Материалдар / Мұғалімдерге арналған семинар сабақ «Рухани-адамгершілік білім тұрғысынан мұғалімдердің атқаратын рөлі»

Мұғалімдерге арналған семинар сабақ «Рухани-адамгершілік білім тұрғысынан мұғалімдердің атқаратын рөлі»

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге арналған семинар сабақ «Рухани-адамгершілік білім тұрғысынан мұғалімдердің атқаратын рөлі»
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
1614
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мұғалімдерге арналған әдістемелік семинардың жоспары Мектеп: №19 ЖББМ Мерзімі: 25.11.2015жыл Семинарды тыңдаушы мұғалімдер саны:15Мұғалім:Бектұрғанова Қ. Ә.Мұғалімдерге арналған әдістемелік семинардың тақырыбы: «Рухани-адамгершілік білім тұрғысынан мұғалімдердің атқаратын рөлі»
Мақсаты : Рухани адамгершіліктің маңыздылығы туралы терең мәліметтер бере отырып, ұстаздардың бойында ізгілік қасиеттерді бала тәрбиесімен ұштастыра білуге  бағыт беру. Міндеттері: Балалардың бойындағы рухани бастаудың көзін ашып және жалпыадамзаттық құндылықтарды жарыққа шығарта білу керектігін түсіндіру.  Мұғалімнің рөлі оқушының  ішкі әлеуетін, оның рухани-адамгершілік мәнін ашуға жағдай жасау. Мұғалімдердің гуманистік педагог болуына ықпал ету.



Ресурстар/материалдары , көздері/интерактивті тақта, слайд,бейнероликтер, үнтаспа т.б.
Жоспар: 1. Тыныштық сәті «Нұрға бөлену»2.     Рухани адамгершілік білімнің қазіргі әлемдегі басымдылығы.Бейнеролик  «Жақсылық жаса және саған ол  қайтып келеді!»2.     Өзін-өзі тану пәні мен басқа пәндердің ықпалдасуы(күн, бала, кірпі, ағаштың байланысы, жанды, жансыз білім туралы)3.   Заманауи білім кеңестігін  ізгілендіру тәсілдері (педагогтің стилі, мұғалімдерге арналған ереже, жолдауды жеткізу, мұғалімнің басты қасиеттері) "Звездочки на земле"(фильмнен үзінді көрсетемін) 4.     Өзін-өзі тануды оқытудың аксиологиялық аспектілері(құндылық терегі)5.     «Өзін-өзі тану» рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасындағы мұғалімнің рөлі6. Үйге тапсырма. "Звездочки на земле" бейне фильмін көру   7. Топпен ән айту8. Қорытынды  (Семинарды бастамас бұрын мұғалімдерден сауалнама алу)
  • Тыныштық сәті «Нұрға бөлену»


  • 2. Рухани адамгершілік білімнің қазіргі әлемдегі басымдылығы. «Сыртқы дүниенің көптігі сонша бірақ жүректе ешнәрсе жоқ...»                                                                 О.Гадецкий Бейнеролик  «Жақсылық жаса және саған ол  қайтып келеді!»Сұрақтар:·        Фильмнің соңында   адамдарды  не біріктірді?·        Бұл түйіннен қандай  ой қорытасыздар?2. Өзін-өзі тану пәні мен басқа пәндердің ықпалдасуы.Мектепті реформалаудың қажеті жоқ. Мұғалімнің жан дүниесін реформалау керек.“Балалар білімді аңсайды, бірақ олар жанды білімді аңсайды”                    Ш. АмонашвилиҚазіргі таңда, жас ұрпақты сапалы түрде оқыта отырып, саналы тәрбиелеу талаптарын жүзеге асырудың мынадай жолдарын ұсынып жүрміз. Олар: Рухани – адамгершілік білімді, құндылықтарды, кез келген пәнді оқыту мазмұнына енгізу.1).Биологиялық тұрғыда:   Бауыр -ішектен бірге түскен зиянды және улы заттар бауырда зиянсызданады.Адамгершілік тұрғыда: Ағайындылар бауырына ренжімейді, ренжісе де бірден ішке түсірмей ренішін ұмытып кетеді. Өйткені, ол бауыры. Әр адамда солай болу керек өкпе ренішін ішінде сақтамай, ыдыратып жіберу керек. Адамдардың бір-бірін  жақсы көруі,  мейірімділігі, жанашырлығы, қамқорлығы- бауырмалдықты  білдіреді. Ол-адамдардың туыстық негізінде  ғана емес,  жалпы адами қасиет ретінде  өзге жұрттарды  бауырына тарту  оларды жақын санап, қамқорлық көрсету,  жатсынбау,  көпшіл болудан көрінеді.2). Дүниетану. Ауа. Ауаның қасиеттері. Ауа қабаты бізді және біздің ғаламшарымыз - Жерді қоршап тұр. Осы қабатты атмосфера деп атайды. Ол біздің планетамыз Жерді Күннің радиациясынан қорғайды. Егер ауа қабаты жойылып кетсе, онда тіршілік жойылады. Ауаның қасиеттері: Мөлдір, түссіз, салмағы жоқ, пішіні жоқ, иісі жоқ, жылы, суық, қатты, т.б. Адамгершілік тұрғыдаАуа бізге қаншалықты қажет болса, сол сияқты адамдардың жылы сөздері, ақ пейілі, мейірімділігі қажет. Ал егер пейіліміз тарылса, мейірімсіз болсақ адамгершілігіміз жойылады.3). Математика.3сынып    Бір жұмысшы 1сағатта 10 км жердің қарын тазалады. Екінші жұмысшы 1 сағатта 15км жердің қарын тазалады. Ал  екеуі бірігіп жұмыс жасаса 3 сағатта қанша км жердің қарын тазалар еді.Шешуі: 3*10+3*15=75км Адамгершіліктұрғыда:Жалғыз адам бір өзі жұмыс жасағаннан гөрі екеуі бірігіп жасаса жақсы нәтижеге қол жеткізеді. Бір адам жалғызданжалғыз көп жұмысты бітіре алмайды, жасаса да қызықсыз,әрі қажыр-қайратын тауысып барып ұзақ уақытта аяқтауы мүмкін. Ал көп болса, жұмыс әрі қызықты,әрі тез,әрі тиянақты бітеді. Бұл адамды достыққа, бірін-бірі жақсы танып білуге,сыйлауға,қамқор болуға, ұйымшыл болуға  жетелейді.4). Геометрия.     Шеңбер дегеніміз - бір нүктеден  сызықтың бірдей ара қашықтықта орналасқан тұйық қисық сызық. Адамгершілік тұрғыда:Егерде біз осы шеңбер бойымен жүретін болсақ, еш уақытта шегіне жете алмаймыз. Айталық біреу сізді ренжітті оны кешірудің орнына керсінше қарсы әрекет етіп оны ренжіттіңіз, сөйтіп оның шегі болмайды. Егерде ренжіткен адамды кешірсек онда шексіздік үзіліп, біз бақытты өмір кешкен болар едік.5). Физика. Магнит өрісіБалалардың күнделікті ойнайтын үрмелі шарларын қолымызға қолғабымызды киіп, үйкелегеннен кейін қолымызды алшақтататын болсақ, шарымыз ешқайда
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ