Материалдар / Мұғалімнің өзі өткізген сабағын талдау кестесі үлгісі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Мұғалімнің өзі өткізген сабағын талдау кестесі үлгісі

Материал туралы қысқаша түсінік
.Қазақстан Республикасының астаналарына саяхат жасау. Ел ордасы Астана қаласы туралы жан-жақты мағлұмат беру, білімдерін кеңейту, тапсырмалар арқылы бекіту, сұрақтарға жауап беру. 2. Ауызекі сөйлеу,әңгімелеу дағдыларын қалыптастыру, сөйлеу тілін дамыту. 3. Отанын, халқын, жерін сүюге, елін құрметтеуге баулу, патриотизмге тәрбиелеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
19290
57 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мұғалімнің өзі өткізген сабағын талдау кестесі үлгісіСабақ өткізуші: Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі- Ілиясова Гүлжамал БаянқызыКүні: 17.10.2015 ж. Сыныбы: 6 - сынып Пәні: Қазақ тіліСабақтың тақырыбы: Астана - болашақтың қаласы. Сабақтың мақсаты: .Қазақстан Республикасының астаналарына саяхат жасау. Ел ордасы Астана қаласы туралы жан-жақты мағлұмат беру, білімдерін кеңейту, тапсырмалар арқылы бекіту, сұрақтарға жауап беру.2. Ауызекі сөйлеу,әңгімелеу дағдыларын қалыптастыру, сөйлеу тілін дамыту.3. Отанын, халқын, жерін сүюге, елін құрметтеуге баулу, патриотизмге тәрбиелеу.
ЕскертпелерМұғалім пікірі


1


Сабақты жоспарлағанда оқушылардың қандай ерекшеліктері ескерілді?

Оқушылардың ойлау, есте сақтау қабілеттері ескеріліп, сабақтың әр кезеңінде қызығушылығын ояту, байланыстыра сөйлеу, сөздік қорын молайту көзделді.


2


Сабақтың түрі қандай? Өткен сабақпен байланысы бар ма?

Саяхат сабағы. Сабақта Астананың көрікті жерлеріне саяхат жасай отырып, топпен жұмыс (белсенділіктерін арттыру) үшін, ойын элементтері (қызығушылығын, ойлау, есте сақтауын дамыту) үшін пайдаланылды. Бұл сабақ - өткен сабақты бекіту.


3


Сабақта қандай міндеттер алға қойылды?А) білімділікӘ) дамытушылықБ) тәрбиелік; бұлардың арасында байланыс болды ма? Бұл міндеттерде сыныптың, жеке оқушылардың ерекшеліктері қалай алынды?
А) Септік жалғаулары туралы алған теориялық білімдерін бекітіп, ауызша, жазбаша талдау жұмысын жүргізу;Ә) Сауатты, таза, көркем жазуға, мәдениетті сөйлей білуге үйрете отырып, ойлау қабіліттерін, қиялдарын дамыту;Б) Халықтық педагогика негізінде тәрбиелей отырып, Отанын, отбасын, туған жерін сүюге ұлттық құндылықтарды құрметтеуге тәрбиелеу. Бұл алған міндеттер байланысып бірін - бірі толықтыры тұрды.


4


Аталған міндеттерді шешуде сабақтың бұл түрі неге тиімді болды?

Астананың көрікті жерлеріне саяхат жасай отырып оқушылардың қызығушылығын арттыру барысында сабақтың әр кезеңінде әр түрлі - әдіс тәсілдермен, ойындар өткіздім.


5
Сабақ кезеңдерінің арасында байланыс болды ма? Уақыт тиімді пайдаланылды ма?Алға қойған мақсат біреу болғандықтан сабақтың әр кезеңдері, бір – бірімен байланысып, жүйелі қорытындыланып өз уақытында өтті.


6


Жаңа тақырыпты ашуда оқытудың әдіс – тәсілдерінде қандай үйлесім болды? Әдіс – тәсілдерді таңдау себептерін түсіндіру.
Ш.А. Амоношвилидің “Ойын арқылы оқыту”, В.В. Давыдовтың “Дамыта оқыту”, “Оқу мен жазуды сын тұрғысынан ойлау технологияларының элементтерін ізгілендіру педагогикасымен ұштастыра өткізіп, септік жалғауларын өткенді қайталауда оқушылардың ойын, қиялын, есте сақтау дағдысын қалыптастыру қарастырылды”.


7


Оқушымен жеке жұмыс болды ма? Ол қалай ұйымдастырылды? Неліктен?

Өз ойын жетік жеткізе алатын оқушылармен жекелеген жұмыс жүргіздім, себебі ол оқушылар білімдік танымы жоғары деңгейдегі оқушыларым еді. Ал білімділік дағдысы төмен, ойын жеткізуге қиналатын оқушыларға жеке тапсырма берілді, себебі саяхатқа ілесу үшін үлестірмелі арнайы карточка таратылды.
8

Оқушылардың сабаққа деген қызығушылықтары байқалды ма? (себебін түсіндіру)
Сабақтың әрбір кезеңдерінен өткен сайын оқушылар мен берегн тапсырмаларға тез, дұрыс жауап беруге тырысып ұйымшылдыққа тәрбиеленді, белсенділіктері, қызығушылықтары артты.


9
Сынып бөлмесінде қандай оқу құрал - жабдықтары пайдаланылды? Неліктен?Сабақ Астананың көрікті жерлеріне саяхат жасау болғандықтан үн таспадан Қайрат Нұртастың Алға,Қазақстандеген өлеңі тыңдалды.


10
Сабақ барысында оқушылардың арасындағы дұрыс психологиялық қарым – қатынас жасауына мұғалімнің тәрбиелік әсері қалай жүзеге асты.Сабақ барысында оқушылардың ұлттық құндылықтарды,еліміздің қасиетті орындарын қастерлеуге және намысшылдыққа, ұйымшылдыққа, елін, отбасын сүйюге тәрбиеленді. Үлкенге құрмет кішіге ізет көрсету басшылыққа алынды.


11
Үй тапсырмасын беруҮйге тапсырма:“Астана- болашақтың қаласы” атты тақырыпта шығарма жазып келу.


12
Қандай да бір жағдайда артық әдіс – тәсіліңіз бар ма?Сабақтың кезеңдеріңде келеңсіз жағдай бола қалса, ол тығырықтан шығуға талпынып қажетті тәсілді қолданамын.


13

Мұғалім көздеген мақсатына жетті ме?







Сабақ бойы оқушылар берілген тапсырманы орындауда белсенділік көрсетті. Берілген сөздермен сөйлем құру,мәтінмен жұмыс,тірек сызба жасау,септік жалғауларын анықтау,диалог жүргізу,хабарлама жасаусияқты тапсырмалар өз шешуін тапты. Жоспарлап келген жұмыс түрлері толығымен іске асты, ендеше мақсатыма жеттім деп ойлаймын.


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!