығудың пайдасы:
-
Эмоционалды байланыс орнатады.
-
Қатысушыларды белсендіреді.
-
Командалық жұмысты жақсартады.
-
Көңіл-күйді көтереді.
Бұл жаттығу әсіресе балалармен, студенттермен немесе жаңа таныстармен жұмыс істегенде өте тиімді.

![]()
Өткізу жоспары:
-
Дайындық:
-
20 мұғалім қатысады, олардың әрқайсысына жеке карточка дайындаңыз. Карточкада белгілі бір рөл немесе объект жазылады.
-
Жұптар арасында логикалық байланыс болатындай етіп таңдалады. Мысалы:
-
Мұғалім – Оқушы
-
Кітап – Қалам
-
Сабақ жоспары – Бағалау парағы
-
Мұз – Күн
-
Ұстаз – Шәкірт
-
Сұрақ – Жауап
-
Гүл – Су
-
-
-
Тапсырманы түсіндіру:
-
Әр қатысушыға карточка беріледі.
-
Қатысушылардың міндеті – өз жұбын табу. Бірақ жұбын табу үшін олар тек іс-әрекеттерді, мимиканы немесе дыбыстарды қолданады. Сөйлеуге рұқсат етілмеуі мүмкін немесе тек шектеулі сөздер айтуға болады.
-
Әрбір қатысушы өз карточкасының мазмұнын құпия ұстап, тек ишара арқылы өз серігін табуға тырысады.
-
-
Іздеу процесі:
-
Қатысушылар бөлмені еркін аралап, өз жұбын іздейді. Бұл жерде шығармашылық пен юмор маңызды рөл атқарады.
-
-
Қорытынды:
-
Барлығы жұбын тапқан соң, әр жұп өздерін таныстырып, қалай табысқандарын айтады.
-
Тренер талдау жүргізіп, мына сұрақтарға жауап іздейді:
-
Жұбын табу барысында қандай әдістер көмектесті?
-
Қандай қиындықтар кездесті?
-
Өзара әрекеттесу кезінде қандай эмоциялар болды?
-
-
![]()
Қосымша:
-
Уақытты шектеу үшін таймер қолданыңыз (мысалы, 5–7 минут).
-
Ең креативті жұпқа шағын сыйлықтар дайындасаңыз, қатысушылардың мотивациясы арта түседі.
-
Жаттығуды талқылау кезінде әркімнің рөлдерді қалай түсінгенін және олардың жұмысында бұл жаттығудың қандай пайдасы бар екенін айтуға мүмкіндік беріңіз.
Бұл әдіс мұғалімдердің арасындағы қарым-қатынасты нығайтып, оларды сергітуге көмектеседі! ?
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Мұғалімдерге арналған психологиялық ойын жаттығу "Өзіңді тап "
Мұғалімдерге арналған психологиялық ойын жаттығу "Өзіңді тап "
Мұғалімдерге арналған тренинг
2025 оқу жылы
"Өз жұбыңды тап" – бұл топтық немесе командалық жұмысқа арналған қызықты психологиялық жаттығу. Ол қатысушылардың арасындағы қарым-қатынасты нығайтуға, сенімділікті арттыруға және өзара түсіністікке қол жеткізуге көмектеседі. Бұл жаттығу әдетте тренингтерде, тимбилдингтерде немесе оқу-жаттығу бағдарламаларында қолданылады.
Жаттығудың мақсаты:
-
Коммуникацияны дамыту.
-
Қатысушыларды сергіту.
-
Бір-бірін жақсырақ тануға мүмкіндік беру.
![]()
Өткізу тәртібі:
-
Қатысушыларды дайындау:
Барлық қатысушылар шеңбер құрып немесе еркін тұрады. Жетекші (тренер) барлығына бірдей кішкентай қағаз парақтарын таратады. -
Тапсырма:
Әр қатысушыға қағазға белгілі бір сипаттама немесе рөл беріледі. Мысалы:-
"Мысық – сүтін іздейді"
-
"Кілт – құлыпты іздейді"
-
"Жел – бұлтты іздейді"
Қатысушылар өздеріне түскен рөлге сәйкес, ешкімге көрсетпей, қағазға жазылған жұбын табуы керек.
-
-
Іздеу процесі:
Барлық қатысушы өз рөліне сәйкес әрекет жасайды (сөзбен немесе мимикамен, дыбыс арқылы). Жұпты тауып болғанша сөйлеуге тыйым салынады немесе белгілі бір шектеу қойылады. -
Қорытынды:
Барлығы өз жұбын тапқаннан кейін әр жұп өздерінің кім екенін және қалай табысқанын айтып береді. Талдау барысында тренер мыналарды талқылайды:-
Қатысушылар қалай әрекет етті?
-
Қандай қиындықтар болды?
-
Өзара түсіністікке қалай қол жеткізілді?
-
![]()
Жаттығудың пайдасы:
-
Эмоционалды байланыс орнатады.
-
Қатысушыларды белсендіреді.
-
Командалық жұмысты жақсартады.
-
Көңіл-күйді көтереді.
Бұл жаттығу әсіресе балалармен, студенттермен немесе жаңа таныстармен жұмыс істегенде өте тиімді.

![]()
Өткізу жоспары:
-
Дайындық:
-
20 мұғалім қатысады, олардың әрқайсысына жеке карточка дайындаңыз. Карточкада белгілі бір рөл немесе объект жазылады.
-
Жұптар арасында логикалық байланыс болатындай етіп таңдалады. Мысалы:
-
Мұғалім – Оқушы
-
Кітап – Қалам
-
Сабақ жоспары – Бағалау парағы
-
Мұз – Күн
-
Ұстаз – Шәкірт
-
Сұрақ – Жауап
-
Гүл – Су
-
-
-
Тапсырманы түсіндіру:
-
Әр қатысушыға карточка беріледі.
-
Қатысушылардың міндеті – өз жұбын табу. Бірақ жұбын табу үшін олар тек іс-әрекеттерді, мимиканы немесе дыбыстарды қолданады. Сөйлеуге рұқсат етілмеуі мүмкін немесе тек шектеулі сөздер айтуға болады.
-
Әрбір қатысушы өз карточкасының мазмұнын құпия ұстап, тек ишара арқылы өз серігін табуға тырысады.
-
-
Іздеу процесі:
-
Қатысушылар бөлмені еркін аралап, өз жұбын іздейді. Бұл жерде шығармашылық пен юмор маңызды рөл атқарады.
-
-
Қорытынды:
-
Барлығы жұбын тапқан соң, әр жұп өздерін таныстырып, қалай табысқандарын айтады.
-
Тренер талдау жүргізіп, мына сұрақтарға жауап іздейді:
-
Жұбын табу барысында қандай әдістер көмектесті?
-
Қандай қиындықтар кездесті?
-
Өзара әрекеттесу кезінде қандай эмоциялар болды?
-
-
![]()
Қосымша:
-
Уақытты шектеу үшін таймер қолданыңыз (мысалы, 5–7 минут).
-
Ең креативті жұпқа шағын сыйлықтар дайындасаңыз, қатысушылардың мотивациясы арта түседі.
-
Жаттығуды талқылау кезінде әркімнің рөлдерді қалай түсінгенін және олардың жұмысында бұл жаттығудың қандай пайдасы бар екенін айтуға мүмкіндік беріңіз.
Бұл әдіс мұғалімдердің арасындағы қарым-қатынасты нығайтып, оларды сергітуге көмектеседі! ?
шағым қалдыра аласыз













